Geef je het dan even door hier + adres? Dan mobiliseren wij alvast de Fok!knokploegquote:Op woensdag 1 december 2010 19:08 schreef Oksel het volgende:
Ik heb met de man gesproken van de dame op de foto. Ze weet wie de pakketbezorger is in Wierden..En om 21:15 mag ik terugbellen, dan is ze thuis en gaat ze het me vertellen.
Spannend.
Leuke niet werkende sitequote:Op woensdag 1 december 2010 19:37 schreef Oksel het volgende:
Nog ruim 1,5 uur, en dan weten we meer..![]()
![]()
'k Zal hem krijgen. Die gozer/frau gaat de schrik van der leven krijgen.."U bent goed vindbaar op Internet!"
Misschien een tip, -weg-, zodat je ze altijd direct kunt vinden..
Inderdaadquote:Op woensdag 1 december 2010 20:02 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Leuke niet werkende site
Best erg eigenlijk dat jij nu een postbezorger gaat benaderen via info op internetDat mens krijgt nachtmerries.
Heb ooit voor een bedrijf gewerkt waar ik moest bewijzen dat de spullen goed waren afgeleverd als een klant bij hoog en bij laag volhield dat hij een zending niet had gekregen.quote:Op woensdag 1 december 2010 18:48 schreef Oksel het volgende:
Hanepoten.
Het stomme is dat bij 'geadresseerde', op Track&Trace, mijn postcode er wel bij staat, maar m'n straatnaam en vooral HUISNUMMER niet.
quote:Op woensdag 1 december 2010 19:08 schreef Oksel het volgende:
Ik heb met de man gesproken van de dame op de foto. Ze weet wie de pakketbezorger is in Wierden..En om 21:15 mag ik terugbellen, dan is ze thuis en gaat ze het me vertellen.
Spannend.
Wtf begrijp je niet aan 21:15 uur?quote:Op woensdag 1 december 2010 21:00 schreef Oksel het volgende:
Ze was nog niet thuis. Verhaal uitgelegd aan meneer, die vind het een mooi verhaal..En zegt dat ik terug mag bellen totdat ze thuis is..
de vrouw schok, is vannacht bij jou garage ingebroken en het pakketje achter gelaten zonder enige sporen achter te laten.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |