abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 13 juni 2011 @ 12:57:08 #151
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_98107907
Mala.... Tallons away from Tadd!!! :(
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  maandag 13 juni 2011 @ 12:57:30 #152
217108 Saeramir
SYTYCD-maniak
pi_98107922
Laatste contemporary groep
Arme Jeremiah weer niet door. En dat leuke donkere meisje wel, joehoe. + lelijke Ryan (sorry maar ik heb echt niets met haar).
Dans was wel ok.

Guys dans
Super. Ik begin nu echt warm te lopen. En waar komt in hemelsnaam die choreopgrapher vandaan :o
  maandag 13 juni 2011 @ 12:59:45 #153
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_98108025
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2011 12:51 schreef Ang3l het volgende:
Alexander.....
Emmanuel! Neeeeuuu, ik denk niet dat Alexander zo vervelend is. We hebben helaas nog niet veel van hem gezien, maar ik ben erg benieuwd naar hem.

quote:
Iveta....
The russian snow queen! Doet me denken aan...... die andere russische snowqueen uit een flink aantal seizoenen terug. Heette die niet ook gewoon echt Snow? De dans met Pascha was echt fiiieeeerce. En wereldkampioen in 10 dansen?! :o
Even een kleine nuance. De meeste ballroomstellen specialiseren zich in latin (jive, rumba, samba, chachacha en paso doble) of ballroom (Engelse wals, Weense wals, tango, foxtrot en quickstep). Yveta en haar partner doen Ten Dance, dan dans je dus bij wedstrijden in alle tien standaard dansen ipv óf latin óf ballroom. En daar is ze dus twee keer wereldkampioen in geweest *O*.

quote:
Mitchell...
I don;t know... there's something about him I don;t like. Ti's nog net geen Brandon (Brandyn?) want niet echt arogant op camera, maar... Hmmz. Misschien omdat ie lijkt op een jongen waar ik wel eens mee gezoend had en dat was echt zo'n heeeele vrouwelijke neger en daar krijg ik wat jeuk van vaak (waarom zoen je er dan mee? Ach ja, hij stond voor m'n neus en kon fokking goed dansen).
Ik kan me hem helemaal niet herinneren van de audities :@.

Tot later, ik ga werken!
You cheated on me with choreography.
  maandag 13 juni 2011 @ 13:00:39 #154
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_98108067
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2011 12:51 schreef Malahide het volgende:

[..]

Mwa, groter en sterker misschien, maar het blijven mennekes. Ik wil iets lekkers van tegen de 30 dat er niet uitziet alsof 'ie nog bij moeders woont :6
Ik denk altijd bij die tussenfilmpjes als Ade weer eens voorbij komt flitsen "what a difference Ade makes" :D.
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
  maandag 13 juni 2011 @ 13:11:38 #155
217108 Saeramir
SYTYCD-maniak
pi_98108534
Meisjes group dance
Wow, Sonya is op dreef. Erg entertaining.

Oh! Online voting! Ik doe mee :o of wacht, dat kan ws niet, te laat.

Group number, nou dat was niet veel bijzonders. Tyce gtfo.

Nou, ik kan zeggen dat mijn favoriet Marko is, zo beforehand. Ben erg benieuwd voor de eerste top 20 show :D

Nu EINDELIJK eens teruglezen.
  maandag 13 juni 2011 @ 13:34:21 #156
217108 Saeramir
SYTYCD-maniak
pi_98109498
Nou, ik begin warm te lopen hoor mensen :D Al moet ik eerlijk zeggen dat dit jaar de namen nog totaal niet in mijn hoofd zitten 8)7
  maandag 13 juni 2011 @ 14:48:48 #157
217108 Saeramir
SYTYCD-maniak
pi_98112425
:{ Weet je wat ik net opeens zat te denken? Die Jess is net een enge creepy gnome versie van Evan. :{

EWWWWW |:(
  maandag 13 juni 2011 @ 15:26:21 #158
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_98114102
Evan was nog wel leuk (butt dance O+). Die trok tenminste niet van die janksmoelen.
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
  maandag 13 juni 2011 @ 15:28:03 #159
217108 Saeramir
SYTYCD-maniak
pi_98114176
Jij "deed toen nog niet mee", maar Evan was mijn schatje O+
  maandag 13 juni 2011 @ 15:31:52 #160
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_98114347
Volgens mij was dat mijn eerste USA-seizoen dat ik volgde, alleen had ik toen dit topic nog niet echt gevonden denk ik.
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
  maandag 13 juni 2011 @ 15:43:20 #161
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_98114809
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2011 15:28 schreef Saeramir het volgende:
Jij "deed toen nog niet mee", maar Evan was mijn schatje O+
Ik vind die Chris ook wel wat voor jou Saer, jij hebt stiekem wel iets met bi-bojtjes toch ;)?

quote:
3s.gif Op maandag 13 juni 2011 13:00 schreef Tha_Erik het volgende:

[..]

Ik denk altijd bij die tussenfilmpjes als Ade weer eens voorbij komt flitsen "what a difference Ade makes" :D.
Echt hè? Maar zelfs Ade heeft toch een soort van babyface. Ik bedoel eigenlijk een Dmitry, Pasha, Artem, Ryan (van Ashley), Philippe van Australië, Nico (OMG hoe kan ik Nico vergeten :9~) als ik het over echte venten heb. Zo'n typ dat je, als hij zou willen, zo zijn grot in zou sleuren. Ja sorry, ik ben nu eenmaal een beetje primair in dit soort dingen :') .

[ Bericht 1% gewijzigd door Malahide op 13-06-2011 16:46:28 ]
You cheated on me with choreography.
  maandag 13 juni 2011 @ 15:47:03 #162
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_98114964
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2011 13:11 schreef Saeramir het volgende:
Oh! Online voting! Ik doe mee :o of wacht, dat kan ws niet, te laat.
Dat is op zich wel interessant. Het hangt ervan af hoe lang ze de lijnen openhouden. Misschien kunnen we 's ochtendsvroeg nog nét stemmen :9. 'k Zal eens kijken of ik er iets over kan vinden.

Edit: voten gaat via Facebook en kan alleen met Facebook-accounts die geregistreerd zijn in de USA. Helaas dus weer voor ons ;(.

[ Bericht 13% gewijzigd door Malahide op 13-06-2011 15:57:53 ]
You cheated on me with choreography.
  maandag 13 juni 2011 @ 16:07:20 #163
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_98115721
Hoe verwachten ze dan dat WIJ de goede dansers naar de volgende ronde sturen? Ik bedoel, twitter only goes so far :{w.

Waar is Cee eigenlijk?
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
  maandag 13 juni 2011 @ 16:39:18 #164
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_98117058
quote:
3s.gif Op maandag 13 juni 2011 16:07 schreef Tha_Erik het volgende:
Hoe verwachten ze dan dat WIJ de goede dansers naar de volgende ronde sturen? Ik bedoel, twitter only goes so far :{w.
*O* don't underestimate the power of Twitter (weet je nog?)
Welk jurylid zullen we dit seizoen gaan attacken? Die Robin Antin moeten we wel kunnen hebben, denk ik.

quote:
Waar is Cee eigenlijk?
Die laat Pinkpop voorgaan op SYTYCD USA :{w.

[ Bericht 8% gewijzigd door Malahide op 13-06-2011 16:46:02 ]
You cheated on me with choreography.
  maandag 13 juni 2011 @ 17:10:20 #165
217108 Saeramir
SYTYCD-maniak
pi_98118474
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2011 15:43 schreef Malahide het volgende:

[..]

Ik vind die Chris ook wel wat voor jou Saer, jij hebt stiekem wel iets met bi-bojtjes toch ;)?

Eh.. Wie is dat ook alweer (zie je nou wel, die namen). Even zoeken.

Nah! heeft een weird gezicht.

Voor de mannen is alleen Marko echt 'mijn type'.
  maandag 13 juni 2011 @ 18:49:55 #166
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_98122843
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2011 12:57 schreef Saeramir het volgende:
Laatste contemporary groep
Arme Jeremiah weer niet door.
Ik hoop dat we nu voorgoed van hem af zijn, maar ik durf er wel een paar Canadese dollars op te zeten dat we hem over een paar maanden weer bij de audities van SYTYCD Canada zien 8-).

quote:
Guys dans
Super. Ik begin nu echt warm te lopen. En waar komt in hemelsnaam die choreopgrapher vandaan :o
Die choreographer is overigens een buitengewoon lekker ding :9.
You cheated on me with choreography.
  maandag 13 juni 2011 @ 19:56:04 #167
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_98126330
You cheated on me with choreography.
  maandag 13 juni 2011 @ 20:29:47 #168
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_98128469
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2011 18:49 schreef Malahide het volgende:

Die choreographer is overigens een buitengewoon lekker ding :9.
Ja! Unf!
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
  dinsdag 14 juni 2011 @ 19:20:46 #169
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_98168047
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2011 15:43 schreef Malahide het volgende:

Nico (OMG hoe kan ik Nico vergeten :9~)
Nico nico nico, wat was er toch heter dan Nico?
Nico in zwarte engelenvleugels *O*
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  dinsdag 14 juni 2011 @ 20:39:40 #170
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_98172499
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2011 19:20 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Nico nico nico, wat was er toch heter dan Nico?
Nico in zwarte engelenvleugels *O*
;( die goeie ouwe tijd

Maar wat leest mijn oog zonet... Nico gaat bij de Canadese equivalent van Vegas Week achter de jurytafel zitten en ons weer heerlijk verleiden met zijn niet te versmaden Franse tongval :9.

Wisten jullie dat maandag de eerste uitzending is :o? Wat doen we daarmee mensen? Gaan we kijken, gaan we überhaupt kijken na het mini-debacle van vorig jaar, of sparen we op voor als USA voorbij is? Help :X!
You cheated on me with choreography.
  dinsdag 14 juni 2011 @ 20:50:24 #171
217108 Saeramir
SYTYCD-maniak
pi_98173210
Bijna tijd voor de live shows *O*

Alexander
Heel mooie techniek, maar een wat wijverige manier van praten. Niet echt aantrekkelijk.

Ashley
YEAH! die vond ik zo leuk tijdens de audities. Ben erg benieuwd.

Caitlinn
Wie?

Chris
Knappe trucs, rare kop.

Clarice
Yey! Super sexy. Ik hoop dat ze het goed doet.

Iveta
Joehoe, eindelijk erin. Ik hoop dat ze het goed doet.. maar ik verwacht het zelf niet.

Jess
Enge Creepy Gnome versie van Evan 8)7

Jordan
Ook erg sexy. Deze gaat het wel ver brengen. Ben alleen niet zo zeker van of ik haar niet heel erg zat wordt snel.

Marko
*O* That's why I watch SYTYCD. Please.. meer geluk dan Alex.

Melanie
Tja, ik kan gewoon niet veel meer zeggen dan: ideale figuur voor SYTYCD. Zou me niets verbazen als zij wint. Schattig.

Miranda
Wie?

Missy
Oh, die met die lekkere kont :P

Mitchell
Wijverig.. maar wel goed.

Nick
Lekker ding :D maar of ie wat anders kan dan tappen..

Ricky
Eh.. wie? (mijn geheugen is echt heel erg slecht)

Robert
:r Tone it down, bitch

Ryan
Totaal niet interessant. Echt een :O -factor voor mij. Misschien als ze eens normaal gaat praten en iemand anders haar make up laat doen... -O-

Sasha
De "gewone" zus. Ben wel gek op haar ook, hoor. Maar had liever Natalia gezien.

Tadd
Twin van Dominique. Hij heeft iets lekkers en zijn trucs zijn awesome. Ben erg benieuwd.

Wadi
Ik kan me herinneren dat ik hem goed vond, maar toch.. Wie? :D
  dinsdag 14 juni 2011 @ 21:40:51 #172
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_98176475
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2011 20:50 schreef Saeramir het volgende:
Tadd
Twin van Dominique. Hij heeft iets lekkers en zijn trucs zijn awesome. Ben erg benieuwd.
Waarom vindt iedereen hem toch zo op Dominic lijken :D? Ik zie het echt niet hoor.
Tadd is een Filippijntje, geen latino. Okay, Filippijntjes zijn ook een soort latinos, maar toch meer Aziaten hè? En Tadd is veul lekkerder, ondanks de graancirkels op zijn hoofd :9.
You cheated on me with choreography.
  ESF Reporter dinsdag 14 juni 2011 @ 22:02:40 #173
87554 Cee
Welluk?
pi_98177897
quote:
SASHA MALLORY, 23, contemporary dancer from Bakersfield CA
At age five, Sasha Mallory began studying ballet technique at the Royal Academy of Dance. She trained at the Houston Ballet, the Boston Ballet and the Ailey Schools summer intensives. She recently toured with Adam Lambert.
*Cee checkt d'r Adam Lambert filmpje van vorig jaar*

1.37, bingo! :D

Nu effe snel de rest lezen. Jullie zijn goed bezig geweest! Maar dat mag ook wel, want volkomen terecht genoeg om over te posten, de showcase-uitzending was erg leuk!
  dinsdag 14 juni 2011 @ 22:10:13 #174
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_98178425
You cheated on me with choreography.
  dinsdag 14 juni 2011 @ 22:11:32 #175
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_98178525
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2011 22:02 schreef Cee het volgende:

[..]

*Cee checkt d'r Adam Lambert filmpje van vorig jaar*

1.37, bingo! :D
Zag ik daar nou die lieve brave Sasha Mallory met een dikke Amsterdamse blow in haar bakkes? Als Amerika dat te weten komt :o shock horror!
You cheated on me with choreography.
  ESF Reporter dinsdag 14 juni 2011 @ 22:18:23 #176
87554 Cee
Welluk?
pi_98179004
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2011 22:11 schreef Malahide het volgende:

[..]

Zag ik daar nou die lieve brave Sasha Mallory met een dikke Amsterdamse blow in haar bakkes? Als Amerika dat te weten komt :o shock horror!
Ze kwam me al zo bekend voor maar dat moet haar dus zijn, die stond in november nog in een bloedheet Paradiso te gyraten en te blowen.

Wat een top 20, mensen. Hulde voor het feit dat jullie
a) alle namen onthouden of
b) niet te lui zijn om de namen op te schrijven
Bij mij duurt dat nog wel een paar weken. En, shoot me if you want, maar ik vind dat arrogante Broadwayjoch in al z'n klerelijerij ontzettend goed. Vluchtig, swift, hups ende flans, heerlijk om naar te kijken. Maar wel van die rare standaard omlaag staande mondhoeken. Echt zo'n smoel heeft hij.

Eigenlijk vond ik alle dansen van de top 20 showcase erg leuk om te zien! Vond alleen de hiphop een beetje tegenvallen. Maar, nog steeds qua niveau kilometers hoger dan de beste hiphop van de UK versie.
  dinsdag 14 juni 2011 @ 22:25:11 #177
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_98179477
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2011 22:18 schreef Cee het volgende:
Ze kwam me al zo bekend voor maar dat moet haar dus zijn, die stond in november nog in een bloedheet Paradiso te gyraten en te blowen.
Nice!

quote:
Hulde voor het feit dat jullie
a) alle namen onthouden of
b) niet te lui zijn om de namen op te schrijven
Bij mij duurt dat nog wel een paar weken.
Ik ben daar ook heel slecht in, maar fotootjes editten en biootjes kopiëren om hier neer te zetten werkt altijd ontzettend goed voor deze vergiet ^O^.

quote:
En, shoot me if you want, maar ik vind dat arrogante Broadwayjoch in al z'n klerelijerij ontzettend goed. Vluchtig, swift, hups ende flans, heerlijk om naar te kijken. Maar wel van die rare standaard omlaag staande mondhoeken. Echt zo'n smoel heeft hij.
Hij lijkt op PeeWee Herman. Overigens heb ik ook al besloten hem een kans te geven, maar hij moet wel zijn gloeiende best doen om me 'om' te krijgen. Want ik denk dat hij echt heel goed is. We hebben een Broadway-er nodig met de personality van Evan en het talent van Jess, dan hebben we een potentiële winnaar!
You cheated on me with choreography.
  dinsdag 14 juni 2011 @ 22:36:10 #178
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_98180265
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2011 22:18 schreef Cee het volgende:

[..]

Ze kwam me al zo bekend voor maar dat moet haar dus zijn, die stond in november nog in een bloedheet Paradiso te gyraten en te blowen.

Wat een top 20, mensen. Hulde voor het feit dat jullie
a) alle namen onthouden of
b) niet te lui zijn om de namen op te schrijven
c) Eindeloos op en neer scrollen naar Malah's post :D.
quote:
Bij mij duurt dat nog wel een paar weken. En, shoot me if you want, maar ik vind dat arrogante Broadwayjoch in al z'n klerelijerij ontzettend goed. Vluchtig, swift, hups ende flans, heerlijk om naar te kijken. Maar wel van die rare standaard omlaag staande mondhoeken. Echt zo'n smoel heeft hij.
In de volksmond ook wel janksmoel genoemd :7. Tenminste, als ik een volk was.
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
  ESF Reporter dinsdag 14 juni 2011 @ 22:52:59 #179
87554 Cee
Welluk?
pi_98181347
quote:
3s.gif Op dinsdag 14 juni 2011 22:36 schreef Tha_Erik het volgende:

[..]

In de volksmond ook wel janksmoel genoemd :7.
Je kan het ook een volksmond noemen. :P
  dinsdag 14 juni 2011 @ 23:19:46 #180
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_98183039
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2011 20:39 schreef Malahide het volgende:

[..]

;( die goeie ouwe tijd

Maar wat leest mijn oog zonet... Nico gaat bij de Canadese equivalent van Vegas Week achter de jurytafel zitten en ons weer heerlijk verleiden met zijn niet te versmaden Franse tongval :9.

Ik wil graag eens op z'n Frans op z'n tong vallen :9
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  dinsdag 14 juni 2011 @ 23:20:45 #181
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_98183099
quote:
3s.gif Op dinsdag 14 juni 2011 22:36 schreef Tha_Erik het volgende:

In de volksmond ook wel janksmoel genoemd :7. Tenminste, als ik een volk was.
Ik hoop dat die broadway gnoom snel sneuvelt in de strijd om MiddelAarde! }:|
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  woensdag 15 juni 2011 @ 12:35:15 #182
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_98196726
Nog even over Burn The Floor hè?
Ik zit zelf te denken om op 15 oktober in Nijmegen te gaan, tenzij er nog Fok!kertjes zijn die iets meet-achtigs willen organiseren ;)...
You cheated on me with choreography.
  woensdag 15 juni 2011 @ 12:37:38 #183
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_98196828
Ik ga in Eindhoven, met de buuf :Y
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  woensdag 15 juni 2011 @ 19:09:41 #184
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_98214435
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2011 12:37 schreef Ang3l het volgende:
Ik ga in Eindhoven, met de buuf :Y
Leuk. Ik heb nog niemand die mee wil, maar dat komt wel goed.

Morgen:

Guest Judge Megan Mullally, da's Karen van Will & Grace _O_ .
En voordat iemand gaat gillen 'waarom in godsnaam': een dame met een lange carrière in musical theater, dus die heeft hopelijk wel iets toe te voegen. Slechter dan Antin kan het niet zijn :s).
You cheated on me with choreography.
  donderdag 16 juni 2011 @ 05:29:56 #185
217108 Saeramir
SYTYCD-maniak
pi_98236439
Neerlaad staat aan *O*
pi_98236607
Bij mij ook.. Heb eerst nog even een tentamen en wat inlever werk.. dus zal wel ff duren voor ik hem zie..
Be brave. Be kind.
pi_98236847
ok ik kon het niet laten...

Ik zie yummy yummy stukjes..

Melanie OMFG!!
Be brave. Be kind.
  donderdag 16 juni 2011 @ 11:25:51 #188
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_98241748
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2011 12:37 schreef Ang3l het volgende:
Ik ga in Eindhoven, met de buuf :Y
Kaartjes gekocht voor Nijmegen *O*.
En nu maar hopen dat Anya en Pasha en Robbie en Janette er nog inzitten tegen die tijd!

quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 07:51 schreef Esje-lief het volgende:
ok ik kon het niet laten...

Ik zie yummy yummy stukjes..

Melanie OMFG!!
_O_

[ Bericht 28% gewijzigd door Malahide op 16-06-2011 11:32:14 ]
You cheated on me with choreography.
pi_98242325
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 07:51 schreef Esje-lief het volgende:
ok ik kon het niet laten...

Ik zie yummy yummy stukjes..

Melanie OMFG!!
Eens! Gvd! Rillingen!
  donderdag 16 juni 2011 @ 11:47:09 #190
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_98242633
SO YOU THINK YOU CAN DANCE USA SEASON 8 - TOP 20 PERFORM

Ramalamabangbang! Daaaaaaag, SYTYCD UK :W ! Holy smokes, wat steekt die Britse versie toch magertjes af bij de Amerikaanse. En hoe gelukkig en blij lijken Nigel en Cat dat ze weer in Hollywood zijn? La Murphy was weer ouderwets op dreef en Megan Mulllaly was redelijk tolereerbaar. Iemand Adam en Mia gemist :P?

Wie worden er gegroomed voor een All Star-positie? Robert Rollebol lijkt me een zekerheidje plus de heer en mevrouw DiLello, die al bij de audities en de showcase waren en nu ook Gilkison Is God assisteerden. Zag ik nou Kent Wapakoneta ook ergens op de achtergrond als trainingsassistent? Persoonlijk hoop ik op nog wat meer peoples uit de seizoenen 2 t/m 4. En Artem :9~ natuurlijk. Die ik overigens ook al twee keer door het beeld heb zien flitsen dit seizoen. Dus wie weet.

En meteen een geblesseerde, dat begint weer lekker :O. Nu heb ik geen idee wie Mitchell is, en gebaseerd op zijn clipje mag dat wat mij betreft ook wel zo blijven, want na Jess is hij met stip op #2 in de Irritatie Factor Top 10 gekomen }:|.

In grote lijnen een prima openingsshow met af en toe een uitschietertje naar beneden. Er viel echt een hoop te genieten en er waren zelfs momenten van briljantheid. En ja, ik heb al weer gepinkt :'), een keer uit ontroering en een keer uit vreugde. Goed teken, trek mijn sluizen maar op SYTYCD!

Jordan & Tadd – afro jazz – Sean Cheesman
Heel aardige opener, die Afrikaanse dingen van Cheesman zijn meestal wel leuk. High energy, al vond ik dat het middenstuk met de lifts een beetje inkakte en dat het daar wat aan chemistry (of training) ontbrak. Zij is een fierce dondersteen en hij is bloedmooi en lekker en moet nog héééél lang blijven in het kader van de jaarlijkse verplichte portie eye candy :9.

Sasha & Alexander – contemporary – Travis Wall
Een van de mooiste koppels. I luvvvvv Sasha, wat een aanwezigheid en ook nog eens een leuk mens. Hem vind ik een mooie, gracieuze danser, maar de judges hadden wel (deels) gelijk: she kicked his butt royally! Mooie Travis-choreo, al valt me wel op dat zijn vocabulaire vrij beperkt is (veel inmiddels bekende bewegingen/trucjes). Maar wat ‘ie met die weinige ‘woorden’ doet is nogal amazing :).

Clarice & Jess – Broadway – Tyce DiOrio
Wat heeft Clarice, dat lieve meiske met dat heerlijke lijf, de goden misdaan ;(? Gekoppeld worden aan PeeWee Herman én Tyce als choreograaf. Het straalde er nog nét niet vanaf dat ze het liefst in foetushouding in een hoekje was gaan liggen. Die choreo: bit overrated, much :|W? Ik snap het niet hoor, dat gefap op kroonprins Tyce. Het is allemaal zo middelmatig en mèh wat hij maakt. En dan Jess. Godnondeju die gozer kan dansen. Maar godnondeju wat een rotkop en wat een etterbak. Ik ben heel benieuwd wat Amerika van hem gaat vinden en in hoeverre Clarice zich gaat ontwikkelen met dit - negatieve of positieve - blok aan haar bevallige been.

Ryan & Ricky – lyrical hip hop – Christopher Scott
Ik vond dit verrassend aardig, had niet verwacht dat ik dit leuk zou vinden. De grens tussen jazz en hip hop was wel behoorlijk vaag. Een van de best op elkaar ingespeelde koppels. Zij is erg goed, maar ik heb nog steeds niks met haar, helaas. Hij is een schatje :* , vond hem iets te balletterig maar leuke uitstraling. De synchroniteit was erg sterk. Het concept ontging mij ook een beetje, net zoals the judges, maar HottieChoreo mag best nog een paar potjes breken. Toch zou het me niet verbazen als dit niet blijft hangen en in de Bottom 3 belandt. Aan de andere kant schijnt Ryan nogal populair te zijn… Ricky & Cat… there we go again, denying the gay SYTYCD :N!

Caitlynn & Robert ipv Mitchell – jazz – Sonya Tayeh
ROLLEBOL WOOF WOOF :9~! Het blijft een heerlijke danser, zwijmel. Leuk dat ze van hem een soort SYTYCD-alumni-ster aan het maken zijn. Geweldig was dit, zij is me d’r eentje! Na de audities en Vegas had ik nog niet echt een beeld van haar, maar wow, mijn interesse is driedubbel gewekt hoor! Ik snap dat Sonya helemaal wild van haar is, die twee lijken voor elkaar gemaakt. Super!

Miranda & Robert – jive – Jason Gilkison
Oh gut, nog zo’n irritatiefactor. I want too woo(p) your ass, boy. Nee Megan, hij is niet utterly appealing, hij is utterly annoying. Wat een geforceerd overkomende relatie :{. Arme Miranda (wie?). Ik was niet kapot van de choreo, al was dit vast anders geweest met betere dansers. Ik vond haar echt matig, hij kwam nog redelijk weg omdat hij van nature een bounce heeft. Gevarenzone lijkt me.

Missy & Wadi – jazz – Sean Cheesman
Missy & Wadi, klinkt als een R&B-duo 8-) . Okay, ik ben in de war. De choreo vond ik erg lekker, (Canadese sexsexsexlevels want Cheesman) en Missy… ik ben een fan! Vavavoom, een sexy meid die geen standaard schoonheid is en daarom iets bijzonders heeft. Maar hij… OMG al die praise voor Wadi, onbegrijpelijk! Hij danste slap, uit de maat, niet synchroon en met erg weinig performance. Ja, dat gedoe op de kubussen was goed, maar het is toch geen So You Think You Can Freerun? Gaan we Jose-achtige toestanden krijgen bij Wadi? Overigens is het wel een cutie hoor, doet me denken aan Israel (van UK 2, weten jullie nog oO< ?). O ja, Mary Murphy, ga je ogen uit je kop schamen, zeg. “Your partnering skills are the best I have ever seen.” REALLY???

Melanie & Marco – contemporary – Travis Wall
Beste dans van de avond, geen discussie mogelijk. The Golden Couple. Prachtig, technisch super (vooral zij), mooie choreo. Het eerste tranenwaasje voor de ogen van dit seizoen. Van zijn kwaliteiten was ik al lang overtuigd, zij deed me tot nu toe weinig. Haar auditie was prachtig, maar ze is zo apple pie. Nou, kom maar op met die taart! I love her _O_ ! Nigel… nu al gaan hengelen naar Emmy’s. Chanant (om eens een goed Fok!woord te gebruiken w/ ).

Ashley & Chris – hip hop – Christopher Scott
Hmm, beetje slappe hap. Hem vind ik wel leuk, zij viel me tegen, een beetje too shiny happy. In de choreo zat weinig waarin ze zich konden vastbijten en waardoor ze hun skills konden laten zien. Beetje gemiste kans dit. Het niveau was wat infantiel eerlijk gezegd. Jammer HottieChoreo, daar gaat een van de potjes al -O- .

Yveta & haar zoontje Nick – quickstep – Jason Gilkison
Yveta en Nick, het heeft iets ongemakkelijks, zij met haar ouwe kop en hij met zijn puistjesface. Waarschijnlijk zijn ze gekoppeld omdat ze beide aan de lange kant zijn. Vooraf dacht ik “waarom Yveta nu een ballroom, wil ze enige kans hebben in deze competitie, dan moet ze meteen kunnen laten zien dat ze ook andere dingen kan” (moet ik nog benadrukken dat ik niet in de Hoge Hoed geloof O-) ?). Maar bloody hell who cares. Met dikke rode stip de allerleukste en vermakelijkste dans van de avond. Zij was natuurlijk super, heerlijk ook hoe zij hem door de dans heenpraatte. Maar hij… wat een verrassing. Quickstep is op zich ook wel een goede dans voor een tapper vanwege de snelle voetjes, maar wat was hij leuk, wat een performer (take notes JessHatchetFace). Ze hadden wat dichter tegen elkaar kunnen dansen, maar verder… mercy! Godver Gilkison, The Ballroom Blitz, ik vergeef je dat ik ¤ 43 moest neerknallen voor een Burn The Floor-kaartje. You’re worth it mister _O_ !

Zo, dat wordt spannend. Geen idee hoe Amerika gaat stemmen. Ik laat me verrassen, zolang mijn favorietjes er maar inblijven, en op dit moment is dat nog een behoorlijk lange lijst.

I love So You Think You Can Dance O+ O+ O+

[ Bericht 0% gewijzigd door Malahide op 16-06-2011 12:43:58 ]
You cheated on me with choreography.
  donderdag 16 juni 2011 @ 11:52:40 #191
217108 Saeramir
SYTYCD-maniak
pi_98242869
Kwamen wat dingen tussen, maar ga nu kijken. Ik zie dat ik niet de eerste ben *O*
  donderdag 16 juni 2011 @ 11:58:53 #192
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_98243077
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 11:52 schreef Saeramir het volgende:
Kwamen wat dingen tussen, maar ga nu kijken. Ik zie dat ik niet de eerste ben *O*
Nee. Uit inmiddels jarenlange ervaring ;) heb ik geleerd dat ik het hele SYTYCD-gebeuren het beste meteen maar op donderdagochtend kan aanpakken, anders heb ik er vaak niet echt tijd voor.

Saerke, wanneer ga je die verdrietige Billy Belly-avatar eens veranderen?
Ik schiet telkens in een depressie als ik die zie 8-).
You cheated on me with choreography.
pi_98243846
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 11:58 schreef Malahide het volgende:

[..]

Nee. Uit inmiddels jarenlange ervaring ;) heb ik geleerd dat ik het hele SYTYCD-gebeuren het beste meteen maar op donderdagochtend kan aanpakken, anders heb ik er vaak niet echt tijd voor.

Saerke, wanneer ga je die verdrietige Billy Belly-avatar eens veranderen?
Ik schiet telkens in een depressie als ik die zie 8-).
Mag ik je complimenten geven voor je schijf stijl? Heb net gewoon op een bankje in de stad gezeten om je post te lezen, en ik ben het eens met elk woord. Jij kan het echter geniaal verwoorden allemaal!
  donderdag 16 juni 2011 @ 12:36:00 #194
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_98244385
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 12:21 schreef friekin_ het volgende:

[..]

Mag ik je complimenten geven voor je schijf stijl? Heb net gewoon op een bankje in de stad gezeten om je post te lezen, en ik ben het eens met elk woord. Jij kan het echter geniaal verwoorden allemaal!
:@ :* da's erg aardig van je.
You cheated on me with choreography.
  donderdag 16 juni 2011 @ 12:45:26 #195
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_98244729
Gekeken. Ik houd toch wel egr veel van de show. De dansen van de avond ochtend waren toch el de standbeelden en de quickstep. Lievelingetjes van me zijn Melanie, Marco, Sasha.
Ergernissen zijn, Jess en nu met stip op een en ik was er helemaal niet rouwig om dat ie geblesseerd was, Mitchel :r. Bah, dan liever een paar weken nog de Broadwaygnoom (die technisch wel erg goed is verdulle!), maar echt, Mitchel met z'n stomme accent en z'n too gay to function attitude terwijl hij nog probeert te verbergen dat ie gay is volgens mij. Als we dan toch een closetcase moeten hebben, dan maar Ricky. Die komt nog wel sympathiek over.
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
  donderdag 16 juni 2011 @ 17:36:57 #196
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_98257127
quote:
14s.gif Op donderdag 16 juni 2011 12:45 schreef Tha_Erik het volgende:
Mitchel :r. Bah, dan liever een paar weken nog de Broadwaygnoom (die technisch wel erg goed is verdulle!), maar echt, Mitchel met z'n stomme accent en z'n too gay to function attitude terwijl hij nog probeert te verbergen dat ie gay is volgens mij. Als we dan toch een closetcase moeten hebben, dan maar Ricky. Die komt nog wel sympathiek over.
Blij dat jij het zegt Erik. Ik ergerde me ook dood aan die wandelende handtas Mitchell, maar ik durf nooit zo goed lelijke dingen over homo's te zeggen in dit topic. Ik ben dan wel gecertificeerd fag hag, maar er zijn grenzen hè O-). Ricky is wel een schatje.
You cheated on me with choreography.
  donderdag 16 juni 2011 @ 18:49:05 #197
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_98260125
Kijkt iemand hier RuPauls drag race? Mitchel deed me aan Tyra denken :').

Overigens doet Nick me qua gezicht soms een beetje aan Billy Bell denken.
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
  ESF Reporter donderdag 16 juni 2011 @ 21:07:23 #198
87554 Cee
Welluk?
pi_98266977
Ik ben ook klaar met kijken! *O* Wat een verademing, gewoon dansen zonder gimmicks en props en bizarre verkleedpartijen. Geen schuimbekkend joelend publiek bij iedere lift. Love it, love. it.

Nu moet ik iets bekennen: die stone-dans van Melanie en Marko heb ik net voor een tweede keer gekeken, omdat ik er hier veel praise over las terwijl het mij niet echt van de bank deed donderen. Maar, de tweede keer vond ik 'm ineens een stuk beter (wetende dat het precies de zelfde dans is :') Perceptie, perceptie). Toch nog niet helemaal kapot ervan, buiten de overduidelijke connectie tussen het (mooie!) lied en de kostuums vond ik het best abstract en kil. Hmm. Ben nog niet zo overtuigd als jullie, mensen! Sowieso heb ik nog steeds een grote breinreiniging nodig want ik heb nog steeds een zwak voor die Broadwayblaag van een Jess. Hellllp. Hij is gewoon zo vederlicht, als een dansend snippertje in de wind, hopla. Wel een chagerijnig snippertje. Een snippertje van een gebruikt stukje wc papier. Maar toch, hij danst in de wind! Help.

Verdorie wat was dat voor een trage hiphop van *scrollt naar Mallie's post* Ashley en Chris. Veel acteren en smoelen trekken en weinig dans, ben bang dat ze in de bottom 3 terecht komen mede dankzij de matige choreo.

Vond trouwens die 8-second-intros met bijbehorende teksten bij vlagen best hilarisch. :D

Yep. SYTYCD is back. Geen donder klopt meer van de TT. _O_
  donderdag 16 juni 2011 @ 22:26:21 #199
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_98271485
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 21:07 schreef Cee het volgende:
Sowieso heb ik nog steeds een grote breinreiniging nodig want ik heb nog steeds een zwak voor die Broadwayblaag van een Jess. Hellllp. Hij is gewoon zo vederlicht, als een dansend snippertje in de wind, hopla. Wel een chagerijnig snippertje. Een snippertje van een gebruikt stukje wc papier. Maar toch, hij danst in de wind! Help.
Als 'ie dat snippertje nou eens gebruikte om die poepspat van zijn bovenlip te vegen. Zelfs die moedervlek/wrat irriteert me mateloos. Ik wil hem niet haten, maar hij maakt het er zelf naar op zo'n manier 8-).

quote:
Verdorie wat was dat voor een trage hiphop van *scrollt naar Mallie's post* Ashley en Chris. Veel acteren en smoelen trekken en weinig dans, ben bang dat ze in de bottom 3 terecht komen mede dankzij de matige choreo.
Ik heb me nog ingehouden in mijn verslag, maar ik vond het eigenlijk zwaar belabberd. Als die twee niet in de bottom komen ben ik verbaasd.

quote:
Yep. SYTYCD is back. Geen donder klopt meer van de TT. _O_
Misschien kan Erik er iets leuks van maken, of anders snel dit topique volposten w/
You cheated on me with choreography.
  donderdag 16 juni 2011 @ 22:31:53 #200
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_98271781
*;

Ik zie net dat ik zes dagen geleden mijn tweejarig jubileum in de SYTYCD-topics heb gehad.

In die tijd hebben we er gezamenlijk:

* 3 seizoenen USA
* 2 seizoenen Canada
* 2 seizoenen UK
* 1 seizoen Australië

doorheengejaagd.

*;
You cheated on me with choreography.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')