Pak een Focus ST bij de dealer weg. Gooi de juiste banden eronder en gaan!quote:Op zaterdag 4 december 2010 17:17 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Nee man, het is echt frustrerend. Die challenge met max 250pk, ik weet niet of het aan mijn auto ligt, maar ik word telkens 2e of 3e. Terwijl ik goud wil. Ik verlies voornamelijk tijd in de bochten omdat de auto geen grip heeft en daardoor wegglijdt tijdens het insturen van bochten.
Ik zit nou op level 3 met die vent, en wat een drama zegquote:
Welk level heb je? Heb je al races uit de extreme reeks gedaan met de Lexus? Ben nog op zoek naar een auto die een beetje met de rest mee kan komenquote:Op zaterdag 4 december 2010 21:14 schreef wolferl het volgende:
[ [url=http://t0.gstatic.com/images?q=tbn:AJKErzbrVqHldM:http://www.nextautos.com/(...)t.jpg&t=1]afbeelding[/url] ]
Van die 1.000.000 heb ik deze aangeschaft. (750.000).
Daarna nog een laatst mogelijke upgrade gegeven, en hij raced als een zonnetje.
De wegligging is perfect, hij kan extreem laad remmen, hij trekt snel op, en de snelheid is uitmuntend.
Heb voorlopig geen spijt van deze aankoop. Hij produceert een geweldig geluid.
edit: Lexus IS-F Racing Concept
Was de naam vergeten.
Nee ik zit nog verplicht in de expert, maar ik denk wel dat ie aardig mee kan. Helemaal omdat ik totaal geen tegenstand heb in Expert met deze auto. Ik win met gemak, met gemiddeld een minuut voorsprong op de nummer 2. Het is saai, maar ik doe het voor het snelle geld en de rijvaardigheid.quote:Op zaterdag 4 december 2010 21:27 schreef Toempf het volgende:
[..]
Welk level heb je? Heb je al races uit de extreme reeks gedaan met de Lexus? Ben nog op zoek naar een auto die een beetje met de rest mee kan komen
Die racecars zijn allemaal aardig prijzig, zit wel tegen de 3 miljoen credits aan nog, maar ben ook wel benieuwd welke bak ik moet aanschaffen om in die klasses potten te gaan breken ja.quote:Op zaterdag 4 december 2010 21:27 schreef Toempf het volgende:
[..]
Welk level heb je? Heb je al races uit de extreme reeks gedaan met de Lexus? Ben nog op zoek naar een auto die een beetje met de rest mee kan komen
Daar heb ik dus ook last van!quote:Op zaterdag 4 december 2010 22:08 schreef DeeBee het volgende:
[..]
maar dat levelen gaat redelijk traag.
Heel motiverend...ik ben nog level 18 xDquote:Op zaterdag 4 december 2010 22:35 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Ik was vandaag 3 uur bezig om van level 18 naar 19 te gaan. Door vooral die kut special races te doen zoals karten op gevorderden.
Haal de Veyron uit de garage?quote:Op zaterdag 4 december 2010 22:38 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Ik heb nu bijna alle auto's die ik graag wou. Een lamborghini murcielago 09, een mercedes sls amg, een bmw m3 een bugatti veyron een maserati en een ferarri italia 458. ik mis nu alleen een auto rond de 1000pk. Wat is aan te raden?
Mijn veyron is 1257pkquote:Op zaterdag 4 december 2010 22:42 schreef RiKe het volgende:
[..]
Haal de Veyron uit de garage?
1001pk
Mijn Bspec driver is zelfs hoger level dan ikzelf op het momentquote:Op zaterdag 4 december 2010 20:20 schreef Toempf het volgende:
[..]
Ik zit nou op level 3 met die vent, en wat een drama zegIk geef hem altijd maar een auto waarmee hij bij de eerste bocht iedereen voorbij is, en dan op zijn gemak de race uit laten rijden, anders gaat ie opgefokt doen en remmen voor een bocht is dan ineens helemaal niet meer nodig ofzo
Nou dan weet ik niet welke races jij hem laat rijden, maar de mijne is altijd binnen 10min klaar...:Pquote:Op zaterdag 4 december 2010 22:52 schreef Griebus het volgende:
[..]
Mijn Bspec driver is zelfs hoger level dan ikzelf op het moment(ik 14, hij 15)
Ik vind het zo lekker dat ik lekker ff kan douchen of boodschapjes kan halen terwijl hij de xp en centen verdient
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |