Ik heb bijna mijn tweede weekend van deze week.quote:
Jaquote:
Ik ook. Ik ben woensdag vrij geweest! Dus eigenlijk heb ik ook al een beetje weekend gehadquote:Op vrijdag 3 december 2010 09:27 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik heb bijna mijn tweede weekend van deze week..
quote:
Ach het is verder ook een hebbeding natuurlijk. Veel mensen hebben jarenlang veel te veel processorpower in huis gesleept (om windows maar een beetje fatsoenlijk te kunnen draaien) en daar hebben ze óók 500 - 1000 euro voor betaalt.quote:Op vrijdag 3 december 2010 09:20 schreef Chowi het volgende:
[..]
Maar als ze dan toch zulke lage eisen stellen aan hun laptops, waarom dan een iPad? Dan kun je toch gemakkelijk iets kiezen wat in een veel lagere prijsklasse zit? En die krengen blijven gewoon overpriced.
Ik HAAT Elitebooks.quote:Op vrijdag 3 december 2010 09:38 schreef Joene het volgende:
Sterker J , ik heb vorig jaar 1399 euro neergelegd voor hp elitebook![]()
Die nu ergens ligt te verstoffen
Heulnie, ik heb van die super absorberende tampondingen in mijn vagijn gestopt. Hoe lang heeft Taly al niet gelekt?!quote:
net 24 uur.quote:Op vrijdag 3 december 2010 09:53 schreef Chowi het volgende:
[..]
Heulnie, ik heb van die super absorberende tampondingen in mijn vagijn gestopt. Hoe lang heeft Taly al niet gelekt?!.
Ah, uitgelezen moment voor seks zonder condoom of andere voorbehoedsmiddelen.quote:
Deden wij toch niet aan.quote:Op vrijdag 3 december 2010 09:55 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ah, uitgelezen moment voor seks zonder condoom of andere voorbehoedsmiddelen.
De wereld is echt zo oneerlijk hè. Ik zou daar dus echt heel blij mee zijn als ik niets hoefde te doen ter protectie. Never.quote:Op vrijdag 3 december 2010 09:57 schreef Tally het volgende:
[..]
Deden wij toch niet aan.
Ik zou toch niet per ongeluk zwanger raken
Je kunt de boel ook af laten binden!quote:Op vrijdag 3 december 2010 09:58 schreef Chowi het volgende:
[..]
De wereld is echt zo oneerlijk hè. Ik zou daar dus echt heel blij mee zijn als ik niets hoefde te doen ter protectie. Never..
Daar vind ik mijzelf nog te jong voor.quote:Op vrijdag 3 december 2010 09:59 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Je kunt de boel ook af laten binden!
ik nietquote:
Pfffffffft!quote:Op vrijdag 3 december 2010 09:59 schreef Chowi het volgende:
[..]
Daar vind ik mijzelf nog te jong voor.
En ik zou liever normaal zwanger wordenquote:Op vrijdag 3 december 2010 09:58 schreef Chowi het volgende:
[..]
De wereld is echt zo oneerlijk hè. Ik zou daar dus echt heel blij mee zijn als ik niets hoefde te doen ter protectie. Never..
Neuken ?quote:
Kutdingen J. Touchpad van lik m'n dinges, vormgeving sucks en voor zogenaamde desktopvervangers zijn ze nog behoorlijk sloom ook.quote:Op vrijdag 3 december 2010 10:00 schreef Joene het volgende:
[..]
ik nietQua windows laptops wel 1 van de betere / mooiere
Als je er dan ook 10 euro beltegoed bij doet zeg ik: doen!quote:
J je moet ze gebruiken voor twitter ,en fokquote:Op vrijdag 3 december 2010 10:01 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Kutdingen J. Touchpad van lik m'n dinges, vormgeving sucks en voor zogenaamde desktopvervangers zijn ze nog behoorlijk sloom ook.
Breezer erbij en je slikt ook ?quote:Op vrijdag 3 december 2010 10:02 schreef Chowi het volgende:
[..]
Als je er dan ook 10 euro beltegoed bij doet zeg ik: doen!
en ik vroeg dus alleen of ze slikte of om jesterfoto'squote:
iPad overpriced? Nou dat denk ik niet, gelet op de hardware.quote:Op vrijdag 3 december 2010 09:20 schreef Chowi het volgende:
[..]
Maar als ze dan toch zulke lage eisen stellen aan hun laptops, waarom dan een iPad? Dan kun je toch gemakkelijk iets kiezen wat in een veel lagere prijsklasse zit? En die krengen blijven gewoon overpriced.
Echt heel veel gevraagd is het niet lijkt me.quote:Op vrijdag 3 december 2010 10:46 schreef Joene het volgende:
[..]
en ik vroeg dus alleen of ze slikte of om jesterfoto's
Andere fabrikanten lukt het niet voor die prijs zoveel te bieden iig.quote:Op vrijdag 3 december 2010 10:57 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
iPad overpriced? Nou dat denk ik niet, gelet op de hardware.
Die Galaxy Tab is wel een #fail in elkgeval mooi apparaat maar TE DUURquote:Op vrijdag 3 december 2010 11:03 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Andere fabrikanten lukt het niet voor die prijs zoveel te bieden iig.
Even slikken en weer doorgaan ?quote:Op vrijdag 3 december 2010 11:02 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Echt heel veel gevraagd is het niet lijkt me.
Dat ding heeft echt een stom formaat ook. Qua idee wel aardig maar heb je 'm al eens in je handem gehad? Het is of een te grote telefoon of een te kleine tablet.quote:Op vrijdag 3 december 2010 11:08 schreef Joene het volgende:
[..]
Die Galaxy Tab is wel een #fail in elkgeval mooi apparaat maar TE DUUR
Ik heb er een halfuurtje meegespeeld en opzich wel fijn als e-readerquote:Op vrijdag 3 december 2010 11:12 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Dat ding heeft echt een stom formaat ook. Qua idee wel aardig maar heb je 'm al eens in je handem gehad? Het is of een te grote telefoon of een te kleine tablet.
Ik vind eigenlijk al die tablets een te groot uitgevallen telefoonquote:Op vrijdag 3 december 2010 11:12 schreef KingOfMars het volgende:
Dat ding heeft echt een stom formaat ook. Qua idee wel aardig maar heb je 'm al eens in je handem gehad? Het is of een te grote telefoon of een te kleine tablet.
Ik hoop dat de iPad ook gewoon in het huidige formaat blijft bestaan want kleiner is (imho) amper praktisch.quote:Op vrijdag 3 december 2010 11:13 schreef Joene het volgende:
[..]
Ik heb er een halfuurtje meegespeeld en opzich wel fijn als e-readerOverigens apple overweegt ook een 7 inch ipad achtig iets.
Ik vind de iPad nu wel okay. Zou zelfs een tikkie grote mogen nog. Die zwarte rand om het scherm zorgt voor aardig wat oppervlakte verlies (maar is wel noodzakelijk anders kun je het ding amper beethouden en bedienen).quote:Op vrijdag 3 december 2010 11:16 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ik vind eigenlijk al die tablets een te groot uitgevallen telefoon.
quote:Op vrijdag 3 december 2010 11:13 schreef Joene het volgende:
Overigens apple overweegt ook een 7 inch ipad achtig iets.
Ik heb er 1 hier liggen. Op zich vind ik het formaat wel aardig, als e-reader. Maar dan voegt het weer te weinig toe tov mijn iPod. En het kreng is ZWAAR.quote:Op vrijdag 3 december 2010 11:12 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Als ik me niet vergis kwam dit van apple zelf.quote:Op vrijdag 3 december 2010 11:47 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]Says who??
Geruchten over apple producten zijn vaker niet waar dan wel waar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |