Ja, veel te veel.quote:Op woensdag 1 december 2010 15:09 schreef DarkElf het volgende:
[..]
wat hoor je weer veel mensen die ziek zijn eigenlijk he?
klopt, alleen soms bekruipt die gedachte mij toch.. (ok dan bedoel ik meer de mr en ikzelf, voor de rest heeft die *&^% ziekte al goed huisgehouden in onze families.)quote:Op woensdag 1 december 2010 15:15 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ja, veel te veel.
Soms ben ik er wel eens bang van hoor. Statistisch gezien is bijna onmogelijk dat niemand in mijn eigen gezin iets krijgt.
Maar daar moet je helemaal niet over na willen denken
dat moeten we dan maar een keer gaan doen samenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 1 december 2010 15:17 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
dat moeten we dan maar een keer gaan doen samenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
Hier hetzelfde alhoewel mijn grootouders zich statistisch goed verdeeld hebben.quote:Op woensdag 1 december 2010 15:16 schreef DarkElf het volgende:
klopt, alleen soms bekruipt die gedachte mij toch.. (ok dan bedoel ik meer de mr en ikzelf, voor de rest heeft die *&^% ziekte al goed huisgehouden in onze families.)
quote:Op woensdag 1 december 2010 15:17 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
dat moeten we dan maar een keer gaan doen samenMooi niet, op de jouwe!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
quote:Op woensdag 1 december 2010 15:20 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Hier hetzelfde alhoewel mijn grootouders zich statistisch goed verdeeld hebben.
De twee 'top' doodsoorzaken zijn kanker en cardiovasculair. Mijn beide opa's zijn aan kanker overleden en mijn beide oma's aan cardiovasculaire klachten.
Een nicht van mij is een aantal jaar geleden overleden aan darmkanker, 33 jaar oud met 2 kleine kinderen
Het zit bij ons helemaal niet in de familie volgens mij, aan beide kanten niet. Mijn ene opa is overleden aan een hersenbloeding, de ander zonder specifieke oorzaak.quote:Op woensdag 1 december 2010 15:20 schreef Isabeau het volgende:
[..]
De twee 'top' doodsoorzaken zijn kanker en cardiovasculair. Mijn beide opa's zijn aan kanker overleden en mijn beide oma's aan cardiovasculaire klachten.
Een nicht van mij is een aantal jaar geleden overleden aan darmkanker, 33 jaar oud met 2 kleine kinderen
33quote:Op woensdag 1 december 2010 15:20 schreef Isabeau het volgende:
[..]
zo denken iddquote:Op woensdag 1 december 2010 15:22 schreef DarkElf het volgende:
[..]
33
*zucht.
Mijn oma van mijn vaders kant is overleden aan darmkanker, mijn vader aan longkanker. Zijn vader is 'gewoon' dood gegaan.
Mijn oma van mijn moeders kant leeft nog (93), mijn opa is al 18 jaar dood (hartproblemen)..
dus tsjah... we zullen wel zien wat t gaat worden... Ik lijk wel echt op mijn oma bedenk ik mij altijd maar
Jeetjequote:Op woensdag 1 december 2010 15:20 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Heeft idd weinig zin hequote:Op woensdag 1 december 2010 15:25 schreef Anthraxx het volgende:
Tsja, ik ga maar niet nadenken over wat er bij mij kan gebeuren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 1 december 2010 15:28 schreef Sunnythesun het volgende:
Die muis is coolSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Enneh...dat papiertje heb ik met veel moeite eromheen gedaan
Hoeveel probleem was het om het eraf te slopen?
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
Er kwam een molenmesje bij kijken, dus uiteindelijk zó gepiept (zei de muis)quote:Op woensdag 1 december 2010 15:30 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Die muis is coolEnneh...dat papiertje heb ik met veel moeite eromheen gedaan
Hoeveel probleem was het om het eraf te slopen?
Kan ook aan jezelf liggenquote:Op woensdag 1 december 2010 15:31 schreef FutureFairytale het volgende:
kun je depressie erven?
bedankt biomam of pap![]()
Blijven draaien.quote:
eet de appel en dan zie je wel of je nog trek hebt.. denk er aan dat je dan bijna naar huis mag en daar weer kunt etenquote:Op woensdag 1 december 2010 15:31 schreef PdeHoog het volgende:
Oh...en dat de muffins maar mogen smakenIk heb nu trek
Goeie trek
En alleen nog een appel
Ik wil ook niet de automaat plunderen eigenlijk
Ze liep al een tijdje bij de huisarts met vermoeidheidsklachten, maar die zei dat ze gestresst was door de kinderen oid. Dat ze snel afviel was alleen maar leuk, want ze was wat te dik en probeerde te lijnen. Wat dus prima ging. Alleen was dat niet de oorzaak van het afvallenquote:
quote:Op woensdag 1 december 2010 15:28 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik heb aan moeders kant een tante die is hersteld na borstkanker en mijn opa aan vaders kant had longkanker (verstokt roker, overleden in 1980 toen ik 3 maanden oud was). Dus genetisch gezien valt het bij mijn familie wel mee denk ik. Maar het kan zomaar toch toeslaan he.. klotezooi..
Depressie, dat heb ik van mijn oma en moeder.. dat dan weer wel..
Maar goed, om jullie weer een beetje op te vrolijken
Welke tijger moet achter die muis aan gaan rennen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Gelukkig dit jaar ff geen surprises hier. Geen tijd voor.
Vorig jaar kreeg ik een echt pratende robot van m'n broer![]()
Fok!-reputatiemeter van Rijsttafel:
Slecht [-----X----------------------------------------------------------] Goed
geen idee, dichtbij mij hoor ik het niet veel dus ik durf zelf ook niks te vertellen (vind ik ook niet nodig maar daar denken mn ouders weer anders over... maar goedquote:Op woensdag 1 december 2010 15:33 schreef rijsttafel het volgende:
Alleen ernstige depressie is erfelijk. Veel mensen die tegenwoordig 'depressief' zijn, stellen zich gewoon aan
Ik ken geen mensen die zeggen depressief te zijn die zich aanstellen.quote:Op woensdag 1 december 2010 15:33 schreef rijsttafel het volgende:
Alleen ernstige depressie is erfelijk. Veel mensen die tegenwoordig 'depressief' zijn, stellen zich gewoon aan
echt.... stress..... daar moeten dokters eens mee oppassenquote:Op woensdag 1 december 2010 15:33 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ze liep al een tijdje bij de huisarts met vermoeidheidsklachten, maar die zei dat ze gestresst was door de kinderen oid. Dat ze snel afviel was alleen maar leuk, want ze was wat te dik en probeerde te lijnen. Wat dus prima ging. Alleen was dat niet de oorzaak van het afvallen![]()
Haar man was het op een gegeven moment helemaal zat dat de huisarts haar met een kluitje het riet instuurde en heeft haar meegenomen naar de spoedhulp in een ziekenhuis. Ze kon direct blijven.
Zo danquote:Op woensdag 1 december 2010 15:33 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ze liep al een tijdje bij de huisarts met vermoeidheidsklachten, maar die zei dat ze gestresst was door de kinderen oid. Dat ze snel afviel was alleen maar leuk, want ze was wat te dik en probeerde te lijnen. Wat dus prima ging. Alleen was dat niet de oorzaak van het afvallen![]()
Haar man was het op een gegeven moment helemaal zat dat de huisarts haar met een kluitje het riet instuurde en heeft haar meegenomen naar de spoedhulp in een ziekenhuis. Ze kon direct blijven.
ik ook nietquote:Op woensdag 1 december 2010 15:34 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik ken geen mensen die zeggen depressief te zijn die zich aanstellen.
Gedurfde uitspraak.quote:Op woensdag 1 december 2010 15:33 schreef rijsttafel het volgende:
Niet zoveel Dumpert kijken jijquote:Op woensdag 1 december 2010 15:37 schreef FutureFairytale het volgende:
ik vind het een schande als iemand bovenop een gebouw staat en dat mensen dan schreeuwen: "spring dan held. nu sta je er, moet je springen ook"
echt, waar zitten die hersens van die mensen...
kijk ik nooitquote:Op woensdag 1 december 2010 15:37 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Niet zoveel Dumpert kijken jij
Heb jij meegemaakt dat iemand op het punt staat te springen en iemand roept "Spring dan"?quote:Op woensdag 1 december 2010 15:37 schreef FutureFairytale het volgende:
ik vind het een schande als iemand bovenop een gebouw staat en dat mensen dan schreeuwen: "spring dan held. nu sta je er, moet je springen ook"
echt, waar zitten die hersens van die mensen...
Nee. Muffins zaten in dat plastic bakje dat in de TNT-doos zatquote:Op woensdag 1 december 2010 15:38 schreef Isabeau het volgende:
Sunny, heb ik het nu gemist en zaten de muffins in de muis?
quote:Op woensdag 1 december 2010 15:38 schreef Isabeau het volgende:
Sunny, heb ik het nu gemist en zaten de muffins in de muis?
zie post erboven. niet live, maar foto's, video'squote:Op woensdag 1 december 2010 15:38 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Heb jij meegemaakt dat iemand op het punt staat te springen en iemand roept "Sping dan"?
Ik wel. En dat blijft zeker niet bij 1 geval. Niet dat ik mensen daarop veroordeel hoorquote:Op woensdag 1 december 2010 15:34 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik ken geen mensen die zeggen depressief te zijn die zich aanstellen.
Ik vind het een onnozele ongefundeerde uitspraak. Heel populistisch. Blech.quote:
Toffe muis!quote:Op woensdag 1 december 2010 15:38 schreef Sunnythesun het volgende:
dat zou helemaal geweldig zijn geweest ja!!
Nee, de muffins zaten in de doos, de muis heb ik gemaakt voor een jongetje uit mijn klas voor sinterklaas.
Dat was dan geen geval 'aanstellen', maar de weg kwijt zijn! Nogal een verschil.quote:Op woensdag 1 december 2010 15:40 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Ik wel. En dat blijft zeker niet bij 1 geval. Niet dat ik mensen daarop veroordeel hoor, want ze zien het zelf ook niet.
Had bijv. een vriend die naar een instelling ging, zelfmoordpogingen e.d. blabla. Die heb ik een schop onder z'n reet heb gegeven door o.a. te zeggen dat ie zich niet zo moest aanstellen en zich niet zoveel moest aantrekken van dingen die "fout" gaan. En dat heeft 'm geholpen gaf ie later ook zelf toe. Nu gaat het overigens meer dan prima met 'm.
Okquote:Op woensdag 1 december 2010 15:40 schreef Sunnythesun het volgende:
Muffin ruikt iig lekker![]()
zo een hap nemen..
Anekdotisch 'bewijs'quote:Op woensdag 1 december 2010 15:40 schreef rijsttafel het volgende:
Ik wel. En dat blijft zeker niet bij 1 geval. Niet dat ik mensen daarop veroordeel hoor, want ze zien het zelf ook niet.
Had bijv. een vriend die naar een instelling ging, zelfmoordpogingen e.d. blabla. Die heb ik een schop onder z'n reet heb gegeven door o.a. te zeggen dat ie zich niet zo moest aanstellen en zich niet zoveel moest aantrekken van dingen die "fout" gaan. En dat heeft 'm geholpen gaf ie later ook zelf toe. Nu gaat het overigens meer dan prima met 'm.
quote:
Wat heeft het met populisme te maken?quote:Op woensdag 1 december 2010 15:41 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik vind het een onnozele ongefundeerde uitspraak. Heel populistisch. Blech.
Aantal zelfmoorden is de afgelopen 2 jaar met meer dan 10% gestegen tov voorgaande jaren, maar mensen moeten zich vooral niet zoveel aanstellen.
Sorry, nee, maar van dichtbij meegemaakt hoe iemand door 'fouten' in een depressie raakt. En daar heb ik twee jaar mee moeten leven. Ik zou dat echt geen aanstellen durven noemen.quote:Mensen zoeken vaak gewoon teveel naar "fouten" in hun leven. Dingen gaan nooit fout, het is maar hoe je ernaar kijkt. En dat noem ik aanstellen, al zou ik die term nooit letterlijk zo tegen ze zeggen, natuurlijk.
Ik ben geen zelf-proclaimed Dr Phil ofzo. Als hij zelf zegt dat dat 'm heel veel heeft geholpen, dan geloof ik dat. En dat hoeft niet per se door mijn instelling te komen, maar van je beste vrienden neem je ook sneller iets aan dan van de doktoren in zo'n kliniek, denk ik.quote:Op woensdag 1 december 2010 15:42 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Anekdotisch 'bewijs'
Dat hij in die instelling ook is geholpen en dat er tijd overheen is gegaan had er vast niets mee ta maken, nee jouw 'stel je niet zo aan' was levensreddend!
*veegt zweet van voorhoofd*quote:Op woensdag 1 december 2010 15:47 schreef Sunnythesun het volgende:
Hij is lekker Pee!!![]()
Je mag blijven
![]()
Ik wil verder niet in details gaan over dat specifieke geval, maar dat was dan echt wel heel flink de weg kwijt.quote:Op woensdag 1 december 2010 15:41 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Dat was dan geen geval 'aanstellen', maar de weg kwijt zijn! Nogal een verschil.
balistoquote:Op woensdag 1 december 2010 15:48 schreef PdeHoog het volgende:
Nu ga ik kijken wat het minst schadelijk is uit de automaat
Ik vind het een volkse, makkelijk scorende uitspraak geheel nergens op gebaseerd behalve wat je zelf vindt. Leken nonsens.quote:Op woensdag 1 december 2010 15:43 schreef rijsttafel het volgende:
Wat heeft het met populisme te maken?
De lucht die erin zit.quote:Op woensdag 1 december 2010 15:48 schreef PdeHoog het volgende:
Nu ga ik kijken wat het minst schadelijk is uit de automaat
dat zou iets goeds moeten zijn. dat kun je goed brengen. als je idd het woord aanstellen maar niet gaat gebruikenquote:Op woensdag 1 december 2010 15:49 schreef rijsttafel het volgende:
Dat veel "depressieve" mensen helemaal niet zo erg in de shit zitten als ze denken.
Oké. Dan maak ik ervan:quote:Op woensdag 1 december 2010 15:49 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik vind het een volkse, makkelijk scorende uitspraak geheel nergens op gebaseerd behalve wat je zelf vindt. Leken nonsens.
En daar zit het hem nou!! Kan merken dat je zelf geen ervaring met depressie hebt door die uitspraak! (wees blij!quote:Op woensdag 1 december 2010 15:49 schreef rijsttafel het volgende:
Ik zeg ook niet dat hij het ernstigste geval van depressie ooit was, daar begon deze hele discussie namelijk mee. Dat veel "depressieve" mensen helemaal niet zo erg in de shit zitten als ze denken.
quote:Op woensdag 1 december 2010 15:50 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
dat zou iets goeds moeten zijn. dat kun je goed brengen. als je idd het woord aanstellen maar niet gaat gebruiken
quote:En dat noem ik aanstellen, al zou ik die term nooit letterlijk zo tegen ze zeggen, natuurlijk.
die heb ik nog niet gehoord maarquote:Op woensdag 1 december 2010 15:51 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
En daar zit het hem nou!! Kan merken dat je zelf geen ervaring met depressie hebt door die uitspraak! (wees blij!)
Net als tegen iemand in een depressie zeggen: 'Joh, dan ga je toch gewoon wat leuks doen!'faal +1
Ik zeg toch zelf dat er een verschil is tussen echte (erfelijke?) depressie en veel mensen die claimen "depressief" te zijn?quote:Op woensdag 1 december 2010 15:51 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
En daar zit het hem nou!! Kan merken dat je zelf geen ervaring met depressie hebt door die uitspraak! (wees blij!)
Net als tegen iemand in een depressie zeggen: 'Joh, dan ga je toch gewoon wat leuks doen!'faal +1
okquote:
Die vriend klinkt als iemand die wellicht andere klachten had dan een depressie, maar om het als aanstellen weg te zetten, daar ben ik toch een beetje huiverig voor hoor..quote:Op woensdag 1 december 2010 15:55 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Ik zeg toch zelf dat er een verschil is tussen echte (erfelijke?) depressie en veel mensen die claimen "depressief" te zijn?
Dat verschil moet wel duidelijk zijn voor deze discussie natuurlijk.
Die vriend van me (waar op z'n verjaardag een ambulance moest worden gebeld.. dus echt kleine problemen had ie nu ook weer niet..), is maar een voorbeeld van zo iemand.
Dat sowiesoquote:Op woensdag 1 december 2010 16:02 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Die vriend klinkt als iemand die wellicht andere klachten had dan een depressie
Ik nietquote:maar om het als aanstellen weg te zetten, daar ben ik toch een beetje huiverig voor hoor..
vast welquote:Op woensdag 1 december 2010 15:55 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Die kan jouw bestedingen niet aan
Je gaat van het algemene 'mensen met een depressie' naar 'zelfbenoemde depressie'. Dat lijken mij twee niet te vergelijken categorieën als je zo hard oordeelt.quote:Op woensdag 1 december 2010 16:01 schreef rijsttafel het volgende:
In ieder geval zal je van mij nooit horen dat zelfbenoemde depressieve mensen er niet veel aan kunnen doen ofzo.
Ik zag hem gister ook bij DWDD, lijkt me best een interessant boekje.quote:Op woensdag 1 december 2010 16:02 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Die vriend klinkt als iemand die wellicht andere klachten had dan een depressie, maar om het als aanstellen weg te zetten, daar ben ik toch een beetje huiverig voor hoor..
Iedereen die het interessant vind de tip om naar de voorstelling van Mike Boddé 'Pil' te gaan, of zijn gelijknamige boek te lezen. Staat hier hoog op de verlanglijst iig!!
Hebben ze nietquote:
Dat blijkt. Je gaat enorm kort door de bocht hier maar goed, dat was al duidelijk aan de andere reacties.quote:
Misschien was het dan niet helemaal duidelijk, maar dat bedoelde ik vanaf het begin al:quote:Op woensdag 1 december 2010 16:05 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Je gaat van het algemene 'mensen met een depressie' naar 'zelfbenoemde depressie'. Dat lijken mij twee niet te vergelijken categorieën als je zo hard oordeelt.
Dit was natuurlijk ook wel een beetje een snel getypt berichtje. Eentje die ik misschien niet goed heb verduidelijkt in het begin, vandaar misschien wat misverstand hier en daarquote:Op woensdag 1 december 2010 15:33 schreef rijsttafel het volgende:
Wees dan maar blij dat ik never nooit psycholoog zou willen wordenquote:Op woensdag 1 december 2010 16:07 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Dat blijkt. Je gaat enorm kort door de bocht hier maar goed, dat was al duidelijk aan de andere reacties.
Heb al laarzen, ben meer in de mood voor jurkjes enzoquote:Op woensdag 1 december 2010 16:08 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
als jij voor laarzen gaat shoppen gaat het veel te hard
Met een depressie kom je bij een psychiaterquote:Op woensdag 1 december 2010 16:08 schreef rijsttafel het volgende:
Wees dan maar blij dat ik never nooit psycholoog zou willen worden
Hoeft niet!!quote:Op woensdag 1 december 2010 16:09 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Met een depressie kom je bij een psychiater
Jurkjes shoppen met DE is dan wel weer leuk, D_Hquote:Op woensdag 1 december 2010 16:09 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Heb al laarzen, ben meer in de mood voor jurkjes enzo
en je bent niet arm toch?
Wel als je medicijnen krijg voorgeschreven, een psycholoog doet vaak de gesprekstherapiequote:
quote:Op woensdag 1 december 2010 16:09 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Toen ik bij een psychiater kwam was hij alleen maar geinteresseerd in de opleiding geneeskunde van nu en praatte hij met me alsof we een collegiaal overleg over een ander persoon met de naam Isabeau haddenquote:Op woensdag 1 december 2010 16:11 schreef rijsttafel het volgende:
![]()
owja
![]()
Maar dat lijkt me dan wel weer leuk
Zeeduivelquote:Op woensdag 1 december 2010 16:11 schreef golfer het volgende:
Zo.
Tandartsbezoek weer overleefd.
Boodschappen gedaan. Lekker stuk zeeduivel bij de viswinkel gescoord.
Afspraak voor kennismaking met een re-integratiebedrijf gemaakt.
Soepie gegeten. Bijgelezen.
quote:Op woensdag 1 december 2010 16:12 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Toen ik bij een psychiater kwam was hij alleen maar geinteresseerd in de opleiding geneeskunde van nu en praatte hij met me alsof we een collegiaal overleg over een ander persoon met de naam Isabeau hadden
Dat dus!quote:
Degene waar ik was liet zijn koffie omvallen en maakte daar een sprongetje bij en riep met een hoge stem: 'Oooeeehjeee!'quote:Op woensdag 1 december 2010 16:12 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Toen ik bij een psychiater kwam was hij alleen maar geinteresseerd in de opleiding geneeskunde van nu en praatte hij met me alsof we een collegiaal overleg over een ander persoon met de naam Isabeau hadden
Hehe, geweldig beroep. Beetje heel de dag lullen..quote:Op woensdag 1 december 2010 16:12 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat had ie van mij ook zo kunnen doenquote:Op woensdag 1 december 2010 16:13 schreef LieLie het volgende:
Degene waar ik was liet zijn koffie omvallen en maakte daar een sprongetje bij en riep met een hoge stem: 'Oooeeehjeee!'
Ik kreeg ze van de huisarts..quote:Op woensdag 1 december 2010 16:11 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Wel als je medicijnen krijg voorgeschreven, een psycholoog doet vaak de gesprekstherapie
Jaquote:Op woensdag 1 december 2010 16:13 schreef rijsttafel het volgende:
Hehe, geweldig beroep. Beetje heel de dag lullen..
Klinkt een beetje als wat ik nu al doe..
Heeft 't wel geholpen?
Ik hoor wel vaker dat huisartsen dat helemaal in eigen beheer op zich nemen, maar ik zou toch het liefst via een psychiater gaan. Die doet niet anders dan psychopharmaca.quote:Op woensdag 1 december 2010 16:14 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik kreeg ze van de huisarts..
Nu weer, maar nu ben ik niet zwaar depressief, dus dat telt niet![]()
Nou, het was toen nogal acuut en mijn moeder eiste zo ongeveer dat er medicijnen in gingen. Daarnaast wel naar een therapeut hoor, maar dat was geen psychiater. Was ook niet nodig, ik reageerde snel en goed op het spul en de gesprekken,quote:Op woensdag 1 december 2010 16:15 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik hoor wel vaker dat huisartsen dat helemaal in eigen beheer op zich nemen, maar ik zou toch het liefst via een psychiater gaan. Die doet niet anders dan psychopharmaca.
Gelukkigquote:Op woensdag 1 december 2010 16:14 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja
Medicijnen & vriendinnen = goud waard
Is alweer een tijd geleden hoorquote:
dus wat werd het? snelle jelle was dan wel weer het minst ongezondquote:Op woensdag 1 december 2010 16:06 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Hebben ze nietDe automaat was leeg muv mergpijpen (
), marsen (
), bounties (
), Snelle Jelle's ( niet zo
) en diverse soorten chips
Dat dacht ik al ! Maar tochquote:Op woensdag 1 december 2010 16:20 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Is alweer een tijd geleden hoor![]()
Maar ik ben ook blij voor mij.
of bij allebeiquote:Op woensdag 1 december 2010 16:09 schreef Isabeau het volgende:
[..]
leuke dagquote:Op woensdag 1 december 2010 16:11 schreef golfer het volgende:
Zo.
Tandartsbezoek weer overleefd.
Boodschappen gedaan. Lekker stuk zeeduivel bij de viswinkel gescoord.
Afspraak voor kennismaking met een re-integratiebedrijf gemaakt.
Soepie gegeten. Bijgelezen.
dat niet.quote:Op woensdag 1 december 2010 16:09 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Heb al laarzen, ben meer in de mood voor jurkjes enzo
en je bent niet arm toch?
ik praat met hem nooit over 'problemen'. hij vraagt na uitgebreid te vertellen over vakanties en dikke collega's hoe het met me gaat en dan zeg ik 'goed' en schrijft hij medicijnen uit. klaar gesprekquote:Op woensdag 1 december 2010 16:12 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Lasagnequote:Op woensdag 1 december 2010 16:28 schreef DarkElf het volgende:
Wat schaft jullie pot vanavond trouwens?
Zeeduivel voor de BloemendaaltjesEn Ik heb dus zelfgemaakte tonijnsalade op Nigellabrood (alleen nog even bakken zo)...
maar we gaan wel shoppenquote:Op woensdag 1 december 2010 16:27 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Wij ook nietdus ik koop mijn jurkjes lekker zelf
Klinkt gemakzuchtigquote:Op woensdag 1 december 2010 16:28 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ik praat met hem nooit over 'problemen'. hij vraagt na uitgebreid te vertellen over vakanties en dikke collega's hoe het met me gaat en dan zeg ik 'goed' en schrijft hij medicijnen uit. klaar gesprekmaar als ik een vraag heb ofzo kan ik wel altijd bij hem terecht.
Gepocheerde vis met wortel, venkel en koolraap.quote:Op woensdag 1 december 2010 16:28 schreef DarkElf het volgende:
Zeeduivel voor de BloemendaaltjesEn Ik heb dus zelfgemaakte tonijnsalade op Nigellabrood (alleen nog even bakken zo)...
maar vind het wel fijn. zo word ik niet behandeld als een 'patient' want dan zou ik me nog zielig gaan voelen ookquote:Op woensdag 1 december 2010 16:30 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Klinkt gemakzuchtig
En Rijst heeft het helemaal niet over mensen die daadwerkelijk depressief (gediagnostiseerd) zijn, maar mensen die zich een tijdje down voelen zichzelf de steun en kreun toeeigenen waarmee 'echt' depressieve mensen mee moeten leven.
of ze wil je of ze vind dat iedereen voor haar moet knielen..quote:Op woensdag 1 december 2010 16:32 schreef Stereotomy het volgende:
Hooters is me aan het bitch testen!!
Ze wilde dat we samen gingen fietsen naar Salsa ivm gladheid (samen op je bek vallen is blijkbaar zachter ofzo) en ik zei dat ik daar geen tijd voor had en apart daarnaartoe wilde fietsen. Toen werd ze heel kortaf en bitchy.
dat word boemsenquote:Op woensdag 1 december 2010 16:32 schreef Stereotomy het volgende:
Ze wilde dat we samen gingen fietsen naar Salsa ivm gladheid (samen op je bek vallen is blijkbaar zachter ofzo) en ik zei dat ik daar geen tijd voor had en apart daarnaartoe wilde fietsen. Toen werd ze heel kortaf en bitchy.
Een bak Wiener Melangequote:Op woensdag 1 december 2010 16:22 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
dus wat werd het? snelle jelle was dan wel weer het minst ongezond
Hij is los!quote:Op woensdag 1 december 2010 16:31 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Gepocheerde vis met wortel, venkel en koolraap.
Wat een toestand trouwens!
Klinkt goed!quote:Op woensdag 1 december 2010 16:28 schreef DarkElf het volgende:
ook al zo lekker.quote:Op woensdag 1 december 2010 16:31 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Gepocheerde vis met wortel, venkel en koolraap.
Wat een toestand trouwens!
Ja!! Toevallig dat Bart Jan het net melddequote:Op woensdag 1 december 2010 16:33 schreef LieLie het volgende:
[..]
Hij is los!
Maar jij hebt 3fm ook aan ;')
quote:Op woensdag 1 december 2010 16:34 schreef LieLie het volgende:
Zal ik gorgonzola door de lasagne doen? Anders gooi ik het weer weg
k weet het nog nietquote:Op woensdag 1 december 2010 16:28 schreef DarkElf het volgende:
Ik zie liever een vakman van één specialisatie dan een alles-in-één die ook nog managementtaken uitvoert.quote:Op woensdag 1 december 2010 16:32 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
maar vind het wel fijn. zo word ik niet behandeld als een 'patient' want dan zou ik me nog zielig gaan voelen ook. dat wil hij volgens mij ook. denk niet dat hij echt gemakzuchtig is want hij is directeur van de GGZ (Rijnstreek), arts, psychiater en chirurg
quote:Op woensdag 1 december 2010 16:34 schreef Sarabi het volgende:
Morgen weer zelfgemaakte pizza
vanavond alvast het deeg maken
quote:Op woensdag 1 december 2010 16:36 schreef DarkElf het volgende:
soms weet ik niet meer wat ik moet kokenIk vind zoveel lekker en de mr ook
Mr DE tegen DE:quote:Op woensdag 1 december 2010 16:36 schreef DarkElf het volgende:
soms weet ik niet meer wat ik moet kokenIk vind zoveel lekker en de mr ook
hoezo?quote:Op woensdag 1 december 2010 16:37 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Ja maar daar ben jij later dan ik er ben schatje!
Ik heb zo'n ding aan het werk gezien afgelopen zaterdagquote:Op woensdag 1 december 2010 16:36 schreef LieLie het volgende:
[..]
![]()
Wij zondag waarschijnlijk weer! Als we sinterklaas vieren!
M'n ouders hebben ook zo'n pizza-oven, dus dan kunnen we met zeven man wel pizza eten!
Hij staat bij ons in de kelderkastquote:Op woensdag 1 december 2010 16:39 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik heb zo'n ding aan het werk gezien afgelopen zaterdagEcht geweldig
Eigenlijk gewoon jammer dat ik geen plek meer heb in mijn keuken om hem op te bergen
Ik heb geen kelderkastquote:Op woensdag 1 december 2010 16:39 schreef LieLie het volgende:
[..]
Hij staat bij ons in de kelderkast
nou ik ga begin juni naar Italie en jij later toch?quote:
erg he?quote:Op woensdag 1 december 2010 16:38 schreef PdeHoog het volgende:
[..]DE
Dit is een ontboezeming
Wat zeg je nu
Zoveel kookboeken en dan niet weten wat je meot koken
Misschien moet je gewoon de Mr eens twee nummers laten roepen: de eerste is het kookboek en het tweede de pagina
ahh, maar ik dacht daarvoor ff een lang weekendquote:Op woensdag 1 december 2010 16:40 schreef DarkElf het volgende:
[..]
nou ik ga begin juni naar Italie en jij later toch?
Och, is toch het zelfde als dat je kast vol hangt met kleren maar je niet weet wat je aan moet trekken?quote:
Aahhhquote:Op woensdag 1 december 2010 16:40 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
ahh, maar ik dacht daarvoor ff een lang weekend
Ja, moet mijzelf nu ik 2 dagen voor dat onderzoek nauwelijks iets mag eten toch een beetje verwennen.quote:Op woensdag 1 december 2010 16:28 schreef DarkElf het volgende:
Zeeduivel voor de Bloemendaaltjes![]()
ja is ook stomquote:Op woensdag 1 december 2010 16:41 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Och, is toch het zelfde als dat je kast vol hangt met kleren maar je niet weet wat je aan moet trekken?![]()
klinkt heerlijk!quote:Op woensdag 1 december 2010 16:41 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, moet mijzelf nu ik 2 dagen voor dat onderzoek nauwelijks iets mag eten toch een beetje verwennen.
Zeeduivel wordt vergezeld door aardappeltjes met tijm en rozemarijn uit de oven en als groente zeekraal (dat stond niet op het lijstje verboden groentes).
Die zitten volquote:
Ja. Ach. Er zijn echt ergere dingen op de wereldquote:
Ik wilde het niet zeggen, maar dacht hetzelfdequote:Op woensdag 1 december 2010 16:35 schreef Stereotomy het volgende:
Ik zie liever een vakman van één specialisatie dan een alles-in-één die ook nog managementtaken uitvoert.
Dat is inderdaad wel een belangrijk onderscheid wat gemaakt moet worden. En dat die grens tussen die twee wat wazig is snap ik ook nog wel. Verdere meningen van mij over dit onderwerp bewaar ik wel voor een andere keer.quote:Op woensdag 1 december 2010 16:30 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Klinkt gemakzuchtig
En Rijst heeft het helemaal niet over mensen die daadwerkelijk depressief (gediagnostiseerd) zijn, maar mensen die zich een tijdje down voelen zichzelf de steun en kreun toeeigenen waarmee 'echt' depressieve mensen mee moeten leven.
Bitch testen? Wat is dat?quote:Op woensdag 1 december 2010 16:32 schreef Stereotomy het volgende:
Graagquote:
Ik herken het echt helemaal niet!quote:Op woensdag 1 december 2010 16:41 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ja, belachelijk zelfs![]()
Maar het overkomt me geregeld
Geloof ook niet dat je het heel erg vnd dat je het ng niet weetquote:Op woensdag 1 december 2010 16:43 schreef Isabeau het volgende:
Ross kookt overigens vanavond en ik heb geen idee wat
bij dezequote:Op woensdag 1 december 2010 16:41 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Aahhhdaar wist ik nog niets van!
Hij kookt echt geweldig hoor!quote:Op woensdag 1 december 2010 16:44 schreef PdeHoog het volgende:
Geloof ook niet dat je het heel erg vnd dat je het ng niet weet
Lekker lekkerquote:Op woensdag 1 december 2010 16:36 schreef LieLie het volgende:
[..]
![]()
Wij zondag waarschijnlijk weer! Als we sinterklaas vieren!
M'n ouders hebben ook zo'n pizza-oven, dus dan kunnen we met zeven man wel pizza eten!
quote:Op woensdag 1 december 2010 16:46 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Hij kookt echt geweldig hoor!
alleen slank is anders![]()
Dat bedoel ik dusquote:
Mnouquote:Op woensdag 1 december 2010 16:48 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Dat bedoel ik dus![]()
Liefde van de vrouw gaat door de maag
ik mag niet meer teruglezen van jouquote:Op woensdag 1 december 2010 16:33 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Een bak Wiener MelangeEn Snelle Jelle is net zo goed ongezond hoor
Heb je al die discussies weer niet gevolgd?
Nou, dit speelde zich al een hele tijd geleden af hoorquote:Op woensdag 1 december 2010 16:50 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ik mag niet meer teruglezen van jou
Als jj nou je pizza-oventje meeneemt? Dan heb ik muffinsquote:Op woensdag 1 december 2010 16:50 schreef LieLie het volgende:
Ik zal mijn drie-kazen-lasagne gaan maken (mozzarella, parmezaan, gorgonzola)
edit-sletquote:
Ja, waarom denk je dat ik als feeder elke dag lekkere dingen sta te koken voor mijn (v)echtgenote?quote:Op woensdag 1 december 2010 16:48 schreef PdeHoog het volgende:
Liefde van de vrouw gaat door de maag
Ik stond ook al verlekkerd te kijken naar de tonijnsalade bij de viszaak, maar ik denk dat ie van jou zomaar lekkerder smaaktquote:Op woensdag 1 december 2010 16:28 schreef DarkElf het volgende:
En Ik heb dus zelfgemaakte tonijnsalade op Nigellabrood (alleen nog even bakken zo)...
Ik heb gisteren voor het eerst dit jaar (2) speculaas koeken opquote:Op woensdag 1 december 2010 16:52 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
edit-slet
Maar het maakt niet uit! De kcals van al die dingen slingeren rond de 200-220 dus effectief maakt het geen drol uitNog een kwartiertje en dan mag ik naar huis van mezelf. Enige probleme: ik moet wel boodschappen doen
gewoon heel hard door de chocolade paden rennenquote:Op woensdag 1 december 2010 16:52 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
edit-slet
Maar het maakt niet uit! De kcals van al die dingen slingeren rond de 200-220 dus effectief maakt het geen drol uitNog een kwartiertje en dan mag ik naar huis van mezelf. Enige probleme: ik moet wel boodschappen doen
Da's het probleem nietquote:Op woensdag 1 december 2010 16:56 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
gewoon heel hard door de chocolade paden rennen
quote:Op woensdag 1 december 2010 16:53 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, waarom denk je dat ik als feeder elke dag lekkere dingen sta te koken voor mijn (v)echtgenote?
Dacht dat wij met z'n tweeen gingenquote:Op woensdag 1 december 2010 16:51 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Nou gezellig. Ik neem de mr mee en jij??
als ik later groot ben wil ik een feeder als vrouwquote:Op woensdag 1 december 2010 16:53 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, waarom denk je dat ik als feeder elke dag lekkere dingen sta te koken voor mijn (v)echtgenote?
Maar wel lekker hequote:Op woensdag 1 december 2010 16:55 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik heb gisteren voor het eerst dit jaar (2) speculaas koeken op
Zat ook rond de 200kcal dus geen ramp, maar toch nutteloos
Ja, ik moet maar eens gaan WOW-en ofzo.quote:Op woensdag 1 december 2010 16:57 schreef PdeHoog het volgende:
![]()
Plus dat je toch ff niks anders te doen hebt
niet aan al dat lekkers denkenquote:Op woensdag 1 december 2010 16:58 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Maar wel lekker heHet genot van zo'n speculaaskoek is gewoon die zinloze kcals waard
hmm...niet de juiste mentaliteit op dit moment met een rammelende maag
![]()
Leuk!quote:Op woensdag 1 december 2010 16:59 schreef golfer het volgende:
Ja, ik moet maar eens gaan WOW-en ofzo.
Oh? Maar dat kan toch helemaal niet! En mijn reputatie dan?quote:Op woensdag 1 december 2010 16:57 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Dacht dat wij met z'n tweeen gingen
quote:Op woensdag 1 december 2010 16:59 schreef Sunnythesun het volgende:
Thijs komt me de Kerst delicious brengen en Sam probeert nu dat ding uit mijn handen te jatten zodat hij er een koekje mee kan verdienen..
Maisbrood!quote:Op woensdag 1 december 2010 16:54 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik stond ook al verlekkerd te kijken naar de tonijnsalade bij de viszaak, maar ik denk dat ie van jou zomaar lekkerder smaakt
Er staat hier ook alweer een maisbroodje te rijzen
Een vriend van mij heeft zo'n soort kat. Die ligt je heel de tijd maar een beetje aan te kijken vanaf de kast. En als je 'm balletjes gooit of dingen voor z'n neus houdt kijkt ie je aan van: "wat doe jij nou weer raar?"quote:Op woensdag 1 december 2010 17:03 schreef Bluezz het volgende:
[..]
![]()
Xena ligt hier zoveel te slapen dat ik net een poging deed om haar aan het spelen te krijgen :
Ze heeft 2 minuten achter een propje aangelopen, en hier doet ze (omdat het moet) een aanvalletje op een witte wkworm
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En wat dacht je van mijn reputatiequote:Op woensdag 1 december 2010 17:00 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Oh? Maar dat kan toch helemaal niet! En mijn reputatie dan?
Als bekend wordt dat ik alleen met jou op stap ga....
Wat? Dat je met een keurig getrouwde vrouw op stap bent?quote:Op woensdag 1 december 2010 17:08 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
En wat dacht je van mijn reputatie
Lekker sloomquote:Op woensdag 1 december 2010 17:07 schreef rijsttafel het volgende:
Een vriend van mij heeft zo'n soort kat. Die ligt je heel de tijd maar een beetje aan te kijken vanaf de kast. En als je 'm balletjes gooit of dingen voor z'n neus houdt kijkt ie je aan van: "wat doe jij nou weer raar?"Zelfs op dat kattengeur spul reageert ie niet
Ja hoor, en ze had in de nacht van ma of di ook alweer een muis te pakkenquote:Op woensdag 1 december 2010 17:15 schreef DarkElf het volgende:
Gaat ze met dit weer überhaupt naar buiten B?
quote:Op woensdag 1 december 2010 17:18 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Onboeiend gesprek S?
Leuke muis trouwensEn die muffins van Pee
Muisijsjequote:Op woensdag 1 december 2010 17:17 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja hoor, en ze had in de nacht van ma of di ook alweer een muis te pakkenZal wel bevroren zijn geweest trouwens
Ze scharrelt poosje in de tuin als we haar door de tuinkamer naar buiten laten, of gaat door het kattenluik hierboven via het balkon een poosje naar buiten.
Zelfs nu gebruikt ze de kattenbak niet, dus ze mot wel denk ik
Ja fijn he? Das België, serieus! Niet dat alles hier beter is hoor, begrijp mij niet verkeerd maar wachtlijsten hebben ze hier nog zelden van gehoordquote:Op woensdag 1 december 2010 17:19 schreef Bluezz het volgende:
Wat kan je snel terecht, bij de sportarts Elf, das wel fijn.
Vrouwen die onterecht gaan pruilen en met afwijzing dreigen wanneer ze hun zin niet krijgen. Je hebt als man twee opties nadat je EERST hebt nagedacht of je idd onaardig tegen haar geweest bent. Is dit niet zo, dan:quote:
Komt dat uit 'Relaties voor Dummies'?quote:Op woensdag 1 december 2010 17:22 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Vrouwen die onterecht gaan pruilen en met afwijzing dreigen wanneer ze hun zin niet krijgen. Je hebt als man twee opties nadat je EERST hebt nagedacht of je idd onaardig tegen haar geweest bent. Is dit niet zo, dan:
1) kun je alsnog je excuses gaan aanbieden, zeggen dat ze gelijk heeft, en dat je haar niet wilde kwetsen, en dat het je spijt (terwijl je dit niet meent, maar haar gewoon niet kwaad wil zien)
of
2) negeren. Je bent immers redelijk geweest.
quote:Op woensdag 1 december 2010 17:25 schreef LieLie het volgende:
[..]
Komt dat uit 'Relaties voor Dummies'?
Nee hoorquote:Op woensdag 1 december 2010 17:29 schreef Stereotomy het volgende:
Bitch test jij je vent ook wel eens LieLie? Doorgaans doen vrouwen dit onbewust. Zijn ze stiekem ook teleurgesteld als hun vent toegeeft aan ze.
Ok! Ik begin het ook steeds leuker te vinden (en het brood is echt te lekker dus ook weer zo opquote:Op woensdag 1 december 2010 17:29 schreef DarkElf het volgende:
mijn brood ruikt echt lekker
serieus een aanrader voor broodbakkers hier: Nigella! (t zaad dus, niet de mevrouw)
Ook niet als dit keer op keer gebeurt? Goed nadenken en eerlijk zijn, Sarabi!quote:
quote:Op woensdag 1 december 2010 17:29 schreef Bluezz het volgende:
Aanstellerige vrouwen zijn dat steer![]()
Dit commentaar is echt grappig
http://humortv.vara.nl/wa.343623.pootjeklap.html
yepquote:Op woensdag 1 december 2010 17:29 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ok! Ik begin het ook steeds leuker te vinden (en het brood is echt te lekker dus ook weer zo opik vries het in, maar dat zal jij ook wel doen vermoed ik)
Harder rennen, krijg je het vanzelf warm.quote:Op woensdag 1 december 2010 16:56 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Da's het probleem nietHet is KOUD!
Ligt er inderdaad aan, in welke situaties en hoevaakquote:Op woensdag 1 december 2010 17:30 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ook niet als dit keer op keer gebeurt? Goed nadenken en eerlijk zijn, Sarabi!
Af en toe moet je een meisje haar zin gunnen, ook al heeft ze niet gelijk, dáár ben ik het zeker mee eens.![]()
Speak for yourself!quote:Op woensdag 1 december 2010 17:36 schreef Stereotomy het volgende:
vrouwen hebben ons gewoon bij de ballen
Alsof je dat erg vindquote:Op woensdag 1 december 2010 17:36 schreef Stereotomy het volgende:
Jawel hoorquote:Op woensdag 1 december 2010 17:29 schreef Stereotomy het volgende:
Bitch test jij je vent ook wel eens LieLie? Doorgaans doen vrouwen dit onbewust. Zijn ze stiekem ook teleurgesteld als hun vent toegeeft aan ze.
*afdruipt en stilletje in hoekje gaat zitten *quote:Op woensdag 1 december 2010 17:38 schreef DarkElf het volgende:
en jij al helemaal! Met je grote mond, maar ondertussen...
Ik ben het met Isa eensquote:Op woensdag 1 december 2010 16:14 schreef Isabeau het volgende:
Ja
Medicijnen & vriendinnen = goud waard
quote:Op woensdag 1 december 2010 16:34 schreef LieLie het volgende:
Zal ik gorgonzola door de lasagne doen? Anders gooi ik het weer weg
Oei, moet je voor darm-scopie?quote:Op woensdag 1 december 2010 16:41 schreef golfer het volgende:
Ja, moet mijzelf nu ik 2 dagen voor dat onderzoek nauwelijks iets mag eten toch een beetje verwennen.
Zeeduivel wordt vergezeld door aardappeltjes met tijm en rozemarijn uit de oven en als groente zeekraal (dat stond niet op het lijstje verboden groentes).
Ach, hij bitcht wel terug als ik heel onredelijk ben hoorquote:Op woensdag 1 december 2010 17:44 schreef Stereotomy het volgende:
vreselijk vind ik het. Kan helemaal niet tegen conflicten en vrouwen ruikendat aan me ofzo
Dan doen ze onredelijk, denk ik: jamaar, ik doe niks verkeerd waarom doe je nou zo?
En dan ga je met hangende pootjes en puppyogen om haar goedkeuring vragen en voila, weer gefriendzoned.
Dat vinden jullie best goed te doen is mijn ervaringquote:Op woensdag 1 december 2010 17:36 schreef Stereotomy het volgende:
Balenquote:Op woensdag 1 december 2010 17:54 schreef Bluezz het volgende:
Nope H2 ademtest (o.a.glucose/lactose intolerantie) en much blood inleveren.
Goed ideequote:Op woensdag 1 december 2010 16:59 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, ik moet maar eens gaan WOW-en ofzo.
Herkenbaarquote:Op woensdag 1 december 2010 18:27 schreef PdeHoog het volgende:
GrmblMuffin heeft een manier gevonden om op de planken met CD's te komen en er achter te kruipen
Dat is een plankje met 10 cm tussenruimte. WTF heeft dat stomme beest daar te zoeken
Ik zie al die CD's alweer naar voren schuiven he
Ja. Opzouten bij mijn CD's dusquote:Op woensdag 1 december 2010 18:28 schreef Bluezz het volgende:
[..]
HerkenbaarZe zoeken graag naar donkere plekjes, als ik hier de middelste van 3 lades opendoe, wil ze altijd onder die la in de onderste :
Ik ook. Dankje.quote:Op woensdag 1 december 2010 18:07 schreef Leintjeuh het volgende:
BalenIk duim in ieder geval voor een gunstige uitslag.
De lasagne heeft toch niks met de pizza-oven te maken?quote:Op woensdag 1 december 2010 16:51 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Als jj nou je pizza-oventje meeneemt? Dan heb ik muffins
oowww, dat fenomeen ken ik wel, maar ik dacht dat het alleen in relaties voorkwamquote:Op woensdag 1 december 2010 17:22 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Vrouwen die onterecht gaan pruilen en met afwijzing dreigen wanneer ze hun zin niet krijgen. Je hebt als man twee opties nadat je EERST hebt nagedacht of je idd onaardig tegen haar geweest bent. Is dit niet zo, dan:
1) kun je alsnog je excuses gaan aanbieden, zeggen dat ze gelijk heeft, en dat je haar niet wilde kwetsen, en dat het je spijt (terwijl je dit niet meent, maar haar gewoon niet kwaad wil zien)
of
2) negeren. Je bent immers redelijk geweest. Na een tijdje als ze weer wat afgekoeld is kun je dan alsnog je beslissing uitleggen en zeggen dat ze niet *altijd* haar zin kan krijgen alleen omdat ze het zelf wil.
Wie zegt dat ik het over lasagna hebt? Ik stel een meet voorquote:Op woensdag 1 december 2010 18:32 schreef LieLie het volgende:
[..]
De lasagne heeft toch niks met de pizza-oven te maken?
Je reageerde op mijn pizza-post!quote:Op woensdag 1 december 2010 18:36 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik het over lasagna hebt? Ik stel een meet voor
Juistquote:Op woensdag 1 december 2010 18:36 schreef LieLie het volgende:
[..]
Je reageerde op mijn pizza-post!
Oh wacht, dat deed ik laatst ook bij jou he? Quoten zonder reden..
Droge kant? Hmm....ik zal er iets meer vocht bij gooienquote:Op woensdag 1 december 2010 18:36 schreef TAV74 het volgende:
Jum, muffin als toetje.
Smaak is super P.![]()
Verbeterpunt: hij is net een tikje aan de droge kant.
Waarschijnlijk, volgende keer dus per koerier graagquote:Op woensdag 1 december 2010 18:37 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Droge kant? Hmm....ik zal er iets meer vocht bij gooienMaareh...het kan ook komen omdat-ie al twee dagen oud is he
Nòg meer onderzoekenquote:Op woensdag 1 december 2010 18:37 schreef golfer het volgende:
Uitslag volgt pas volgende week vrijdag als ik weer afspraak heb met mijn Internist/Endocrinoloog.
Eerst maar eens a.s. vrijdagochtend die paar uur testen in het lab zien door te komen.
quote:Op woensdag 1 december 2010 18:38 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk, volgende keer dus per koerier graag
tijdens het iemand leren kennen proces ('is deze vent iets voor mij of is het een watje') en ongetwijfeld ook wat langer in een relatie.quote:Op woensdag 1 december 2010 18:35 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
oowww, dat fenomeen ken ik wel, maar ik dacht dat het alleen in relaties voorkwam
En bij mannen die in de friend zone zittenquote:Op woensdag 1 december 2010 18:35 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
oowww, dat fenomeen ken ik wel, maar ik dacht dat het alleen in relaties voorkwam
Ik moet morgen in heel veel treinen en bussen, vrees het ergstequote:Op woensdag 1 december 2010 18:39 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nòg meer onderzoekenGewoon doorbijten maar
![]()
Mijn sympathie gaat verder vandaag uit naar de reizigers in mijn trein van net. Vlak voor Hoogeveen: sorry, dames en heren, maar deze trein gaat niet verder dan Meppel en daar is nog niets voor u geregeld.
Eerlijk gezegd weet ik toch niet wat je bedoelt, ik dacht dat vrouwen gewoon onredelijk zijn zonder achterliggende reden.quote:Op woensdag 1 december 2010 18:40 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
tijdens het iemand leren kennen proces ('is deze vent iets voor mij of is het een watje') en ongetwijfeld ook wat langer in een relatie.
Niets is zo'n grote afknapper als dat je vent geen vent blijkt te zijn maar een windvaan.
quote:Op woensdag 1 december 2010 18:40 schreef TAV74 het volgende:
[..]
En bij mannen die in de friend zone zitten
Aha. Het FOK begrip friendzone weerquote:Op woensdag 1 december 2010 18:40 schreef TAV74 het volgende:
[..]
En bij mannen die in de friend zone zitten
Dat is de rol van Steer hierquote:Op woensdag 1 december 2010 18:45 schreef Isabeau het volgende:
Wat een boel mannelijke frustratie hier
En drie keer raden van wie het komt?quote:Op woensdag 1 december 2010 18:45 schreef Isabeau het volgende:
Wat een boel mannelijke frustratie hier
Ik vrees dat Hooters er ook mee te maken heeftquote:Op woensdag 1 december 2010 18:46 schreef rijsttafel het volgende:
En drie keer raden van wie het komt?
quote:Op woensdag 1 december 2010 18:48 schreef Tezz het volgende:
Hoi schatjes, even snel een berichtje van domme-tezz-die-over-het-ijs-uitgleed:
Huisarts vermoedde ook een lichte hersenschudding. Ik moest overgeven en zag (zie eigenlijk nog steeds) allerlei rare wazige vlekken. Verder een blauwe bil en flinke spierpijn. Ik heb op bed gelegen vanmiddag en hang nu een beetje voor de tv (maar daar krijg ik hoofdpijn van).
Kusjekroel allemaal!
Huisarts vermoedde ook een lichte hersenschudding. Ik moest overgeven en zag (zie eigenlijk nog steeds) allerlei rare wazige vlekken. Verder een blauwe bil en flinke spierpijn. Ik heb op bed gelegen vanmiddag en hang nu een beetje voor de tv (maar daar krijg ik hoofdpijn van).
Kusjekroel allemaal!
Wat lief dat je aan me dacht!!!!!!!!quote:Op woensdag 1 december 2010 18:45 schreef Bluezz het volgende:
Hoe zou het met onze Tezzje zijn
Mijn kies zit trouwens geen gaatje in![]()
Nou ja ook niet boren dus.
En mijn vinger zitten nu 5 pleisters overheen als een soort drukverbandje, ik haal het er de komende 24 uur maar ff niet af
/medisch bulletin
Kusjekroel allemaal!
Ouchquote:Op woensdag 1 december 2010 18:48 schreef Tezz het volgende:
Kusjekroel allemaal!
Je moet maar geen dokter wordenquote:Op woensdag 1 december 2010 18:49 schreef rijsttafel het volgende:
Sterkte!
Tip: toen ik van de week keihard met m'n hoofd tegen een balk aanrende, hielp een koud biertje heel goed.
Dat vrees ik ook voor onze Steerquote:Op woensdag 1 december 2010 18:48 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik vrees dat Hooters er ook mee te maken heeft
och jeetje doe rustig aan !quote:Op woensdag 1 december 2010 18:48 schreef Tezz het volgende:
Kusjekroel allemaal!
Geen psychopaat, geen psycholoog. En nu dokter ook al nietquote:
Neem wel je russss he kindquote:Op woensdag 1 december 2010 18:49 schreef Tezz het volgende:
Wat lief dat je aan me dacht!!!!!!!!
Fijnd dat het geen gaatje was in je kies. Maar wat dan? Pijn komt niet voor niets toch!
En ook fijnd at je vinger er nog aan zit
Hij doet me in zijn vrouwelijk analytisch gedrag sterk denken aan mijn google-vriend. En die heeft ook nog steeds geen vaste partner, zelfs niet na in bezit te zijn van voldoende liquide middelen, een duur appartement in het centrum van Londen en een baan waar mensen van gaan kwijlen.quote:
Denk je dat Dexter de betere psychopaat is?quote:Op woensdag 1 december 2010 18:51 schreef rijsttafel het volgende:
Geen psychopaat, geen psycholoog. En nu dokter ook al niet![]()
Shit. Volgens mij heb ik toch de goeie opleiding gekozen
Of überhaupt iets waar je met mensen werktquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |