hier niet..quote:Op woensdag 1 december 2010 21:22 schreef PdeHoog het volgende:
Zeg. Hij begint hier te mopperen over een javascript wat niet geactiveerd kon wordenIemand nog meer last van
Ik heb geen adblocker aan staan verder.
Chrome, zeker? Ik ook, af en toe.quote:Op woensdag 1 december 2010 21:22 schreef PdeHoog het volgende:
Zeg. Hij begint hier te mopperen over een javascript wat niet geactiveerd kon wordenIemand nog meer last van
Ik heb geen adblocker aan staan verder.
Vind je het erg dat ik het even oversla. Artiesten die zich zo noemen, daar begin ik, qua luisteren, niet aan.quote:Op woensdag 1 december 2010 21:22 schreef FutureFairytale het volgende:
Golfer; deze van Van Bill is nog leukerniet zingen, gewoon klompen aan en stampen
![]()
IEquote:Op woensdag 1 december 2010 21:22 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Chrome, zeker? Ik ook, af en toe.
Er wil iemand van bil en iemand anders niet.quote:Op woensdag 1 december 2010 21:19 schreef Aure het volgende:
[..]
Doe dat schat, vat jij dan de rest ff samen?
KUT ik was deze stap vergetenquote:Op woensdag 1 december 2010 21:24 schreef krakkemieke het volgende:
Tegen de hoest:
1 borrel whisky
1/2 schijfje citroen
3 kruidnagels
Grote theelepel bruine suiker
Doe alles in een glas en vul aan met heet water.
Kruidnagel helpt tegen kriebelhoest.
No problemquote:
Moet je de kruidnagel ook doorslikken?quote:Op woensdag 1 december 2010 21:24 schreef krakkemieke het volgende:
Tegen de hoest:
1 borrel whisky
1/2 schijfje citroen
3 kruidnagels
Grote theelepel bruine suiker
Doe alles in een glas en vul aan met heet water.
Kruidnagel helpt tegen kriebelhoest.
nee hoor doet me trouwens denken aan iemand die ik sprak tijdens de Party Awards. een gestoord en totaal onaantrekkelijke jongen die grappige stripteases en andere acts doet en een single heeft uitgebracht wat in genre apres ski gewoon slecht is (en dat zegt wat). maar wat is er gebeurd; Disney (!) heeft de clip voor hem gemaakt en bij de awardshow vertelde hij dat het lied in 200 landen is uitgebracht.... snap jij het of snap ik het? maar goed, natuurlijk te gek voor em ook al snap ik er niks van.quote:Op woensdag 1 december 2010 21:23 schreef golfer het volgende:
[..]
Vind je het erg dat ik het even oversla. Artiesten die zich zo noemen, daar begin ik, qua luisteren, niet aan.
Ik moet morgen bellen, op straffe van gescheld van Steer!quote:Op woensdag 1 december 2010 21:27 schreef Isabeau het volgende:
[..]
No problem
Heeft er iemand een samenvatting?
Moet je ff teruglezen.quote:Op woensdag 1 december 2010 21:27 schreef Isabeau het volgende:
[..]
No problem
Heeft er iemand een samenvatting?
Ja. Lein wil met jou naar bed en Ross moet in de computerkamer slapen en ze is eergisteren nog van bil gegaan met Kaas.quote:
Ja. Krak vindt dat je terug moet lezen, ik doe alsof ik een drankprobleem heb, ik vind mezelf bovendien erg grappig en gevat vandaag, P lust geen Red Label, AUre was bijna gehandicapped omdat haar vingers er bijna af vroren, de nieuwe Kaasmobiel is gearriveerd en WAT IS ER IN GODSNAAM MET HET LOGEERBED GEBEURD??????!!!!!! LOLEINZLOLLERCOPTER!!!!!quote:
Nee, je steekt de kruidnagels in het schijfje citroen en laat ze meetrekken.quote:Op woensdag 1 december 2010 21:28 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Moet je de kruidnagel ook doorslikken?
Ja, daaag! Ik heb wel wat beters te doen zegquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
quote:Op woensdag 1 december 2010 21:29 schreef golfer het volgende:
Ja. Lein wil met jou naar bed en Ross moet in de computerkamer slapen en ze is eergisteren nog van bil gegaan met Kaas.
Voor de overige gegevens moet je bij Krakkemieke zijn, want die is uiterst vriendelijk en hulpvaardig met verdere samenvattingen.
Het logeerbed is gedemonteerd!quote:Op woensdag 1 december 2010 21:30 schreef Leintjeuh het volgende:
Ja. Krak vindt dat je terug moet lezen, ik doe alsof ik een drankprobleem heb, ik vind mezelf bovendien erg grappig en gevat vandaag, P lust geen Red Label, AUre was bijna gehandicapped omdat haar vingers er bijna af vroren, de nieuwe Kaasmobiel is gearriveerd en WAT IS ER IN GODSNAAM MET HET LOGEERBED GEBEURD??????!!!!!! LOLEINZLOLLERCOPTER!!!!!
Je BENT grappig en idd, wat ie er met het bed gebeurd?quote:Op woensdag 1 december 2010 21:30 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ja. Krak vindt dat je terug moet lezen, ik doe alsof ik een drankprobleem heb, ik vind mezelf bovendien erg grappig en gevat vandaag, P lust geen Red Label, AUre was bijna gehandicapped omdat haar vingers er bijna af vroren, de nieuwe Kaasmobiel is gearriveerd en WAT IS ER IN GODSNAAM MET HET LOGEERBED GEBEURD??????!!!!!! LOLEINZLOLLERCOPTER!!!!!
Nu is mijn visualisatie van 'van bil gaan' heel erg verwrongen gewordenquote:
Even in een steelpannetje laten trekken is ook lekkerquote:Op woensdag 1 december 2010 21:31 schreef krakkemieke het volgende:
Nee, je steekt de kruidnagels in het schijfje citroen en laat ze meetrekken.
Desnoods kan de kruidnagels nog eens gebruiken.
Maar kan er nog gelogeerd worden? Ik lees die vraag, die niet gesteld durft te worden!quote:Op woensdag 1 december 2010 21:33 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Het logeerbed is gedemonteerd!![]()
En Aure had handschoenen aan moeten doen, P van de drankjes voor echte mannen afblijven en wat tof dat de kaasmobiel er is uit Italia!
Ik vond Lein's oplossing wel een goedequote:Op woensdag 1 december 2010 21:35 schreef krakkemieke het volgende:
Maar kan er nog gelogeerd worden? Ik lees die vraag, die niet gesteld durft te worden!
+ Tezz en Aure zijn ook van bil gegaan. Soort van.quote:Op woensdag 1 december 2010 21:29 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja. Lein wil met jou naar bed en Ross moet in de computerkamer slapen en ze is eergisteren nog van bil gegaan met Kaas.
Voor de overige gegevens moet je bij Krakkemieke zijn, want die is uiterst vriendelijk en hulpvaardig met verdere samenvattingen.
\Niet zonder te photoshoppen, jongemanquote:Op woensdag 1 december 2010 21:35 schreef kaasplankje het volgende:
Nee nog niet, mss dit weekend als de belettering er op zit
Nee joh, gek! Eropgieten en drinken, denk aan de alcohol!quote:Op woensdag 1 december 2010 21:34 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Even in een steelpannetje laten trekken is ook lekker
Weet niet iedereen dat al?quote:Op woensdag 1 december 2010 21:36 schreef Leintjeuh het volgende:
\Niet zonder te photoshoppen, jongemanZe mogen hier niet weten welke naam jouw bedrijf heeft
Ja, dat deed ikquote:Op woensdag 1 december 2010 21:36 schreef krakkemieke het volgende:
Nee joh, gek! Eropgieten en drinken, denk aan de alcohol!
Ik kwam met het doen van de achterstalligequote:Op woensdag 1 december 2010 21:36 schreef Isabeau het volgende:
Ik vond Lein's oplossing wel een goedeBij mij in bed en dan Ross eh...op de bank of zo.
Er is dus geen logeerbed op dit moment.
Volgens van dale online wel jaquote:
quote:
Oh. Dat *ik-weet-alles* boek van die gast die een encyclopedie las?quote:Op woensdag 1 december 2010 21:38 schreef Isabeau het volgende:
Maar goed, ik ga lekker op bed liggen met mijn fascinerende boek
ff wachten dusquote:Op woensdag 1 december 2010 21:35 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Nee nog niet, mss dit weekend als de belettering er op zit
quote:Op woensdag 1 december 2010 21:43 schreef Sunnythesun het volgende:
![]()
* Sunnythesun thee inschenkt en op samenvatting wacht
Ik zit braaf aan de thee en ik heb zelfs het afgelopen uur niet teruggelezen, want het is vast gezeikquote:Op woensdag 1 december 2010 21:43 schreef Sunnythesun het volgende:
![]()
Vanaf volgende week ga ik jouw goede voorbeeld weer volgenquote:Op woensdag 1 december 2010 21:43 schreef Sunnythesun het volgende:
![]()
En ik maakte nog zo'n leuke grapquote:Op woensdag 1 december 2010 21:44 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik zit braaf aan de thee en ik heb zelfs het afgelopen uur niet teruggelezen, want het is vast gezeik
Noem je Ross nu ook al een boek?quote:Op woensdag 1 december 2010 21:38 schreef Isabeau het volgende:
Maar goed, ik ga lekker op bed liggen met mijn fascinerende boek
Zeker voor jouw doen, ja.quote:
quote:Op woensdag 1 december 2010 20:47 schreef DarkElf het volgende:
nou doe allemaal eens lief!!
FF modus
(sorry FF )
Nog zo iets onwaarschijnlijksquote:Op woensdag 1 december 2010 21:47 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
En ik was heel grappig en gevat![]()
De Liefde van de CUL!quote:Op woensdag 1 december 2010 21:49 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Nog zo iets onwaarschijnlijks![]()
wat isser toch allemaal aan de hand hier??
![]()
Wat betekent datquote:
Nee.quote:Op woensdag 1 december 2010 21:52 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
![]()
Worteltjes zijn trouwens best lekker.. wisten jullie dat?
En toch moet je respect hebben voor die mensen, het is echt moeilijk om zo te typenquote:Op woensdag 1 december 2010 21:54 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Dat je een hater bent. Maar dan in *iCk BeN EeN !6JaAriChE bReEzAh*- taal.
Aha.quote:Op woensdag 1 december 2010 21:54 schreef Leintjeuh het volgende:
* krakkemieke doet even klef met Sarabiquote:Op woensdag 1 december 2010 21:53 schreef Sarabi het volgende:
Wil dan ook nog iemand klef doen met mij?
\Waarom? Heb je 'm geen koekje gegeven toen 'ie de Delicious uit je handen jatte, er op kauwde en kwijlde, en 'm toen naar je toe kwam brengen? Harteloos, hoorquote:Op woensdag 1 december 2010 21:55 schreef Sunnythesun het volgende:
Die ligt nu te mokken aan de andere kant op de bank![]()
quote:Op woensdag 1 december 2010 21:56 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
\Waarom? Heb je 'm geen koekje gegeven toen 'ie de Delicious uit je handen jatte, er op kauwde en kwijlde, en 'm toen naar je toe kwam brengen? Harteloos, hoorDierenbeul.
\Je moet t eens proberen met *tromgerof* drank op, dan is het nog moeilijkerquote:Op woensdag 1 december 2010 21:55 schreef Sarabi het volgende:
En toch moet je respect hebben voor die mensen, het is echt moeilijk om zo te typen
nou, anders ik wel..quote:Op woensdag 1 december 2010 21:57 schreef DarkElf het volgende:
Feel the love, ik word er misselijk van hoor
Dus we zijn weer vriendjes?quote:Op woensdag 1 december 2010 21:56 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
* krakkemieke doet even klef met Sarabi
\Het is *kusjekroel*. fAaLbAaZquote:Op woensdag 1 december 2010 21:56 schreef golfer het volgende:
Aha.
Maar ik haat niemand hoor, ik heb jullie allemaal juist lief.![]()
*knuffelkroel*
Drank? das viesquote:Op woensdag 1 december 2010 21:57 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
\Je moet t eens proberen met *tromgerof* drank op, dan is het nog moeilijker
* krakkemieke doet ook even klef met Leintjeuhquote:Op woensdag 1 december 2010 21:54 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Hebben jullie ook zo'n halsband met een doosje en een afstandsbediening? Zo-een waar 220V doorheen wandelt?quote:Op woensdag 1 december 2010 21:57 schreef Sunnythesun het volgende:
![]()
met harde hand opvoeden die hap!
Ik zal het ook nooit leren, he? Die internettaal.quote:
quote:Op woensdag 1 december 2010 21:58 schreef DarkElf het volgende:
bedenk mij net dat ik nog 72% pure choco met sinaasappel heb liggen
Ja. Bah! Ik proef dat altijd boven alles uit.quote:
met van die sinaaspartjes..quote:Op woensdag 1 december 2010 21:59 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
![]()
heeeeerlijk! Ik kreeg vroeger rond kerst altijd van mijn familie uit Engeland zo'n 'orange' chocoding in de vorm dus van een sinaasappel.. jumjumjum!!
Bij ieder blafje een stoot jaquote:Op woensdag 1 december 2010 21:59 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Hebben jullie ook zo'n halsband met een doosje en een afstandsbediening? Zo-een waar 220V doorheen wandelt?
Da's nou een generatiekloof, opa. En die vul je niet even op met 23 cm kloppend mannenvlees.quote:Op woensdag 1 december 2010 21:59 schreef golfer het volgende:
Ik zal het ook nooit leren, he? Die internettaal.
quote:Op woensdag 1 december 2010 22:00 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Da\s nou een generatiekloof, opa. En die vul je niet even op met 23 cm kloppend mannenvlees.
quote:Op woensdag 1 december 2010 22:00 schreef Leintjeuh het volgende:
Da\s nou een generatiekloof, opa. En die vul je niet even op met 23 cm kloppend mannenvlees.
Jaaaaa diequote:
Zoveel centimeters? Hoe weet je dat?quote:Op woensdag 1 december 2010 22:00 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Da's nou een generatiekloof, opa. En die vul je niet even op met 23 cm kloppend mannenvlees.
* FutureFairytale kan vredig slapenquote:Op woensdag 1 december 2010 22:01 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
En zo is het cirkeltje weer rond
vind je dat veel?quote:Op woensdag 1 december 2010 22:01 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Zoveel centimeters? Hoe weet je dat?
je voldoet aan de 20, 20 regel.quote:Op woensdag 1 december 2010 22:01 schreef golfer het volgende:
[..]
Goh, dat je mijn maat hebt onthouden.
Goedzoquote:Op woensdag 1 december 2010 22:00 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Wat mij betreft waren we dat al.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vind het opschepperij. Liever een takje wat kriebelt....quote:
Jongeman, jouw interpunctie-gebruik laat te wensen over. Het is óverduidelijk dat jij een , hebt gezet waar een / hoort.quote:
Ik heb nu lipbalsem met die smaakquote:Op woensdag 1 december 2010 22:03 schreef Sunnythesun het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die dus!!
'Nee schat, het gáát niet om de maat, wat je ermee dóét is echt belangrijk!'quote:Op woensdag 1 december 2010 22:04 schreef krakkemieke het volgende:
Ik vind het opschepperij. Liever een takje wat kriebelt....
Van je neus?quote:Op woensdag 1 december 2010 22:01 schreef golfer het volgende:
[..]
Goh, dat je mijn maat hebt onthouden.
quote:Op woensdag 1 december 2010 22:04 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Goedzo
En pas twee glaasjes FFTooh lekker slaaproosjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
Ze hadden niet meer die ik wou met honing dus dan deze maar, niet slecht hoorquote:Op woensdag 1 december 2010 22:05 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ieuww.. dat lijkt me dan weer vies..![]()
Oh, echt wel! Of met de rest!quote:Op woensdag 1 december 2010 22:05 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
'Nee schat, het gáát niet om de maat, wat je ermee dóét is echt belangrijk!'
Ja doei
nou heel eerlijk.. een takje... dat kriebelt niet eens, dat voel je gewoon niet.quote:Op woensdag 1 december 2010 22:04 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ik vind het opschepperij. Liever een takje wat kriebelt....
die honing is lekker.quote:Op woensdag 1 december 2010 22:06 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ze hadden niet meer die ik wou met honing dus dan deze maar, niet slecht hoor
Tegenwoordig neomt de jeugd dat bEcKfEtT. Ik heb er een, Bistex Med Plus, net in de vuilnisbak gegooid. Wat vies, het ging eerst gloeien en daarna smaakte het zoetquote:
dat je B. als 2e noemt.. echt een materialistische manquote:Op woensdag 1 december 2010 22:06 schreef golfer het volgende:
Ik hoor beneden een auto de garage in rijden. Puntje en B. zijn weer veilig thuis.
Ik heb het eens echt in een cadeaublikje gekregen, maakte veel indruk op me. Jammer dat je het in Nederland niet makkelijk kan krijgen..quote:
Kennen jullie die grappige mop over D_H, de BMW 7-serie, de Scania en de Rolex?quote:Op woensdag 1 december 2010 22:07 schreef FutureFairytale het volgende:
dat je B. als 2e noemt.. echt een materialistische man
Liever een takje en dat je er vrouw lol van hebt.... Dan een boomstam die er zonder lol ingeramd wordt.....quote:Op woensdag 1 december 2010 22:06 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
nou heel eerlijk.. een takje... dat kriebelt niet eens, dat voel je gewoon niet.
Goh. je had hem door.quote:Op woensdag 1 december 2010 22:07 schreef FutureFairytale het volgende:
dat je B. als 2e noemt.. echt een materialistische man
Moet dat nou, krak? Dat banale?quote:Op woensdag 1 december 2010 22:09 schreef krakkemieke het volgende:
Liever een takje en dat je er vrouw lol van hebt.... Dan een boomstam die er zonder lol ingeramd wordt.....
je doet maar alsof je thuis bent in de taal der jeugdigen he nepperd?quote:Op woensdag 1 december 2010 22:06 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Tegenwoordig neomt de jeugd dat bEcKfEtT. Ik heb er een, Bistex Med Plus, net in de vuilnisbak gegooid. Wat vies, het ging eerst gloeien en daarna smaakte het zoetDoe mij maar Purol-stick.
Vertelquote:Op woensdag 1 december 2010 22:08 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Kennen jullie die grappige mop over D_H, de BMW 7-serie, de Scania en de Rolex?
was dat toen je schade maakte aan zijn auto of is dat een ander verhaal?quote:Op woensdag 1 december 2010 22:08 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
nee vertel, ik zit klaarquote:Op woensdag 1 december 2010 22:08 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
ok nou ja.. boomstammen heb ik nog geen ervaringen mee dus dat kan ik niet bevestigenquote:Op woensdag 1 december 2010 22:09 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Liever een takje en dat je er vrouw lol van hebt.... Dan een boomstam die er zonder lol ingeramd wordt.....
Mag ik ook eens?quote:Op woensdag 1 december 2010 22:10 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Moet dat nou, krak? Dat banale?
D_H heeft promotie gemaakt bij het bedrijf waar hij werkt. In plaats van loonslaaf is hij nu CEO. En om zijn nieuwe functie (met bijpassende salarisverhoging) te vieren, heeft hij voro zichzelf een nieuwe BMW 7-serie en een Rolex aangeschaft. D_H parkeert zijn auto aan de Laan van Meerdervoort. Op het moment dat hij het bestuurdersportier wil sluiten, rijdt er een grote Scania tegen zijn portier aan. De chauffeur zet zijn combinatie aan de kant en loopt op D_H af. D_H begint te schelden over de schade die de chauffeur heeft aangerict aan zijn net nieuwe BMW 7-serie. Verbijsterd zegt de chauffeur: 'Maar meneer, ik heb ook uw linkerarm eraf gerukt met mijn wagen...'' , waarop D_H verschrikt naar zijn linker arm kijkt, en roept: 'Wel godverdomme, mijn Rolexquote:
\Dat was Nynke. Ik was niet bijzonder genoeg om mee te rijden in de D_H-mobielquote:Op woensdag 1 december 2010 22:11 schreef DarkElf het volgende:
was dat toen je schade maakte aan zijn auto of is dat een ander verhaal?
volgens mij was Lein niet serieus. die heeft zelf wel ergere/directe opmerkingenquote:Op woensdag 1 december 2010 22:14 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Mag ik ook eens?
Ik vind het zum kotzen, hoe anderen sportnamen verkrachten.
quote:Op woensdag 1 december 2010 22:14 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
D_H heeft promotie gemaakt bij het bedrijf waar hij werkt. In plaats van loonslaaf is hij nu CEO. En om zijn nieuwe functie (met bijpassende salarisverhoging) te vieren, heeft hij voro zichzelf een nieuwe BMW 7-serie en een Rolex aangeschaft. D_H parkeert zijn auto aan de Laan van Meerdervoort. Op het moment dat hij het bestuurdersportier wil sluiten, rijdt er een grote Scania tegen zijn portier aan. De chauffeur zet zijn combinatie aan de kant en loopt op D_H af. D_H begint te schelden over de schade die de chauffeur heeft aangerict aan zijn net nieuwe BMW 7-serie. Verbijsterd zegt de chauffeur: 'Maar meneer, ik heb ook uw linkerarm eraf gerukt met mijn wagen...'' , waarop D_H verschrikt naar zijn linker arm kijkt, en roept: 'Wel godverdomme, mijn Rolex'
Lieve krak,quote:Op woensdag 1 december 2010 22:14 schreef krakkemieke het volgende:
Mag ik ook eens?
Ik vind het zum kotzen, hoe anderen sportnamen verkrachten.
alleen een punt omdat je korte zinnetjes onder elkaar plaatst. verder is het geen gedichtquote:Op woensdag 1 december 2010 22:17 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Lieve krak,
Hoe zal ik dit brengen?
Ik moet je iets vertellen.
Vandaag lees je mijn posts met een korrel zout,
omdat ik onbehoorlijk aangeschoten ben!
Hoeveel punten levert dit op op de *creatieve-rijsttafel-schaal*?
oh ..quote:Op woensdag 1 december 2010 22:18 schreef DarkElf het volgende:
een dronken vrouw is een engel in bed zeggen ze, tenminste, als je een emmer naast t bed zet voor de zekerheid
2,5 glas rode wijn, 1 joint, een dubbele Red Label en volgens mij komt er zo een halve joint bij.quote:
dat wordt eenquote:
minstens 3 dagen vrees ik.quote:Op woensdag 1 december 2010 22:18 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
2,5 glas rode wijn, 1 joint, een dubbele Red Label en volgens mij komt er zo een halve joint bij.
Hoe lang zou ik nu moeten hardlopen van de dames in Slank?
quote:Op woensdag 1 december 2010 22:18 schreef DarkElf het volgende:
een dronken vrouw is een engel in bed zeggen ze, tenminste, als je een emmer naast t bed zet voor de zekerheid
post het in zo'n eet- en drinkdagboekje daar. ben benieuwd wat ze zeggenquote:Op woensdag 1 december 2010 22:18 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
2,5 glas rode wijn, 1 joint, een dubbele Red Label en volgens mij komt er zo een halve joint bij.
Hoe lang zou ik nu moeten hardlopen van de dames in Slank?
Nee, dan kan ik beter de rest van de fles er ook ingietenquote:Op woensdag 1 december 2010 22:17 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
teveel om nog mee van bil te gaan?
niks ik beeldde het me in hoe een vrouw haar man wil zoenen en ineens naar de emmer grijptquote:
zal je mr balen dat je geen alcohol meer mag.quote:
maar dan heb je zelf niks meer!quote:Op woensdag 1 december 2010 22:20 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Nee, dan kan ik beter de rest van de fles er ook ingieten
Als ik dronken ben, ben je net zo grappig als ikquote:Op woensdag 1 december 2010 22:19 schreef FutureFairytale het volgende:
post het in zo'n eet- en drinkdagboekje daar. ben benieuwd wat ze zeggen
gaan we schelden??quote:Op woensdag 1 december 2010 22:21 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Als ik dronken ben, ben je net zo grappig als ik
Lieve Lein,quote:Op woensdag 1 december 2010 22:17 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Lieve krak,
Hoe zal ik dit brengen?
Ik moet je iets vertellen.
Vandaag lees je mijn posts met een korrel zout,
omdat ik onbehoorlijk aangeschoten ben!
Hoeveel punten levert dit op op de *creatieve-rijsttafel-schaal*?
Met een beetje mazzel heeft hij zo ook een halve joint. Met een beetje pech nietquote:Op woensdag 1 december 2010 22:20 schreef FutureFairytale het volgende:
maar dan heb je zelf niks meer!
grappig pfff....ben potverdomme bassie nietquote:Op woensdag 1 december 2010 22:21 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Als ik dronken ben, ben je net zo grappig als ik
quote:Costs for the trip are approx. 120 euro's, this includes all hotels, all meals and most of the beers
In dat geval neem ik nog maar een borrel denk ikquote:Op woensdag 1 december 2010 22:22 schreef golfer het volgende:
Lein, je bent steeds leuker naarmate je meer naar binnen giet.
moet je morgen nog werken?quote:Op woensdag 1 december 2010 22:24 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
In dat geval neem ik nog maar een borrel denk ik
Brood met pindakaas en macaroni met ketchup en kaas voor jou de komende maand?quote:Op woensdag 1 december 2010 22:24 schreef rijsttafel het volgende:
Nieuwe agenda, nieuwe pen.
En het eerste wat ik erin en ermee op kan schrijven is m'n studietrip![]()
Uit m'n mail:
Trusten Lein!quote:Op woensdag 1 december 2010 22:25 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Brood met pindakaas en macaroni met ketchup en kaas voor jou de komende maand?
Goed, ik ga naar bed. Even kijken hoe blij ik morgen ben
wat een prijs (van niks)quote:Op woensdag 1 december 2010 22:24 schreef rijsttafel het volgende:
Nieuwe agenda, nieuwe pen.
En het eerste wat ik erin en ermee op kan schrijven is m'n studietrip![]()
Uit m'n mail:
[..]
goed plan! slaap lekker en succes morgen met wakker worden. zul je nodig hebbenquote:Op woensdag 1 december 2010 22:26 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ja, om kwart voor 14.45 u. Bedtijd dus.
Baas B.!quote:Op woensdag 1 december 2010 22:26 schreef Bluezz het volgende:
Ik had een battle
En ik heb teruggelezen van 22.13 tot 22.27![]()
?quote:Op woensdag 1 december 2010 22:27 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Cool!! Welk nummer en wie won??
Je weet dat ik al een nummer heb he, eigenlijk wilde Boris me ook voor Old manquote:
Maar wat ga jij dan doen?quote:Op woensdag 1 december 2010 22:28 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Je weet dat ik al een nummer heb he, eigenlijk wilde Boris me ook voor Old man![]()
Timing perfect zei hij, maar M. deed hem ook heel goed en ik had al een nr. dus, ik heb hem maar weggegeven aan M.
Ik heb ons nr weggeven *rent wegquote:Op woensdag 1 december 2010 22:29 schreef TAV74 het volgende:
Zo, k ben terug, vat eens even snel samen wat ik gemist heb verdomme
Ah! Ok dan.. wel cool dat het zo goed ging!!quote:Op woensdag 1 december 2010 22:28 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Je weet dat ik al een nummer heb he, eigenlijk wilde Boris me ook voor Old man![]()
Timing perfect zei hij, maar M. deed hem ook heel goed en ik had al een nr. dus, ik heb hem maar weggegeven aan M.
Zal wel karig voer worden als ik het zo zie, jaquote:Op woensdag 1 december 2010 22:25 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Brood met pindakaas en macaroni met ketchup en kaas voor jou de komende maand?
Goed, ik ga naar bed. Even kijken hoe blij ik morgen ben
Inderdaad, voor een week. De bedrijven sponsoren de rest.quote:
En hoe ging het bij jou vanavond?quote:Op woensdag 1 december 2010 22:30 schreef Sunnythesun het volgende:
Ah! Ok dan.. wel cool dat het zo goed ging!!
Samenvatting:quote:Op woensdag 1 december 2010 22:29 schreef TAV74 het volgende:
Zo, k ben terug, vat eens even snel samen wat ik gemist heb verdomme
Volgens mij alvleesklier, long en lever.quote:Op woensdag 1 december 2010 22:31 schreef FutureFairytale het volgende:
Isa; welke vormen van kanker waren ook alweer het meest kwaadaardig? Ik lees net dat bij Cas Spijkers slokdarm- en maagkanker is geconstateerd
heerlijk ja, wordt zeker leuk!quote:Op woensdag 1 december 2010 22:31 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Inderdaad, voor een week. De bedrijven sponsoren de rest.
Alvleesklier & long.quote:Op woensdag 1 december 2010 22:31 schreef FutureFairytale het volgende:
Isa; welke vormen van kanker waren ook alweer het meest kwaadaardig? Ik lees net dat bij Cas Spijkers slokdarm- en maagkanker is geconstateerd
Ja goed hoor. Klein uurtje werk. Alles loopt op rolletjes, wordt een geslaagd kerstfeest denk ik zoquote:Op woensdag 1 december 2010 22:32 schreef Bluezz het volgende:
[..]
En hoe ging het bij jou vanavond?
Ja, maar ik zing hem meer zo :quote:
quote:Op woensdag 1 december 2010 22:32 schreef golfer het volgende:
[..]
Volgens mij alvleesklier, long en lever.
hm ok volgens mij zei Isa iets anders, ga zo even teruglezen (dat wat de vriend van P. heeft). maar zeker weten dat elke vorm levensgevaarlijk isquote:Op woensdag 1 december 2010 22:33 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Alvleesklier & long.
Maar het ligt ook aan de mate van kwaadaardigheid.
M.a.w. je moet met elke vorm in elk stadium dan ook geluk hebben....
quote:
Die vind ik mooier ja!quote:
quote:
Je hebt gewoon met 2 vrouwen een afspraak?quote:Op woensdag 1 december 2010 22:36 schreef PdeHoog het volgende:
Fishpie afNu afkoelen
Maar men....nu al lekker
Dat wordt wat morgenavond. Als beide dames nu niet opeens met me willen trouwen, dan weet ik het ook niet meer hoor
Je slokdarm gaat over in je maag, dus zal wel hetzelfde uitgezaaide soort zijn of zo.quote:Op woensdag 1 december 2010 22:36 schreef FutureFairytale het volgende:
onee my bad; hetzelfde
"longkanker, alvleesklierkanker en slokdarmkanker"
laatste heeft Cas dus (naast maag)...
quote:Op woensdag 1 december 2010 22:38 schreef golfer het volgende:
[..]
Je hebt gewoon met 2 vrouwen een afspraak?
Voor het geval er eentje afzegt?
Tsja. Ik acht je bij voorbaat dan al kansloos.quote:Op woensdag 1 december 2010 22:38 schreef PdeHoog het volgende:
De een heeft een cateringbedrijfje en de ander heeft een chefkok als vriendje. Ik voel hier een zware, zware keuring aankomen
Go Pquote:Op woensdag 1 december 2010 22:36 schreef PdeHoog het volgende:
Fishpie afNu afkoelen
Maar men....nu al lekker
Dat wordt wat morgenavond. Als beide dames nu niet opeens met me willen trouwen, dan weet ik het ook niet meer hoor
quote:Op woensdag 1 december 2010 22:40 schreef golfer het volgende:
[..]
Tsja. Ik acht je bij voorbaat dan al kansloos.
Stop maar met het juichenquote:
Nee, dat zijn weer heel andere ziektes.quote:
Owquote:Op woensdag 1 december 2010 22:43 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Stop maar met het juichenDe een is getrouwd. De ander rollebolt al met iemand
Ik voel jezelf en jezelf aankomenquote:Op woensdag 1 december 2010 22:38 schreef PdeHoog het volgende:
[..]En ze komen tegelijk
De een heeft een cateringbedrijfje en de ander heeft een chefkok als vriendje. Ik voel hier een zware, zware keuring aankomen
Flauwe rijssiequote:Op woensdag 1 december 2010 22:43 schreef rijsttafel het volgende:
Nee, dat zijn weer heel andere ziektes.
In Nederland heb je die banden nauwelijks nodig. Over het algemeen wordt er 's winters voldoende gestrooid. Zonde van het geld.quote:Op woensdag 1 december 2010 22:42 schreef FutureFairytale het volgende:
ik ga de winterbanden kopen die er nog waren (nieuw, set voor 500 euro). gelijk een kleine beurt erbij en dan heb ik wel weer genoeg geld uitgegeven aan dat ding op wielen....
Maar JIJ bent nog vrijgezel en daar gaat het omquote:Op woensdag 1 december 2010 22:43 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Stop maar met het juichenDe een is getrouwd. De ander rollebolt al met iemand
Niet met je eens, ik zou niet meer zonder willen.quote:Op woensdag 1 december 2010 22:44 schreef golfer het volgende:
[..]
In Nederland heb je die banden nauwelijks nodig. Over het algemeen wordt er 's winters voldoende gestrooid. Zonde van het geld.
I know, daarom miste m'n standaardquote:
Ik ben nog steeds erg blij dat we ze wél hebben!! Alleen een weekje te laat afspraak: maandag pas. Niet alleen met sneeuw en ijzel maar ook met nattigheid en lagere temperaturen rijden winterbanden gewoon veiliger. Het verschil is niet mijlengroot nee, zonder red je je wel, maar ik vind het het geld wel waard!quote:Op woensdag 1 december 2010 22:44 schreef golfer het volgende:
[..]
In Nederland heb je die banden nauwelijks nodig. Over het algemeen wordt er 's winters voldoende gestrooid. Zonde van het geld.
Uiteraardquote:Op woensdag 1 december 2010 22:45 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Maar JIJ bent nog vrijgezel en daar gaat het om
Vrijgezelle koks, dat vinden ze aantrekkelijk jeweetzelf.quote:
Ja, maar jullie wonen bijna in Duitsland en daar is het verplicht.quote:Op woensdag 1 december 2010 22:46 schreef TAV74 het volgende:
Niet met je eens, ik zou niet meer zonder willen.
Ik zou met zo'n klein autootje zéker goede winterbanden willenquote:Op woensdag 1 december 2010 22:48 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, maar jullie wonen bijna in Duitsland en daar is het verplicht.
Yeahquote:Op woensdag 1 december 2010 22:47 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Vrijgezelle koks, dat vinden ze aantrekkelijk jeweetzelf.
quote:Op woensdag 1 december 2010 22:48 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ik zou met zo'n klein autootje zéker goede winterbanden willenSlipt zo een pirouette als je niet uitkijkt
Zo vertelde je het nietquote:Op woensdag 1 december 2010 22:49 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Yeah
Maar er zit me net iemand te vertellen dat haar die fishpie niet erg lekker in de oren klinktWat is ern ou mis met drie soorten vis met daarop een lekker sausje van wijn, boter, citroensap, tijm, veeeeeeeeeel knoflook, mierikswortel, champignons en nog wat meuk en daarbovenop een vers gemaakte aardappelpuree?
als ik zo lees hoeveel kilometer FF rijd lijkt me het geen slechte inverstering.quote:Op woensdag 1 december 2010 22:44 schreef golfer het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 1 december 2010 22:50 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Zo vertelde je het nietdat klinkt wel lekker
Het sneeuwt hier ook veel meer uiteraard, ik langlauf praktisch de hele winter naar het stationquote:Op woensdag 1 december 2010 22:48 schreef golfer het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 1 december 2010 22:49 schreef Aure het volgende:
Wat gaan jullie snelEn Lein is echt fucking grappig, doe mij ook zo'n joint! halve slijterij
en dat is NIET waar.quote:Op woensdag 1 december 2010 22:48 schreef golfer het volgende:
[..]
Puntje de Pirouettequote:Op woensdag 1 december 2010 22:48 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik zou met zo'n klein autootje zéker goede winterbanden willenSlipt zo een pirouette als je niet uitkijkt
Klopt, dit is typisch zo'n fabel die iedereen overneemtquote:Op woensdag 1 december 2010 22:52 schreef z80 het volgende:
[..]
en dat is NIET waar.
enkel als er sneeuw of ijzel licht zijn winterbanden verplicht (wet is met ingang van deze maand verduidelijkt).
Wat voor licht?quote:Op woensdag 1 december 2010 22:52 schreef z80 het volgende:
en dat is NIET waar.
enkel als er sneeuw of ijzel licht zijn winterbanden verplicht (wet is met ingang van deze maand verduidelijkt).
Het kan wel goed in Punto's. Het is mij twee keer gelukt destijds. Zonder schade trouwensquote:
alleen heb je hier niets aan als je geen grip hebt.quote:Op woensdag 1 december 2010 22:51 schreef golfer het volgende:
Ik vertrouw maar op mijn anti-slipcursusvaardigheden.
zwart licht nou goed.quote:
Juist wel. Daar is die cursus voor geweest. Om te zorgen dat als je geen grip hebt en in een slip raakt er weer uit te kunnen komen.quote:Op woensdag 1 december 2010 22:54 schreef z80 het volgende:
alleen heb je hier niets aan als je geen grip hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trusten allemaal
Fok!-reputatiemeter van Rijsttafel:
Slecht [-----X----------------------------------------------------------] Goed
doe de cursus nog een keertje.quote:Op woensdag 1 december 2010 22:56 schreef golfer het volgende:
[..]
Juist wel. Daar is die cursus voor geweest. Om te zorgen dat als je geen grip hebt en in een slip raakt er weer uit te kunnen komen.
Nee hoor.quote:
Dat leerde ik toen ik voor mijn rijbewiis leerde.quote:Op woensdag 1 december 2010 23:00 schreef z80 het volgende:
[..]
doe de cursus nog een keertje.
je leert wat een auto doet, en hoe je deze weer opvangt.
echter leer je ook dat als je geen grip hebt, en ook geen grip meer terug krijgt als je het stuur weer in de rijrichting draait en het gas los laat. je door glijd in de richting waar je al naar toe ging zonder echt vaart te minderen.
Daar past meer crap in?quote:Op woensdag 1 december 2010 23:03 schreef rijsttafel het volgende:
Sinds mijn anti-slipcursus draag ik altijd een boxershort.
Okee laatste flauwe grap van vandaag. Ben dus weg.
Evil kerstlampjesquote:Op woensdag 1 december 2010 23:05 schreef krakkemieke het volgende:
Ik ga ook slapen. Morgen proberen om halsstarrige kerstverlichting met plakdopjes vast te maken.
Eerst het CWI bellen, he?quote:Op woensdag 1 december 2010 23:05 schreef krakkemieke het volgende:
Morgen proberen om halsstarrige kerstverlichting met plakdopjes vast te maken.
Ja!quote:
Slaap lekker!quote:
Laterz!quote:Op woensdag 1 december 2010 23:22 schreef krakkemieke het volgende:
Nu wel! Jij ook Golfer, achter de billen.....
quote:Op woensdag 1 december 2010 22:58 schreef rijsttafel het volgende:
Ben ook weg.![]()
Doen wat vrijgezelle mannen nu eenmaal zo af en toe doen.Ik luister wel jazz maar zonder sigaar hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trusten allemaal![]()
![]()
En net besloten dat mijn collega's lekker pech hebben. Inkakmoment dus geen muffins
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
Een hobby moet leuk zijn, geen verplichting. Dus geen gebak. Denk ik.quote:Op woensdag 1 december 2010 23:24 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik luister wel jazz maar zonder sigaar hoor![]()
En net besloten dat mijn collega's lekker pech hebben. Inkakmoment dus geen muffins
Calendula vraagteken. Daar had ik altijd baat bij.quote:Op woensdag 1 december 2010 23:26 schreef Bluezz het volgende:
Au au au, nieuw verbandje met een klodder betadine, die snee is écht diep![]()
Tezzz hoe gaat het met jou nou
Lein is heul grappig als ze drank op heeft, sowieso zit de halve culsc vanavond aan de drank, Rijst draagt boxershorts en rookt een sigaartje terwijl ie naar jazz luistert en Bluezz heeft een snee.quote:Op woensdag 1 december 2010 23:31 schreef Den_Haag het volgende:
iemand nog een samenvatting van de afgelopen 2 uur?
mn tentamen leren en afgeleid worden door van alles en nog watquote:Op woensdag 1 december 2010 23:39 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
en wat deed jij dan vanavond?
En slaap lekker
Dat hoef je toch niet zo in het openbaar te noemen zegquote:
Palingboeren.quote:Op donderdag 2 december 2010 01:11 schreef Bluezz het volgende:
Die volendammerkes zingen dit best leuk in ons openluchttheater
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |