Daar gaat her toch niet om? Ik moet OF elk najaar die hele CV installatie en waterleiding meuk aftappen. OF de cv moet blijven draaien op 10 graden.quote:Op woensdag 1 december 2010 20:22 schreef Joene het volgende:
[..]
Maar wat moet je in de winter bij die blokhut ? kan die parkbeheerder niet gewoon ff kijken ?
2e tipoc oprij J.quote:
Heb je ook weer een punt Swets. En als de kachel gewoon op 25 ken , de oosten wind er vol op staat en de kieren van het hout lekker een beetje werken is het best uit te houden !quote:Op woensdag 1 december 2010 20:28 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Daar gaat her toch niet om? Ik moet OF elk najaar die hele CV installatie en waterleiding meuk aftappen. OF de cv moet blijven draaien op 10 graden.
Ik kies voor dat laatste (is natuurlijk ook beter voor die hut, blijft ook droog). Maar ja, dan moet die CV het WEL blijven doen, ander vriest het naar de klote.
En als het droog vriezend weer is, kan je natuurlijk makkelijk een weekend naar die hut.
Ik ook maar niet van de Lapo.quote:
Hout? Ding is van canexel. Dat werkt nietquote:Op woensdag 1 december 2010 20:30 schreef Joene het volgende:
[..]
Heb je ook weer een punt Swets. En als de kachel gewoon op 25 ken , de oosten wind er vol op staat en de kieren van het hout lekker een beetje werken is het best uit te houden !
Beterquote:Op woensdag 1 december 2010 20:31 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Hout? Ding is van canexel. Dat werkt nietNee... tochten doet het er niet. Het is best comfortabel.
Ja hoor. Maar nou is eloise een beetje aan het werken in de horeca. En dat is dus vaak weekendsquote:Op woensdag 1 december 2010 20:32 schreef Joene het volgende:
[..]
BeterDus eigenlijk ken je daar elk weekend gewoon heen
Die leg te wachtu op dat kleedje natuurlijk.quote:Op woensdag 1 december 2010 20:33 schreef KingOfMars het volgende:
Waar zijn die zwangere jesters gebleven?
Ja ik las iets over glazen serveren ofzo? Bijklussen?quote:Op woensdag 1 december 2010 20:33 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ja hoor. Maar nou is eloise een beetje aan het werken in de horeca. En dat is dus vaak weekends
Ik wil er wel een dweiltje onder leggen?quote:Op woensdag 1 december 2010 20:33 schreef Tally het volgende:
Ik wil best even geblust worden hoor.
Kan het kleedje wel wat vocht aan?
Mja kweenie of het helpt hoor.quote:Op woensdag 1 december 2010 20:34 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Ik wil er wel een dweiltje onder leggen?
Kan ze jou niet voor een paar euro's biertjes serveren in je hut ?quote:Op woensdag 1 december 2010 20:33 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ja hoor. Maar nou is eloise een beetje aan het werken in de horeca. En dat is dus vaak weekends
Ik denk dat je erop mag dus J.quote:
Gewoon serverenquote:Op woensdag 1 december 2010 20:34 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Ja ik las iets over glazen serveren ofzo? Bijklussen?
In een restaurant gok ik ?quote:
HIER in de noordkop pas morgenavond !quote:Op woensdag 1 december 2010 20:41 schreef KingOfMars het volgende:
Oh jottem in het oosten des lands sneeuwt het alweer!
erg leuk jaquote:Op woensdag 1 december 2010 20:53 schreef KingOfMars het volgende:
Ik ga echt elke keer helemaal dood bij het laatste stukje van de New Kids Turbo trailer (dat stukje met Jody Bernal dus).,
,
!
bios of downen j?quote:
J. Ik kan me niet heugen wanneer ik in de Bios bent geweest ook omdat ik de laatste keer Bios eindigde bij de Huisarts/Ehboquote:Op woensdag 1 december 2010 20:59 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Downen natuurlijk, ik ga niet tussen de negerts zitten!
Had je ruzie met zoeen verrekte mongol?quote:Op woensdag 1 december 2010 21:16 schreef Joene het volgende:
[..]
J. Ik kan me niet heugen wanneer ik in de Bios bent geweest ook omdat ik de laatste keer Bios eindigde bij de Huisarts/Ehbo
Nee ik krijg blijkbaar van die snelle effecten enzo in films en 'games' epileptische aanvallenquote:Op woensdag 1 december 2010 21:23 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Had je ruzie met zoeen verrekte mongol?
Ah, tof.quote:Op woensdag 1 december 2010 21:28 schreef Joene het volgende:
[..]
Nee ik krijg blijkbaar van die snelle effecten enzo in films en 'games' epileptische aanvallen
Vooral voor de medebezoeker als je opeens onwijs zo begint te shaken in de biosquote:
Da's echt zoeen jesterfilm.quote:Op woensdag 1 december 2010 21:34 schreef Joene het volgende:
Tis wel net alsof je er helemaal in zit dus ! Ik was bij the fast and the furious deeltje 300 , ofzo !
Maar het past wel in het plaatje zegmaar.
Mannenfilm J ! Auto's , Bier , lekkere wijfen!quote:
Ik wilde net tikken hier sneeuwt het niet. Maar het begint net te sneeuwen.quote:
Whehehe des te beter want dan verzekeringsgeldquote:Op donderdag 2 december 2010 09:27 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik had bijna geen inruiler meer op m'n duster.
dan is de vraag....... issie all risk?quote:Op donderdag 2 december 2010 09:37 schreef Joene het volgende:
[..]
Whehehe des te beter want dan verzekeringsgeld
Hej!quote:Op donderdag 2 december 2010 10:03 schreef Metatron het volgende:
Waar zit het knopje van de Globale Verwarming?
Oh, en: Mogguh!
Misschien hangt er niets achter?quote:Op donderdag 2 december 2010 10:08 schreef Metatron het volgende:
Ik ben in m'n huis nog wel een schakelaar tegengekomen die niets lijkt te doen. Wie weet...
*klik*
wipkuikentje!quote:Op donderdag 2 december 2010 10:11 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Hoi Talie en [voeg projectnaam in]..
Daar zit ik ook aan te denken. En dan niet vrij maar ziek ofzo.quote:Op donderdag 2 december 2010 10:26 schreef Joene het volgende:
Zeg als ik zo die gore buienradar bekijk stopt die shit voorlopig niet he ?
Zou ik mezelf een dag vrij gunnen morgenZo als cadeau ?
Nope hij zit er nog. Dus ik vind het wel bestquote:Op donderdag 2 december 2010 10:29 schreef Joene het volgende:
Heeft je collega al de zak gehad btw ? dan wel is er met hem gesproken ?
Mijn enige afspraak voor morgen is ook gecancelled dus hmmmm...quote:Op donderdag 2 december 2010 10:26 schreef Joene het volgende:
Zeg als ik zo die gore buienradar bekijk stopt die shit voorlopig niet he ?
Zou ik mezelf een dag vrij gunnen morgenZo als cadeau ?
Hij is bedraad. Staat zelfs spanning op. Maar er gebeurt niets (zichtbaars/hoorbaars) als je hem omzet..... Geen idee waar de schakeldraad eindigt.quote:Op donderdag 2 december 2010 10:11 schreef Tally het volgende:
[..]
Misschien hangt er niets achter?
Zo'n schakelaar heb ik ookIn de slaapkamer. Kweenie wat de vorige bewoners daar mee deden
En eerlijk. Ik wil het niet weten ook
Ik ga eind december mijn kamer verbouwen. En zie dan wel wat er achter hangt.quote:Op donderdag 2 december 2010 10:56 schreef Metatron het volgende:
[..]
Hij is bedraad. Staat zelfs spanning op. Maar er gebeurt niets (zichtbaars/hoorbaars) als je hem omzet..... Geen idee waar de schakeldraad eindigt.
Toch maar eens de kabelpieper van de zaak meenemen.
Klagen mag altijd! Daar ben je mens voorquote:Op donderdag 2 december 2010 12:05 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Och, ofschoon ik zelf van mening ben dat ik mijn handjes mag dichtknijpen dat ik werk heb in mijn vakgebied, mag je volgens [anderen] daar blijkbaar niet over klagen, dus dat doen we dan ook maar niet.
Ja iddquote:Op donderdag 2 december 2010 12:15 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
En ook nog Nederlander, dus er moet inderdaad wel iets te mekkeren zijn.
Anders neem jij vrij voor mijn jaardag ?quote:Op donderdag 2 december 2010 10:49 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Mijn enige afspraak voor morgen is ook gecancelled dus hmmmm...
Ho! Nu draai je het om. Jij vond dat ANDEREN niet over hun werk mochten klagen en ze blij moesten zijn dat ze werk hadden.quote:Op donderdag 2 december 2010 12:05 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Och, ofschoon ik zelf van mening ben dat ik mijn handjes mag dichtknijpen dat ik werk heb in mijn vakgebied, mag je volgens [anderen] daar blijkbaar niet over klagen, dus dat doen we dan ook maar niet.
Deze herriner ik mij ook nog.quote:Op donderdag 2 december 2010 13:08 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ho! Nu draai je het om. Jij vond dat ANDEREN niet over hun werk mochten klagen en ze blij moesten zijn dat ze werk hadden.
Vanaf hoe laat kan ik terecht.quote:Op donderdag 2 december 2010 12:51 schreef Joene het volgende:
[..]
Anders neem jij vrij voor mijn jaardag ?
Jij kan altijd terecht Jquote:Op donderdag 2 december 2010 13:28 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Vanaf hoe laat kan ik terecht.
Kun jij dan wat later thuiskomen svp?quote:Op donderdag 2 december 2010 13:33 schreef Joene het volgende:
[..]
Jij kan altijd terecht JMaar normaal gesproken moet ik zelf tot 15 uur werken , mijn wederhelft is wel eerder thuis dus misschien ken je daar nog wat mee ?
Hoelaat had je in gedachte ?quote:Op donderdag 2 december 2010 13:35 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Kun jij dan wat later thuiskomen svp?
Mijn selectieve geheugen functioneert prima, very much.quote:Op donderdag 2 december 2010 13:08 schreef Swetsenegger het volgende:
Ho! Nu draai je het om. Jij vond dat ANDEREN niet over hun werk mochten klagen en ze blij moesten zijn dat ze werk hadden.
Dus 15:05 is prima ?quote:Op donderdag 2 december 2010 13:44 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Ach in principe ben ik natuurlijk zo klaar?
Neen.quote:Op donderdag 2 december 2010 14:04 schreef Tally het volgende:
De stage dingus van onze stagiaire is er.
Ik heb onze stagiaire een pasje gegeven en gezegd: Geef hem even een rondleiding.
En nu zit ik te bedenken of ik al naar huis kan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |