sinds m'n achttiende tot nu heb ik in totaal 5 jaar in en 5 jaar uit een relatie gezeten. Ben ik een slechter mens in de periodes dat ik single ben?quote:Op woensdag 1 december 2010 18:52 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Hij doet me in zijn vrouwelijk analytisch gedrag sterk denken aan mijn google-vriend. En die heeft ook nog steeds geen vaste partner, zelfs niet na in bezit te zijn van voldoende liquide middelen, een duur appartement in het centrum van Londen en een baan waar mensen van gaan kwijlen.
Ik heb het over je absurde analytische gedrag. Niet of je een goed of slecht mens bent.quote:Op woensdag 1 december 2010 18:56 schreef Stereotomy het volgende:
sinds m'n achtiende tot nu heb ik in totaal 5 jaar in en 5 jaar uit een relatie gezeten. Ben ik een slechter mens in de periodes dat ik single ben?![]()
Misschien is ie wel hardstikke gelukkig zonder vaste partner, of zijkt ie wel dat ie er geen kan krijgen?quote:Op woensdag 1 december 2010 18:52 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Hij doet me in zijn vrouwelijk analytisch gedrag sterk denken aan mijn google-vriend. En die heeft ook nog steeds geen vaste partner, zelfs niet na in bezit te zijn van voldoende liquide middelen, een duur appartement in het centrum van Londen en een baan waar mensen van gaan kwijlen.
Spindoctor voor de burgemeester van Emmenquote:
In Utreg kunnen ze ook nog wel iemand gebruikenquote:Op woensdag 1 december 2010 18:59 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Spindoctor voor de burgemeester van Emmen
Dat is heel niet in Drenthequote:Op woensdag 1 december 2010 18:59 schreef borisz het volgende:
[..]
In Utreg kunnen ze ook nog wel iemand gebruiken.
Ow, nee!quote:Op woensdag 1 december 2010 18:56 schreef Sunnythesun het volgende:
ik heb geen dicht-inspiratie!
Rijst!!! Hellúúup!!
Hm, dan doe ik wel de goede opleidingquote:Op woensdag 1 december 2010 18:59 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Spindoctor voor de burgemeester van Emmen
Is dit een vraag? En zo ja: hoezo?quote:Op woensdag 1 december 2010 18:59 schreef Stereotomy het volgende:
Sterker: ben je een beter mens als je in een relatie zit?
Je opleiding had ik uiteraard meegewogen in dit advies op maatquote:Op woensdag 1 december 2010 19:00 schreef LieLie het volgende:
[..]
Hm, dan doe ik wel de goede opleiding
quote:
Ja, dat moet toch juist niet?quote:Op woensdag 1 december 2010 19:01 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Je opleiding had ik uiteraard meegewogen in dit advies op maat
Hij is super gelukkig, maar ook een beetje wanhopig op zoek naar een vaste relatie.quote:Op woensdag 1 december 2010 18:59 schreef Stereotomy het volgende:
Sterker: ben je een beter mens als je in een relatie zit? Dan moet je kijken naar de mensen die op hun 18e getrouwd zijn en niet meer van elkaar af komen.
Of is het hebben van een liefdevolle, gelijkwaardige en gelukkige relatie ongeacht hoe lang je erover doet belangrijker? Je Google vriend kwam over als een goede jongen tijdens de meet. Ik zie het zonnig voor hem in
Ja hoor, zo ben ik. En zij hield/houdt van mij juist omdat ik zo was.quote:Op woensdag 1 december 2010 18:57 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb het over je absurde analytische gedrag. Niet of je een goed of slecht mens bent.
Analyseerde je de boel ook al zoveel voor je je ex ontmoette, en tijdens die relatie?
Tuurlijk wel, tenzij ik aanvoel dat je totaal de verkeerde opleiding doet natuurlijkquote:
Los van de rest van je statement, ik zie niet in wat hier mis mee is.quote:Op woensdag 1 december 2010 18:59 schreef Stereotomy het volgende:
Dan moet je kijken naar de mensen die op hun 18e getrouwd zijn en niet meer van elkaar af komen.
Je bent in de slowchat heel veel over vrouwen aan het praten; het beeld dat je schetst is anders dan de werkelijkheid dan.quote:Op woensdag 1 december 2010 19:04 schreef Stereotomy het volgende:
En wanhopig op zoek naar een relatie ben ik nu *zeker* niet ik verhuisd ben naar Maastricht. Misschien was die behoefte in Eindhoven wel sterker omdat ik minder dingen had lopen in mijn leven als nu
Ah, oké. Hopen dat je dat goed aanvoelt danquote:Op woensdag 1 december 2010 19:02 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, tenzij ik aanvoel dat je totaal de verkeerde opleiding doet natuurlijk.
quote:Op woensdag 1 december 2010 19:06 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ah, oké. Hopen dat je dat goed aanvoelt dan
ik doelde op de relaties waar men bij elkaar is om het bij mekaar zijn. Mensen die niet alleen kunnen zijn, en dan maar liever in een dysfunctionele relatie zitten.quote:Op woensdag 1 december 2010 19:05 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Los van de rest van je statement, ik zie niet in wat hier mis mee is.
Ah, zo. Vanaf je 18e bij elkaar blijven klonk namelijk wel romantischquote:Op woensdag 1 december 2010 19:08 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
ik doelde op de relaties waar men bij elkaar is om het bij mekaar zijn. Mensen die niet alleen kunnen zijn, en dan maar liever in een dysfunctionele relatie zitten.
Om te contrasteren dat wel of geen relatie en hoe gelukkig je met jezelf bent wat moeilijker in elkaar hangt.
Is het ookquote:Op woensdag 1 december 2010 19:08 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Ah, zo. Vanaf je 18e bij elkaar blijven klonk namelijk wel romantisch
het is onmogelijk niet over vrouwen te praten in Maastrichtquote:Op woensdag 1 december 2010 19:05 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Je bent in de slowchat heel veel over vrouwen aan het praten; het beeld dat je schetst is anders dan de werkelijkheid dan.
BELLEN KRAKquote:Op woensdag 1 december 2010 19:10 schreef krakkemieke het volgende:
Sgop mij als ik morgen niet gebeld heb voor een test bij het CWI.
Kan het ook zijn! Als je je hele leven van elkaar gehouden hebt met pieken en dalen. En dan samen doodgaan. Geweldig.quote:Op woensdag 1 december 2010 19:08 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Ah, zo. Vanaf je 18e bij elkaar blijven klonk namelijk wel romantisch
Heb andere ervaringen persoonlijk, maar goedquote:
IMHO praat Steer al langer realistich over vrouwen. Sinds hij in Maastricht woont, lijkt hij losser te zijn en het hele gedoe leuker te vinden.quote:Op woensdag 1 december 2010 19:10 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
het is onmogelijk niet over vrouwen te praten in Maastricht
Mijn interesse gaat met name in op persoonlijkheden en gedrag van mensen. Vandaar mijn fascinatie met bijvoorbeeld Meyers-Briggs of Jung. Ik vind relaties en aantrekkingskracht tussen mensen enorm interessant, dat heb je goed gezienMaar ongeacht of ik in of uit een relatie zit: die fascinatie is er altijd geweest...
Hier bevalt het tot nu toe primaquote:Op woensdag 1 december 2010 19:12 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Heb andere ervaringen persoonlijk, maar goed
Wat Steer zegt. Mijn ouders hadden dat ook zo, behalve dat mijn vader eerder is overleden.quote:Op woensdag 1 december 2010 19:12 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Heb andere ervaringen persoonlijk, maar goed
As ik de analyse van Steer lees vind ik het altijd heel knap van mezelf dat ik in staat ben een relatie langer dan een week in stand te houdenquote:Op woensdag 1 december 2010 19:12 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
IMHO praat Steer al langer realistich over vrouwen. Sinds hij in Maastricht woont, lijkt hij losser te zijn en het hele gedoe leuker te vinden.
quote:Op woensdag 1 december 2010 19:14 schreef TAV74 het volgende:
[..]
As ik de analyse van Steer lees vind ik het altijd heel knap van mezelf dat ik in staat ben een relatie langer dan een week in stand te houden
Ziet er goed uit, DEquote:
Spannend hoor! Wat verwacht je? Een baan met veel mensencontact, of iets wat je zelf in alle rust kunt doen?quote:
Heb je een relatie danquote:Op woensdag 1 december 2010 19:14 schreef TAV74 het volgende:
[..]
As ik de analyse van Steer lees vind ik het altijd heel knap van mezelf dat ik in staat ben een relatie langer dan een week in stand te houden
Beginnersgelukquote:Op woensdag 1 december 2010 19:14 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Onbewust bekwaamquote:
Bij mijn ouders gaat het allemaal ook prima. Maar om maar weer eens een knuppel in dit hoenderhok te gooien: Dat is een andere generatie.. wij zijn van de wegwerp-generatiequote:Op woensdag 1 december 2010 19:14 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Wat Steer zegt. Mijn ouders hadden dat ook zo, behalve dat mijn vader eerder is overleden.
True, veel keuze.quote:Op woensdag 1 december 2010 19:17 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Bij mijn ouders gaat het allemaal ook prima. Maar om maar weer eens een knuppel in dit hoenderhok te gooien: Dat is een andere generatie.. wij zijn van de wegwerp-generatie(nouja, mijn generatie iig)
"Laptop kapot.. haal wel een nieuwe."
"Kleren een beetje beschadigd? Die doe ik nooit meer aan."
"Telefoon uit de mode? Neem ik toch een nieuwe?"
"Vriend even vervelend? Omruilen!"
2 Jaar geleden zou ik iets ala PR verwachten. Nu heb ik geen idee meer. Net als mijn letters, er is best veel veranderd. Ik zie wel.quote:Op woensdag 1 december 2010 19:15 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Spannend hoor! Wat verwacht je? Een baan met veel mensencontact, of iets wat je zelf in alle rust kunt doen?
Nooit zo'n fan van Corvette geweest, of Amerikaanse auto's uberhaupt.quote:Op woensdag 1 december 2010 19:16 schreef krakkemieke het volgende:
Voor Rijst :
http://www.google.nl/imgr(...)r:9,s:0&tx=144&ty=76
Freelance conducteurquote:
Daar ben ik te oud voor.quote:Op woensdag 1 december 2010 19:17 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Bij mijn ouders gaat het allemaal ook prima. Maar om maar weer eens een knuppel in dit hoenderhok te gooien: Dat is een andere generatie.. wij zijn van de wegwerp-generatie(nouja, mijn generatie iig)
"Laptop kapot.. haal wel een nieuwe."
"Kleren een beetje beschadigd? Die doe ik nooit meer aan."
"Telefoon uit de mode? Neem ik toch een nieuwe?"
"Vriend even vervelend? Omruilen!"
secretaresse? Office manager?quote:Op woensdag 1 december 2010 19:19 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
2 Jaar geleden zou ik iets ala PR verwachten. Nu heb ik geen idee meer. Net als mijn letters, er is best veel veranderd. Ik zie wel.
De randvoorwaarden zijn wel hetzelfde, veel duidelijkheid bv.
zo, die kan op een tegeltje in de WC!quote:Op woensdag 1 december 2010 19:21 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Daar ben ik te oud voor.![]()
Maar je hebt een beetje gelijk. Ik vind houden van een werkwoord. Dat gaat niet vanzelf omdat je ooit verliefd bent geweest.
Fysiotherapeut in een verpleeghuis. Betaald hufterig veel, geen weekenden/avonden/nachten/feestdagen, zelfstandig werken, beetje wandelen met dementjes, beetje armen zwaaien en draaien, beetje verbandjes om benen draaien, beetje rolstoelen en rollators afstellen, beetje dementjes helpen met hoesten.quote:
Tezz, hou jezelf goed in de gaten! Ik weet een heel eng verhaal dat op bijna precies dezelfde manier begonquote:Op woensdag 1 december 2010 18:48 schreef Tezz het volgende:
Hoi schatjes, even snel een berichtje van domme-tezz-die-over-het-ijs-uitgleed:
Huisarts vermoedde ook een lichte hersenschudding. Ik moest overgeven en zag (zie eigenlijk nog steeds) allerlei rare wazige vlekken. Verder een blauwe bil en flinke spierpijn. Ik heb op bed gelegen vanmiddag en hang nu een beetje voor de tv (maar daar krijg ik hoofdpijn van).
Kusjekroel allemaal!
quote:
Mijn ideale partner heeft nog een Nokia met zo'n uitschuifantennequote:Op woensdag 1 december 2010 19:21 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Daar ben ik te oud voor.![]()
Maar je hebt een beetje gelijk. Ik vind houden van een werkwoord. Dat gaat niet vanzelf omdat je ooit verliefd bent geweest.
Liefst iets met schrijven en met mensen praten, dus toch PR misschien.quote:
Nou idd! Bij mij is een half uurtje internet zo'n 5% dus komt vast goed!quote:Op woensdag 1 december 2010 19:23 schreef Stereotomy het volgende:
Nog 6% batterij en 10 minuten naar Maastricht... livin' on the edge
9.1 zoals ik de matrix in mijn hoofd heb,quote:
Zet je wireless uit, dat scheelt energiequote:Op woensdag 1 december 2010 19:23 schreef Stereotomy het volgende:
Nog 6% batterij en 10 minuten naar Maastricht... livin' on the edge
Naast die over je naam!quote:Op woensdag 1 december 2010 19:22 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
zo, die kan op een tegeltje in de WC!
quote:Op woensdag 1 december 2010 19:25 schreef Stereotomy het volgende:
voor Lein, hopelijk later op de avond gamen
en wat was de nieuwe kaasmobiel voor een auto ook alweer?
Wat had hij gekookt trouwens? (of is hij nog aan t koken?)quote:Op woensdag 1 december 2010 19:25 schreef Isabeau het volgende:
En ik heb nog niet eens geklaagd dat Ross mijn halve inrichting heeft veranderd
Wil je erover praten?quote:Op woensdag 1 december 2010 19:25 schreef Isabeau het volgende:
quote:Op woensdag 1 december 2010 19:25 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Zet je wireless uit, dat scheelt energie
Een met vier wielen en vier deurenquote:Op woensdag 1 december 2010 19:25 schreef Stereotomy het volgende:
voor Lein, hopelijk later op de avond gamen
en wat was de nieuwe kaasmobiel voor een auto ook alweer?
Hoezo dat???quote:Op woensdag 1 december 2010 19:25 schreef Isabeau het volgende:
Pasta bake met tonijnquote:Op woensdag 1 december 2010 19:26 schreef DarkElf het volgende:
Wat had hij gekookt trouwens? (of is hij nog aan t koken?)
Hij is best groot als ik het zo ziequote:
oh ja! Ook al aan de Fiat. Profi hoorquote:Op woensdag 1 december 2010 19:27 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Fiat Doblo Cargo Blacken dan de 1.6 diesel
quote:Op woensdag 1 december 2010 19:24 schreef TAV74 het volgende:
[..]
9.1 zoals ik de matrix in mijn hoofd heb,
RIP logeerkamerquote:Op woensdag 1 december 2010 19:27 schreef Isabeau het volgende:
En het bed is uit de logeerkamer, Lein
Hebben ze nu TWEE computerkamers?quote:Op woensdag 1 december 2010 19:29 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
RIP logeerkamerEn welkom computerkamer
Maar waar moet ik nu slapen?
Nee? Het was een logeer-annex-computerkamer, en nu is het een computerkamer zonder logeerbed erin.quote:Op woensdag 1 december 2010 19:30 schreef krakkemieke het volgende:
Hebben ze nu TWEE computerkamers?
Is het logeerbed verplaatst? of is er geen logeerbed meer?quote:Op woensdag 1 december 2010 19:34 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Nee? Het was een logeer-annex-computerkamer, en nu is het een computerkamer zonder logeerbed erin.
Goed gedaan!quote:Op woensdag 1 december 2010 19:36 schreef Sunnythesun het volgende:
gedicht is klaar!! 4 coupletten, arme knul.. hij heeft leesproblemen
![]()
Sterkte! En: laagjes.quote:Op woensdag 1 december 2010 19:38 schreef Sunnythesun het volgende:
Zo, nu weer naar school..hopen dat het niet te lang duurt..
En hopen dat het niet te koud is binnen
Oh da's zo leuk, mooi servies!quote:Op woensdag 1 december 2010 19:43 schreef MissHobje het volgende:
Kaas en Lein gefeliciteerd met de kaas mobiel![]()
Hier net eindelijk servies gekocht, hadden we bij elkaar gespaard en nu helemaal blij![]()
extra leuk als mijn ouders met kerst komen natuurlijk
Thanks het is alleen niet echt een nieuwe baan, maar meer een nieuwe opdracht waar ik voor mag blijven werken voorlopig, tot eind december. En daarna mag ik wellicht in t standaard appleteam van mn werk, als ze dan nog steeds positief zijnquote:Op woensdag 1 december 2010 19:43 schreef krakkemieke het volgende:
Aure, nog gefeliciteerd met je baan!
Jamaar dat is toch haske mooi!quote:Op woensdag 1 december 2010 19:45 schreef Aure het volgende:
[..]
Thanks het is alleen niet echt een nieuwe baan, maar meer een nieuwe opdracht waar ik voor mag blijven werken voorlopig, tot eind december. En daarna mag ik wellicht in t standaard appleteam van mn werk, als ze dan nog steeds positief zijn
Ja is ook wel zoquote:Op woensdag 1 december 2010 19:46 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Jamaar dat is toch haske mooi!
Ik heb er geen verstand van. Zou de cursus 'NEE' zeggen iets voor je zijn?quote:Op woensdag 1 december 2010 19:49 schreef ColdFeet het volgende:
*Klaag... Het is bijna 8 uur en wie zit er al bijna 12 uur op 't werk?
Carriereadvies is heel erg welkom hierWie heeft een goed idee? Misschien kunnen DE en ik samen een restaurantje beginnen
Ken je dat spelletje ook, The Incredible Machine?quote:Op woensdag 1 december 2010 19:49 schreef krakkemieke het volgende:
Iemand zei: een machine ontwerpen.
Toen moest ik denken aan die plaatjes van absurde machines. Dat een gewicht op een glijbaan een varken onthoofd en dat die kop gelanceerd wordt en dobbelstenen laat rollen, waardoor...... Enzovoort.
Dat spelletje was altijd tof! The Machine of hoe het ook heette.quote:Op woensdag 1 december 2010 19:49 schreef krakkemieke het volgende:
Iemand zei: een machine ontwerpen.
Toen moest ik denken aan die plaatjes van absurde machines. Dat een gewicht op een glijbaan een varken onthoofd en dat die kop gelanceerd wordt en dobbelstenen laat rollen, waardoor...... Enzovoort.
Ik ken alleen een soort cartoons.quote:Op woensdag 1 december 2010 19:51 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ken je dat spelletje ook, The Incredible Machine?
En: mooi klote, ik moet ook m'n college voor morgenochtend nog voorbereiden
Alles voor de liefdequote:Op woensdag 1 december 2010 19:25 schreef Isabeau het volgende:
LOL!quote:Op woensdag 1 december 2010 19:51 schreef LieLie het volgende:
[..]
Dat spelletje was altijd tof! The Machine of hoe het ook heette.
Oh, nou, wat CF zegt dus
[ afbeelding ]
quote:
Nee, bij het hard koud water spuiten tegen de gehele kiezz voelde ik eigenlijk niks, dusquote:Op woensdag 1 december 2010 19:44 schreef MissHobje het volgende:
Bluezz? had je gaatje of niets aan de hand?
Veel plezier!quote:Op woensdag 1 december 2010 19:58 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Nee, bij het hard koud water spuiten tegen de gehele kiezz voelde ik eigenlijk niks, dus
/medisch wonder![]()
ff aankijken maar
Zingen(met het puntje, ik ga maar niet bickelen op de fiets vandaag)
En hooi krak en welkom kaasmobiel
Wat een leuk spelletjequote:Op woensdag 1 december 2010 19:51 schreef LieLie het volgende:
Dat spelletje was altijd tof! The Machine of hoe het ook heette.
Oh, nou, wat CF zegt dus
[ afbeelding ]
Het is wel te downloaden volgens mij. Het was een DOS-spelletje.quote:Op woensdag 1 december 2010 20:01 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Wat een leuk spelletjeIs dat ergens online te vinden?
Jij bent veel te jong om te weten wat DOS isquote:Op woensdag 1 december 2010 20:03 schreef LieLie het volgende:
[..]
Het is wel te downloaden volgens mij. Het was een DOS-spelletje.
quote:Op woensdag 1 december 2010 20:05 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Jij bent veel te jong om te weten wat DOS is![]()
quote:Op woensdag 1 december 2010 20:05 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Gezellig bij Isa in bed. Ross kan wel ergens op de grond of in een stoel tochquote:Op woensdag 1 december 2010 19:29 schreef Leintjeuh het volgende:
RIP logeerkamer![]()
Maar waar moet ik nu slapen?
Ik ook danquote:
Mijn papa is computer-engineer, toen ik drie was maakte ik kleurplaten op de computerquote:Op woensdag 1 december 2010 20:05 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Die slaapt maar achter zijn PCquote:Op woensdag 1 december 2010 20:06 schreef golfer het volgende:
[..]
Gezellig bij Isa in bed. Ross kan wel ergens op de grond of in een stoel toch
Ascii- Art?quote:Op woensdag 1 december 2010 20:06 schreef LieLie het volgende:
[..]
Mijn papa is computer-engineer, toen ik drie was maakte ik kleurplaten op de computer
Lag de tafel vol?quote:Op woensdag 1 december 2010 20:06 schreef LieLie het volgende:
[..]
Mijn papa is computer-engineer, toen ik drie was maakte ik kleurplaten op de computer
Verkeerd gelezen. Wij kregen kleurplaten die op de comp gemaakt waren.......quote:
quote:Op woensdag 1 december 2010 20:06 schreef golfer het volgende:
Gezellig bij Isa in bed. Ross kan wel ergens op de grond of in een stoel toch
Nee, gewoon zo'n kleurplaat, en dan moest je op de kleurtjes klikken en dan op het stukje tekening dat die kleur moest krijgen.quote:
Wat is het verschil?quote:Op woensdag 1 december 2010 20:09 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]goed idee, ik bij Isa in bed en dan kan Ross de hele nacht gamen
Win-win situatie
Mhehehe! Leuk! Humeur wordt er echt nét iets beter van!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh, nieuw persoonlijk record. Ik heb vandaag 13 oudjes gewassen, waarvan 8 alleen en 5 met een collega samen. Lachen joh, uitzendkrachten die niet op komen dagen.
Wij kregen kleurplaten, die met letters geprint waren.....quote:Op woensdag 1 december 2010 20:09 schreef LieLie het volgende:
[..]
Nee, gewoon zo'n kleurplaat, en dan moest je op de kleurtjes klikken en dan op het stukje tekening dat die kleur moest krijgen.
Was ook een geintje. Ross gamet veel.quote:Op woensdag 1 december 2010 20:11 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Dat ik bij Isa in bed slaap? Maar het was een geintje
Heeft je nieuwe Kaasmobiel geen verwarming?quote:Op woensdag 1 december 2010 20:13 schreef kaasplankje het volgende:
Heu mopjes
brrrr wat een kou vandaag
quote:Op woensdag 1 december 2010 20:11 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Mhehehe! Leuk! Humeur wordt er echt nét iets beter van!Sorry voor je persoonlijk record. Gatver.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh, nieuw persoonlijk record. Ik heb vandaag 13 oudjes gewassen, waarvan 8 alleen en 5 met een collega samen. Lachen joh, uitzendkrachten die niet op komen dagen.Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
Ik heb nu nog voeten als ijsklompen en moet zo op de fiets richting sporthalquote:Op woensdag 1 december 2010 20:13 schreef kaasplankje het volgende:
Heu mopjes
brrrr wat een kou vandaag
quote:Op woensdag 1 december 2010 20:14 schreef golfer het volgende:
Heeft je nieuwe Kaasmobiel geen verwarming?
Ah, vandaar. Ja dat is wel koud dan.quote:Op woensdag 1 december 2010 20:19 schreef kaasplankje het volgende:
ik ben 'm met de fiets gaan halen Golfie
Ze heeft gelijk met deze kou!quote:Op woensdag 1 december 2010 20:21 schreef golfer het volgende:
[..]
Ah, vandaar. Ja dat is wel koud dan.
B. is nu naar haar koor ook maar met ons Puntje i.p.v. zoals gebruikelijk op de fiets.
Groot gelijk, 't was ook geen doen, wij als Fiat rijders begrijpen dat hé?quote:Op woensdag 1 december 2010 20:21 schreef golfer het volgende:
[..]
Ah, vandaar. Ja dat is wel koud dan.
B. is nu naar haar koor ook maar met ons Puntje i.p.v. zoals gebruikelijk op de fiets.
Heb je de moeite genomen om terug te lezen dan?quote:
Koest, krak. Ik vind een heel topic teruglezen ook erg veel werk hoor...quote:Op woensdag 1 december 2010 20:28 schreef krakkemieke het volgende:
Heb je de moeite genomen om terug te lezen dan?
Zo nee, da's wel normaal.
Maar jij vraagt ook geen samenvatting.quote:Op woensdag 1 december 2010 20:30 schreef kaasplankje het volgende:
Ik lees ook bijna nooit terug hoor
Oh, dat is rot... En ik ben dan ook nog zo'n kneus dat ik met mijn bevroren handen ergens tegenaan mep ofzo en dat ik dan echt joekels van bloeduitstortingen krijgquote:Op woensdag 1 december 2010 20:23 schreef Aure het volgende:
Ik was mn handschoenen vergeten en ik moest nog naar huis fietsenKon toen ik thuis was de deur niet eens normaal open maken
Ah dat klinkt ook niet tof zegquote:Op woensdag 1 december 2010 20:33 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Oh, dat is rot... En ik ben dan ook nog zo'n kneus dat ik met mijn bevroren handen ergens tegenaan mep ofzo en dat ik dan echt joekels van bloeduitstortingen krijg
Anyway, ik zeik nog even verder en dan hou ik op: ik heb vandaag echt met véél te zwaar materiaal gesjouwd en nu doet m'n hele bovenlijf zeer. En ik heb een mega-muisarm en een verkrampte bovenrug. En niet dat ik beloond word voor zo hard werken ofzo
Anyways, genoeg geklaagd, want ik heb wel knetter-efficient gewerkt vandaag en da's een meevaller
Zo ver teruglezen is het niet IMHO.quote:Op woensdag 1 december 2010 20:31 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Koest, krak. Ik vind een heel topic teruglezen ook erg veel werk hoor...
Welnee. Er zijn toch altijd mensen die de halve dag hier rondhangen en die best in drie zinnen kunnen samenvatten wat er zoal langs is gekomen? Scheelt je een uur bijlezen, wat sowieso nergens goed voor is.quote:Op woensdag 1 december 2010 20:28 schreef krakkemieke het volgende:
dit zeg je omdat jij ook nooit terugleestquote:Op woensdag 1 december 2010 20:35 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Welnee. Er zijn toch altijd mensen die de halve dag hier rondhangen en die best in drie zinnen kunnen samenvatten wat er zoal langs is gekomen? Scheelt je een uur bijlezen, wat sowieso nergens goed voor is.
Leg ff niet jouw manieren op aan de rest van de SC
Gatsie CF!quote:Op woensdag 1 december 2010 20:33 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Oh, dat is rot... En ik ben dan ook nog zo'n kneus dat ik met mijn bevroren handen ergens tegenaan mep ofzo en dat ik dan echt joekels van bloeduitstortingen krijg
Anyway, ik zeik nog even verder en dan hou ik op: ik heb vandaag echt met véél te zwaar materiaal gesjouwd en nu doet m'n hele bovenlijf zeer. En ik heb een mega-muisarm en een verkrampte bovenrug. En niet dat ik beloond word voor zo hard werken ofzo
Anyways, genoeg geklaagd, want ik heb wel knetter-efficient gewerkt vandaag en da's een meevaller
quote:Op woensdag 1 december 2010 20:37 schreef FutureFairytale het volgende:
oh ik zie net een 'poster' in mn hyvesbox van een zanger en weet dus dat ik 7 jan op moet treden
[ afbeelding ]
CF en de zorg? Nee joh, zij heeft een of andere moeilijke Beta-mannen.technische opleiding gedaan, die werkt met studenten en onderzoek en testen enzo, niet met zieke patiëntenquote:Op woensdag 1 december 2010 20:37 schreef krakkemieke het volgende:
Gatsie CF!
De zorg zuigt!
* krakkemieke geeft CF een massage
quote:Op woensdag 1 december 2010 20:37 schreef FutureFairytale het volgende:
oh ik zie net een 'poster' in mn hyvesbox van een zanger en weet dus dat ik 7 jan op moet treden
[ afbeelding ]
ze hebben gewoon een foto van me gepakt en ertussen geplaktquote:
cd-presentaties zijn altijd gratisquote:Op woensdag 1 december 2010 20:40 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
met zulke artiesten kan ik me voorstellen dat de entree gratis is. Wie betaalt daar in godsnaam voor
Zeg, ik heb vandaag 12 uur gewerkt en ik ben nóg niet klaar... Sue me dat ik geen zin heb om me door drie topics-die-nergens-over-gaan te worstelenquote:Op woensdag 1 december 2010 20:36 schreef FutureFairytale het volgende:
dit zeg je omdat jij ook nooit terugleest
net teruggelezen en ff gillen: DE, mooi brood met dat zaad!!
LOL! Jij vind dat de mensen die hier rondhangen voor jou moeten samenvatten?quote:Op woensdag 1 december 2010 20:35 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Welnee. Er zijn toch altijd mensen die de halve dag hier rondhangen en die best in drie zinnen kunnen samenvatten wat er zoal langs is gekomen? Scheelt je een uur bijlezen, wat sowieso nergens goed voor is.
Leg ff niet jouw manieren op aan de rest van de SC
Nee, dat moeten ze niet. Maar ik mag het toch vragen?quote:Op woensdag 1 december 2010 20:42 schreef krakkemieke het volgende:
LOL! Jij vind dat de mensen die hier rondhangen voor jou moeten samenvatten?
Less is more CFquote:Op woensdag 1 december 2010 20:42 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Zeg, ik heb vandaag 12 uur gewerkt en ik ben nóg niet klaar... Sue me dat ik geen zin heb om me door drie topics-die-nergens-over-gaan te worstelen![]()
Ahh. En de supermarkt was al dicht (Meneer werkte ook over), dus nu eten we spaghetti al burro, hoe verfijnd
quote:Op woensdag 1 december 2010 20:42 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Zeg, ik heb vandaag 12 uur gewerkt en ik ben nóg niet klaar... Sue me dat ik geen zin heb om me door drie topics-die-nergens-over-gaan te worstelen![]()
waarom vragen als ze toch nergens over gaan?quote:Op woensdag 1 december 2010 20:43 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Nee, dat moeten ze niet. Maar ik mag het toch vragen?
Tuurlijk mag je het vragen, maar zo klonk het zeker niet.quote:Op woensdag 1 december 2010 20:43 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Nee, dat moeten ze niet. Maar ik mag het toch vragen?
klinkt lekkerquote:Op woensdag 1 december 2010 20:44 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Less is more CF![]()
Wij hadden ook armeluizenpasta
Krak, even adem halen en een glaasje of longdrink, net wat je nodig hebt booze inschenken, leegzuipen, van 25 naar nul tellen en dan opnieuw proberen. Gaat niet goed, je maakt je te druk. Dit is een gezellige, vrijblijvende slowchat. De enige regel die er is, is dat je een nieuw topic moet openen zodra je er een dicht post.quote:Op woensdag 1 december 2010 20:42 schreef krakkemieke het volgende:
Nah, krak, nu overdrijf je wel hoor. Er wordt zo vaak gevraagd door iemand of hij/zij nog wat gemist heeft.quote:Op woensdag 1 december 2010 20:45 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Tuurlijk mag je het vragen, maar zo klonk het zeker niet.![]()
Ja graag, ik vind 't ook vermoeiend om dat iedere keer te vragen of te wachten tot iemand anders het vraagt. Kunnen we niet gewoon afspreken dat jullie een samenvatting geven als ikquote:Op woensdag 1 december 2010 20:42 schreef krakkemieke het volgende:
Fijn dat je de intonatie van mijn posts zo goed doorhebtquote:Op woensdag 1 december 2010 20:45 schreef krakkemieke het volgende:
Tuurlijk mag je het vragen, maar zo klonk het zeker niet.![]()
topidee!quote:Op woensdag 1 december 2010 20:45 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ja graag, ik vind 't ook vermoeiend om dat iedere keer te vragen of te wachten tot iemand anders het vraagt. Kunnen we niet gewoon afspreken dat jullie een samenvatting geven als ikhelleu doe?
Nee, luie flikker. Doe gvd eens een beetje geïnteresseerd!quote:Op woensdag 1 december 2010 20:45 schreef kaasplankje het volgende:
Ja graag, ik vind 't ook vermoeiend om dat iedere keer te vragen of te wachten tot iemand anders het vraagt. Kunnen we niet gewoon afspreken dat jullie een samenvatting geven als ikhelleu doe?
dat laatste gebeurt ook niet altjidquote:Op woensdag 1 december 2010 20:45 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Krak, even adem halen en een glaasje of longdrink, net wat je nodig hebt booze inschenken, leegzuipen, van 25 naar nul tellen en dan opnieuw proberen. Gaat niet goed, je maakt je te druk. Dit is een gezellige, vrijblijvende slowchat. De enige regel die er is, is dat je een nieuw topic moet openen zodra je er een dicht post.
Ik zou het graag doen als het gevraagd wordt, maar ik ben er slecht in. Ik heb bewondering voor AnneX!quote:Op woensdag 1 december 2010 20:45 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Nou, ik slaap zaterdag uit iigquote:Op woensdag 1 december 2010 20:45 schreef DarkElf het volgende:
klinkt lekker CF kijk je wel een beetje uit met jezelf? Je bent zo druk!!! weekendje niets doen zit er niet in zeker of een avondje? (ok niet vanavond blijkbaar dus)
Daar zou eigenlijk een ban op moeten staan. 72 uur ofzo.quote:Op woensdag 1 december 2010 20:47 schreef FutureFairytale het volgende:
dat laatste gebeurt ook niet altjid
quote:Op woensdag 1 december 2010 20:47 schreef DarkElf het volgende:
nou doe allemaal eens lief!!
FF modus
(sorry FF)
das iig zalig! zondag sint vieren ofzo?quote:Op woensdag 1 december 2010 20:47 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Nou, ik slaap zaterdag uit iigEn ik bedacht me net dat ik over drie weken morgen op vakantie ga
FF modus
(sorry FF)
P'sies.quote:Op woensdag 1 december 2010 20:45 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Krak, even adem halen en een glaasje of longdrink, net wat je nodig hebt booze inschenken, leegzuipen, van 25 naar nul tellen en dan opnieuw proberen. Gaat niet goed, je maakt je te druk. Dit is een gezellige, vrijblijvende slowchat. De enige regel die er is, is dat je een nieuw topic moet openen zodra je er een dicht post.
FF modus
(sorry FF)
arme Bluezzquote:Op woensdag 1 december 2010 20:48 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Daar zou eigenlijk een ban op moeten staan. 72 uur ofzo.
Jup, ik snif me een slag in de rondte. En mijn keel doet nu pijn, je moet altijd nogal schreeuwen in het lab wegens herrie, maar da's niet zo fijn als je klieren zijn opgezet en alles al een beetje rauw aanvoeltquote:Op woensdag 1 december 2010 20:48 schreef FutureFairytale het volgende:
CF; hoe is het trouwens met je gezondheid? nog grieperig?
Ik ben het zo vaak niet met je eens. Maar ik zou je niet willen missen.quote:Op woensdag 1 december 2010 20:48 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Nu zit er rode wijn op mijn beeldscherm
oh gelukkig hopen dat die klapper ook niet komt. maar als je keelpijn hebt toch beetje je stem sparen of je kan straks een paar dagen niet meer praten.quote:Op woensdag 1 december 2010 20:51 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Jup, ik snif me een slag in de rondte. En mijn keel doet nu pijn, je moet altijd nogal schreeuwen in het lab wegens herrie, maar da's niet zo fijn als je klieren zijn opgezet en alles al een beetje rauw aanvoelt
Anyway, de grote klapper is nog niet gekomen, het is dus geen griep en dat komt goed uit
Wat ga je doen met sinterklaas dat dat niet door zou kunnen gaan dan?quote:Op woensdag 1 december 2010 20:53 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
oh gelukkig hopen dat die klapper ook niet komt. maar als je keelpijn hebt toch beetje je stem sparen of je kan straks een paar dagen niet meer praten.
mn zusje uit Utrecht heeft griep dus die wordt morgen opgehaald en hier verzorgd.. hopen dat ze zondag beter is anders gaat het sinterklaasfeest niet door
bij mn zus vieren die een baby'tje heeft en daar mag dus geen zieke bij. bij ons vieren kan ook niet vanwege de baby...quote:Op woensdag 1 december 2010 20:53 schreef LieLie het volgende:
[..]
Wat ga je doen met sinterklaas dat dat niet door zou kunnen gaan dan?
En dat doe je goed!quote:Op woensdag 1 december 2010 20:53 schreef FutureFairytale het volgende:
trouwens... er is toch iemand nodig die een beetje liefde moet strooien hier
Ik heb niet altijd zin om hele topics terug te lezen, daarvoor heb ik het zelfs te drukquote:Op woensdag 1 december 2010 20:28 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Sexy heur Lie!quote:Op woensdag 1 december 2010 20:48 schreef LieLie het volgende:
Ik vind de dure jurkjes altijd het leukste![]()
http://www.wehkamp.nl/dam(...),1,3,17,22&PI=7&SM=0
rood wijntje inschenken (of 3) en van 25 naar 0 tellenquote:Op woensdag 1 december 2010 20:55 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik heb niet altijd zin om hele topics terug te lezen, daarvoor heb ik het zelfs te druk
En ik wou eens niet binnen komen met informatie over mezelf te geven maar reageren op mensen, maar goed als dat verkeerd is zal ik het niet meer doen
En als neimand antwoord wil geven dan doen ze dat toch nietquote:Op woensdag 1 december 2010 20:45 schreef LieLie het volgende:
[..]
Nah, krak, nu overdrijf je wel hoor. Er wordt zo vaak gevraagd door iemand of hij/zij nog wat gemist heeft.
Het gaat niet om dagen terug hoor. Het kon al op dezelfde pagina volgens mij.quote:Op woensdag 1 december 2010 20:55 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik heb niet altijd zin om hele topics terug te lezen, daarvoor heb ik het zelfs te druk
En ik wou eens niet binnen komen met informatie over mezelf te geven maar reageren op mensen, maar goed als dat verkeerd is zal ik het niet meer doen
zeker ja! wat een mooi jurkje! tot hoe ver komt ie?quote:
lekker een pizza voor jezelfquote:Op woensdag 1 december 2010 20:57 schreef Sarabi het volgende:
[..]
En als neimand antwoord wil geven dan doen ze dat toch niet
Zoals nu
Dan ga ik maar lekker pizzadeeg maken, jullie krijgen lekker niets
Ik wil ook pizzaquote:Op woensdag 1 december 2010 20:58 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
lekker een pizza voor jezelf
Wat kost dat?quote:Op woensdag 1 december 2010 20:53 schreef FutureFairytale het volgende:
trouwens... er is toch iemand nodig die een beetje liefde moet strooien hier
Ja hey sorry maar begrijp niet helemaal waarom ik die k*t opmerking van krak naar mijn hoofd kreegquote:Op woensdag 1 december 2010 20:56 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
rood wijntje inschenken (of 3) en van 25 naar 0 tellen
/Lein modus
Oh jammer!quote:Op woensdag 1 december 2010 20:54 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
bij mn zus vieren die een baby'tje heeft en daar mag dus geen zieke bij. bij ons vieren kan ook niet vanwege de baby...
baby's maken alles uit
Omdat er meteen overheen gevallen wordt? Ik was even niet aan het oplettenquote:Op woensdag 1 december 2010 20:57 schreef Sarabi het volgende:
[..]
En als neimand antwoord wil geven dan doen ze dat toch niet
Zoals nu
Dan ga ik maar lekker pizzadeeg maken, jullie krijgen lekker niets
Maar wat is nou precies het probleem?quote:Op woensdag 1 december 2010 20:57 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Het gaat niet om dagen terug hoor. Het kon al op dezelfde pagina volgens mij.
Doe dan maar gewoon porno.quote:Op woensdag 1 december 2010 20:59 schreef FutureFairytale het volgende:
liefde kost niks. erotiek doe ik niet
Ik heb inderdaad wederom niet zoveel geldquote:Op woensdag 1 december 2010 20:59 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
laat er één bezorgen! of heb je maar 1 euro
ik denk verkeerd opgevat want als er iemand geen k*topmerkingen maakt is het krak welquote:Op woensdag 1 december 2010 20:59 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ja hey sorry maar begrijp niet helemaal waarom ik die k*t opmerking van krak naar mijn hoofd kreeg
Weet je? Ik ben het met je eens.quote:Op woensdag 1 december 2010 20:52 schreef krakkemieke het volgende:
Ik ben het zo vaak niet met je eens. Maar ik zou je niet willen missen.
Ik haat knedenquote:Op woensdag 1 december 2010 20:59 schreef LieLie het volgende:
[..]
Omdat er meteen overheen gevallen wordt? Ik was even niet aan het opletten
En lang kneden he! Minstens een kwartier!
B. wilde je vanmiddag pakken! nu is ze vast nog wel in de moodquote:
Is er niet. Behalve dat krak vandaag een beetje moeilijk doetquote:Op woensdag 1 december 2010 21:00 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Maar wat is nou precies het probleem?
Rood wijntje? Nee joh, een longdrink Red Label. Mínstens. Met je hand in je broek.quote:Op woensdag 1 december 2010 20:56 schreef FutureFairytale het volgende:
rood wijntje inschenken (of 3) en van 25 naar 0 tellen
/Lein modus
25 euro per ritje... zo...quote:Op woensdag 1 december 2010 21:00 schreef Aure het volgende:
[..]
Ik heb inderdaad wederom niet zoveel geldMaar dat komt omdat ik de reiskosten voor mn werk eerst moet voorschieten en deze maand moet ik best wel ver reizen een aantal keer (in het weekend) en dat gaat me telkens 25 euro kosten dus dat moet ik apart houden
Sgoed hoorquote:Op woensdag 1 december 2010 21:02 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
25 euro per ritje... zo...
gelukkig krijg je eind van de maand dan ineens een bulk geld. gaan we dan samen pizza eten?
mijn liefdespoeder helpt!!quote:Op woensdag 1 december 2010 21:00 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Weet je? Ik ben het met je eens.
Ja maar die is nu zingen met haar koor, dus even niet voorradig.quote:Op woensdag 1 december 2010 21:01 schreef FutureFairytale het volgende:
B. wilde je vanmiddag pakken! nu is ze vast nog wel in de mood
Het was niet bedoeld als een * opmerking.quote:Op woensdag 1 december 2010 20:59 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ja hey sorry maar begrijp niet helemaal waarom ik die k*t opmerking van krak naar mijn hoofd kreeg
Niet boos doen. Krak had het niet alleen tegen jouquote:Op woensdag 1 december 2010 20:59 schreef Sarabi het volgende:
heeft ze niet.. Sarabi heeft alleen 12 flessen wijn in huisquote:Op woensdag 1 december 2010 21:01 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Rood wijntje? Nee joh, een longdrink Red Label. Mínstens. Met je hand in je broek.
/sun-tav-P-golfer-modus
dus.........?quote:Op woensdag 1 december 2010 21:03 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja maar die is nu zingen met haar koor, dus even niet voorradig.
Je mag toch wel vragen hoe het gaat met met iedereenquote:Op woensdag 1 december 2010 21:03 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Het was niet bedoeld als een * opmerking.
Maar het gaat heel snel hier en je kan ook zelf teruglezen.
En er zijn wel meer mensen die roepen van: hee, hoe gaat het! en die dan een update verwachten zonder terug te lezen.
En daar ben ik klaar mee.
Als je eht niet wil geven dan doe je het toch niet?quote:Op woensdag 1 december 2010 21:03 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
En er zijn wel meer mensen die roepen van: hee, hoe gaat het! en die dan een update verwachten zonder terug te lezen.
dat denk ik soms ook, zeker als ik 1,5 topic teruglees en iemand anders het op een presenteerblaadje krijgt voorgeschoteldquote:Op woensdag 1 december 2010 21:03 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Red Labelquote:Op woensdag 1 december 2010 21:01 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Rood wijntje? Nee joh, een longdrink Red Label. Mínstens. Met je hand in je broek.
/sun-tav-P-golfer-modus
Geef me dat recept!quote:Op woensdag 1 december 2010 21:03 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
mijn liefdespoeder helpt!!![]()
![]()
je was denk de druppel na de volle emmer.quote:Op woensdag 1 december 2010 21:05 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Als je eht niet wil geven dan doe je het toch niet?
Het is voor het eerst dat ik het vraag en dan vind ik je opmerking een beetje overtrokken
Laat iedereen toch lekker doen wat ie wil, je doet er toch ook neimand pijn mee?
En nu ben ik echt weg
quote:Op woensdag 1 december 2010 21:07 schreef rijsttafel het volgende:
HEE STELLETJE KOKS!
Heb ff de afwas gedaan.
Heb ik nog wat gemist?
NEE! En nou opzoutenquote:Op woensdag 1 december 2010 21:07 schreef rijsttafel het volgende:
HEE STELLETJE KOKS!
Heb ff de afwas gedaan.
Heb ik nog wat gemist?
Oh nou we trekken hier net de laatste fles open, kom maar brengen hoorquote:Op woensdag 1 december 2010 21:04 schreef FutureFairytale het volgende:
heeft ze niet.. Sarabi heeft alleen 12 flessen wijn in huis
* krakkemieke wijntje inschenktquote:Op woensdag 1 december 2010 21:03 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Niet boos doen. Krak had het niet alleen tegen jouEn ze is gewoon een beetje te nuchter vandaag. Eigenlijk moeten we gewoon allemaal even een goeie borrel drinken. Ik begin wel
Uhu, dat mn handen er bijna afgevroren waren. En dat Tezz is gevallen en dat CF en Lein heul hard hebben gewerkt vandaag. Ff schijnt een lovepotion te hebben en P lust geen Red Label.quote:Op woensdag 1 december 2010 21:07 schreef rijsttafel het volgende:
HEE STELLETJE KOKS!
Heb ff de afwas gedaan.
Heb ik nog wat gemist?
Ja. Zoals alcohol!quote:Op woensdag 1 december 2010 21:07 schreef PdeHoog het volgende:
Jongens, ik vind jullie eens stelletje zeikerds met dat teruglezen en samenvattenEr zijn belangrijkere dingen op deze wereld
55 kg FF smelten en laten opstijven in de koelkast. daaroverheen wat chocolade en bedekken met verse aardbeien. met slagroom garneren en direct uitserveren.quote:
Dat heb jij netjes samengevat zegquote:Op woensdag 1 december 2010 21:08 schreef Aure het volgende:
[..]
Uhu, dat mn handen er bijna afgevroren waren. En dat Tezz is gevallen en dat CF en Lein heul hard hebben gewerkt vandaag. Ff schijnt een lovepotion te hebben en P lust geen Red Label.
Niet zoveel over alcohol praten Lein, dan wil ik ookquote:Op woensdag 1 december 2010 21:09 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ja. Zoals alcohol!
Ik vind mezelf bijzonder grappig en gevat vanavond. Maar ik ben bang dat A) ik de enige ben en B) het door de *tromgerof* drank komt
Nou, ik ben het helemaal met je eens hoorquote:Op woensdag 1 december 2010 21:09 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ja. Zoals alcohol!
Ik vind mezelf bijzonder grappig en gevat vanavond. Maar ik ben bang dat A) ik de enige ben en B) het door de *tromgerof* drank komt
studeren met drank, gaat dat niet?quote:Op woensdag 1 december 2010 21:09 schreef Aure het volgende:
[..]
Niet zoveel over alcohol praten Lein, dan wil ik ookMaar ik moet nog studeren
Dat vertrouw ik niet neequote:Op woensdag 1 december 2010 21:10 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
studeren met drank, gaat dat niet?
Ik ben leuker met drank op en heb geen normaal gevoel voor humor?quote:Op woensdag 1 december 2010 21:10 schreef PdeHoog het volgende:
Nou, ik ben het helemaal met je eens hoor
ROFL!quote:Op woensdag 1 december 2010 21:09 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
55 kg FF smelten en laten opstijven in de koelkast. daaroverheen wat chocolade en bedekken met verse aardbeien. met slagroom garneren en direct uitserveren.
bon appetit!
Kaas heeft speciaal voor mij een fles Red Label gekocht vandaag!quote:Op woensdag 1 december 2010 21:09 schreef Aure het volgende:
Niet zoveel over alcohol praten Lein, dan wil ik ookMaar ik moet nog studeren
Neequote:Op woensdag 1 december 2010 21:11 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ik ben leuker met drank op en heb geen normaal gevoel voor humor?![]()
*kras*
De held! Wat heeft-ie nodig van je? Denkt-ie je dronken te voeren en dan mee naar zijn hol te slepen of zoquote:Op woensdag 1 december 2010 21:12 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Kaas heeft speciaal voor mij een fles Red Label gekocht vandaag!
Mee eens!quote:Op woensdag 1 december 2010 21:12 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
NeeDat drank belangrijk is. Jij bent gewoon altijd leuk en gevat
quote:Op woensdag 1 december 2010 21:12 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
De held! Wat heeft-ie nodig van je? Denkt-ie je dronken te voeren en dan mee naar zijn hol te slepen of zo![]()
Goed recept. Maar als je 3 maanden wacht, kan je (0,5 kilo per dag, 7 dagen per week, 13 weken in 3 maanden = 136,5 kilo plus de huidige 55 kilo = 191,5 kilo) FF smelten. Quantity is all that matters.quote:Op woensdag 1 december 2010 21:09 schreef FutureFairytale het volgende:
55 kg FF smelten en laten opstijven in de koelkast. daaroverheen wat chocolade en bedekken met verse aardbeien. met slagroom garneren en direct uitserveren.
bon appetit!
Dus dan moet ik het maar leuk vinden zo'n opmerking?quote:Op woensdag 1 december 2010 21:07 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
je was denk de druppel na de volle emmer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
Oh! Een romantische Irish coffee kan ook nog he!quote:Op woensdag 1 december 2010 21:12 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
De held! Wat heeft-ie nodig van je? Denkt-ie je dronken te voeren en dan mee naar zijn hol te slepen of zo![]()
Neuh. We zijn eergister al van bil gegaan.quote:Op woensdag 1 december 2010 21:12 schreef PdeHoog het volgende:
ik word gefoktquote:Op woensdag 1 december 2010 21:14 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Goed recept. Maar als je 3 maanden wacht, kan je (0,5 kilo per dag, 7 dagen per week, 13 weken in 3 maanden = 191,5 kilo) FF smelten. Quantity is all that matters.
nee zeker niet, bedoelde ermee te zeggen dat het niet speciaal voor jou was bedoeld.quote:Op woensdag 1 december 2010 21:14 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dus dan moet ik het maar leuk vinden zo'n opmerking?
Ik mag dan stil en verlegen zijn, maar ik ga er dus wel wat van zeggen
Ik denk dat FF NU een vent wil veroveren.quote:Op woensdag 1 december 2010 21:14 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Goed recept. Maar als je 3 maanden wacht, kan je (0,5 kilo per dag, 7 dagen per week, 13 weken in 3 maanden = 191,5 kilo) FF smelten. Quantity is all that matters.
Dan is het weer de hoogste tijd hoor Lein!quote:Op woensdag 1 december 2010 21:15 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Neuh. We zijn eergister al van bil gegaan.
Kan vanavond nog een keer hoorquote:Op woensdag 1 december 2010 21:15 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Nicequote:Op woensdag 1 december 2010 21:16 schreef golfer het volgende:
Wat zijn Hollandse garnaaltjes toch lekker. Beetje zout en peper erop en smullen maar.
Dus je mag pas weer met Kerst?quote:Op woensdag 1 december 2010 21:15 schreef Leintjeuh het volgende:
quote:Op woensdag 1 december 2010 21:16 schreef golfer het volgende:
Wat zijn Hollandse garnaaltjes toch lekker. Beetje zout en peper erop en smullen maar.
Dat was het gisteravond al hoorquote:Op woensdag 1 december 2010 21:16 schreef Aure het volgende:
[..]
Dan is het weer de hoogste tijd hoor Lein!
Ik heb nog wel een glas whisky voor je?quote:Op woensdag 1 december 2010 21:16 schreef Aure het volgende:
[..]
Wat maakt iedereen me jaloers vandaag
Van Bill!quote:Op woensdag 1 december 2010 21:15 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Maar een remedy tegen: jurkje kopenquote:
Bedankt voor de samenvatting!!quote:Op woensdag 1 december 2010 21:08 schreef Aure het volgende:
[..]
Uhu, dat mn handen er bijna afgevroren waren. En dat Tezz is gevallen en dat CF en Lein heul hard hebben gewerkt vandaag. Ff schijnt een lovepotion te hebben en P lust geen Red Label.
Wat heb jij het toch telkens druk met jurkjesquote:Op woensdag 1 december 2010 21:17 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Maar een remedy tegen: jurkje kopen
Van whisky ga ik kotsen.quote:Op woensdag 1 december 2010 21:17 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een glas whisky voor je?
Doe dat schat, vat jij dan de rest ff samen?quote:Op woensdag 1 december 2010 21:18 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Bedankt voor de samenvatting!!![]()
Nu ga ik ff teruglezen
Kan er ook niks aan doenquote:Op woensdag 1 december 2010 21:18 schreef LieLie het volgende:
[..]
Wat heb jij het toch telkens druk met jurkjes
Rum, wodka, absinth, slivovich, ander oost-europees bocht, zelfgestookt praags bocht?quote:
Je hebt ook echt geen smaak, he?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |