hier niet..quote:Op woensdag 1 december 2010 21:22 schreef PdeHoog het volgende:
Zeg. Hij begint hier te mopperen over een javascript wat niet geactiveerd kon wordenIemand nog meer last van
Ik heb geen adblocker aan staan verder.
Chrome, zeker? Ik ook, af en toe.quote:Op woensdag 1 december 2010 21:22 schreef PdeHoog het volgende:
Zeg. Hij begint hier te mopperen over een javascript wat niet geactiveerd kon wordenIemand nog meer last van
Ik heb geen adblocker aan staan verder.
Vind je het erg dat ik het even oversla. Artiesten die zich zo noemen, daar begin ik, qua luisteren, niet aan.quote:Op woensdag 1 december 2010 21:22 schreef FutureFairytale het volgende:
Golfer; deze van Van Bill is nog leukerniet zingen, gewoon klompen aan en stampen
![]()
IEquote:Op woensdag 1 december 2010 21:22 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Chrome, zeker? Ik ook, af en toe.
Er wil iemand van bil en iemand anders niet.quote:Op woensdag 1 december 2010 21:19 schreef Aure het volgende:
[..]
Doe dat schat, vat jij dan de rest ff samen?
KUT ik was deze stap vergetenquote:Op woensdag 1 december 2010 21:24 schreef krakkemieke het volgende:
Tegen de hoest:
1 borrel whisky
1/2 schijfje citroen
3 kruidnagels
Grote theelepel bruine suiker
Doe alles in een glas en vul aan met heet water.
Kruidnagel helpt tegen kriebelhoest.
No problemquote:
Moet je de kruidnagel ook doorslikken?quote:Op woensdag 1 december 2010 21:24 schreef krakkemieke het volgende:
Tegen de hoest:
1 borrel whisky
1/2 schijfje citroen
3 kruidnagels
Grote theelepel bruine suiker
Doe alles in een glas en vul aan met heet water.
Kruidnagel helpt tegen kriebelhoest.
nee hoor doet me trouwens denken aan iemand die ik sprak tijdens de Party Awards. een gestoord en totaal onaantrekkelijke jongen die grappige stripteases en andere acts doet en een single heeft uitgebracht wat in genre apres ski gewoon slecht is (en dat zegt wat). maar wat is er gebeurd; Disney (!) heeft de clip voor hem gemaakt en bij de awardshow vertelde hij dat het lied in 200 landen is uitgebracht.... snap jij het of snap ik het? maar goed, natuurlijk te gek voor em ook al snap ik er niks van.quote:Op woensdag 1 december 2010 21:23 schreef golfer het volgende:
[..]
Vind je het erg dat ik het even oversla. Artiesten die zich zo noemen, daar begin ik, qua luisteren, niet aan.
Ik moet morgen bellen, op straffe van gescheld van Steer!quote:Op woensdag 1 december 2010 21:27 schreef Isabeau het volgende:
[..]
No problem
Heeft er iemand een samenvatting?
Moet je ff teruglezen.quote:Op woensdag 1 december 2010 21:27 schreef Isabeau het volgende:
[..]
No problem
Heeft er iemand een samenvatting?
Ja. Lein wil met jou naar bed en Ross moet in de computerkamer slapen en ze is eergisteren nog van bil gegaan met Kaas.quote:
Ja. Krak vindt dat je terug moet lezen, ik doe alsof ik een drankprobleem heb, ik vind mezelf bovendien erg grappig en gevat vandaag, P lust geen Red Label, AUre was bijna gehandicapped omdat haar vingers er bijna af vroren, de nieuwe Kaasmobiel is gearriveerd en WAT IS ER IN GODSNAAM MET HET LOGEERBED GEBEURD??????!!!!!! LOLEINZLOLLERCOPTER!!!!!quote:
Nee, je steekt de kruidnagels in het schijfje citroen en laat ze meetrekken.quote:Op woensdag 1 december 2010 21:28 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Moet je de kruidnagel ook doorslikken?
Ja, daaag! Ik heb wel wat beters te doen zegquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
quote:Op woensdag 1 december 2010 21:29 schreef golfer het volgende:
Ja. Lein wil met jou naar bed en Ross moet in de computerkamer slapen en ze is eergisteren nog van bil gegaan met Kaas.
Voor de overige gegevens moet je bij Krakkemieke zijn, want die is uiterst vriendelijk en hulpvaardig met verdere samenvattingen.
Het logeerbed is gedemonteerd!quote:Op woensdag 1 december 2010 21:30 schreef Leintjeuh het volgende:
Ja. Krak vindt dat je terug moet lezen, ik doe alsof ik een drankprobleem heb, ik vind mezelf bovendien erg grappig en gevat vandaag, P lust geen Red Label, AUre was bijna gehandicapped omdat haar vingers er bijna af vroren, de nieuwe Kaasmobiel is gearriveerd en WAT IS ER IN GODSNAAM MET HET LOGEERBED GEBEURD??????!!!!!! LOLEINZLOLLERCOPTER!!!!!
Je BENT grappig en idd, wat ie er met het bed gebeurd?quote:Op woensdag 1 december 2010 21:30 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ja. Krak vindt dat je terug moet lezen, ik doe alsof ik een drankprobleem heb, ik vind mezelf bovendien erg grappig en gevat vandaag, P lust geen Red Label, AUre was bijna gehandicapped omdat haar vingers er bijna af vroren, de nieuwe Kaasmobiel is gearriveerd en WAT IS ER IN GODSNAAM MET HET LOGEERBED GEBEURD??????!!!!!! LOLEINZLOLLERCOPTER!!!!!
Nu is mijn visualisatie van 'van bil gaan' heel erg verwrongen gewordenquote:
Even in een steelpannetje laten trekken is ook lekkerquote:Op woensdag 1 december 2010 21:31 schreef krakkemieke het volgende:
Nee, je steekt de kruidnagels in het schijfje citroen en laat ze meetrekken.
Desnoods kan de kruidnagels nog eens gebruiken.
Maar kan er nog gelogeerd worden? Ik lees die vraag, die niet gesteld durft te worden!quote:Op woensdag 1 december 2010 21:33 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Het logeerbed is gedemonteerd!![]()
En Aure had handschoenen aan moeten doen, P van de drankjes voor echte mannen afblijven en wat tof dat de kaasmobiel er is uit Italia!
Ik vond Lein's oplossing wel een goedequote:Op woensdag 1 december 2010 21:35 schreef krakkemieke het volgende:
Maar kan er nog gelogeerd worden? Ik lees die vraag, die niet gesteld durft te worden!
+ Tezz en Aure zijn ook van bil gegaan. Soort van.quote:Op woensdag 1 december 2010 21:29 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja. Lein wil met jou naar bed en Ross moet in de computerkamer slapen en ze is eergisteren nog van bil gegaan met Kaas.
Voor de overige gegevens moet je bij Krakkemieke zijn, want die is uiterst vriendelijk en hulpvaardig met verdere samenvattingen.
\Niet zonder te photoshoppen, jongemanquote:Op woensdag 1 december 2010 21:35 schreef kaasplankje het volgende:
Nee nog niet, mss dit weekend als de belettering er op zit
Nee joh, gek! Eropgieten en drinken, denk aan de alcohol!quote:Op woensdag 1 december 2010 21:34 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Even in een steelpannetje laten trekken is ook lekker
Weet niet iedereen dat al?quote:Op woensdag 1 december 2010 21:36 schreef Leintjeuh het volgende:
\Niet zonder te photoshoppen, jongemanZe mogen hier niet weten welke naam jouw bedrijf heeft
Ja, dat deed ikquote:Op woensdag 1 december 2010 21:36 schreef krakkemieke het volgende:
Nee joh, gek! Eropgieten en drinken, denk aan de alcohol!
Ik kwam met het doen van de achterstalligequote:Op woensdag 1 december 2010 21:36 schreef Isabeau het volgende:
Ik vond Lein's oplossing wel een goedeBij mij in bed en dan Ross eh...op de bank of zo.
Er is dus geen logeerbed op dit moment.
Volgens van dale online wel jaquote:
quote:
Oh. Dat *ik-weet-alles* boek van die gast die een encyclopedie las?quote:Op woensdag 1 december 2010 21:38 schreef Isabeau het volgende:
Maar goed, ik ga lekker op bed liggen met mijn fascinerende boek
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |