quote:Op woensdag 1 december 2010 19:13 schreef Marijkezwolle het volgende:
Tieten zijn overratedHeb ze nu al meer dan genoeg gezien
Ik kan er anders nooit genoeg van krijgen. Sowieso, jouw tieten zijn prachtig en enorm fascinerendquote:Op woensdag 1 december 2010 19:13 schreef Marijkezwolle het volgende:
QFTquote:Op woensdag 1 december 2010 19:13 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik kan er anders nooit genoeg van krijgen. Sowieso, jouw tieten zijn prachtig en enorm fascinerend...
Ik vind ze van andere altijd wel mooi.quote:Op woensdag 1 december 2010 19:13 schreef Marijkezwolle het volgende:
Oh, is dat hetquote:Op woensdag 1 december 2010 19:13 schreef Trevland het volgende:
[..]
Misschien moet je dan toch wat minder naar beneden kijken
Voor een dagje tofquote:Op woensdag 1 december 2010 19:13 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Marijke wil een jongetje zijn!
quote:Op woensdag 1 december 2010 19:13 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik kan er anders nooit genoeg van krijgen. Sowieso, jouw tieten zijn prachtig en enorm fascinerend...
quote:
Weet je wat ook klote is? Een kapotte beugel die in je lijf priktquote:Op woensdag 1 december 2010 18:56 schreef Myraela het volgende:
Tering, wees blij dat je geen tieten hebt. Ik heb verkeerd gelegen ofzo of mijn bandje zat gedraaid en nu zitten er striemen in mijn schouder van mijn bh-bandje,
Het was hoogpolig tapijt! Ik zweer het je!quote:Op woensdag 1 december 2010 19:16 schreef Muck het volgende:
[..]
Weet je wat ook klote is? Een kapotte beugel die in je lijf prikt
Ja, dat is echt kutquote:Op woensdag 1 december 2010 19:16 schreef Muck het volgende:
[..]
Nooit last van gehadquote:Op woensdag 1 december 2010 19:16 schreef Muck het volgende:
[..]
Ja, dat gaat echt gigantisch irriteren.quote:Op woensdag 1 december 2010 19:16 schreef Muck het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 1 december 2010 19:16 schreef Muck het volgende:
[..]
in je tandvleesquote:Op woensdag 1 december 2010 19:17 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, dat is echt kutOf sowieso een beugel die prikt
quote:Op woensdag 1 december 2010 19:18 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
[..]
[..]
in je tandvleespijnlijk
quote:Op woensdag 1 december 2010 19:19 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]![]()
Nee, ergens bij je borsten natuurlijk
We hadden het toch over borsten wokjequote:
Pflrtquote:Op woensdag 1 december 2010 19:16 schreef MPG het volgende:
[..]
Het was hoogpolig tapijt! Ik zweer het je!
Ik heb de mijne nog volop in gebruikquote:Op woensdag 1 december 2010 19:17 schreef Marijkezwolle het volgende:
[TK] Elecktrische tandenborstol NIEUW!
Ik zit op m'n handenDie borstel heeft ie nav een producttest mogen kopen voor 50 euro. Lekker dan om em zo duur aan te bieden op fok
Jaquote:Op woensdag 1 december 2010 19:17 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, dat is echt kutOf sowieso een beugel die prikt
Zeker als ie gebroken is en in je arme lijf steektquote:Op woensdag 1 december 2010 19:18 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, dat gaat echt gigantisch irriteren.Dat is echt een hel.
quote:
Wokje vindt het vast allemaal nog een beetje spannendquote:Op woensdag 1 december 2010 19:20 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
We hadden het toch over borsten wokjeWel opletten he?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |