Cool! Dan ga ik op jou stemmenquote:Op donderdag 2 december 2010 15:08 schreef TheVulture het volgende:
Dank je Flap... ik stem wel op je hoor
Ik stem vanavond... op het werk is het wat lastig kopieren/plakkenquote:
Same samequote:Op donderdag 2 december 2010 15:10 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik stem vanavond... op het werk is het wat lastig kopieren/plakken
Bij deze :quote:Op donderdag 2 december 2010 15:04 schreef Flappekz het volgende:
Lieve mensen, willen jullie allemaal op mijn UI stemmen?
[STEMTOPIC] DE TOFSTE FOK! SINT AVATAR 2010
Kusjes!
En ook op die van Vullie, maar meer op die van mij uiteraard![]()
Ook gedaanquote:Op donderdag 2 december 2010 16:57 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Bij deze :
Wel jammer dat er ineens iemand ging bieden waardoor ik bijna 3 ton meer kwijt was. 3.1 was zn gemiddelde tv dus wat die ander bezielt..... Ik heb geen idee.quote:Tibo Van Den Bosch (209606143)
24 jaar en 104 dagen, volgende verjaardag: 10-12-2010
goed in vorm, conditie goed
Een aangenaam persoon die rustig en berucht is.
Hij heeft matig ervaring en is een rampzalig leider.
Eigenaar: Moldershoeven VV
(sinds 10-07-2008 (4/36), 7s 13w)
Total Skill Index (TSI): 86 290
Loon: 52 170 ¤/week
834 720 ¤ / seizoen
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Specialiteit: Onvoorspelbaar
STAAT OP DE TRANSFERLIJST Bijgewerkt 02-12-2010 21:25
Deadline: 02-12-2010 21:25 (0m)
Vraagprijs: 3 500 000 ¤
Hoogste bod: 3 790 000 ¤ door We sturen je met een kluitje het Bosch in!
Het bieden is geëindigd!
Huidige vaardigheden:
Conditie: goed Keepen: rampzalig
Positiespel: reusachtig Passen: redelijk
Vleugelspel: matig Verdedigen: zwak
Scoren: zwak Spelhervatting: redelijk
Ook gestemd.. alleen wel Vullie op 1 en Flap op 2quote:Op donderdag 2 december 2010 16:57 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Bij deze :
quote:Op donderdag 2 december 2010 21:28 schreef MrMoon het volgende:
[..]
Ook gestemd.. alleen wel Vullie op 1 en Flap op 2
Ik zei toch al dat ik voor de VJ award ging.quote:Op donderdag 2 december 2010 21:34 schreef Drassss het volgende:
Berucht en lekker loontje, maar wel reusachtig pm
Die spitsen zijn vaak niet heel duur. Of je moet echt toppers binnen gaan halen, maar dat zie ik niet gebeuren omdat je weinig geld hebt op dit moment?quote:Op donderdag 2 december 2010 21:42 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik zei toch al dat ik voor de VJ award ging.
Mn loon staat nu al op 148k en ik heb eigenlijk nog 2 spitsen nodig en 1 mid.
Als ik Stany Van den Bosch (282723338) koop heb ik nog 1 miljoen over. Er even van uit gaande dat ik Henk van den Bosch (246047334) voor 8 ton kan krijgen.quote:Op donderdag 2 december 2010 21:44 schreef Drassss het volgende:
[..]
Die spitsen zijn vaak niet heel duur. Of je moet echt toppers binnen gaan halen, maar dat zie ik niet gebeuren omdat je weinig geld hebt op dit moment?Achja ik zit op 180k loon....
Je gaat hard op de overwinning af!quote:Op donderdag 2 december 2010 21:50 schreef Flappekz het volgende:
Lieve stemmers
Meer stemmers zijn zeer welkom
Die komt zo pas thuisquote:Op donderdag 2 december 2010 21:55 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Je gaat hard op de overwinning af!
Laat je dinnetje ook eens stemmen!
Ah vandaar.quote:
quote:De afdeling PR denkt nog hard na over een aantal leuke prijzen die het succes van het boek, de magnetron sloffen en de sint glossy kunnen overtreffen.
Begin van het nieuwe seizoen willen de prijzen nog wel eens omhoog schieten door desperate coaches. Ik mag ook nog 2 spelers kopen. Gelukkig 8,5 miljoen tot mijn beschikking aangezien ik m'n vleugelspeler voor 5.8 miljoen heb verkocht. Niet verkeerd 1.8 miljoen winst door 1 seizoen te trainenquote:Op donderdag 2 december 2010 21:27 schreef Outpost76 het volgende:
Zo mn 2e mid binnen.
[..]
Wel jammer dat er ineens iemand ging bieden waardoor ik bijna 3 ton meer kwijt was. 3.1 was zn gemiddelde tv dus wat die ander bezielt..... Ik heb geen idee.
Zo jammer dat ik nu mn team aan het samenstellen dan...quote:Op donderdag 2 december 2010 22:04 schreef RemCOW het volgende:
[..]
Begin van het nieuwe seizoen willen de prijzen nog wel eens omhoog schieten door desperate coaches. Ik mag ook nog 2 spelers kopen. Gelukkig 8,5 miljoen tot mijn beschikking aangezien ik m'n vleugelspeler voor 5.8 miljoen heb verkocht. Niet verkeerd 1.8 miljoen winst door 1 seizoen te trainen
Natuuuuuuuuuuuuuuuurlijk wil ik winnenquote:Op donderdag 2 december 2010 21:58 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ah vandaar.![]()
Vullie en jij weer 3 punten erbij zie ik net.![]()
Moet wel zeggen dat ik niet weet of je deze verkiezing wil winnen als ik de prijzen van de voorgaande jaren zie.
[..]
Volgens mij is aan het eind van het seizoen het beste... maarja, wie heeft dan geld op z'n rekeningquote:Op donderdag 2 december 2010 22:06 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Zo jammer dat ik nu mn team aan het samenstellen dan...
Dat is zeker niet misselijk!!
Jezusquote:Op donderdag 2 december 2010 22:08 schreef Flappekz het volgende:
[..]
http://www.vedeve.nl/sites/magnetronsloffen/
Als ik goed geteld heb sta je ruim aan kop. Helaas duurt t nog even tot het 5 dec 24.00 is.quote:Op donderdag 2 december 2010 22:07 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Natuuuuuuuuuuuuuuuurlijk wil ik winnen
Allemaal stemmen dus!
Ik ben ook eind van het seizoen begonnen maar ik moest eerst uitzoeken of er genoeg goede van den Bosch spelers waren en of ze dan ook te koop waren.quote:Op donderdag 2 december 2010 22:09 schreef RemCOW het volgende:
[..]
Volgens mij is aan het eind van het seizoen het beste... maarja, wie heeft dan geld op z'n rekening
Mja, porsche1 heeft ook heel veel stemmen....heb geen zin om te tellenquote:Op donderdag 2 december 2010 22:12 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Als ik goed geteld heb sta je ruim aan kop. Helaas duurt t nog even tot het 5 dec 24.00 is.
[..]
Ik ben ook eind van het seizoen begonnen maar ik moest eerst uitzoeken of er genoeg goede van den Bosch spelers waren en of ze dan ook te koop waren.
Nouhou....quote:Op donderdag 2 december 2010 22:13 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ik stem zaterdag als ik zie dat je stemmen te kort komt
Op pagina 1 stond je dik voor!quote:Op donderdag 2 december 2010 22:13 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Mja, porsche1 heeft ook heel veel stemmen....heb geen zin om te tellen
Haha, ikke wel hoorquote:Op donderdag 2 december 2010 22:13 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Jij ziet Flap al zitten op de bank naast zn dinnetje met zn warme sloffies aan!
Ik zou die dingen meteen in de kachel gooien. Ruikt de kachel tenminste nog een dag naar lavendelquote:Op donderdag 2 december 2010 22:13 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Jij ziet Flap al zitten op de bank naast zn dinnetje met zn warme sloffies aan!
Ook met die roze?quote:
Ik denk dat de kachel dan meer naar plastic en andere chemische troep ruikt.quote:Op donderdag 2 december 2010 22:14 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ik zou die dingen meteen in de kachel gooien. Ruikt de kachel tenminste nog een dag naar lavendel
Roze of niet, zo lang ze warm zijn, zijn ze primaquote:Op donderdag 2 december 2010 22:16 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ook met die roze?Die kan je beter kado doen aan Vullie.
[..]
Ik denk dat de kachel dan meer naar plastic en andere chemische troep ruikt.
Tjaquote:Op donderdag 2 december 2010 22:17 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Roze of niet, zo lang ze warm zijn, zijn ze prima
quote:Op donderdag 2 december 2010 22:21 schreef Flappekz het volgende:
Ik sta overigens maar 4 punten voor ofzo
Daarom heb ik ook alle fok!hattrickers nodigquote:Op donderdag 2 december 2010 22:22 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik dacht dat je veel ruimer voor stond!
Ja en dan vergeet je t! Gewoon nu ff stemmen.quote:Op donderdag 2 december 2010 22:13 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ik stem zaterdag als ik zie dat je stemmen te kort komt
Ja als t weer zo iets is als roze sloffen kan ik dat begrijpen.quote:Op donderdag 2 december 2010 22:23 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Daarom heb ik ook alle fok!hattrickers nodig
Ik weet het zeker van niet, want Flap komt morgen/overmorgen elk uur spammen om stemmen hehe.quote:Op donderdag 2 december 2010 22:23 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ja en dan vergeet je t! Gewoon nu ff stemmen.
Zondag kan ook nog gestemd worden.quote:Op donderdag 2 december 2010 22:25 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ik weet het zeker van niet, want Flap komt morgen/overmorgen elk uur spammen om stemmen hehe.
Mja maar ik vind die van Vullie toffer..quote:Op donderdag 2 december 2010 21:31 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
en dat terwijl flap kans heeft op de 1e plaats (tel de punten maar op) en Vullie (helaas) niet.
Niks mee te maken!quote:Op donderdag 2 december 2010 23:17 schreef MrMoon het volgende:
[..]
Mja maar ik vind die van Vullie toffer..
quote:Op donderdag 2 december 2010 23:22 schreef Drassss het volgende:
[..]
Jij krijgt die sloffen als Flap ze wint of?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |