quote:Op zondag 29 mei 2011 22:30 schreef Tha_Erik het volgende:
USA doe ik weer mee natuurlijk. Wel altijd iets later met downloaden (in het weekend), maar dat is handig want dan kan ik na het kijken meteen Malahides verslag lezen en het er mee eens zijn.
quote:Op donderdag 2 juni 2011 19:48 schreef Saeramir het volgende:
oh yey US begint weer. UK ben ik zoals vorig seizoen weer afgehaaktmaar ik ben ze nu ook aan het downloaden. Ik heb zin in de enige echte SYTYCD
O ik was dus niet de enige die dat vondquote:Jess musical theatre stuck up bitch
Ugh, alles wat overeind kan staan bij mij stond overeindquote:Op donderdag 2 juni 2011 22:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O ik was dus niet de enige die dat vond
Die neger.quote:Op donderdag 2 juni 2011 23:52 schreef Cee het volgende:
Ik zit nu te kijken. Die wacker/helicopter-troela.
Ik werd er bang van aan het eind, ik begreep Mary wel.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 00:05 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Die neger.Krump is zo vet, maar deze gast
Ang3l en ik hebben net besloten dat we die gaan hatenquote:Op vrijdag 3 juni 2011 00:23 schreef Cee het volgende:
Ooh Jess, die Broadway danser.Oh wacht hij is 18.
bij mij ging daardoor juist niet ALLES wat overeind kan staan overeind.quote:Op donderdag 2 juni 2011 22:34 schreef Malahide het volgende:
[..]
Ugh, alles wat overeind kan staan bij mij stond overeind.
Wat een arrogant eikeltje. Zal wel compensatie zijn voor een enorm gebrek aan zelfvertrouwen (zoals bij Brandon, weet je nog). Of een klein pikkie, dat kan ook nog.
Veel plezier. Vooral bij Japans meisje en Chapmanquote:Op vrijdag 3 juni 2011 11:56 schreef Ang3l het volgende:
Ik ga nu kijken!
Erik als ik afl3 ff moet dropboxen of zo dan moet je maar gillen.
Ik kijk afl 2 via een streamquote:Op vrijdag 3 juni 2011 11:56 schreef Ang3l het volgende:
Ik ga nu kijken!
Erik als ik afl3 ff moet dropboxen of zo dan moet je maar gillen.
Neequote:Op woensdag 8 juni 2011 15:53 schreef Saeramir het volgende:
Maar wat me wel opviel is dat er nauwelijks mensen terugkwamen van vorig jaar. Vond ik wel jammer.[quote]
Nu je 't zegt...
[quote]
Marko (met kogel in arm)
OMG wow. Super. Ben ik nou de enige die vindt dat ie wat op Alex lijkt?
Ik vind het heel knap, maar in mijn bescheidenquote:Kimalee & partner (lifts en more lifts)
Wow. Heb er geen woorden voor.
Wot? Moet ik bijschijnenquote:Even posten voordat electriciteit uitvalt en alles weg is ofzo.
Nou! Dat ging in een paar seconden, BAM! BAM! BAM! Alsof je naar een veldje vol schattige konijntjes zit te kijken en dan komt er ineens een jager aan die er voor je ogen drie kapotschiet en daarna vrolijk weer wegloopt.quote:
quote:Op donderdag 9 juni 2011 21:47 schreef Cee het volgende:
Nou! Dat ging in een paar seconden, BAM! BAM! BAM! Alsof je naar een veldje vol schattige konijntjes zit te kijken en dan komt er ineens een jager aan die er voor je ogen drie kapotschiet en daarna vrolijk weer wegloopt.
Ik heb hem altijd al een eikeltje gevonden. Ben ook eens ergens in een krocht van het internet op een videointerview met hem gestuit, wat een arrogantie en zelfoverschatting. Het erge is dat hij ook al twee of drie keer auditie heeft gedaan voor SYTYCD Canada ('t is een Canadees nl.).quote:Die gast die in season 4 als een klein kind wegstompte tijdens de contemporary van Mia, volgens mij vond ik die destijds wel heel leuk maar nu is het maar een entitled bitch zeg.
Ach, er wordt met zoveel verschillende maten gemeten in dit programma, dat ik er dit geval heulemaal niet wakker van lig. Ze verdiende ook wel wat compensatie omdat ze haar lieten dansen met die garnaal die haar moest liftenquote:Eigenlijk is het belachelijk dat maxizus zomaar een free pass kreeg voor contemporary. Ieder andere danser had dat natuurlijk niet gekregen. Maar, ik vind haar leuk dus ik klaag niet.
Meer info over de show van vanavond (geen spoiler over wie er wel/niet door is):quote:Op donderdag 9 juni 2011 21:30 schreef Malahide het volgende:
Leuk dat de Top 20 vanavond bekend wordt gemaakt, was al bang dat ze ons een week zouden laten wachten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook nog een speciale spoiler voor ons aller CeeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You cheated on me with choreography.
quote:Op donderdag 9 juni 2011 23:08 schreef Malahide het volgende:
[..]
Ook nog een speciale spoiler voor ons aller CeeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Shit, ik moet vanavond weg, dat wordt een late viewing.![]()
Hoe zit het trouwens met Burn the floor in Carré, ladies and gents?
Ik schrok een beetje van de prijzen van Carréquote:Op vrijdag 10 juni 2011 07:32 schreef Cee het volgende:
[..]
![]()
Shit, ik moet vanavond weg, dat wordt een late viewing.![]()
Hoe zit het trouwens met Burn the floor in Carré, ladies and gents?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |