abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_97969756
Aan het kijken O+
  vrijdag 10 juni 2011 @ 09:59:25 #102
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_97971722
Ik waarschuw nu dat ik in mijn volgende posts alles ga verklappen, dus als je nog niet gekeken hebt... ;)
You cheated on me with choreography.
  vrijdag 10 juni 2011 @ 10:13:28 #103
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_97972137
Mensen, fuck UK, it’s US all the way! Heb er zin in na deze geweldige showcase!

Eerst wat random opmerkinkjes:
* Robin Antin… why? Komt echt niks meer uit dan uitgekauwde clichés.
* Natalia ;(, Lil’ O ;(, The Professor ;(
* ik wil de oude studio stage terug (nog steeds!)
* Ballroom?? Streetdance meisjes? Waar zijn ze gebleven }:|?

Ricky, Miranda, Melanie & Sasha – contemporary (Stacey Tookey)
Mooi mooi mooi. Prachtige muziek ook. Ik ben in O+ met Sasha, al heeft SYTYCD ons een beetje genept door ons te laten denken dat de Mallory-zusjes van de straat geplukt zijn, maar Sasha blijkt dus bij enkele grote (contemporary)balletgezelschappen gedanst te hebben. It’s Russell all over again… Met Melanie heb ik (nog) weinig, Ricky en Miranda ken ik niet uit de voorgaande afleveringen.

Chris, Wadi, Tadd & Robert – hip hop (Dave Scott)
Yes, wat een lekker stel! Die kunnen elkaar flink het vuur aan de schenen gaan leggen ^O^. Ik hou van Dave Scott, vond de uitvoering top maar niet erg strak. Tadd is by far mijn favoriet, voornamelijk omdat ik hem prachtig vind :9. Die Woo-Man irriteert me en ik was niet heel erg onder de indruk van hem tijdens dit nummer, maar ergens heb ik het idee dat hij van deze vier het best uit de voeten kan in andere genres. Geen idee waarom echter.

Iveta – ballroom (Jason Gilkison)
Iveta + Pasha + Gilkison = orgasm! Pasha: hell, ik wilde dat rijgkoordje met mijn tanden uit zijn blouse trekken :9~ :@ . Ik zat als een peuter in mijn handjes te klappen en met vochtige ogen te kijken, ik ben zo blij voor haar dat ze het gehaald heeft. O Iveta, please please please kom heel ver dit jaar! En nu moet ik even afkoelen…

Clarice, Marko, Jordan & Missy – jazz (Sonya Tayeh)
Marko, wow! Die moet ik heel snel aan een bevriende Rice Queen laten zien, die wordt gek :D! Missy maakte op mij veel minder indruk dan Clarice en Jordan. Ben vooral erg benieuwd hoe Clarice het gaat doen, die laatste solo van haar in Vegas was echt adembenemend. Wat hebben ze een choreograaf als Sonya ontzettend hard nodig in de UK. Dit laat nog maar eens zien hoe beschamend het niveau van de choreografen daar is :{w.

Nick & Jess – Broadway tap (Christopher Scott)
Ik haat niet zo snel iemand, maar Jess komt heel dicht in de buurt. Wat een walgelijk figuur, telkens als ik die jokerkop van hem zie wil ik hem een ros op zijn neus geven :r . Nick: jammer dat ‘ie tapt, want het is wel een schatje. Heeft het potentieel om de favoriet van de bakvisjes te worden. Ik vond deze choreo echt een zooitje, het concept ontging me volledig en ik snapte dan ook niks van de staande ovatie. Wat de boys moesten doen deden ze overigens wel erg goed.

Caitlynn, Ashley, Ryan, Alexander & Mitchell – contemporary (Travis Wall)
Yes, Ashley! Die was ik een beetje vergeten, maar blij dat zij er nog is! En Muts Guy, o la la. Wat een prachtige ogen heeft ‘ie O+ (Alexander). Okay, dit was goed, prima, weinig op aan te merken. Geen wow echter. Er werd bijna alleen maar individueel gedanst, had graag wat meer interactie gezien. Met vijf mensen op het podium kom je ogen tekort om iedereen goed te bekijken, maar Alexander vond ik er uitspringen, ook zonder muts ;).

Top 10 guys - hip hop (Christopher Scott)
Ja zeg, hou op! A-MA-ZING! Vermakelijk, strak, origineel, voor iedere stijl zat er wat in. It’s gonna be a good year people.

Top 10 girls - jazz (Sonya Tayeh)
Dit is de beste meidengroepsdans die ik ooit bij SYTYCD gezien heb. Fantastische vormgeving, superstrak gedanst, freaky en toch toegankelijk. Sonya, ik ben om. En dit is ook voor het eerst dat ik een girls group routine beter vond dan die van de jongens! De meiden zijn écht beesten dit jaar _O_ .

Top 20 routine (Tyce Diorio)
Ze zijn vaak een beetje chaotisch, die Top 20-dingen, zeker als Tyce erachter zit. Niet meer dan een aardige afsluiter van een prima show.
  vrijdag 10 juni 2011 @ 11:20:13 #104
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_97974244
En tijd voor Malahide's Famously Bad Screencaps van de Top 20 *O*

Alexander Fost (ballet)

Ashley Rich (contemporary)

Caitlynn Lawson (contemporary)

Chris Koehl (hip hop)

Clarice Ordaz (jazz)

Iveta Lukosiute (ballroom)

Jess LeProtto (Broadway)

Jordan Casanova (jazz)

Marko Germar (jazz/contemporary)

Melanie Moore (contemporary)

Miranda Maleski (contemporary)

Missy Morelli (jazz)

Mitchell Kelly (contemporary)

Nick Young tap

Ricky Jaime (contemporary)

Robert Taylor Jr. (hip hop)

Ryan Ramirez (contemporary)

Sasha Mallory (contemporary/hip hop)

Tadd Gadduang (b-boying/hip hop)

Wadi Jones (hip hop)

w/
pi_97977900
Woooo
  vrijdag 10 juni 2011 @ 13:24:06 #106
10721 dolfg
RegiZeur
pi_97978754
Het eerste seizoen dat ik kijk (schaam schaam): wat een waanzinnig gaaf programma is dit zeg!
En dan blijk ik ook nog in een heel goed seizoen terecht gekomen te zijn.
Dat gaat een leuke zomer worden!
[i]Rare jongens, die Nederlanders....[/i]
  vrijdag 10 juni 2011 @ 23:36:29 #107
29275 BlaBlub
Voormalige Slowchatslet 8-)
pi_98007341
Sonya Tayeh O+ Top 10 Men routine O+ Top 10 girls routine O+ Cat Deelay O+

Ik heb er weer zin in *O* Ondanks dat ik nog geen favoriet heb.
O+ neggix O+ | "Ik zeg niet veel, maar als ik iets zeg is het onzin!!" PIPPI!! | Embrace the Penny
  zaterdag 11 juni 2011 @ 09:13:29 #108
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_98016603
Ik ga nu de top20 afl een stukje kijken. maar uh... Die Robin Anton ... blijft die botoxen in de show? :{
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  zaterdag 11 juni 2011 @ 09:18:29 #109
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_98016647
En waarom jank mik altijd bij top 20 afleveringen?! :( Emo-leakage!
L'Amour menaçant:
  zaterdag 11 juni 2011 @ 09:44:56 #110
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_98016912
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 13:24 schreef dolfg het volgende:
Het eerste seizoen dat ik kijk (schaam schaam): wat een waanzinnig gaaf programma is dit zeg!
En dan blijk ik ook nog in een heel goed seizoen terecht gekomen te zijn.
Dat gaat een leuke zomer worden!
Welkom en doe fijn mee hier, zou ik zeggen *O*.
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2011 09:13 schreef Ang3l het volgende:
Ik ga nu de top20 afl een stukje kijken. maar uh... Die Robin Anton ... blijft die botoxen in de show? :{
Battle of the Botox. Dat wint Mary, no sweat :).

quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2011 09:18 schreef Ang3l het volgende:
En waarom jank mik altijd bij top 20 afleveringen?! :( Emo-leakage!
:*
  zaterdag 11 juni 2011 @ 10:10:57 #111
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_98017224
YOUR TOP 20 - THE OFFICIAL PHOTOS

TADD GADDUANG, 25, hip hop dancer/b-boy from Salt Lake City UT
Tadd Gadduang began dancing at age 15 as a hobby, but eventually realized his passion for it after graduating from high school. He is currently in his sophomore year of college studying psychology.

MARKO GERMAR, 22, jazz dancer from Canoga Park CA
Originally from the South Pacific island of Guam, Marko Germar moved to Los Angeles in 2008 to pursue a career in dance. He has had nine years of studio training.

JORDAN CASANOVA, 18, jazz dancer from Chino Hills CA
Jordan Casanova lives in her hometown of Chino Hills, CA. She graduated from Ruben S. Ayala High School in 2010, and has been dancing since she was eight years old.

IVETA LUKOSIUTE, 30, ballroom dancer from New York NY
A native of Lithuania, Iveta Lukosiute moved to the U.S. in 1997. She has been dancing since she was six years old.

RICKY JAIME, 18, contemporary dancer from Miami FL
Ricky Jaime graduated from Newsome High School in Lithia, FL, in June 2010. He would like to be a member of a professional ballet company in California, New York or Europe.

MIRANDA MALESKI, 19, contemporary dancer from Pittsburgh PA
Miranda Maleski moved from the suburbs of Pittsburgh, PA, to Los Angeles at just 18 years old. She has been dancing since age three, and her dance specialty has evolved over the years.

SASHA MALLORY, 23, contemporary dancer from Bakersfield CA
At age five, Sasha Mallory began studying ballet technique at the Royal Academy of Dance. She trained at the Houston Ballet, the Boston Ballet and the Ailey Schools summer intensives. She recently toured with Adam Lambert.

WADI JONES, 24, hip hop dancer/b-boy from Ossining NY
Wadi Jones was born in St. Anns, Jamaica, and moved to the U.S. in 1988 at age three. He is passionate about art, poetry and music, and he is inspired by his older brother.

MELANIE MOORE, 19, contemporary dancer from Marietta GA
Melanie Moore is a freshman at Fordham University in New York. She has been dancing since she was two years old.

MISSY MORELLI, 20, jazz dancer from Aruada CO
Missy Morelli has been living in Los Angeles for the past two years as a professional dancer. She has been dancing since she was three years old.

CHRIS KOEHL, 21, hip hop dancer from Garland TX
Chris Koehl began teaching himself Hip Hop at 14 years old. Over the past few years, he has divided his time between training at local studios, in college classes and teaching dance.

CAITLYNN LAWSON, 18, contemporary dancer from Moses Lake WA
Caitlynn Lawson will earn both her diploma from Moses Lake High School and her associates degree from Big Bend Community College this June. She has been dancing since she was three years old.

ALEXANDER FOST, 20, contemporary dancer from Alhambra CA
Alexander Fost was Mr. Dance USA in 2006 and also won the Mr. Dance International in 2007. A year later, he earned a spot with the Los Angeles Youth American Grand Prix, and went on to dance with the Media City Ballet, San Pedro Ballet and the Festival Ballet Theatre companies.

CLARICE ORDAZ, 19, jazz dancer from Whittier CA
Clarice Ordaz is a student at California State University, Long Beach. She has trained in many styles of dance since age two.

JESS LEPROTTO, 18, Broadway dancer from Little Falls NJ
Jess LeProtto lives in his hometown of Little Falls, NJ. He is a senior at Passaic Valley High School, and has been dancing since he was three years old.

MITCHELL KELLY, 20, contemporary dancer from Chicago IL
Mitchell Kelly attended Henry W. Grady High School. He began dancing at age 14, and has been dancing professionally for six years.

RYAN RAMIREZ, 19, contemporary dancer from Morgan Hill CA
Ryan Ramirez is pursuing her dream of becoming a well-known dancer and choreographer. She has been dancing since she was four years old and choreographing since age 11. She considers dance her language, and is the happiest and most free while performing.

ASHLEY RICH, 22, contemporary dancer from Antioch CA
Ashley Rich trained at a local dance studio from age three to 18. For the past two years, she has been employed as a dance teacher in her hometown. She is a talented cook who also enjoys baking.

ROBERT TAYLOR JR., 20, hip hop dancer from Brooklyn NY
Robert Taylor Jr. graduated from Marymount Manhattan College with a bachelors degree in dance. His credits include television shows, music videos and the national tour of Hairspray. Taylor is honored to have once performed for Michael Jackson. He has trained with numerous professionals and has performed in some of the countrys most prestigious dance shows.

NICK YOUNG, 19, tapdancer from Franklin WI
Nick Young graduated from high school in 2010. He has been dancing since age four, and his favorite style of dance is tap.

[ Bericht 4% gewijzigd door Malahide op 11-06-2011 11:05:21 ]
  zondag 12 juni 2011 @ 18:13:12 #112
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_98072707
Nou ik ben bij hoor :D. Mijn vreemde favorieten er meteen bij de eerste cut al uit, Lockaroo, Patty, Hiro... Mja, dan hadden ze maar beter moeten zijn :')...

Verder vond ik de zusjes echt aandoenlijk, maar is het logisch dat Natalie (?) afviel, dat werkt gewoon niet, hoewel ze wel leuk was om naar te kijken en solo heul niet slecht.

Over de top 20... ik moet er nog aan wennen. Jammer dat ze de Professor niet kozen, en vreselijk dat ze de "can I get a WHOOOOOO" wel kozen :r. Ik erger me kapot aan die laatste.

Oh en een minstens zo grote of nog wel grotere ergernis is voor dat minijoch wat broadway doet, met die vervelende ontevreden kop en het torenhoge arrogantie. :rrrrrrrr.

Even snel zijn het zusje, melanie moore en die ene met de kogel in de schouder het meest favoriet.

En Ivenka heeft een oude kop en ik denk niet dat ik daar aan kan wennen :@.
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
  maandag 13 juni 2011 @ 10:21:53 #113
217108 Saeramir
SYTYCD-maniak
pi_98103149
UGH!! heb net alles getypt voor de Las Vegas week, alles weg :'(

In het kort, ik ben zo'n fan van Natalia O+ Vind haar zo'n inspiratie (ben zelf ook zwaar).

Maar ik denk niet dat ze de top 20 haalt.

Zucht.. Dit maar posten en dan meteen de Green Mile kijken (blij dat die weer terug is, vond dat thuis opzoeken echt helemaal niets).
  maandag 13 juni 2011 @ 10:53:21 #114
217108 Saeramir
SYTYCD-maniak
pi_98103718
Oh wel een leuke format. Natalia niet door :( Maar Sascha is ook leuk.

Contemporary
Melanie O+ en de rest ook. Die contemporary was amazing. Heb er geen woorden voor.

Hiphop
Die leuke professor en MAN man niet door :( Dat vind ik nou echt jammer. Dominique lookalike wel door :P
De dans.. wel entertaining. Maar niet zo goed als sommige andere jaren, vond ik. En die woo man.. Ik weet het niet hoor. Ik denk dat hij immens populair gaat worden, maar ik vind hem ietwat irritant.
  maandag 13 juni 2011 @ 10:57:05 #115
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_98103792
Indubitably! Jammer dat ie eruit ligt ja :(. Vond het zo'n leuke en sympathieke kerel.
Hoogachtend,
Erik.
  maandag 13 juni 2011 @ 10:58:17 #116
217108 Saeramir
SYTYCD-maniak
pi_98103823
Ballroom
Yvette er eindelijk in :D En dansen met Pasha *gaat gauw kijken*
WOAH! Wat een choreo en wat een superpaar. Kan er niet over uit, ik denk dat ik dit nog wel een keer ga kijken :')
  maandag 13 juni 2011 @ 11:26:52 #117
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_98104521
Eindelijk verder kijken....
Ik word nu al moe van die stomme Urkel can I get a whoooooooo :r
Ik hou niet van dat soort Chris rock humor.
L'Amour menaçant:
  maandag 13 juni 2011 @ 11:36:35 #118
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_98104793
Jeeeeej, Yvetta the Snow Queen World champion (in fokking 10 dansen?! Holy crap!)
L'Amour menaçant:
  maandag 13 juni 2011 @ 11:38:14 #119
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_98104844
Je kan trouwens zo goed zien dat Cat zoveel meer geniet dan in de UK editie :D

"to quote one Mary murphy .. Is she CRAZY and do you LIKE it?"
L'Amour menaçant:
  maandag 13 juni 2011 @ 11:53:47 #120
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_98105391
Getverdemme die arrogante broadway kabouter is door. Irritatie factor nummer 2 is on board.

Gelukkig ben ik niet de enige die hem arrogant vind, hè Nigel?

Dat nummer van die 2 samen deed me trouwens niks. Ik hou niet van beide stijlen en ik vond t gehaast en rommelig.

En please Nigel, nee... Geen tap routines! Ik vind het dodelijk vervelend om naar te kijken vaak. En ik weet ook niet of t USA publiek er wel om staat te tap... Springen.
L'Amour menaçant:
  maandag 13 juni 2011 @ 12:03:40 #121
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_98105674
Ik vind tap ook zo slecht overkomen, qua beeld en geluid. Heb er absoluut het minst mee van alle dansen.
Hoogachtend,
Erik.
  maandag 13 juni 2011 @ 12:04:24 #122
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_98105698
Ryan eindelijk! *O* ik vind haar lievig
L'Amour menaçant:
  maandag 13 juni 2011 @ 12:04:32 #123
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_98105704
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2011 11:36 schreef Ang3l het volgende:
Jeeeeej, Yvetta the Snow Queen World champion (in fokking 10 dansen?! Holy crap!)
I can't describe how much I love that woman...
  maandag 13 juni 2011 @ 12:07:51 #124
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_98105830
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2011 12:04 schreef Malahide het volgende:

[..]

I can't describe how much I love that woman...
Lezzy crush? ;)
L'Amour menaçant:
  maandag 13 juni 2011 @ 12:08:55 #125
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_98105877
Oh jee, dan ben ik zeker de enige die niet zo dol is op Yvetta. :'). Maar ze kan wel dansen, dat dan weer wel.
Hoogachtend,
Erik.
  maandag 13 juni 2011 @ 12:12:31 #126
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_98106022
quote:
1s.gif Op maandag 13 juni 2011 11:53 schreef Ang3l het volgende:
Getverdemme die arrogante broadway kabouter is door. Irritatie factor nummer 2 is on board.

Gelukkig ben ik niet de enige die hem arrogant vind, hè Nigel?

Dat nummer van die 2 samen deed me trouwens niks. Ik hou niet van beide stijlen en ik vond t gehaast en rommelig.

En please Nigel, nee... Geen tap routines! Ik vind het dodelijk vervelend om naar te kijken vaak. En ik weet ook niet of t USA publiek er wel om staat te tap... Springen.
Word er een beetje niet goed van dat Nigel de laatste jaren dat tappen zo aan het pushen is :(.

Op Facebook en forums wordt Jess (Broadway gnoom) fel verdedigd. 't Zou een hele aardige jongen zijn, helemaal niet arrogant, slachtoffer van vooringenomen editing, bla bla. Zal allemaal wel, ik geloof ook best dat het een deel bluf/verkeerde uiting van verlegenheid, etc. is. Maar hij doet nu eenmaal vervelend, trekt irritante smoelen en lijkt wél arrogant. Dat is wat ik zie en daar baseer ik mijn mening op, of het nu negatief geëdit is of niet. Ik heb wel besloten om hem een kans te geven, want ik denk dat hij technisch heel wat in huis heeft. Als de attitude verbetert dan is er een kleine kans dat het nog goed komt tussen ons ;). Aan de andere kant... niets is lekkerder dan een kandidaat die je ongegeneerd mag 'haten' (Brandon Bryant, remember him :P?).

quote:
3s.gif Op maandag 13 juni 2011 12:03 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vind tap ook zo slecht overkomen, qua beeld en geluid. Heb er absoluut het minst mee van alle dansen.
Waardeloze routine, wat een zooitje. Tap doet ook mij nog steeds helemaal niks. Het is zo'n eendimensionale, emotieloze stijl.
  maandag 13 juni 2011 @ 12:15:05 #127
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_98106129
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2011 12:07 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Lezzy crush? ;)
Nee, als dat zo was dan zou ik dat wel toegeven >:). Patty was mijn potentiële lezzy crush, maar we weten allemaal hoe dat is afgelopen :D. Combinatie van bewondering voor wat ze in haar carrière bereikt heeft, haar vastberadenheid om de Top 20 te halen, haar personality, haar Vegas-solo als sexy cop *O* en de dans met Pasha _O_.
  maandag 13 juni 2011 @ 12:15:05 #128
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_98106130
De deurendans was vet! O+
L'Amour menaçant:
  maandag 13 juni 2011 @ 12:16:49 #129
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_98106193
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2011 12:12 schreef Malahide het volgende:

Waardeloze routine, wat een zooitje. Tap doet ook mij nog steeds helemaal niks. Het is zo'n eendimensionale, emotieloze stijl.
En dat geflapper met de armen altijd :')!
Hoogachtend,
Erik.
  maandag 13 juni 2011 @ 12:17:49 #130
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_98106240
quote:
3s.gif Op maandag 13 juni 2011 12:16 schreef Tha_Erik het volgende:

[..]

En dat geflapper met de armen altijd :')!
Nou. Dansen doe je met je hele lichaam imho. Daarom heb ik ook niks met Iers dansen.
  maandag 13 juni 2011 @ 12:18:50 #131
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_98106283
En misschien is t bij Broadway gnoom wel broadway overacting, maar verkeerd uitgelegde verlegenheid? No way. Hoe hij daar staat te joelen en springen en bekken staat te trekken als een klein haantje de voorste :N

Misschien is t dat wel: groot ego op hebben moeten zetten al die tijd om een klein lijfje te compenseren.
L'Amour menaçant:
  maandag 13 juni 2011 @ 12:22:41 #132
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_98106417
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2011 12:18 schreef Ang3l het volgende:
En misschien is t bij Broadway gnoom wel broadway overacting, maar verkeerd uitgelegde verlegenheid? No way. Hoe hij daar staat te joelen en springen en bekken staat te trekken als een klein haantje de voorste :N

Misschien is t dat wel: groot ego op hebben moeten zetten al die tijd om een klein lijfje te compenseren.
Napoleoneke :Y.
We zullen snel genoeg zien of het een echte etter is of dat het allemaal wel meevalt.
't Is ook zijn smoel die me niet bevalt, a face only a mother could love. En aangezien wij geen moeders zijn, maar oversekste, overjarige forumstumpers wie een beetje cradle snatchen van lekker uitziende jongelingen niet vreemd is, mag Jess nu alvast plaatsnemen in de dug out :W.
  maandag 13 juni 2011 @ 12:24:04 #133
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_98106479
Ik heb trouwens niet echt een contemporary hertje dit jaar hè? :{
L'Amour menaçant:
  maandag 13 juni 2011 @ 12:25:06 #134
217108 Saeramir
SYTYCD-maniak
pi_98106524
Jazz
Yay sexy Clarice door. En YAY Marko ook door. Ben zo benieuwd hoe hij het gaat doen. En de andere 2 sexy poesjes ook door. Wat een sexy bedoening wordt dat :P
WOAH! alweer een woah. Wat een talent dit jaar! En Sonya Tayeh op haar best.
TYCE HOUD NOU JE BEK EENS
  maandag 13 juni 2011 @ 12:25:55 #135
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_98106558
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2011 12:24 schreef Ang3l het volgende:
Ik heb trouwens niet echt een contemporary hertje dit jaar hè? :{
Marko? O, jij bent niet zo van de exotische snoepjes hè?
Ik vind het wel een schatje, hoor.
  maandag 13 juni 2011 @ 12:29:13 #136
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_98106706
Degenen naar wie ik het meest uitkijk:

* Tadd
* Marko
* Wadi
* Chris
* Alexander

* Yveta
* Ashley
* Sasha
* Clarice
  maandag 13 juni 2011 @ 12:30:17 #137
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_98106749
Geen Melanie?
Hoogachtend,
Erik.
  maandag 13 juni 2011 @ 12:31:57 #138
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_98106814
quote:
3s.gif Op maandag 13 juni 2011 12:30 schreef Tha_Erik het volgende:
Geen Melanie?
Neu. Dat is nu al een van de frontrunners dus daar ben ik gewoon niet zo nieuwsgierig naar, en ik heb niet zo snel iets met van die zoete contemporarymeisjes. I like my girls fierce!
  maandag 13 juni 2011 @ 12:33:47 #139
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_98106894
Is die Ryan pas 19?! Ik had bijna een "die heeft net als Yvetta haar laatste kans vanwege leeftijd" gevoel! :o
L'Amour menaçant:
  maandag 13 juni 2011 @ 12:33:48 #140
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_98106895
Ik wil trouwens Sasha wel adopteren O+. Samen met 'r zus.
Hoogachtend,
Erik.
  maandag 13 juni 2011 @ 12:34:12 #141
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_98106920
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2011 12:33 schreef Ang3l het volgende:
Is die Ryan pas 19?! Ik had bijna een "die heeft net als Yvetta haar laatste kans vanwege leeftijd" gevoel! :o
Ja he :D, dat gevoel had ik ook :'), beetje een oud hoofd, maar dat zal ook wel door de make-up komen.
Hoogachtend,
Erik.
  maandag 13 juni 2011 @ 12:35:06 #142
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_98106957
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2011 12:25 schreef Malahide het volgende:

[..]

Marko? O, jij bent niet zo van de exotische snoepjes hè?
Ik vind het wel een schatje, hoor.
ik ga voor tadd :9 tijdens de hiphop performance al cute ...
Die foto's hierboven gaven de doorslag!

De mooiere broer van dominick
L'Amour menaçant:
  maandag 13 juni 2011 @ 12:36:26 #143
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_98106993
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2011 12:35 schreef Ang3l het volgende:

[..]

De mooiere broer van dominick
Beetje jammer van die graancirkels in zijn haar :D.
Hoogachtend,
Erik.
  maandag 13 juni 2011 @ 12:37:22 #144
217108 Saeramir
SYTYCD-maniak
pi_98107032
TAP/BROADWAY
Tja die arrogante jongen heeft wat. Maar ik denk niet dat ie ver komt. Hij heeft echt een attitude probleem. En die tapper lijkt wel schattig.
Hot mess, die dans. Slechtste van de avond.
pi_98107066
Rick, Wadi Melanie en Sasha..

Yveta wil ik alleen met Pasha zien :P
Be brave. Be kind.
  maandag 13 juni 2011 @ 12:40:39 #146
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_98107172
quote:
3s.gif Op maandag 13 juni 2011 12:36 schreef Tha_Erik het volgende:

[..]

Beetje jammer van die graancirkels in zijn haar :D.
Hou er normaal niet zo van, maar op die foto vind ik 't wel sexy :@
L'Amour menaçant:
  maandag 13 juni 2011 @ 12:41:53 #147
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_98107235
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2011 12:35 schreef Ang3l het volgende:
Bij gebrek aan een geile ballroomboy :( ga ik ook voor Tadd. Prachtig gezicht. Dus afblijven bitch :{w.

quote:
14s.gif Op maandag 13 juni 2011 12:33 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik wil trouwens Sasha wel adopteren O+. Samen met 'r zus.
Sasha is leuk! Ben met terugwerkende kracht een beetje pissig dat Natalia niet door is. Als het echt om de favoriete dansers en diversiteit van de deelnemers zou gaan dan zou ze echt niet misstaan hebben in deze Top 20. Net alsof types als Tadd en Wadi technisch superieur aan haar zijn, die gaan wel door omdat ze ook streetdancers moeten hebben. En terecht! Dan had Natalia er ook bij gekund. Maar ja, we weten zo langzamerhand dat het voor de meiden alleen nog maar So You Think You Can Dance Contemporary is, en dat contemporary bij SYTYCD betekent 35 lifts in anderhalve minuut ;(, en dan val je dus af als je meer dan 50 kilo weegt. Contemporary is zoveel meer dan dat, verdorie. In seizoen 2 hadden we Donyelle, net alsof dat zo'n twijgje was.

quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2011 12:33 schreef Ang3l het volgende:
Ik snap nog steeds niet wat die Ryan zo bijzonder maakt, misschien moet dat nog komen. Maar ze is het lievelingetje van de show, dus ze zal van de Hoge Hoed wel én een perfecte partner krijgen, in week 1 een contemporary, in week 2 een jazz en in week 3 een makkelijke ballroom, dus die zijn we voorlopig nog niet kwijt (aluhoedje FTW!).

[ Bericht 0% gewijzigd door Malahide op 13-06-2011 12:47:33 ]
  maandag 13 juni 2011 @ 12:49:05 #148
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_98107565
Ben wel blij dat er een aantal grote sterke mannen in zitten, want de Billy Bell, Kent Boyd en Jose Whatshisname van vorig seizoen waren toch maar mennekes.
Hoogachtend,
Erik.
  maandag 13 juni 2011 @ 12:51:26 #149
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_98107664
Nah, eens ff kijken..........

Alexander.....
Too slick to be true. wel mooie ogen. Viel me op in de dans met de muts, maar verder nog niet zoveel aandacht gehad. Toch denk ik dat dansers die tijdens de auditie shows meer cameratijd hebben gehad een voordeel hebben (of een nadeel in t geval van broadway evil gnoompie). Back to Alexander.... hij doet me denken aan.... shit hoe heette die engerd.... ik kijk zovele landen en seizoenen dat ik 't niet meer weet..... die kunstschaatser!!

Ashley....
Dat was die leuke felle hippe mooie toch he? Nah. Oke. Die is wel goed denk ik.

Caitlynn...
Nigel's favorier. Mja. Niet echt veel over te zeggen.

Chris....
Chris heeft voor mij de gun-factor and I don't know why. Tijdens de show was zijn contemporary niet je van het.... en toch denk ik dat ie alles goed kan leren :Y

Clarice...
Mooi. O ja, ze zal ook wel dansen.

Iveta....
The russian snow queen! Doet me denken aan...... die andere russische snowqueen uit een flink aantal seizoenen terug. Heette die niet ook gewoon echt Snow? De dans met Pascha was echt fiiieeeerce. En wereldkampioen in 10 dansen?! :o

Jess....
Nasty arrogant broadway gnoom... there's no place like home. Go back to your precioussss cave evil gollum!

Jordan.....
Sexy auditie, maar daarna niet veel meer van gezien. Potentie.

Marko...
Bullit-boy! Ook al zo'n gunfactor ding, al denk ik wel dat ie beter is dan Chris.

Melanie...
Beste auditie van dit seizoen vond ik. Zo lief vloeiend heerlijk zacht briesachtig fijn en mooi. Ben benieuwd wat ze gaat brengen in andere stijlen.

Miranda...
Wie?

Missy...
O, die andere sexkitten. Neuh, geef mij Jordan dan maar.

Mitchell...
I don;t know... there's something about him I don;t like. Ti's nog net geen Brandon (Brandyn?) want niet echt arogant op camera, maar... Hmmz. Misschien omdat ie lijkt op een jongen waar ik wel eens mee gezoend had en dat was echt zo'n heeeele vrouwelijke neger en daar krijg ik wat jeuk van vaak (waarom zoen je er dan mee? Ach ja, hij stond voor m'n neus en kon fokking goed dansen).

Nick...
Jammer dat je tap doet. Laat vallen die stijl en hopelijk ben je goed in een andere!

Ricky...
De andere vrouwelijke neger, maar deze mag ik veel meer! Ben benieuwd :)

Robbert...
Can I get a woooooo? .... NO! YOU CANNOT! GO AWAY!

Ryan....
Ze lijkt me zo lieeeeeffffff. En dat vond ik vorig jaar al. Baalde dat ze er net niet bij zat. Nu wel *O*

Sasha...
The other sister. Denk dat dat wel een bundeltje energie is!

Tadd...
Dominick's mooiere broer. Ik vind hem niet overdreven knap, maar wel erg sexy. Lan er mijn vinger niet helemaal op leggen (maar zou het graag willen :9 ). Please be good!

Wadi...
Grappige jongen. De leuke grappige variant, niet de vervelende zoals die Robbert.
L'Amour menaçant:
  maandag 13 juni 2011 @ 12:51:32 #150
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_98107671
quote:
3s.gif Op maandag 13 juni 2011 12:49 schreef Tha_Erik het volgende:
Ben wel blij dat er een aantal grote sterke mannen in zitten, want de Billy Bell, Kent Boyd en Jose Whatshisname van vorig seizoen waren toch maar mennekes.
Mwa, groter en sterker misschien, maar het blijven mennekes. Ik wil iets lekkers van tegen de 30 dat er niet uitziet alsof 'ie nog bij moeders woont :6
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')