abonnement Unibet Coolblue
pi_89596381
quote:
18s.gif Op maandag 6 december 2010 18:23 schreef timmmmm het volgende:
Ok, niet iedereen heeft de promo gezien, praat liever ff niet over wat er volgende week gaat gebeuren
eens!!!! NIETS uit de promo`s hier neerkwakken zonder spoiler tag!?

ik moet gruwelijk veel moeite doen om de spoilers niet te zien, wil dan niet dat ik hier ga lezen wat er min of meer in de spoilers kwam.

bij voorbaat dank
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
pi_89596384
Is ook zo. Maar hij had Liddy ook knock-out kunnen slaan en zijn bewijs vernietigen, ofzoiets? Want feitelijk is Liddy gewoon een good guy, zij het met wat rare methodes.
last.fm | Voor iemand met een hamer ziet alles eruit als een spijker.
pi_89596489
quote:
1s.gif Op maandag 6 december 2010 18:34 schreef Orbis het volgende:
Is ook zo. Maar hij had Liddy ook knock-out kunnen slaan en zijn bewijs vernietigen, ofzoiets? Want feitelijk is Liddy gewoon een good guy, zij het met wat rare methodes.
nee want liddy zou hem blijven volgen, en vroeg of laat gaat het dan een keer fout, daarbij als hij alleen al onderzocht zou worden zou dat al een grote druk leggen. nee hier zeggen dat hij een onschuldige vermoord is te makkelijk. hij had weinig keus
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
  maandag 6 december 2010 @ 18:38:32 #129
136730 PiRANiA
All thinking men are atheists.
  maandag 6 december 2010 @ 18:42:51 #130
312477 tostitomaatkaas
Op pain de madeleine.
pi_89596666
Heb hem net gedownload maar nog niet gekeken, helaas pas morgen tijd. Klopt het dat de aflevering (maar) 47 minuten duurt?
Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.
  maandag 6 december 2010 @ 18:43:23 #131
214544 J0ttem
speciale jongen
pi_89596700
Vette aflevering, kom maar op met die finale ^O^
Swiggity swooty, I'm coming for that booty.
  maandag 6 december 2010 @ 18:43:26 #132
326209 Prof.Farnsworth
Good news everyone!
pi_89596702
quote:
1s.gif Op maandag 6 december 2010 18:37 schreef GewoneMan het volgende:

[..]

nee want liddy zou hem blijven volgen, en vroeg of laat gaat het dan een keer fout, daarbij als hij alleen al onderzocht zou worden zou dat al een grote druk leggen. nee hier zeggen dat hij een onschuldige vermoord is te makkelijk. hij had weinig keus
En wie weet komt hij toch nog een keer terug. Ik bedoel, hij heeft dit ook al een keer overleeft

Scissors cuts paper. Paper covers rock. Rock crushes lizard. Lizard poisons Spock. Spock smashes scissors. Scissors decapitates lizard. Lizard eats paper. Paper disproves Spock. Spock vaporizes rock. And as it always has, rock crushes scissors.
pi_89596846
quote:
1s.gif Op maandag 6 december 2010 18:42 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Heb hem net gedownload maar nog niet gekeken, helaas pas morgen tijd. Klopt het dat de aflevering (maar) 47 minuten duurt?
Klopt
pi_89597542
Wat zei Quinn echt tegen Debra?

''You're the first woman that has called me on my ballshit.''? :')

30:25 bij dexter.s05e11.720p.hdtv.x264-immerse.
pi_89597611
quote:
10s.gif Op maandag 6 december 2010 19:02 schreef RacerDKB het volgende:
Wat zei Quinn echt tegen Debra?

''You're the first woman that has called me on my ballshit.''? :')

30:25 bij dexter.s05e11.720p.hdtv.x264-immerse.
Wat dacht je van 'bullshit'? :{ :?

Echt een irritant kereltje die Quinn trouwens.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
  maandag 6 december 2010 @ 19:05:01 #136
136730 PiRANiA
All thinking men are atheists.
pi_89597630
quote:
1s.gif Op maandag 6 december 2010 19:04 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Wat dacht je van 'bullshit'? :{ :?
Inderdaad :+
pi_89597643
quote:
1s.gif Op maandag 6 december 2010 19:04 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Wat dacht je van 'bullshit'? :{ :?
Wat was de hele zin dan?
  maandag 6 december 2010 @ 19:07:39 #138
136730 PiRANiA
All thinking men are atheists.
pi_89597751
quote:
11s.gif Op maandag 6 december 2010 19:05 schreef RacerDKB het volgende:

[..]

Wat was de hele zin dan?
You're the first woman that has called me on my bullshit.

Je kan iemands' leugens callen: 'I called your lie'. En zo kan je ook iemands' bullshit 'callen'.
pi_89597859
quote:
1s.gif Op maandag 6 december 2010 19:07 schreef PiRANiA het volgende:

[..]

You're the first woman that has called me on my bullshit.

Je kan iemands' leugens callen: 'I called your lie'. En zo kan je ook iemands' bullshit 'callen'.
Hmm die uitdrukking ken ik wel maar ik verstond het niet door Quinn z'n quasi-zwoele stem.
pi_89597873
quote:
_O-
pi_89599997
Als Dexter maar niet vergeet de foto's in Quinn's appartement weg te halen. En die druppel bloed op Quinn's schoen. Ik ben benieuwd wat ze daar mee gaan doen.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh ja, ik wil graag de promo van volgende week zien. Heeft ie niet mee gedownload. Iemand die 'm toevallig heeft? Even onder spoiler tags.

[ Bericht 8% gewijzigd door Mylene op 06-12-2010 19:59:25 ]
pi_89600126
quote:
1s.gif Op maandag 6 december 2010 19:53 schreef Mylene het volgende:
Als Dexter maar niet vergeet de foto's in Quinn's appartement weg te halen. En die druppel bloed op Quinn's schoen. Ik ben benieuwd wat ze daar mee gaan doen.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh ja, ik wil graag de promo van volgende week zien. Heeft ie niet mee gedownload. Iemand die 'm toevallig heeft? Even onder spoiler tags.
De rest van jouw posts mag ook wel onder spoiler tags. Ik zit niet op dat soort info te wachten in elk geval, en ik ben vast niet de enige. ;)

[ Bericht 4% gewijzigd door Mylene op 06-12-2010 19:59:49 ]
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
  maandag 6 december 2010 @ 19:56:55 #143
326209 Prof.Farnsworth
Good news everyone!
pi_89600181
quote:
1s.gif Op maandag 6 december 2010 19:53 schreef Mylene het volgende:
Oh ja, ik wil graag de promo van volgende week zien. Heeft ie niet mee gedownload. Iemand die 'm toevallig heeft? Even onder spoiler tags.
Scissors cuts paper. Paper covers rock. Rock crushes lizard. Lizard poisons Spock. Spock smashes scissors. Scissors decapitates lizard. Lizard eats paper. Paper disproves Spock. Spock vaporizes rock. And as it always has, rock crushes scissors.
pi_89600400
quote:
1s.gif Op maandag 6 december 2010 19:56 schreef heiden6 het volgende:

[..]

De rest van jouw posts mag ook wel onder spoiler tags. Ik zit niet op dat soort info te wachten in elk geval, en ik ben vast niet de enige. ;)
Oh ja, ik snap het nu. Ik heb het even snel aangepast inclusief jouw post.
pi_89600959
quote:
1s.gif Op maandag 6 december 2010 20:01 schreef Mylene het volgende:

[..]

Oh ja, ik snap het nu. Ik heb het even snel aangepast inclusief jouw post.
Thanks. :)
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_89601363
quote:
1s.gif Op maandag 6 december 2010 17:28 schreef timmmmm het volgende:
Ik vond het eigenlijk een nare aflevering. Dat gebraakbal tussen dexter en Lumen steeds. Hij vermoordde een innocent, en je hoort er niet eens iets over. heel zwak allemaal. Het wordt steeds duidelijker dat de serie enkel nog door actie bij elkaar gehouden wordt....
Je weet niet wat Dexter van plan was toen hij naar Liddy toe ging, en later in het busje was het meer een kwestie van Kill or be killed...
En bovendien kan Dexter zich wel braaf aan de regels houden, maar het belangrijkst is nog altijd dat hij niet gepakt wordt en om dat te bereiken was Liddy omleggen nu de enige manier. Dat er verder niet bij stil werd gestaan is vrij logisch aangezien hij direct door moest naar Lumen, Dexter zei ook nog in dat busje dat hij nu geen tijd had om het verder af te handelen.

Anyway, spannende aflevering, ben zeer benieuwd naar volgende week! Heb zo'n idee dat Lumen niet de enige is die gewond is.. Hopelijk blijft ze nog even, ik vind haar wel tof :)
Feauteaux
You make me sick, because I adore you so...
Ik besefte de ernst van mijn kater, toen de poes stampend de kamer binnen kwam.
pi_89602467
Wat was nou eigenlijk het plan van die Jordan Chase? Ze stiekem naar dat huis lokken, en dan in zijn eentje overmannen? Hij deed wel alsof hij erg boos was dat Dexter niet meegekomen was, maar als die wel met Lumen meegegaan was had hij die Jordan Chase gewoon in elkaar geslagen.
pi_89603159
quote:
1s.gif Op maandag 6 december 2010 18:37 schreef GewoneMan het volgende:

[..]

nee want liddy zou hem blijven volgen, en vroeg of laat gaat het dan een keer fout, daarbij als hij alleen al onderzocht zou worden zou dat al een grote druk leggen. nee hier zeggen dat hij een onschuldige vermoord is te makkelijk. hij had weinig keus
Uh, dat lijkt me niet echt een overtuigende basis voor moord. Als hij je lastig probeert te vallen dan kan hij wel een restraining order (ik weet niet wat het Nederlandse woord is :X :') ) aanvragen. In seizoen twee ging hij toch ook Lundy niet vermoorden?
  maandag 6 december 2010 @ 20:54:54 #149
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_89604003
quote:
1s.gif Op maandag 6 december 2010 20:43 schreef Ereinion het volgende:

[..]

Uh, dat lijkt me niet echt een overtuigende basis voor moord. Als hij je lastig probeert te vallen dan kan hij wel een restraining order (ik weet niet wat het Nederlandse woord is :X :') ) aanvragen. In seizoen twee ging hij toch ook Lundy niet vermoorden?
zelfs Doakes maakte hij niet dood, en die had minstens even belastend bewijs als Liddy.
Laffe huichelaar
pi_89604480
quote:
1s.gif Op maandag 6 december 2010 20:54 schreef timmmmm het volgende:

[..]

zelfs Doakes maakte hij niet dood, en die had minstens even belastend bewijs als Liddy.
Doakes zat in dat huisje opgesloten, Liddy had 'm bijna vermoord.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')