Wil je zelf ook in de openingspost? Voeg je zelf dan toe:quote:Fok-ID = PSN
Sosuacafe = NL-SosuA-
Mr-green = aaaido
TDM = JJmky20
trance_fan = nalyu
Rike = RiKe456
BoyGenius = RDR-Fanatic
DeeBee = Tehdas
gamefreek = geemfriek
Toempf = Toempf
Auti = nurspekkie
JJH = JJH1985
Mystikvm = Mystikvm
Skipper26 = soofvic
delano.888 = Dx11
woessie = woessie12
DDDDDaaf = Daaf_de_Raaf
J. Clarkson = evil_tuinhekje
IrishBastard = Boemeltje
Bedaarten = wookielover1
DutchErrorist = jojojoost
Black-Hole = jileen
Nils7 = vanillaNL
Rainesz = Rainesz
R_B = Ro_Bu
Sideshowbobbie = Sideshowbobbie
Qunix = PMKnl
kreuk050 = KREUKNEUS
Edwin1984 = Edwin1984
Icefire1971 = icefire-nl
Meike26 = YukinoSuzuka
dekkered = kogelvoer
janrad = Crashtestnl
Maver24 = dutch-devil
neggix = neggix
SanAnt = ghpeet
Don-Leon = LPopkema
Saekerhett = Saekerhett
PoederSuikerPoeder = vecht
NeonPanda = SorayaNL
beetotheizzo = ben071
Mindstate= MindstateNL
SonicVolcano = SonicVolcano
Ricard0j = Vash_NL
Rio = MisterRio
LightLuke = LightLuke92
Scharrel-hagelslag = Melluk
Unknowd = Pietskie-B
Made77 = made_77
Is een vet ding ja! Wel duur, ik zou het er niet voor over hebben. Zeker aangezien je de DFGT (quote:Op woensdag 1 december 2010 19:56 schreef HeertjeB het volgende:
http://www.4gamesshop.nl/(...)_campaign=4Gamesshop
zou dit de goede zijn? Vind het vreemd aangezien ie wel zon 50 euro goedkoper is dan de andere aanbieders..
Nog steeds fucking duur though
Vind hem niet zo vet eigenlijkquote:Op woensdag 1 december 2010 22:13 schreef TheNeptune het volgende:
Aangezien het andere topic niet meer bezocht werd.
[ afbeelding ]
Dat kan natuurlijk haha, is ook pas m'n eerste foto.quote:Op woensdag 1 december 2010 23:00 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Vind hem niet zo vet eigenlijk
Kon je een Skyline niet tunen tot boven de 1000 PK voor een prikkie? (kon in GT3 wel dacht ik)quote:Op woensdag 1 december 2010 23:41 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Ik ben op zoek naar een auto die je boven de 850pk kunt tunen voor max 400.000, welke auto is aan te raden.
Alles uitzetten, met name Traction Control. Enig dat je kunt laten staan is ABS.quote:Op woensdag 1 december 2010 23:14 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Die rally races zijn trouwens vrij lastig, moet je asm uitzetten om eerste te worden?
Mwah, een beetje TC kan wel lekker zijn hoor, vooral op sneeuw. Ik haal die gasten gewoon in tijdens de stagequote:Op donderdag 2 december 2010 01:09 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Alles uitzetten, met name Traction Control. Enig dat je kunt laten staan is ABS.
Dodge Viper uit de occasions. SRT of GTS? Weet niet, maar is te tunen tot 1100pkquote:Op woensdag 1 december 2010 23:41 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Ik ben op zoek naar een auto die je boven de 850pk kunt tunen voor max 400.000, welke auto is aan te raden.
De code voor de Jaguar die in het vorige topic stond kan wel eens helpen!quote:Op woensdag 1 december 2010 23:41 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |