sinds m'n achttiende tot nu heb ik in totaal 5 jaar in en 5 jaar uit een relatie gezeten. Ben ik een slechter mens in de periodes dat ik single ben?quote:Op woensdag 1 december 2010 18:52 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Hij doet me in zijn vrouwelijk analytisch gedrag sterk denken aan mijn google-vriend. En die heeft ook nog steeds geen vaste partner, zelfs niet na in bezit te zijn van voldoende liquide middelen, een duur appartement in het centrum van Londen en een baan waar mensen van gaan kwijlen.
Ik heb het over je absurde analytische gedrag. Niet of je een goed of slecht mens bent.quote:Op woensdag 1 december 2010 18:56 schreef Stereotomy het volgende:
sinds m'n achtiende tot nu heb ik in totaal 5 jaar in en 5 jaar uit een relatie gezeten. Ben ik een slechter mens in de periodes dat ik single ben?![]()
Misschien is ie wel hardstikke gelukkig zonder vaste partner, of zijkt ie wel dat ie er geen kan krijgen?quote:Op woensdag 1 december 2010 18:52 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Hij doet me in zijn vrouwelijk analytisch gedrag sterk denken aan mijn google-vriend. En die heeft ook nog steeds geen vaste partner, zelfs niet na in bezit te zijn van voldoende liquide middelen, een duur appartement in het centrum van Londen en een baan waar mensen van gaan kwijlen.
Spindoctor voor de burgemeester van Emmenquote:
In Utreg kunnen ze ook nog wel iemand gebruikenquote:Op woensdag 1 december 2010 18:59 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Spindoctor voor de burgemeester van Emmen
Dat is heel niet in Drenthequote:Op woensdag 1 december 2010 18:59 schreef borisz het volgende:
[..]
In Utreg kunnen ze ook nog wel iemand gebruiken.
Ow, nee!quote:Op woensdag 1 december 2010 18:56 schreef Sunnythesun het volgende:
ik heb geen dicht-inspiratie!
Rijst!!! Hellúúup!!
Hm, dan doe ik wel de goede opleidingquote:Op woensdag 1 december 2010 18:59 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Spindoctor voor de burgemeester van Emmen
Is dit een vraag? En zo ja: hoezo?quote:Op woensdag 1 december 2010 18:59 schreef Stereotomy het volgende:
Sterker: ben je een beter mens als je in een relatie zit?
Je opleiding had ik uiteraard meegewogen in dit advies op maatquote:Op woensdag 1 december 2010 19:00 schreef LieLie het volgende:
[..]
Hm, dan doe ik wel de goede opleiding
quote:
Ja, dat moet toch juist niet?quote:Op woensdag 1 december 2010 19:01 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Je opleiding had ik uiteraard meegewogen in dit advies op maat
Hij is super gelukkig, maar ook een beetje wanhopig op zoek naar een vaste relatie.quote:Op woensdag 1 december 2010 18:59 schreef Stereotomy het volgende:
Sterker: ben je een beter mens als je in een relatie zit? Dan moet je kijken naar de mensen die op hun 18e getrouwd zijn en niet meer van elkaar af komen.
Of is het hebben van een liefdevolle, gelijkwaardige en gelukkige relatie ongeacht hoe lang je erover doet belangrijker? Je Google vriend kwam over als een goede jongen tijdens de meet. Ik zie het zonnig voor hem in
Ja hoor, zo ben ik. En zij hield/houdt van mij juist omdat ik zo was.quote:Op woensdag 1 december 2010 18:57 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb het over je absurde analytische gedrag. Niet of je een goed of slecht mens bent.
Analyseerde je de boel ook al zoveel voor je je ex ontmoette, en tijdens die relatie?
Tuurlijk wel, tenzij ik aanvoel dat je totaal de verkeerde opleiding doet natuurlijkquote:
Los van de rest van je statement, ik zie niet in wat hier mis mee is.quote:Op woensdag 1 december 2010 18:59 schreef Stereotomy het volgende:
Dan moet je kijken naar de mensen die op hun 18e getrouwd zijn en niet meer van elkaar af komen.
Je bent in de slowchat heel veel over vrouwen aan het praten; het beeld dat je schetst is anders dan de werkelijkheid dan.quote:Op woensdag 1 december 2010 19:04 schreef Stereotomy het volgende:
En wanhopig op zoek naar een relatie ben ik nu *zeker* niet ik verhuisd ben naar Maastricht. Misschien was die behoefte in Eindhoven wel sterker omdat ik minder dingen had lopen in mijn leven als nu
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |