Schaamhaar is helemaal 2011 Chowi.quote:
Ik scheer mijn schaamhaar met de Franse slag.quote:
Niet met een scheermes?quote:Op vrijdag 3 december 2010 12:04 schreef Chowi het volgende:
Ik scheer mijn schaamhaar met de Franse slag.
Ik mag geen mesjes hebben hier in de kliniek.quote:
Botox is toch ook voor van die voetbalvrouwen die niet goed bij hun hoofd zijn? Whehehe.quote:Op vrijdag 3 december 2010 12:20 schreef Chowi het volgende:
Nee, een psychische inrichting voor mensen die niet goed bij hun hoofd zijn. De begeleiders dragen dan een tag op hun blouse met 'sane' enzo.
Misschien moet je nog wat naaktfoto's van je zelf mailen zodat ik dat afdoende kan beoordelen.quote:En nee, JK, ik ben geen 14. Maar dat weet jij ook best..
Niet Chowi?quote:Op vrijdag 3 december 2010 12:33 schreef Chowi het volgende:
Ik heb ook nog geen enkele foto van jou gezien, JK. Regel dat eerst maar eens.
Neuh. Dat doen ze wel tijdens een keynote.quote:Op vrijdag 3 december 2010 11:53 schreef Joene het volgende:
[..]
Als ik me niet vergis kwam dit van apple zelf.
Geen frikadellen die aan je voorbij gaan?quote:Op vrijdag 3 december 2010 12:57 schreef KingOfMars het volgende:
Laten we wat dat aangaat zeggen dat ik geen topweek beleef momenteel.
Frikadellen ben ik niet zo'n fan van maar het bamihapje zonet smaakte prima!quote:Op vrijdag 3 december 2010 12:58 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Geen frikadellen die aan je voorbij gaan?
Moet kenne S!quote:Op vrijdag 3 december 2010 13:04 schreef Swetsenegger het volgende:
Nou ja, nog maar een kilo of 30 en dan mag ik ook voorzichtig af en toe een snackie
Hoe minder zielen hoe meer vreugd JKquote:Op vrijdag 3 december 2010 14:40 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Kun je je feestje niet afgelasten i.v.m. weersomstandigheden?
Huh?quote:Op vrijdag 3 december 2010 14:21 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Talie, hou eens op met spemmen in SEX met je relkloon.
Kratje Heineken , broertje+vriendin + Moeders. en thats it denk ik , ik zeg prima.quote:Op vrijdag 3 december 2010 14:50 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Gewoon even alle twee de genodigden afbellen en dan lekker met je meisie op de bank. Frituurpan ernaast, kratje pilsbier.
quote:Op vrijdag 3 december 2010 14:51 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
http://forum.fok.nl/user/history/327266
Owh J. ik kom niet hoor!quote:Op vrijdag 3 december 2010 14:52 schreef Joene het volgende:
[..]
Kratje Heineken , broertje+vriendin + Moeders. en thats it denk ik , ik zeg prima.
Gaat mn blowjobquote:
Joh doen we dat toch een andere keer. Krijg je dr 2. Eentje voor je verjaardag en eentje omdat ik zo gul ben!quote:
Ik ben ook alweer bijna jarig hoor!quote:Op vrijdag 3 december 2010 15:00 schreef Tally het volgende:
[..]
Joh doen we dat toch een andere keer. Krijg je dr 2. Eentje voor je verjaardag en eentje omdat ik zo gul ben!
Ja maar dan moet mijn hamster afzwemmen.quote:Op vrijdag 3 december 2010 15:03 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Ik ben ook alweer bijna jarig hoor!
Heb ik weer.quote:Op vrijdag 3 december 2010 15:05 schreef Tally het volgende:
[..]
Ja maar dan moet mijn hamster afzwemmen.
Zulks een toeval, ik ook!quote:Op vrijdag 3 december 2010 15:03 schreef KingOfMars het volgende:
Ik ben ook alweer bijna jarig hoor!
Nee vies he.quote:Op vrijdag 3 december 2010 15:15 schreef KingOfMars het volgende:
Ik hou d'r niet van T. Zulkse vlegels!
Nou zeg dat!quote:
Ik probeer al een kwartier weg te komen (WHEHEHEHEHE) maar lukt nog niet echt...quote:Op vrijdag 3 december 2010 15:18 schreef Tally het volgende:
[..]
Nou zeg dat!
Zitten jullie al warm thuis trouwens?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |