ik doe altijd een armada en een flinke martello vind ik ook wel goed, maar mijn specialiteit is hap dai hai, dat is een achterwaartse trap, mijn mestre zei, als jij die geeft komt je tegenstander nooit meer terug.quote:Op donderdag 2 december 2010 15:29 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
Zeg me AUB waar je je stoere verschillende gevechten doet. Deed je nou kick boxen of niet? Ik wil graag eens 1 op 1. Het feit dat je al niks weet van highkicks bewijst dat je ze ook niet kan geven. Daartegenin kan je ze wel krijgen, van mij!
Je doet aan MMA en je vind BJJ bullshit? +) Zou het toch maar serieus nemen als ik jou was.quote:Op vrijdag 3 december 2010 00:35 schreef zukababe het volgende:
[..]
De enige sport die ik belangrijk vindt uit brazillie is capoeira, dat BJJ, vind ik bullshit.
MMA vind ik ook niet zo geweldig. nou, eigenlijk vind ik de sfeer wel leuk, beetje hiphop muziek enzo, de conditietraining vind ik leuk en het boxen. Verder niet zo geweldig.quote:Op vrijdag 3 december 2010 01:30 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Je doet aan MMA en je vind BJJ bullshit? +) Zou het toch maar serieus nemen als ik jou was.
een vloeiendere mix, en niet zoveel op de grond beginnen.quote:
ja,quote:Op vrijdag 3 december 2010 01:50 schreef Eenskijken het volgende:
Daarom, TS, blijf ik ook veilig in mijn zolderkamertje fokkenZou je ook moeten doen, buiten is eng
MMA is dus hoofdzakelijk worstelen en dus grepen leren en dat die doe je op de grond, straight from the beginning! Daarom is MMA dus ook niet voor pussy's die denken dat ze na de les een ijsje krijgen bij de mac. Ijs voor je arm dan weer wel.quote:Op vrijdag 3 december 2010 02:09 schreef zukababe het volgende:
[..]
een vloeiendere mix, en niet zoveel op de grond beginnen.
ik verwachtte eigenlijk niks van MMA, ik vind bijna alle vechtsporten leuk, MMA ook wel.
Maar beschouw het niet als mijn hoofdsport waarin ik wat wil gaan doen.
Nou, een gekneusde arm is sowieso niet voor pussys, en het is ook niet de bedoeling.quote:Op vrijdag 3 december 2010 02:13 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
MMA is dus hoofdzakelijk worstelen en dus grepen leren en dat die doe je op de grond, straight from the beginning! Daarom is MMA dus ook niet voor pussy's die denken dat ze na de les een ijsje krijgen bij de mac. Ijs voor je arm dan weer wel.
Overigens was het advies niet ijs er op te doen maar de arm warm te houden, dus heb vandaag lekker bij de infraroodcabine gezeten.quote:Op vrijdag 3 december 2010 02:13 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Ijs voor je arm dan weer wel.
En nog kneus je je armquote:Op vrijdag 3 december 2010 02:23 schreef zukababe het volgende:
[..]
Nou, een gekneusde arm is sowieso niet voor pussys, en het is ook niet de bedoeling.
daarnaast welke groep ik ook in stap, ze staan nooit allemaal boven mij kwa snelheid en techniek, misschien 1 of 2 altijd.
Maar ik nem aan dat je mij geen pussy noemt.
Zou een beetje raar zijn om te zeggen dat wanneer iemand zijn arm overstrekt of breekt die gelijk een pussy te noemen.
Ik denk dat bij de meeste mensen de arm zou breken, maar dat gebeurt niet bij mij, ik ben een sterke beer
quote:
quote:Op vrijdag 3 december 2010 02:40 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
En nog kneus je je arm![]()
Ik noem je niet per direct een pussy nee, wel als je er over gaat lopen huilen en er mee kapt, dan wel.
Goedzo. Pics?quote:Op vrijdag 3 december 2010 02:44 schreef zukababe het volgende:
[..]
![]()
Ik kom alleen maar veel harder terug
Nee, om te beginnen je hoofd. Is het hoofd niet goed, doet de rest er niet toequote:Op vrijdag 3 december 2010 02:53 schreef zukababe het volgende:
[..]
Van mijn Goddelijke lichaam? dan laat ik ff prof pics maken bij een fotograaf
mijn hoofd is ook goed als het vetpercentage niet te hoog isquote:Op vrijdag 3 december 2010 03:02 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Nee, om te beginnen je hoofd. Is het hoofd niet goed, doet de rest er niet toe(lekker oppervlakkig ben ik heh) ik kijk morgen wel
Haha weet je wat? Laat maarquote:Op vrijdag 3 december 2010 03:06 schreef zukababe het volgende:
[..]
mijn hoofd is ook goed als het vetpercentage niet te hoog is
Maar veel vrouwen zijn best oppervlakkig ja, die hele droge afgetrainde toestand houden de meeste mensen maar 1 of 2 maandjes vol, langer is ook onmogelijk.quote:
Ik val niet op vetloze gasten. Er moet een zacht laagje op zitten noh wil ik je baksen :| Je vetpercentage boeit me nul, ik wou alleen je gezicht zien maar ik krijg een preek over vetquote:Op vrijdag 3 december 2010 03:14 schreef zukababe het volgende:
[..]
Maar veel vrouwen zijn best oppervlakkig ja, die hele droge afgetrainde toestand houden de meeste mensen maar 1 of 2 maandjes vol, langer is ook onmogelijk.
maar daar reageren veel vrouwen wel op, als je dan in het zwembad loopt bijv dan krijg je altijd reacties en geflirt, maar zodra je wat te zwaar bent valt dat allemaal weer weg.
Idd, verbazingwekkend oppervlakkig
mijn gezicht zien, ik ben niet achterlijk omdat dat op FOK! te zetten.quote:Op vrijdag 3 december 2010 03:16 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Ik val niet op vetloze gasten. Er moet een zacht laagje op zitten noh wil ik je baksen :| Je vetpercentage boeit me nul, ik wou alleen je gezicht zien maar ik krijg een preek over vet
shhhht, ik probeer hem juist te regelenquote:Op vrijdag 3 december 2010 03:17 schreef Biels het volgende:
Goed topic dit. Eerst de perfect getrainde jongeman uithangen die elke dag uren in de sportschool zit en 's avonds nog de energie heeft om tot half 4 te fokken, daarna een chick via internet proberen te regelen met foto's van je hoofd, daarna nog een statement over oppervlakkige vrouwen.
Jij, mijn beste man, bent een koning.
Goed toch, ik slaap ook lang hoor, net als fotomodel doutzen, was een tip van haar.quote:Op vrijdag 3 december 2010 03:17 schreef Biels het volgende:
Goed topic dit. Eerst de perfect getrainde jongeman uithangen die elke dag uren in de sportschool zit en 's avonds nog de energie heeft om tot half 4 te fokken, daarna een chick via internet proberen te regelen met foto's van je hoofd, daarna nog een statement over oppervlakkige vrouwen.
Jij, mijn beste man, bent een koning.
Dus je hebt ook geen baan ofzo? Of een studie?quote:Op vrijdag 3 december 2010 03:19 schreef zukababe het volgende:
[..]
Goed toch, ik slaap ook lang hoor, net als fotomodel doutzen, was een tip van haar.
Ik ben de hele dag naar de sauna geweest, al mijn energie was weg, maar krijg het nu weer terug door dat gefok
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |