abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_89387196
:D
pi_89387222
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 15:09 schreef DarkElf het volgende:

[..]

wat hoor je weer veel mensen die ziek zijn eigenlijk he? :{
Ja, veel te veel.

Soms ben ik er wel eens bang van hoor. Statistisch gezien is bijna onmogelijk dat niemand in mijn eigen gezin iets krijgt.

Maar daar moet je helemaal niet over na willen denken ;)
pi_89387249
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 15:09 schreef Den_Haag het volgende:

[..]

Zeker *O*
*;
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_89387280
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 15:15 schreef LieLie het volgende:

[..]

Ja, veel te veel.

Soms ben ik er wel eens bang van hoor. Statistisch gezien is bijna onmogelijk dat niemand in mijn eigen gezin iets krijgt.

Maar daar moet je helemaal niet over na willen denken ;)
klopt, alleen soms bekruipt die gedachte mij toch.. (ok dan bedoel ik meer de mr en ikzelf, voor de rest heeft die *&^% ziekte al goed huisgehouden in onze families.)
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_89387299
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 15:15 schreef DarkElf het volgende:

[..]

*;
dat moeten we dan maar een keer gaan doen samen
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_89387414
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 15:17 schreef Den_Haag het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:D _O-
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_89387444
Ik moet dingen gaan doen..

:O

c_/
pi_89387466
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 15:16 schreef DarkElf het volgende:

klopt, alleen soms bekruipt die gedachte mij toch.. (ok dan bedoel ik meer de mr en ikzelf, voor de rest heeft die *&^% ziekte al goed huisgehouden in onze families.)
Hier hetzelfde alhoewel mijn grootouders zich statistisch goed verdeeld hebben.
De twee 'top' doodsoorzaken zijn kanker en cardiovasculair. Mijn beide opa's zijn aan kanker overleden en mijn beide oma's aan cardiovasculaire klachten.

Een nicht van mij is een aantal jaar geleden overleden aan darmkanker, 33 jaar oud met 2 kleine kinderen :{
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_89387467
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 15:17 schreef Den_Haag het volgende:

[..]

SPOILER
Mooi niet, op de jouwe! *)
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_89387512
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 15:20 schreef Isabeau het volgende:

[..]

De twee 'top' doodsoorzaken zijn kanker en cardiovasculair. Mijn beide opa's zijn aan kanker overleden en mijn beide oma's aan cardiovasculaire klachten.

Een nicht van mij is een aantal jaar geleden overleden aan darmkanker, 33 jaar oud met 2 kleine kinderen :{
:o :'(
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_89387526
quote:

[..]

Het zit bij ons helemaal niet in de familie volgens mij, aan beide kanten niet. Mijn ene opa is overleden aan een hersenbloeding, de ander zonder specifieke oorzaak.
pi_89387537
quote:

[..]

33 :{

*zucht.

Mijn oma van mijn vaders kant is overleden aan darmkanker, mijn vader aan longkanker. Zijn vader is 'gewoon' dood gegaan. De 2 broers van mijn vader leven gewoon nog.

Mijn oma van mijn moeders kant leeft nog (93), mijn opa is al 18 jaar dood (hartproblemen).. Mijn tante leeft ook nog en mijn moeder dus ook, is gammel maar niets waar je dood aan gaat.

dus tsjah... we zullen wel zien wat t gaat worden... Ik lijk wel echt op mijn oma (die nog leeft dus) bedenk ik mij altijd maar ;)
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_89387581
bij mij nog niemand in de fam gelukkig maar dat is echt toevallig dan. van mijn moeders kant hebben al zussen en ouders die ziekte gehad dus wil ook niet nadenken over mijn moeder..
pi_89387623
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 15:22 schreef DarkElf het volgende:

[..]

33 :{

*zucht.

Mijn oma van mijn vaders kant is overleden aan darmkanker, mijn vader aan longkanker. Zijn vader is 'gewoon' dood gegaan.
Mijn oma van mijn moeders kant leeft nog (93), mijn opa is al 18 jaar dood (hartproblemen)..

dus tsjah... we zullen wel zien wat t gaat worden... Ik lijk wel echt op mijn oma bedenk ik mij altijd maar ;)
zo denken idd ^O^
pi_89387627
quote:

[..]

Jeetje :o 33 :{
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  woensdag 1 december 2010 @ 15:25:30 #16
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_89387664
Mijn opa en oma van mijn moederskant zijn beide aan kanker overleden. Mijn oma van mijn vaders kan aan een long emfyseem (en stug doorroken tijdens haar emfyseem :')).
Mijn vader heeft een zwaar hartinfarct gehad. Twee van zijn broers hebben ook hart problemen. Mijn moeder heeft zware suikerziekte.

Tsja, ik ga maar niet nadenken over wat er bij mij kan gebeuren :').
pi_89387723
Ik heb ook overlijden meegemaakt van erg dichtbij bij erg jonge mensen, maar ik zeg maar zo: Het leven is geen wasmachine. Je krijgt er geen x aantal jaar garantie op.
Fok!-reputatiemeter van Rijsttafel:
Slecht [-----X----------------------------------------------------------] Goed
pi_89387733
ik zeg ook altijd dat ik zo blij ben dat moeder en ooms/tantes van vaders kant zo ontzettend oud worden en gezond zijn omdat ik dan ook minimaal 100 word.

natuurlijk grote onzin want ik ben dan ook nog eens geadopteerd maar dat vergeet ik dan graag even ;)
pi_89387788
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 15:25 schreef Anthraxx het volgende:
Tsja, ik ga maar niet nadenken over wat er bij mij kan gebeuren :').
Heeft idd weinig zin he :P
pi_89387806
Ik heb aan moeders kant een tante die is hersteld na borstkanker en mijn opa aan vaders kant had longkanker (verstokt roker, overleden in 1980 toen ik 3 maanden oud was). Dus genetisch gezien valt het bij mijn familie wel mee denk ik. Maar het kan zomaar toch toeslaan he.. klotezooi..
Depressie, dat heb ik van mijn oma en moeder.. dat dan weer wel..

Maar goed, om jullie weer een beetje op te vrolijken :@

SPOILER
  woensdag 1 december 2010 @ 15:29:36 #21
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_89387830
Ik heb een 'Poke' van Dude gekregen _O_
Confidence through competence
pi_89387845
Sun, :D @ de foto's!
  woensdag 1 december 2010 @ 15:30:06 #23
55709 Stereotomy
pi_89387858
quote:
99s.gif Op woensdag 1 december 2010 15:26 schreef rijsttafel het volgende:
Het leven is geen wasmachine.
Tumbling down the years.
pi_89387875
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 15:28 schreef Sunnythesun het volgende:

SPOILER
Die muis is cool :D Enneh...dat papiertje heb ik met veel moeite eromheen gedaan :9 Hoeveel probleem was het om het eraf te slopen? :+
pi_89387888
die opwindmuis :D
pi_89387906
kun je depressie erven?

bedankt biomam of pap }:|
  woensdag 1 december 2010 @ 15:31:22 #27
55709 Stereotomy
pi_89387911
Opwindmuis :')
pi_89387918
Die Muis! :D
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  woensdag 1 december 2010 @ 15:31:36 #29
55709 Stereotomy
pi_89387923
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 15:31 schreef FutureFairytale het volgende:
kun je depressie erven?
Soms. :)
pi_89387928
Oh...en dat de muffins maar mogen smaken :Y) Ik heb nu trek :X Goeie trek :X En alleen nog een appel :') Ik wil ook niet de automaat plunderen eigenlijk :P
pi_89387942
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 15:30 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Die muis is cool :D Enneh...dat papiertje heb ik met veel moeite eromheen gedaan :9 Hoeveel probleem was het om het eraf te slopen? :+
Er kwam een molenmesje bij kijken, dus uiteindelijk zó gepiept (zei de muis) *)

Ik ga zo de kleinste van de 2 muffins proeven bij de thee, ben heel benieuwd!! Thijs krijgt de ander vanaaf ;)
  woensdag 1 december 2010 @ 15:31:59 #32
55709 Stereotomy
pi_89387944
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 15:31 schreef FutureFairytale het volgende:
kun je depressie erven?

bedankt biomam of pap }:|
Kan ook aan jezelf liggen :P
pi_89387956
quote:
6s.gif Op woensdag 1 december 2010 15:30 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Tumbling down the years.
Blijven draaien.
Eruit halen wat erin zit.
Aan het eind verkreupeld.

Etc.
pi_89387965
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 15:31 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Kan ook aan jezelf liggen :P
dat klinkt veel beter haha :D
pi_89387987
Alleen ernstige depressie is erfelijk. Veel mensen die tegenwoordig 'depressief' zijn, stellen zich gewoon aan :P
pi_89387995
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 15:31 schreef PdeHoog het volgende:
Oh...en dat de muffins maar mogen smaken :Y) Ik heb nu trek :X Goeie trek :X En alleen nog een appel :') Ik wil ook niet de automaat plunderen eigenlijk :P
eet de appel en dan zie je wel of je nog trek hebt.. denk er aan dat je dan bijna naar huis mag en daar weer kunt eten ;)
pi_89388010
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 15:24 schreef PdeHoog het volgende:

Jeetje :o 33 :{
Ze liep al een tijdje bij de huisarts met vermoeidheidsklachten, maar die zei dat ze gestresst was door de kinderen oid. Dat ze snel afviel was alleen maar leuk, want ze was wat te dik en probeerde te lijnen. Wat dus prima ging. Alleen was dat niet de oorzaak van het afvallen :{

Haar man was het op een gegeven moment helemaal zat dat de huisarts haar met een kluitje het riet instuurde en heeft haar meegenomen naar de spoedhulp in een ziekenhuis. Ze kon direct blijven.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_89388029
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 15:28 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik heb aan moeders kant een tante die is hersteld na borstkanker en mijn opa aan vaders kant had longkanker (verstokt roker, overleden in 1980 toen ik 3 maanden oud was). Dus genetisch gezien valt het bij mijn familie wel mee denk ik. Maar het kan zomaar toch toeslaan he.. klotezooi..
Depressie, dat heb ik van mijn oma en moeder.. dat dan weer wel..

Maar goed, om jullie weer een beetje op te vrolijken :@

SPOILER
Welke tijger moet achter die muis aan gaan rennen? :P

Gelukkig dit jaar ff geen surprises hier. Geen tijd voor.

Vorig jaar kreeg ik een echt pratende robot van m'n broer _O_ _O_
pi_89388037
quote:
99s.gif Op woensdag 1 december 2010 15:33 schreef rijsttafel het volgende:
Alleen ernstige depressie is erfelijk. Veel mensen die tegenwoordig 'depressief' zijn, stellen zich gewoon aan :P
geen idee, dichtbij mij hoor ik het niet veel dus ik durf zelf ook niks te vertellen (vind ik ook niet nodig maar daar denken mn ouders weer anders over... maar goed :P )
pi_89388049
quote:
Ik ken geen mensen die zeggen depressief te zijn die zich aanstellen.
pi_89388071
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 15:33 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ze liep al een tijdje bij de huisarts met vermoeidheidsklachten, maar die zei dat ze gestresst was door de kinderen oid. Dat ze snel afviel was alleen maar leuk, want ze was wat te dik en probeerde te lijnen. Wat dus prima ging. Alleen was dat niet de oorzaak van het afvallen :{

Haar man was het op een gegeven moment helemaal zat dat de huisarts haar met een kluitje het riet instuurde en heeft haar meegenomen naar de spoedhulp in een ziekenhuis. Ze kon direct blijven.
echt.... stress..... daar moeten dokters eens mee oppassen
pi_89388079
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 15:33 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Zo dan :o
pi_89388086
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 15:34 schreef Isabeau het volgende:

[..]

ik ook niet :N
  woensdag 1 december 2010 @ 15:35:38 #44
13783 Anthraxx
pi_89388087
quote:
Gedurfde uitspraak.
pi_89388125
quote:
14s.gif Op woensdag 1 december 2010 15:35 schreef Anthraxx het volgende:

[..]

Gedurfde uitspraak.
Jup. Dat dus. Hoe vaak is dat niet gedacht van iemand die later voor de trein sprong??
  woensdag 1 december 2010 @ 15:37:18 #46
55709 Stereotomy
pi_89388159
Denk dat de waarheid in het midden ligt, maar beter safe than sorry he? :)
pi_89388160
ik vind het een schande als iemand bovenop een gebouw staat en dat mensen dan schreeuwen: "spring dan held. nu sta je er, moet je springen ook"
echt, waar zitten die hersens van die mensen...

ook al springt diegene uiteindelijk niet, er moet iets ernstigs zijn met ze
  woensdag 1 december 2010 @ 15:37:37 #48
55709 Stereotomy
pi_89388176
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 15:37 schreef FutureFairytale het volgende:
ik vind het een schande als iemand bovenop een gebouw staat en dat mensen dan schreeuwen: "spring dan held. nu sta je er, moet je springen ook"
Niet zoveel Dumpert kijken jij :P
pi_89388184
Ik ga vanavond een tweede lichting speculaasmuffins maken btw :o Ik wil de verbeterde versie nog even uitproberen voor ik het recept ga noteren :9
pi_89388189
Sunny, heb ik het nu gemist en zaten de muffins in de muis?
pi_89388204
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 15:37 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Niet zoveel Dumpert kijken jij :P
kijk ik nooit ;) maar hoor ik vaker en vorig jaar dus in Alphen :r
  woensdag 1 december 2010 @ 15:38:33 #52
13783 Anthraxx
pi_89388207
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 15:37 schreef FutureFairytale het volgende:
Heb jij meegemaakt dat iemand op het punt staat te springen en iemand roept "Spring dan"?
pi_89388217
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 15:38 schreef Isabeau het volgende:
Nee. Muffins zaten in dat plastic bakje dat in de TNT-doos zat _O-
pi_89388221
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 15:38 schreef Isabeau het volgende:
_O- dat zou helemaal geweldig zijn geweest ja!!
Nee, de muffins zaten in de doos, de muis heb ik gemaakt voor een jongetje uit mijn klas voor sinterklaas. ;)
pi_89388229
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 15:38 schreef Anthraxx het volgende:

[..]

Heb jij meegemaakt dat iemand op het punt staat te springen en iemand roept "Sping dan"?
zie post erboven. niet live, maar foto's, video's :r en nieuws
pi_89388293
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 15:34 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik wel. En dat blijft zeker niet bij 1 geval. Niet dat ik mensen daarop veroordeel hoor :) , want ze zien het zelf ook niet.

Had bijv. een vriend die naar een instelling ging, zelfmoordpogingen e.d. blabla. Die heb ik een schop onder z'n reet heb gegeven door o.a. te zeggen dat ie zich niet zo moest aanstellen en zich niet zoveel moest aantrekken van dingen die "fout" gaan. En dat heeft 'm geholpen gaf ie later ook zelf toe. Nu gaat het overigens meer dan prima met 'm. ^O^
pi_89388298
Muffin ruikt iig lekker :9

zo een hap nemen.. :D
pi_89388319
quote:

Gedurfde uitspraak.
Ik vind het een onnozele ongefundeerde uitspraak. Heel populistisch. Blech.
Aantal zelfmoorden is de afgelopen 2 jaar met meer dan 10% gestegen tov voorgaande jaren, maar mensen moeten zich vooral niet zoveel aanstellen.
pi_89388336
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 15:38 schreef Sunnythesun het volgende:

_O- dat zou helemaal geweldig zijn geweest ja!!
Nee, de muffins zaten in de doos, de muis heb ik gemaakt voor een jongetje uit mijn klas voor sinterklaas. ;)
Toffe muis! ^O^
pi_89388346
quote:
99s.gif Op woensdag 1 december 2010 15:40 schreef rijsttafel het volgende:

[..]

Ik wel. En dat blijft zeker niet bij 1 geval. Niet dat ik mensen daarop veroordeel hoor :) , want ze zien het zelf ook niet.

Had bijv. een vriend die naar een instelling ging, zelfmoordpogingen e.d. blabla. Die heb ik een schop onder z'n reet heb gegeven door o.a. te zeggen dat ie zich niet zo moest aanstellen en zich niet zoveel moest aantrekken van dingen die "fout" gaan. En dat heeft 'm geholpen gaf ie later ook zelf toe. Nu gaat het overigens meer dan prima met 'm. ^O^
Dat was dan geen geval 'aanstellen', maar de weg kwijt zijn! Nogal een verschil.
pi_89388349
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 15:40 schreef Sunnythesun het volgende:
Muffin ruikt iig lekker :9

zo een hap nemen.. :D
Ok *O* Dan is dat goed gegaan *O* :9
pi_89388391
quote:
99s.gif Op woensdag 1 december 2010 15:40 schreef rijsttafel het volgende:

Anekdotisch 'bewijs' :')
Dat hij in die instelling ook is geholpen en dat er tijd overheen is gegaan had er vast niets mee ta maken, nee jouw 'stel je niet zo aan' was levensreddend! ^O^
pi_89388413
quote:

[..]

Gedurfde uitspraak.
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 15:41 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik vind het een onnozele ongefundeerde uitspraak. Heel populistisch. Blech.
Aantal zelfmoorden is de afgelopen 2 jaar met meer dan 10% gestegen tov voorgaande jaren, maar mensen moeten zich vooral niet zoveel aanstellen.
Wat heeft het met populisme te maken?

Overigens doe ik zo'n uitspraak niet zomaar. Heb het van dichtbij meegemaakt o.a. te lezen in bovenstaand verhaal. Andere verhalen hou ik voor me maar komen vaak op hetzelfde neer.

Mensen zoeken vaak gewoon teveel naar "fouten" in hun leven. Dingen gaan nooit fout, het is maar hoe je ernaar kijkt. En dat noem ik aanstellen, al zou ik die term nooit letterlijk zo tegen ze zeggen, natuurlijk.
  woensdag 1 december 2010 @ 15:44:57 #64
13783 Anthraxx
pi_89388455
quote:
Mensen zoeken vaak gewoon teveel naar "fouten" in hun leven. Dingen gaan nooit fout, het is maar hoe je ernaar kijkt. En dat noem ik aanstellen, al zou ik die term nooit letterlijk zo tegen ze zeggen, natuurlijk.
Sorry, nee, maar van dichtbij meegemaakt hoe iemand door 'fouten' in een depressie raakt. En daar heb ik twee jaar mee moeten leven. Ik zou dat echt geen aanstellen durven noemen.
pi_89388468
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 15:42 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Anekdotisch 'bewijs' :')
Dat hij in die instelling ook is geholpen en dat er tijd overheen is gegaan had er vast niets mee ta maken, nee jouw 'stel je niet zo aan' was levensreddend! ^O^
Ik ben geen zelf-proclaimed Dr Phil ofzo. Als hij zelf zegt dat dat 'm heel veel heeft geholpen, dan geloof ik dat. En dat hoeft niet per se door mijn instelling te komen, maar van je beste vrienden neem je ook sneller iets aan dan van de doktoren in zo'n kliniek, denk ik.
pi_89388538
Hij is lekker Pee!! ^O^ ^O^ Je mag blijven :+ ;)
pi_89388593
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 15:47 schreef Sunnythesun het volgende:
Hij is lekker Pee!! ^O^ ^O^ Je mag blijven :+ ;)
*veegt zweet van voorhoofd*
Gelukkig :X Weer een zorg minder :X

:P
pi_89388605
Nu ga ik kijken wat het minst schadelijk is uit de automaat :X
pi_89388607
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 15:41 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Dat was dan geen geval 'aanstellen', maar de weg kwijt zijn! Nogal een verschil.
Ik wil verder niet in details gaan over dat specifieke geval, maar dat was dan echt wel heel flink de weg kwijt.

Ik zeg ook niet dat hij het ernstigste geval van depressie ooit was, daar begon deze hele discussie namelijk mee. Dat veel "depressieve" mensen helemaal niet zo erg in de shit zitten als ze denken.
pi_89388610
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 15:48 schreef PdeHoog het volgende:
balisto :P
pi_89388618
quote:
99s.gif Op woensdag 1 december 2010 15:43 schreef rijsttafel het volgende:

Wat heeft het met populisme te maken?
Ik vind het een volkse, makkelijk scorende uitspraak geheel nergens op gebaseerd behalve wat je zelf vindt. Leken nonsens.
pi_89388631
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 15:48 schreef PdeHoog het volgende:
De lucht die erin zit. :P
pi_89388640
Ik vind dat je pas van aanstellen kan spreken als iemand duidelijk de term 'depressie' gebruikt voor 1 dagje je wat minder vrolijk voelen. Dat is namelijk geen depressie en om het dan meteen al te beweren is wellicht wat aanstellerig ja. Maar dan nóg moet je daar mee uitkijken, want je weet niet in hoeverre die persoon misschien al tijden mooi weer aan het spelen is terwijl er toch van alles aan de hand is!!
pi_89388659
quote:
99s.gif Op woensdag 1 december 2010 15:49 schreef rijsttafel het volgende:
Dat veel "depressieve" mensen helemaal niet zo erg in de shit zitten als ze denken.

dat zou iets goeds moeten zijn. dat kun je goed brengen. als je idd het woord aanstellen maar niet gaat gebruiken
pi_89388665
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 15:49 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik vind het een volkse, makkelijk scorende uitspraak geheel nergens op gebaseerd behalve wat je zelf vindt. Leken nonsens.
Oké. Dan maak ik ervan:

Veel mensen die tegenwoordig 'depressief' zijn, stellen zich gewoon aan, vind ik.
pi_89388701
quote:
99s.gif Op woensdag 1 december 2010 15:49 schreef rijsttafel het volgende:
Ik zeg ook niet dat hij het ernstigste geval van depressie ooit was, daar begon deze hele discussie namelijk mee. Dat veel "depressieve" mensen helemaal niet zo erg in de shit zitten als ze denken.

En daar zit het hem nou!! Kan merken dat je zelf geen ervaring met depressie hebt door die uitspraak! (wees blij! ;) )
Net als tegen iemand in een depressie zeggen: 'Joh, dan ga je toch gewoon wat leuks doen!' :') faal +1 :')
pi_89388731
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 15:50 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

dat zou iets goeds moeten zijn. dat kun je goed brengen. als je idd het woord aanstellen maar niet gaat gebruiken
quote:
En dat noem ik aanstellen, al zou ik die term nooit letterlijk zo tegen ze zeggen, natuurlijk.
pi_89388778
quote:
99s.gif Op woensdag 1 december 2010 15:52 schreef rijsttafel het volgende:

[..]

[..]

daarom zei ik ook idd ;)
pi_89388808
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 15:51 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

En daar zit het hem nou!! Kan merken dat je zelf geen ervaring met depressie hebt door die uitspraak! (wees blij! ;) )
Net als tegen iemand in een depressie zeggen: 'Joh, dan ga je toch gewoon wat leuks doen!' :') faal +1 :')
die heb ik nog niet gehoord maar :')
pi_89388878
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 15:51 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Ik zeg toch zelf dat er een verschil is tussen echte (erfelijke?) depressie en veel mensen die claimen "depressief" te zijn?

Dat verschil moet wel duidelijk zijn voor deze discussie natuurlijk.

Die vriend van me (waar op z'n verjaardag een ambulance moest worden gebeld.. dus echt kleine problemen had ie nu ook weer niet..), is maar een voorbeeld van zo iemand.
pi_89388879
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 15:21 schreef DarkElf het volgende:

[..]

Mooi niet, op de jouwe! *)
Die kan jouw bestedingen niet aan :P
pi_89389098
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 15:53 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

daarom zei ik ook idd ;)
ok ^O^

Aanstellen is ook een hard woord. En het is ook niet voor niets dat er in eerste instantie een tong-smiley achter stond. Het woord is misschien iets te overdreven in zo'n serieuze context, maar het dekt de lading van wat ik vind wel beter dan andere woorden kunnen (voorzover ik weet). In ieder geval zal je van mij nooit horen dat zelfbenoemde depressieve mensen er niet veel aan kunnen doen ofzo.
pi_89389147
quote:
99s.gif Op woensdag 1 december 2010 15:55 schreef rijsttafel het volgende:

[..]

Ik zeg toch zelf dat er een verschil is tussen echte (erfelijke?) depressie en veel mensen die claimen "depressief" te zijn?

Dat verschil moet wel duidelijk zijn voor deze discussie natuurlijk.

Die vriend van me (waar op z'n verjaardag een ambulance moest worden gebeld.. dus echt kleine problemen had ie nu ook weer niet..), is maar een voorbeeld van zo iemand.
Die vriend klinkt als iemand die wellicht andere klachten had dan een depressie, maar om het als aanstellen weg te zetten, daar ben ik toch een beetje huiverig voor hoor..

Iedereen die het interessant vind de tip om naar de voorstelling van Mike Boddé 'Pil' te gaan, of zijn gelijknamige boek te lezen. Staat hier hoog op de verlanglijst iig!!
pi_89389213
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 16:02 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Die vriend klinkt als iemand die wellicht andere klachten had dan een depressie

Dat sowieso

quote:
maar om het als aanstellen weg te zetten, daar ben ik toch een beetje huiverig voor hoor..
Ik niet :P
pi_89389237
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 15:55 schreef Den_Haag het volgende:

[..]

Die kan jouw bestedingen niet aan :P
vast wel :Y
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_89389279
quote:
99s.gif Op woensdag 1 december 2010 16:01 schreef rijsttafel het volgende:

In ieder geval zal je van mij nooit horen dat zelfbenoemde depressieve mensen er niet veel aan kunnen doen ofzo.
Je gaat van het algemene 'mensen met een depressie' naar 'zelfbenoemde depressie'. Dat lijken mij twee niet te vergelijken categorieën als je zo hard oordeelt.
pi_89389284
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 16:02 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Die vriend klinkt als iemand die wellicht andere klachten had dan een depressie, maar om het als aanstellen weg te zetten, daar ben ik toch een beetje huiverig voor hoor..

Iedereen die het interessant vind de tip om naar de voorstelling van Mike Boddé 'Pil' te gaan, of zijn gelijknamige boek te lezen. Staat hier hoog op de verlanglijst iig!!
Ik zag hem gister ook bij DWDD, lijkt me best een interessant boekje.
pi_89389325
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 15:49 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

balisto :P
Hebben ze niet :{ De automaat was leeg muv mergpijpen ( :9 ), marsen ( :9 ), bounties ( :9 ), Snelle Jelle's ( niet zo :9 ) en diverse soorten chips -O-
pi_89389371
quote:
99s.gif Op woensdag 1 december 2010 16:03 schreef rijsttafel het volgende:

Ik niet :P
Dat blijkt. Je gaat enorm kort door de bocht hier maar goed, dat was al duidelijk aan de andere reacties.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_89389390
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 16:05 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Je gaat van het algemene 'mensen met een depressie' naar 'zelfbenoemde depressie'. Dat lijken mij twee niet te vergelijken categorieën als je zo hard oordeelt.
Misschien was het dan niet helemaal duidelijk, maar dat bedoelde ik vanaf het begin al:
quote:
Dit was natuurlijk ook wel een beetje een snel getypt berichtje. Eentje die ik misschien niet goed heb verduidelijkt in het begin, vandaar misschien wat misverstand hier en daar :)
pi_89389423
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 16:04 schreef DarkElf het volgende:

[..]

vast wel :Y
als jij voor laarzen gaat shoppen gaat het veel te hard ;)
pi_89389425
deeg staat voor de laatste keer te rijzen en t ruikt heel lekker :9

(had laatst een snelweg sandwich, je moet wat als je geen mc donalds ofzo wilt, en dat brood (hoewel er van alles inzat wat ik niet kende en dus onnodig is) smaakte heel lekker. Was dus Nigellazaad. Dus toen dacht ik: dat kan ik beter *) )
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_89389448
quote:
15s.gif Op woensdag 1 december 2010 16:07 schreef DarkElf het volgende:

[..]

Dat blijkt. Je gaat enorm kort door de bocht hier maar goed, dat was al duidelijk aan de andere reacties.
Wees dan maar blij dat ik never nooit psycholoog zou willen worden :P
pi_89389450
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 16:08 schreef Den_Haag het volgende:

[..]

als jij voor laarzen gaat shoppen gaat het veel te hard ;)
Heb al laarzen, ben meer in de mood voor jurkjes enzo *O*

en je bent niet arm toch? :P
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_89389485
quote:
12s.gif Op woensdag 1 december 2010 16:08 schreef rijsttafel het volgende:

Wees dan maar blij dat ik never nooit psycholoog zou willen worden :P
Met een depressie kom je bij een psychiater O-)
pi_89389507
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 16:09 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Hoeft niet!! ;)
pi_89389529
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 16:09 schreef DarkElf het volgende:

[..]

Jurkjes shoppen met DE is dan wel weer leuk, D_H :7
pi_89389530
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 16:10 schreef Sunnythesun het volgende:

Hoeft niet!! ;)
Wel als je medicijnen krijg voorgeschreven, een psycholoog doet vaak de gesprekstherapie :Y
pi_89389535
quote:

[..]

:D ^O^ owja :P zal best

Maar dat lijkt me dan wel weer leuk :P
  woensdag 1 december 2010 @ 16:11:58 #100
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_89389579
Zo.
Tandartsbezoek weer overleefd.
Boodschappen gedaan. Lekker stuk zeeduivel bij de viswinkel gescoord.
Afspraak voor kennismaking met een re-integratiebedrijf gemaakt.

Soepie gegeten. Bijgelezen. :)
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_89389587
quote:
10s.gif Op woensdag 1 december 2010 16:11 schreef rijsttafel het volgende:

:D ^O^ owja :P

Maar dat lijkt me dan wel weer leuk :P
Toen ik bij een psychiater kwam was hij alleen maar geinteresseerd in de opleiding geneeskunde van nu en praatte hij met me alsof we een collegiaal overleg over een ander persoon met de naam Isabeau hadden :')
pi_89389618
lekker Golfer, zeeduivel! :9
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_89389629
quote:
14s.gif Op woensdag 1 december 2010 16:11 schreef golfer het volgende:
Zo.

Zeeduivel :9 Da's dan wel weer lekker zeg :9

quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 16:12 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Toen ik bij een psychiater kwam was hij alleen maar geinteresseerd in de opleiding geneeskunde van nu en praatte hij met me alsof we een collegiaal overleg over een ander persoon met de naam Isabeau hadden :')
:D _O-
pi_89389635
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 16:12 schreef DarkElf het volgende:
lekker Golfer, zeeduivel! :9
Dat dus!

Ik vind dat echt een heerlijke vis O+ :9
pi_89389654
quote:

[..]

Degene waar ik was liet zijn koffie omvallen en maakte daar een sprongetje bij en riep met een hoge stem: 'Oooeeehjeee!' :')
pi_89389658
quote:

[..]

Hehe, geweldig beroep. Beetje heel de dag lullen..
Klinkt een beetje als wat ik nu al doe.. :o

Heeft 't wel geholpen?
pi_89389678
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 16:13 schreef LieLie het volgende:

Degene waar ik was liet zijn koffie omvallen en maakte daar een sprongetje bij en riep met een hoge stem: 'Oooeeehjeee!' :')
Dat had ie van mij ook zo kunnen doen :D :D
Echt zo'n mafkees!
pi_89389693
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 16:11 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Wel als je medicijnen krijg voorgeschreven, een psycholoog doet vaak de gesprekstherapie :Y
Ik kreeg ze van de huisarts.. ;)
Nu weer, maar nu ben ik niet zwaar depressief, dus dat telt niet ;)
pi_89389704
quote:
99s.gif Op woensdag 1 december 2010 16:13 schreef rijsttafel het volgende:

Hehe, geweldig beroep. Beetje heel de dag lullen..
Klinkt een beetje als wat ik nu al doe.. :o

Heeft 't wel geholpen?
Ja :Y

Medicijnen & vriendinnen = goud waard *)
pi_89389753
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 16:14 schreef Sunnythesun het volgende:

Ik kreeg ze van de huisarts.. ;)
Nu weer, maar nu ben ik niet zwaar depressief, dus dat telt niet ;)
Ik hoor wel vaker dat huisartsen dat helemaal in eigen beheer op zich nemen, maar ik zou toch het liefst via een psychiater gaan. Die doet niet anders dan psychopharmaca.
pi_89389784
ik vind huisartsen prima artsen hoor maar zodra ze zich echt gaan bezig houden met het behandelen van iets vind ik toch dat het via een specialist hoort te gaan, met als vinger aan de pols de huisarts bijv. / of voor onderhoud...
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_89389828
mmm rode grapefruit op, zo lekker vind ik dat O+
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_89389832
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 16:15 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik hoor wel vaker dat huisartsen dat helemaal in eigen beheer op zich nemen, maar ik zou toch het liefst via een psychiater gaan. Die doet niet anders dan psychopharmaca.
Nou, het was toen nogal acuut en mijn moeder eiste zo ongeveer dat er medicijnen in gingen. Daarnaast wel naar een therapeut hoor, maar dat was geen psychiater. Was ook niet nodig, ik reageerde snel en goed op het spul en de gesprekken, :) Was iemand die ik al kende, dat was op dat moment wel zo fijn voor me.
Bij hele ernstige of aanhoudende klachten wordt je normaliter wel naar een psychiater doorverwezen lijkt me ja. :Y
pi_89389857
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 16:14 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Gelukkig :Y Ben blij voor je ^O^
pi_89389941
quote:
14s.gif Op woensdag 1 december 2010 16:18 schreef rijsttafel het volgende:

Gelukkig :Y Ben blij voor je ^O^
Is alweer een tijd geleden hoor ;)
Maar ik ben ook blij voor mij.
pi_89390021
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 16:06 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Hebben ze niet :{ De automaat was leeg muv mergpijpen ( :9 ), marsen ( :9 ), bounties ( :9 ), Snelle Jelle's ( niet zo :9 ) en diverse soorten chips -O-
dus wat werd het? snelle jelle was dan wel weer het minst ongezond :P
pi_89390066
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 16:20 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Is alweer een tijd geleden hoor ;)
Maar ik ben ook blij voor mij.
Dat dacht ik al ! Maar toch :P

Ben ook blij voor ieder ander in dit topic die zoiets heeft gehad *O*
pi_89390072
quote:

[..]

of bij allebei :') ;(
pi_89390156
quote:
14s.gif Op woensdag 1 december 2010 16:11 schreef golfer het volgende:
Zo.

leuke dag ;)
pi_89390169
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 16:09 schreef DarkElf het volgende:

[..]

dat niet. :)
pi_89390234
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 16:26 schreef Den_Haag het volgende:

[..]

dat niet. :)
Wij ook niet *O* dus ik koop mijn jurkjes lekker zelf :P
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_89390257
Wat schaft jullie pot vanavond trouwens?

Zeeduivel voor de Bloemendaaltjes :) En Ik heb dus zelfgemaakte tonijnsalade op Nigellabrood (alleen nog even bakken zo)...
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_89390260
quote:

[..]

ik praat met hem nooit over 'problemen'. hij vraagt na uitgebreid te vertellen over vakanties en dikke collega's hoe het met me gaat en dan zeg ik 'goed' en schrijft hij medicijnen uit. klaar gesprek :D maar als ik een vraag heb ofzo kan ik wel altijd bij hem terecht.
pi_89390318
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 16:28 schreef DarkElf het volgende:

Zeeduivel voor de Bloemendaaltjes :) En Ik heb dus zelfgemaakte tonijnsalade op Nigellabrood (alleen nog even bakken zo)...
Lasagne :9
pi_89390333
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 16:29 schreef LieLie het volgende:

[..]

Lasagne :9
Oh lekker, moet ik ook weer eens maken :9
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_89390346
quote:
12s.gif Op woensdag 1 december 2010 16:27 schreef DarkElf het volgende:

[..]

Wij ook niet *O* dus ik koop mijn jurkjes lekker zelf :P
maar we gaan wel shoppen :D
  woensdag 1 december 2010 @ 16:30:52 #127
55709 Stereotomy
pi_89390363
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 16:28 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

ik praat met hem nooit over 'problemen'. hij vraagt na uitgebreid te vertellen over vakanties en dikke collega's hoe het met me gaat en dan zeg ik 'goed' en schrijft hij medicijnen uit. klaar gesprek :D maar als ik een vraag heb ofzo kan ik wel altijd bij hem terecht.
Klinkt gemakzuchtig :')

En Rijst heeft het helemaal niet over mensen die daadwerkelijk depressief (gediagnostiseerd) zijn, maar mensen die zich een tijdje down voelen zichzelf de steun en kreun toeeigenen waarmee 'echt' depressieve mensen mee moeten leven.
pi_89390366
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 16:30 schreef Den_Haag het volgende:

[..]

maar we gaan wel shoppen :D
Is dat zo? :o Ik weet van niets!
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_89390367
ik merk als ik thuiskom weer wat we gaan eten :s)
pi_89390375
quote:

Gepocheerde vis met wortel, venkel en koolraap.

Wat een toestand trouwens!
  woensdag 1 december 2010 @ 16:32:11 #131
55709 Stereotomy
pi_89390414
Hooters is me aan het bitch testen!! *O*

Ze wilde dat we samen gingen fietsen naar Salsa ivm gladheid (samen op je bek vallen is blijkbaar zachter ofzo :?) en ik zei dat ik daar geen tijd voor had en apart daarnaartoe wilde fietsen. Toen werd ze heel kortaf en bitchy. *)
pi_89390431
Zwembandjes genoeg hier :W
Wat is het toch stom om jezelf op film terug te zien en ik moet steeds bij stage mezelf filmen
Maar verder was het weer een gezellige middag op stage
pi_89390439
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 16:30 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

En Rijst heeft het helemaal niet over mensen die daadwerkelijk depressief (gediagnostiseerd) zijn, maar mensen die zich een tijdje down voelen zichzelf de steun en kreun toeeigenen waarmee 'echt' depressieve mensen mee moeten leven.
maar vind het wel fijn. zo word ik niet behandeld als een 'patient' want dan zou ik me nog zielig gaan voelen ook :P . dat wil hij volgens mij ook. denk niet dat hij echt gemakzuchtig is want hij is directeur van de GGZ (Rijnstreek), arts, psychiater en chirurg ;)
pi_89390463
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 16:30 schreef DarkElf het volgende:

[..]

Is dat zo? :o Ik weet van niets!
Staat in je agenda :Y
pi_89390471
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 16:32 schreef Stereotomy het volgende:

Ze wilde dat we samen gingen fietsen naar Salsa ivm gladheid (samen op je bek vallen is blijkbaar zachter ofzo :?) en ik zei dat ik daar geen tijd voor had en apart daarnaartoe wilde fietsen. Toen werd ze heel kortaf en bitchy. *)
of ze wil je of ze vind dat iedereen voor haar moet knielen..
pi_89390480
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 16:33 schreef Den_Haag het volgende:

[..]

Staat in je agenda :Y
nietus! :o
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_89390482
quote:

dat word boemsen :9
pi_89390487
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 16:22 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

dus wat werd het? snelle jelle was dan wel weer het minst ongezond :P
Een bak Wiener Melange :') En Snelle Jelle is net zo goed ongezond hoor :P Heb je al die discussies weer niet gevolgd? :N
pi_89390489
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 16:31 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Hij is los!

Maar jij hebt 3fm ook aan ;')
pi_89390491
quote:

Klinkt goed!

Ik een groentequiche met ricotta en zongedroogde tomaten. :9~ Eindelijk weer eens tijd om een beetje normaal te koken *O*
pi_89390497
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 16:31 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

ook al zo lekker.

en nou idd he? :o
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_89390518
Zal ik gorgonzola door de lasagne doen? Anders gooi ik het weer weg :P
pi_89390530
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 16:33 schreef LieLie het volgende:

[..]

Hij is los!

Maar jij hebt 3fm ook aan ;')
Ja!! Toevallig dat Bart Jan het net meldde :D :Y
pi_89390539
Morgen weer zelfgemaakte pizza *O*
vanavond alvast het deeg maken :D
pi_89390545
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 16:34 schreef LieLie het volgende:
:9 :9 :9
pi_89390547
quote:

k weet het nog niet -O- Gisteravond weer dat deeg voor de quiche niet gemaakt dus moet wat verzinnen. Kwam gisteravond in een kookblaadje nog wel een lekker recept voor gevulde paprika tegen. Misschien dat dat het gaat worden met wat gekookte aardappeltjes.
pi_89390577
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 16:33 schreef DarkElf het volgende:

[..]

nietus! :o
wellus
  woensdag 1 december 2010 @ 16:35:24 #148
55709 Stereotomy
pi_89390579
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 16:32 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

maar vind het wel fijn. zo word ik niet behandeld als een 'patient' want dan zou ik me nog zielig gaan voelen ook :P . dat wil hij volgens mij ook. denk niet dat hij echt gemakzuchtig is want hij is directeur van de GGZ (Rijnstreek), arts, psychiater en chirurg ;)
Ik zie liever een vakman van één specialisatie dan een alles-in-één die ook nog managementtaken uitvoert. :o
pi_89390603
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 16:35 schreef Den_Haag het volgende:

[..]

wellus
waar dan? :o
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_89390619
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 16:34 schreef Sarabi het volgende:
Morgen weer zelfgemaakte pizza *O*
vanavond alvast het deeg maken :D
:9

Wij zondag waarschijnlijk weer! Als we sinterklaas vieren!
M'n ouders hebben ook zo'n pizza-oven, dus dan kunnen we met zeven man wel pizza eten!
pi_89390654
soms weet ik niet meer wat ik moet koken :') Ik vind zoveel lekker en de mr ook :D
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_89390660
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 16:35 schreef DarkElf het volgende:

[..]

waar dan? :o
Milaan :D
pi_89390687
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 16:36 schreef Den_Haag het volgende:

[..]

Milaan :D
Ja maar daar ben jij later dan ik er ben schatje!
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_89390719
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 16:36 schreef DarkElf het volgende:
soms weet ik niet meer wat ik moet koken :') Ik vind zoveel lekker en de mr ook :D
:o DE :o Dit is een ontboezeming :o Wat zeg je nu :o Zoveel kookboeken en dan niet weten wat je meot koken _O- Misschien moet je gewoon de Mr eens twee nummers laten roepen: de eerste is het kookboek en het tweede de pagina :P
pi_89390721
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 16:36 schreef DarkElf het volgende:
Mr DE tegen DE:
Nee, alsjeblieft lief, niet weer dát.. dat hebben we 2 maanden geleden al op..
pi_89390730
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 16:37 schreef DarkElf het volgende:

[..]

Ja maar daar ben jij later dan ik er ben schatje!
hoezo?
pi_89390755
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 16:36 schreef LieLie het volgende:

[..]

M'n ouders hebben ook zo'n pizza-oven, dus dan kunnen we met zeven man wel pizza eten!
Ik heb zo'n ding aan het werk gezien afgelopen zaterdag :o Echt geweldig :o Eigenlijk gewoon jammer dat ik geen plek meer heb in mijn keuken om hem op te bergen :')
pi_89390766
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 16:39 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Ik heb zo'n ding aan het werk gezien afgelopen zaterdag :o Echt geweldig :o Eigenlijk gewoon jammer dat ik geen plek meer heb in mijn keuken om hem op te bergen :')
Hij staat bij ons in de kelderkast 8-)
pi_89390788
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 16:39 schreef LieLie het volgende:

[..]

Hij staat bij ons in de kelderkast 8-)
Ik heb geen kelderkast -O-
pi_89390798
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 16:38 schreef Den_Haag het volgende:

[..]

hoezo?
nou ik ga begin juni naar Italie en jij later toch?
Of hebben we een date :9 afgesproken die ik mij niet meer kan herinneren?
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_89390813
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 16:39 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Ik heb geen kelderkast -O-
Een andere kast? :P
pi_89390814
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 16:38 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

:o DE :o Dit is een ontboezeming :o Wat zeg je nu :o Zoveel kookboeken en dan niet weten wat je meot koken _O- Misschien moet je gewoon de Mr eens twee nummers laten roepen: de eerste is het kookboek en het tweede de pagina :P
erg he? :@
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_89390824
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 16:40 schreef DarkElf het volgende:

[..]

nou ik ga begin juni naar Italie en jij later toch?
ahh, maar ik dacht daarvoor ff een lang weekend ;)
pi_89390847
quote:

[..]

Och, is toch het zelfde als dat je kast vol hangt met kleren maar je niet weet wat je aan moet trekken? :+ ;)
pi_89390852
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 16:40 schreef Den_Haag het volgende:

[..]

ahh, maar ik dacht daarvoor ff een lang weekend ;)
Aahhh :D daar wist ik nog niets van!
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  woensdag 1 december 2010 @ 16:41:19 #166
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_89390855
quote:

Zeeduivel voor de Bloemendaaltjes :)
Ja, moet mijzelf nu ik 2 dagen voor dat onderzoek nauwelijks iets mag eten toch een beetje verwennen.
Zeeduivel wordt vergezeld door aardappeltjes met tijm en rozemarijn uit de oven en als groente zeekraal (dat stond niet op het lijstje verboden groentes). :9
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_89390858
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 16:41 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Och, is toch het zelfde als dat je kast vol hangt met kleren maar je niet weet wat je aan moet trekken? :+ ;)
ja is ook stom :P
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_89390877
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 16:41 schreef golfer het volgende:

[..]

Ja, moet mijzelf nu ik 2 dagen voor dat onderzoek nauwelijks iets mag eten toch een beetje verwennen.
Zeeduivel wordt vergezeld door aardappeltjes met tijm en rozemarijn uit de oven en als groente zeekraal (dat stond niet op het lijstje verboden groentes). :9
klinkt heerlijk!
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_89390889
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 16:41 schreef DarkElf het volgende:

[..]

ja is ook stom :P
Ja, belachelijk zelfs :Y
Maar het overkomt me geregeld O-)
pi_89390903
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 16:40 schreef LieLie het volgende:

[..]

Een andere kast? :P
Die zitten vol :X

quote:

[..]

Ja. Ach. Er zijn echt ergere dingen op de wereld ;) Maar een keer random door je kookboeken gaan is natuurlijk ook leuk he :D Of net als in Julie & Julia een heel kookboek doorwerken :9 Van voor naar achter :D
pi_89390923
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 16:35 schreef Stereotomy het volgende:

Ik zie liever een vakman van één specialisatie dan een alles-in-één die ook nog managementtaken uitvoert. :o
Ik wilde het niet zeggen, maar dacht hetzelfde :D
pi_89390924
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 16:42 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Die zitten vol :X

Nieuw huis? :7
pi_89390943
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 16:30 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Dat is inderdaad wel een belangrijk onderscheid wat gemaakt moet worden. En dat die grens tussen die twee wat wazig is snap ik ook nog wel. Verdere meningen van mij over dit onderwerp bewaar ik wel voor een andere keer. :P

quote:

Bitch testen? Wat is dat? :o
pi_89390945
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 16:42 schreef LieLie het volgende:

[..]

Nieuw huis? :7
Graag :9
pi_89390960
Ross kookt overigens vanavond en ik heb geen idee wat :7
pi_89390993
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 16:41 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Ja, belachelijk zelfs :Y
Maar het overkomt me geregeld O-)
Ik herken het echt helemaal niet! O-)
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_89391003
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 16:43 schreef Isabeau het volgende:
Ross kookt overigens vanavond en ik heb geen idee wat :7
Geloof ook niet dat je het heel erg vnd dat je het ng niet weet :P
pi_89391063
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 16:41 schreef DarkElf het volgende:

[..]

Aahhh :D daar wist ik nog niets van!
bij deze :D
pi_89391130
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 16:44 schreef PdeHoog het volgende:

Geloof ook niet dat je het heel erg vnd dat je het ng niet weet :P
Hij kookt echt geweldig hoor!
alleen slank is anders :')
pi_89391151
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 16:36 schreef LieLie het volgende:

[..]

Lekker lekker :D
Een pizza-oven is wel cool :)
pi_89391200
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 16:46 schreef Isabeau het volgende:

[..]

alleen slank is anders :')
pi_89391206
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 16:46 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Dat bedoel ik dus :Y) :D Liefde van de vrouw gaat door de maag 8-)
pi_89391277
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 16:48 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Dat bedoel ik dus :Y) :D Liefde van de vrouw gaat door de maag 8-)
Mnou :P
pi_89391318
Ik zal mijn drie-kazen-lasagne gaan maken (mozzarella, parmezaan, gorgonzola) :9
pi_89391319
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 16:33 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Een bak Wiener Melange :') En Snelle Jelle is net zo goed ongezond hoor :P Heb je al die discussies weer niet gevolgd? :N
ik mag niet meer teruglezen van jou :P

maar ik zei minst ongezond
pi_89391349
Als Steer dit al een bitchy actie vind dan ben ik echt een Bitch trouwens _O-
pi_89391355
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 16:50 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

ik mag niet meer teruglezen van jou :P
Nou, dit speelde zich al een hele tijd geleden af hoor :P
pi_89391374
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 16:45 schreef Den_Haag het volgende:

[..]

bij deze :D
Nou gezellig. Ik neem de mr mee en jij??
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_89391387
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 16:50 schreef LieLie het volgende:
Ik zal mijn drie-kazen-lasagne gaan maken (mozzarella, parmezaan, gorgonzola) :9
Als jj nou je pizza-oventje meeneemt? Dan heb ik muffins :9
pi_89391451
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 16:50 schreef FutureFairytale het volgende:

maar ik zei minst ongezond
edit-slet :{w

Maar het maakt niet uit! De kcals van al die dingen slingeren rond de 200-220 dus effectief maakt het geen drol uit :) Nog een kwartiertje en dan mag ik naar huis van mezelf. Enige probleme: ik moet wel boodschappen doen :')
  woensdag 1 december 2010 @ 16:53:04 #191
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_89391468
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 16:48 schreef PdeHoog het volgende:

Liefde van de vrouw gaat door de maag 8-)
Ja, waarom denk je dat ik als feeder elke dag lekkere dingen sta te koken voor mijn (v)echtgenote? ;)
Poef.....gone! ©golfer
pi_89391556
quote:
En Ik heb dus zelfgemaakte tonijnsalade op Nigellabrood (alleen nog even bakken zo)...
Ik stond ook al verlekkerd te kijken naar de tonijnsalade bij de viszaak, maar ik denk dat ie van jou zomaar lekkerder smaakt :9
Er staat hier ook alweer een maisbroodje te rijzen O+
pi_89391638
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 16:52 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Maar het maakt niet uit! De kcals van al die dingen slingeren rond de 200-220 dus effectief maakt het geen drol uit :) Nog een kwartiertje en dan mag ik naar huis van mezelf. Enige probleme: ik moet wel boodschappen doen :')
Ik heb gisteren voor het eerst dit jaar (2) speculaas koeken op :9
Zat ook rond de 200kcal dus geen ramp, maar toch nutteloos :D
pi_89391659
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 16:52 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

gewoon heel hard door de chocolade paden rennen :P
pi_89391662
Een spannend verhaal. Dit gebeurde vandaag in de kantine:

"mag ik een broodje brie of kaas ofzo?"
- 'heb ik niet, maar wil je misschien kipkerrie of ham of iets?'
"eh iets zonder vlees heeft u dat?"
- 'ja een broodje brie'
"ja doe dat dan maar :') "
pi_89391701
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 16:56 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

gewoon heel hard door de chocolade paden rennen :P
Da's het probleem niet :P Het is KOUD!
pi_89391709
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 16:53 schreef golfer het volgende:

[..]

Ja, waarom denk je dat ik als feeder elke dag lekkere dingen sta te koken voor mijn (v)echtgenote? ;)
:D _O_ Plus dat je toch ff niks anders te doen hebt :+
pi_89391765
quote:
6s.gif Op woensdag 1 december 2010 16:51 schreef DarkElf het volgende:

[..]

Nou gezellig. Ik neem de mr mee en jij??
Dacht dat wij met z'n tweeen gingen
pi_89391780
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 16:53 schreef golfer het volgende:

[..]

als ik later groot ben wil ik een feeder als vrouw
pi_89391805
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 16:55 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Ik heb gisteren voor het eerst dit jaar (2) speculaas koeken op :9
Zat ook rond de 200kcal dus geen ramp, maar toch nutteloos :D
Maar wel lekker he :9 Het genot van zo'n speculaaskoek is gewoon die zinloze kcals waard O+ hmm...niet de juiste mentaliteit op dit moment met een rammelende maag :P
  woensdag 1 december 2010 @ 16:59:09 #201
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_89391841
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 16:57 schreef PdeHoog het volgende:

:D _O_ Plus dat je toch ff niks anders te doen hebt :+
Ja, ik moet maar eens gaan WOW-en ofzo. :P
Poef.....gone! ©golfer
pi_89391873
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 16:58 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Maar wel lekker he :9 Het genot van zo'n speculaaskoek is gewoon die zinloze kcals waard O+ hmm...niet de juiste mentaliteit op dit moment met een rammelende maag :P
niet aan al dat lekkers denken ;)
pi_89391877
_O- Thijs komt me de Kerst delicious brengen en Sam probeert nu dat ding uit mijn handen te jatten zodat hij er een koekje mee kan verdienen.. _O-
pi_89391886
quote:
12s.gif Op woensdag 1 december 2010 16:59 schreef golfer het volgende:

Leuk! _O-
Kost nu maar 5 euro om te beginnen *)
pi_89391897
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 16:57 schreef Den_Haag het volgende:

[..]

Dacht dat wij met z'n tweeen gingen
Oh? Maar dat kan toch helemaal niet! En mijn reputatie dan?
Als bekend wordt dat ik alleen met jou op stap ga.... :o

;)
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_89392006
Ik ga naar huis :W
pi_89392059
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 16:59 schreef Sunnythesun het volgende:
_O- Thijs komt me de Kerst delicious brengen en Sam probeert nu dat ding uit mijn handen te jatten zodat hij er een koekje mee kan verdienen.. _O-
Xena ligt hier zoveel te slapen dat ik net een poging deed om haar aan het spelen te krijgen :
Ze heeft 2 minuten achter een propje aangelopen, en hier doet ze (omdat het moet) een aanvalletje op een witte wkworm :P

pi_89392227
:D Xena O+
pi_89392232
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 16:54 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Ik stond ook al verlekkerd te kijken naar de tonijnsalade bij de viszaak, maar ik denk dat ie van jou zomaar lekkerder smaakt :9
Er staat hier ook alweer een maisbroodje te rijzen O+
Maisbrood! O+

Tis niets bijzonders hoor; tonijn (uit blik :P) paprika fijngesneden, augurkje fijngesneden, bosuitjes, gekookte eitjes, griekse yoghurt, klein beetje mayo, beetje mosterd en klaar.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_89392264
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 17:03 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Xena ligt hier zoveel te slapen dat ik net een poging deed om haar aan het spelen te krijgen :
Ze heeft 2 minuten achter een propje aangelopen, en hier doet ze (omdat het moet) een aanvalletje op een witte wkworm :P

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Een vriend van mij heeft zo'n soort kat. Die ligt je heel de tijd maar een beetje aan te kijken vanaf de kast. En als je 'm balletjes gooit of dingen voor z'n neus houdt kijkt ie je aan van: "wat doe jij nou weer raar?" :D Zelfs op dat kattengeur spul reageert ie niet :P
pi_89392322
Quiche maken, machine ontwerpen, werk voorbereiden, film kijken :W
pi_89392332
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 17:00 schreef DarkElf het volgende:

[..]

Oh? Maar dat kan toch helemaal niet! En mijn reputatie dan?
Als bekend wordt dat ik alleen met jou op stap ga.... :o

;)
En wat dacht je van mijn reputatie :o
pi_89392337
Ow, ik vergat "eten" :P
pi_89392358
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 17:08 schreef Den_Haag het volgende:

[..]

En wat dacht je van mijn reputatie :o
Wat? Dat je met een keurig getrouwde vrouw op stap bent?
kan je alleen maar goed doen denk ik *)
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_89392550
quote:
99s.gif Op woensdag 1 december 2010 17:07 schreef rijsttafel het volgende:

Een vriend van mij heeft zo'n soort kat. Die ligt je heel de tijd maar een beetje aan te kijken vanaf de kast. En als je 'm balletjes gooit of dingen voor z'n neus houdt kijkt ie je aan van: "wat doe jij nou weer raar?" :D Zelfs op dat kattengeur spul reageert ie niet :P
Lekker sloom :D
Sinds zij (veel) buiten loopt en flink op muizen jaagt is het spelen wel afgenomen.. maar nu met de kou is ze veel binnen/slaapt veel/eet veel (ze is 's winters echt veel dikker in haar vacht en vetjes dan 's zomers, echt een dikkopje nu :o ) dus ik probeer haar dan wat meer lichaamsbeweging te geven.
Mss maar eens zo'n laserpen die P heeft aanschaffen :D
pi_89392621
zo'n laserpen is leuk idd :Y
(hoewel t ook werkt met de taartschep en een spotje, daar is onze pers dol op :D)
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_89392655
Gaat ze met dit weer überhaupt naar buiten B?
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_89392752
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 17:15 schreef DarkElf het volgende:
Gaat ze met dit weer überhaupt naar buiten B?
Ja hoor, en ze had in de nacht van ma of di ook alweer een muis te pakken :o Zal wel bevroren zijn geweest trouwens :P
Ze scharrelt poosje in de tuin als we haar door de tuinkamer naar buiten laten, of gaat door het kattenluik hierboven via het balkon een poosje naar buiten.
Zelfs nu gebruikt ze de kattenbak niet, dus ze mot wel denk ik :+
pi_89392758
pi_89392790
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 17:17 schreef Sunnythesun het volgende:
Onboeiend gesprek S? :P

Leuke muis trouwens ^O^ En die muffins van Pee *;
pi_89392849
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 17:18 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Onboeiend gesprek S? :P

Leuke muis trouwens ^O^ En die muffins van Pee *;
_O- nee joh! Ben gewoon dood moe :O En moet straks nog weer naar school.. Hierna gelukkig nog maar 1x de laatste week voor de kerstvakantie, dan ben ik van de werkgroepen af (behalve schoolkrant en handbalcoachen, maar dat is nooit 's avonds)
pi_89392855
Oh en LieLie nog ff pompommen voor je cijfers *O* *O*

Wat kan je snel terecht, bij de sportarts Elf, das wel fijn.
  woensdag 1 december 2010 @ 17:19:47 #223
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_89392856
:W

Thuis, moe

:W
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
pi_89392928
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 17:17 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Ja hoor, en ze had in de nacht van ma of di ook alweer een muis te pakken :o Zal wel bevroren zijn geweest trouwens :P
Ze scharrelt poosje in de tuin als we haar door de tuinkamer naar buiten laten, of gaat door het kattenluik hierboven via het balkon een poosje naar buiten.
Zelfs nu gebruikt ze de kattenbak niet, dus ze mot wel denk ik :+
Muisijsje :9

Of ze doet het achter de bank maar wrs zal ze iid naar buiten gaan :D
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_89392984
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 17:19 schreef Bluezz het volgende:

Wat kan je snel terecht, bij de sportarts Elf, das wel fijn.
Ja fijn he? Das België, serieus! Niet dat alles hier beter is hoor, begrijp mij niet verkeerd maar wachtlijsten hebben ze hier nog zelden van gehoord :) Ideaal.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  woensdag 1 december 2010 @ 17:22:59 #226
55709 Stereotomy
pi_89393010
quote:
99s.gif Op woensdag 1 december 2010 16:43 schreef rijsttafel het volgende:

Bitch testen? Wat is dat? :o
Vrouwen die onterecht gaan pruilen en met afwijzing dreigen wanneer ze hun zin niet krijgen. Je hebt als man twee opties nadat je EERST hebt nagedacht of je idd onaardig tegen haar geweest bent. Is dit niet zo, dan:

1) kun je alsnog je excuses gaan aanbieden, zeggen dat ze gelijk heeft, en dat je haar niet wilde kwetsen, en dat het je spijt (terwijl je dit niet meent, maar haar gewoon niet kwaad wil zien)

of

2) negeren. Je bent immers redelijk geweest. Na een tijdje als ze weer wat afgekoeld is kun je dan alsnog je beslissing uitleggen en zeggen dat ze niet *altijd* haar zin kan krijgen alleen omdat ze het zelf wil. :+
pi_89393107
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 17:22 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Vrouwen die onterecht gaan pruilen en met afwijzing dreigen wanneer ze hun zin niet krijgen. Je hebt als man twee opties nadat je EERST hebt nagedacht of je idd onaardig tegen haar geweest bent. Is dit niet zo, dan:

1) kun je alsnog je excuses gaan aanbieden, zeggen dat ze gelijk heeft, en dat je haar niet wilde kwetsen, en dat het je spijt (terwijl je dit niet meent, maar haar gewoon niet kwaad wil zien)

of

2) negeren. Je bent immers redelijk geweest.
Komt dat uit 'Relaties voor Dummies'? :D
  woensdag 1 december 2010 @ 17:26:11 #228
55709 Stereotomy
pi_89393126
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 17:25 schreef LieLie het volgende:

[..]

Komt dat uit 'Relaties voor Dummies'? :D
:Y
  woensdag 1 december 2010 @ 17:29:05 #229
55709 Stereotomy
pi_89393246
Bitch test jij je vent ook wel eens LieLie? Doorgaans doen vrouwen dit onbewust. Zijn ze stiekem ook teleurgesteld als hun vent toegeeft aan ze. :P
pi_89393251
mijn brood ruikt echt lekker :9

serieus een aanrader voor broodbakkers hier: Nigella! (t zaad dus, niet de mevrouw :P)
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_89393260
Aanstellerige vrouwen zijn dat steer :{w :P

Dit commentaar is echt grappig :D
http://humortv.vara.nl/wa.343623.pootjeklap.html
pi_89393283
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 17:29 schreef Stereotomy het volgende:
Bitch test jij je vent ook wel eens LieLie? Doorgaans doen vrouwen dit onbewust. Zijn ze stiekem ook teleurgesteld als hun vent toegeeft aan ze. :P
Nee hoor :D
pi_89393286
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 17:29 schreef DarkElf het volgende:
mijn brood ruikt echt lekker :9

serieus een aanrader voor broodbakkers hier: Nigella! (t zaad dus, niet de mevrouw :P)
Ok! Ik begin het ook steeds leuker te vinden (en het brood is echt te lekker dus ook weer zo op :') ik vries het in, maar dat zal jij ook wel doen vermoed ik)
  woensdag 1 december 2010 @ 17:30:53 #234
55709 Stereotomy
pi_89393319
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 17:29 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Nee hoor :D
Ook niet als dit keer op keer gebeurt? Goed nadenken en eerlijk zijn, Sarabi! oO/

Af en toe moet je een meisje haar zin gunnen, ook al heeft ze niet gelijk, dáár ben ik het zeker mee eens. :P ;)
pi_89393349
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 17:29 schreef Bluezz het volgende:
Aanstellerige vrouwen zijn dat steer :{w :P

Dit commentaar is echt grappig :D
http://humortv.vara.nl/wa.343623.pootjeklap.html
_O- _O-
pi_89393393
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 17:29 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Ok! Ik begin het ook steeds leuker te vinden (en het brood is echt te lekker dus ook weer zo op :') ik vries het in, maar dat zal jij ook wel doen vermoed ik)
yep :Y Gaat prima. Heb nu 2 broden in de oven liggen.. 1 voor zometeen, 1 voor de vriezer.

En was meer van plan maar volgende week bak ik wel weer ander brood. Als je eenmaal de slag te pakken hebt en t goeie deeg gevoel kost het niet zoveel tijd.

ja t rijzen maar daarbij hoef je niet te blijven kijken natuurlijk :P
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  woensdag 1 december 2010 @ 17:33:13 #237
63722 z80
I fink you freaky
pi_89393422
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 16:56 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Da's het probleem niet :P Het is KOUD!
Harder rennen, krijg je het vanzelf warm.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_89393498
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 17:30 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Ook niet als dit keer op keer gebeurt? Goed nadenken en eerlijk zijn, Sarabi! oO/

Af en toe moet je een meisje haar zin gunnen, ook al heeft ze niet gelijk, dáár ben ik het zeker mee eens. :P ;)
Ligt er inderdaad aan, in welke situaties en hoevaak :Y
  woensdag 1 december 2010 @ 17:36:18 #239
55709 Stereotomy
pi_89393553
vrouwen hebben ons gewoon bij de ballen 8)7
  woensdag 1 december 2010 @ 17:37:11 #240
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_89393599
quote:
6s.gif Op woensdag 1 december 2010 17:36 schreef Stereotomy het volgende:
Speak for yourself! :{w
Poef.....gone! ©golfer
pi_89393610
quote:
Alsof je dat erg vind ;)
pi_89393677
quote:
11s.gif Op woensdag 1 december 2010 17:37 schreef golfer het volgende:

[..]

Speak for yourself! :{w
en jij al helemaal! Met je grote mond, maar ondertussen... :P
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_89393747
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 17:29 schreef Stereotomy het volgende:
Jawel hoor :P
  woensdag 1 december 2010 @ 17:44:26 #244
55709 Stereotomy
pi_89393908
vreselijk vind ik het. Kan helemaal niet tegen conflicten en vrouwen ruiken }:| dat aan me ofzo :? Dan doen ze onredelijk, denk ik: jamaar, ik doe niks verkeerd waarom doe je nou zo? :@ En dan ga je met hangende pootjes en puppyogen om haar goedkeuring vragen en voila, weer gefriendzoned. :P
  woensdag 1 december 2010 @ 17:44:49 #245
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_89393921
quote:
10s.gif Op woensdag 1 december 2010 17:38 schreef DarkElf het volgende:

en jij al helemaal! Met je grote mond, maar ondertussen... :P
*afdruipt en stilletje in hoekje gaat zitten *
Poef.....gone! ©golfer
pi_89394033
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 16:14 schreef Isabeau het volgende:

Ik ben het met Isa eens :)
pi_89394085
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 16:34 schreef LieLie het volgende:
O+ Gorgonzola
pi_89394136
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 16:41 schreef golfer het volgende:
Oei, moet je voor darm-scopie?
pi_89394153
quote:
6s.gif Op woensdag 1 december 2010 17:44 schreef Stereotomy het volgende:
vreselijk vind ik het. Kan helemaal niet tegen conflicten en vrouwen ruiken }:| dat aan me ofzo :? Dan doen ze onredelijk, denk ik: jamaar, ik doe niks verkeerd waarom doe je nou zo? :@ En dan ga je met hangende pootjes en puppyogen om haar goedkeuring vragen en voila, weer gefriendzoned. :P
Ach, hij bitcht wel terug als ik heel onredelijk ben hoor ;)
pi_89394268
quote:
Dat vinden jullie best goed te doen is mijn ervaring :9

Heb online het medewerkerstevredenheidsonderzoek ingevuld van het ziekenhuis.
En toch echt aangedrongen op meer salaris bij de te ondernemen akties door het zkh ^O^ :')

Mijn maisbroodje rijst de pan uit :o O+
pi_89394303
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 17:50 schreef Leintjeuh het volgende:

Oei, moet je voor darm-scopie?
Nope H2 ademtest (o.a.glucose/lactose intolerantie) en much blood inleveren.
pi_89394752
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 17:54 schreef Bluezz het volgende:
Nope H2 ademtest (o.a.glucose/lactose intolerantie) en much blood inleveren.
Balen -O- Ik duim in ieder geval voor een gunstige uitslag.
pi_89395222
quote:
12s.gif Op woensdag 1 december 2010 16:59 schreef golfer het volgende:

[..]

Goed idee :D Eens kijken hoe snel je Isa onder de tafel heb geveegd :7
pi_89395494
Grmbl }:| Muffin heeft een manier gevonden om op de planken met CD's te komen en er achter te kruipen }:| Dat is een plankje met 10 cm tussenruimte. WTF heeft dat stomme beest daar te zoeken }:| Ik zie al die CD's alweer naar voren schuiven he :X
pi_89395528
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 18:27 schreef PdeHoog het volgende:
Grmbl }:| Muffin heeft een manier gevonden om op de planken met CD's te komen en er achter te kruipen }:| Dat is een plankje met 10 cm tussenruimte. WTF heeft dat stomme beest daar te zoeken }:| Ik zie al die CD's alweer naar voren schuiven he :X
Herkenbaar :D Ze zoeken graag naar donkere plekjes, als ik hier de middelste van 3 lades opendoe, wil ze altijd onder die la in de onderste : 8)7
pi_89395551
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 18:28 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Herkenbaar :D Ze zoeken graag naar donkere plekjes, als ik hier de middelste van 3 lades opendoe, wil ze altijd onder die la in de onderste : 8)7
Ja. Opzouten bij mijn CD's dus }:| Ga maar ergens anders vervelen :|W
  woensdag 1 december 2010 @ 18:30:05 #257
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_89395586
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 18:07 schreef Leintjeuh het volgende:

Balen -O- Ik duim in ieder geval voor een gunstige uitslag.
Ik ook. Dankje. :*
Poef.....gone! ©golfer
pi_89395617
Zeg...een fish pie met daarbij een lekkere sperziebonensalade is toch wel goed avondeten? :9 En als toetje een chocotompouce? :9
  woensdag 1 december 2010 @ 18:31:29 #259
55709 Stereotomy
pi_89395631
Dat hoop ik ook golfer :)
pi_89395669
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 16:51 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Als jj nou je pizza-oventje meeneemt? Dan heb ik muffins :9
De lasagne heeft toch niks met de pizza-oven te maken? :P
pi_89395673
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 18:31 schreef Stereotomy het volgende:
Dat hoop ik ook golfer :)
pi_89395753
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 17:22 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

of

2) negeren. Je bent immers redelijk geweest. Na een tijdje als ze weer wat afgekoeld is kun je dan alsnog je beslissing uitleggen en zeggen dat ze niet *altijd* haar zin kan krijgen alleen omdat ze het zelf wil. :+
oowww, dat fenomeen ken ik wel, maar ik dacht dat het alleen in relaties voorkwam ;)
pi_89395767
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 18:32 schreef LieLie het volgende:

[..]

De lasagne heeft toch niks met de pizza-oven te maken? :P
Wie zegt dat ik het over lasagna hebt? Ik stel een meet voor :P
pi_89395793
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 18:36 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Wie zegt dat ik het over lasagna hebt? Ik stel een meet voor :P
Je reageerde op mijn pizza-post!

Oh wacht, dat deed ik laatst ook bij jou he? Quoten zonder reden.. :P
  woensdag 1 december 2010 @ 18:36:55 #265
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_89395803
Jum, muffin als toetje.

Smaak is super P. :9

Verbeterpunt: hij is net een tikje aan de droge kant.
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
pi_89395811
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 18:36 schreef LieLie het volgende:

[..]

Je reageerde op mijn pizza-post!

Oh wacht, dat deed ik laatst ook bij jou he? Quoten zonder reden.. :P
Juist 8-) :P
  woensdag 1 december 2010 @ 18:37:14 #267
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_89395818
Uitslag volgt pas volgende week vrijdag als ik weer afspraak heb met mijn Internist/Endocrinoloog.
Eerst maar eens a.s. vrijdagochtend die paar uur testen in het lab zien door te komen. :)
Poef.....gone! ©golfer
pi_89395840
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 18:36 schreef TAV74 het volgende:
Jum, muffin als toetje.

Smaak is super P. :9

Verbeterpunt: hij is net een tikje aan de droge kant.
Droge kant? Hmm....ik zal er iets meer vocht bij gooien ;) Maareh...het kan ook komen omdat-ie al twee dagen oud is he :o
  woensdag 1 december 2010 @ 18:38:34 #269
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_89395864
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 18:37 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Droge kant? Hmm....ik zal er iets meer vocht bij gooien ;) Maareh...het kan ook komen omdat-ie al twee dagen oud is he :o
Waarschijnlijk, volgende keer dus per koerier graag :P
pi_89395901
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 18:37 schreef golfer het volgende:
Uitslag volgt pas volgende week vrijdag als ik weer afspraak heb met mijn Internist/Endocrinoloog.
Eerst maar eens a.s. vrijdagochtend die paar uur testen in het lab zien door te komen. :)
Nòg meer onderzoeken -O- Gewoon doorbijten maar :*

Mijn sympathie gaat verder vandaag uit naar de reizigers in mijn trein van net. Vlak voor Hoogeveen: sorry, dames en heren, maar deze trein gaat niet verder dan Meppel en daar is nog niets voor u geregeld.
pi_89395913
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 18:38 schreef TAV74 het volgende:

[..]

Waarschijnlijk, volgende keer dus per koerier graag :P
:6 :|W w/ oO/
  woensdag 1 december 2010 @ 18:40:02 #272
55709 Stereotomy
pi_89395926
quote:
Op woensdag 1 december 2010 18:35 schreef rijsttafel het volgende:

[..]

oowww, dat fenomeen ken ik wel, maar ik dacht dat het alleen in relaties voorkwam ;)
tijdens het iemand leren kennen proces ('is deze vent iets voor mij of is het een watje') en ongetwijfeld ook wat langer in een relatie. ;)

Niets is zo'n grote afknapper als dat je vent geen vent blijkt te zijn maar een windvaan.
pi_89395941
Tijd voor inkopen doen :9 Culinair avondje vanavond :9
  woensdag 1 december 2010 @ 18:40:42 #274
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_89395951
quote:
99s.gif Op woensdag 1 december 2010 18:35 schreef rijsttafel het volgende:

[..]

En bij mannen die in de friend zone zitten w/
pi_89396028
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 18:39 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Nòg meer onderzoeken -O- Gewoon doorbijten maar :*

Mijn sympathie gaat verder vandaag uit naar de reizigers in mijn trein van net. Vlak voor Hoogeveen: sorry, dames en heren, maar deze trein gaat niet verder dan Meppel en daar is nog niets voor u geregeld.
Ik moet morgen in heel veel treinen en bussen, vrees het ergste -O-

'NS is winterklaar' :6
pi_89396041
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 18:40 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

tijdens het iemand leren kennen proces ('is deze vent iets voor mij of is het een watje') en ongetwijfeld ook wat langer in een relatie. ;)

Niets is zo'n grote afknapper als dat je vent geen vent blijkt te zijn maar een windvaan.
Eerlijk gezegd weet ik toch niet wat je bedoelt, ik dacht dat vrouwen gewoon onredelijk zijn zonder achterliggende reden. :P
  woensdag 1 december 2010 @ 18:43:12 #277
55709 Stereotomy
pi_89396051
quote:
Op woensdag 1 december 2010 18:40 schreef TAV74 het volgende:

[..]

:Y

handig, want tegen die mannen kunnen ze over hun relatieproblemen praten, klusjes laten opknappen en het enige wat er gedaan hoeft te worden is af en toe een kroel over hun hoofd

Gechargeerd hè, dames :9
pi_89396089
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 18:40 schreef TAV74 het volgende:

[..]

Aha. Het FOK begrip friendzone weer :P

Gelukkig geen ervaring mee. En ook niet met het over me heen laten lopen. (volgens mij :P)
pi_89396141
Wat een boel mannelijke frustratie hier _O-
pi_89396171
Hoe zou het met onze Tezzje zijn :{

Mijn kies zit trouwens geen gaatje in :? 8)7 Nou ja ook niet boren dus.
En mijn vinger zitten nu 5 pleisters overheen als een soort drukverbandje, ik haal het er de komende 24 uur maar ff niet af :P

/medisch bulletin
  woensdag 1 december 2010 @ 18:46:01 #281
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_89396181
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 18:45 schreef Isabeau het volgende:
Dat is de rol van Steer hier :Y
pi_89396195
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 18:45 schreef Isabeau het volgende:
En drie keer raden van wie het komt? ;)
pi_89396275
Hoi schatjes, even snel een berichtje van domme-tezz-die-over-het-ijs-uitgleed:

Huisarts vermoedde ook een lichte hersenschudding. Ik moest overgeven en zag (zie eigenlijk nog steeds) allerlei rare wazige vlekken. Verder een blauwe bil en flinke spierpijn. Ik heb op bed gelegen vanmiddag en hang nu een beetje voor de tv (maar daar krijg ik hoofdpijn van).

Kusjekroel allemaal! :W
Alleen met zelfspot kun je overleven...
pi_89396285
quote:
10s.gif Op woensdag 1 december 2010 18:46 schreef rijsttafel het volgende:

En drie keer raden van wie het komt? ;)
Ik vrees dat Hooters er ook mee te maken heeft O-)

Bluezz, hàd je wel een gaatje dan? Ze willen wel eens spontaan dicht gaan hehe
pi_89396297
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 18:48 schreef Tezz het volgende:

Huisarts vermoedde ook een lichte hersenschudding. Ik moest overgeven en zag (zie eigenlijk nog steeds) allerlei rare wazige vlekken. Verder een blauwe bil en flinke spierpijn. Ik heb op bed gelegen vanmiddag en hang nu een beetje voor de tv (maar daar krijg ik hoofdpijn van).

:* doe maar rustig aan
pi_89396340
quote:

:o Tezzje toch!! :* :*
pi_89396345
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 18:45 schreef Bluezz het volgende:
Hoe zou het met onze Tezzje zijn :{

Mijn kies zit trouwens geen gaatje in :? 8)7 Nou ja ook niet boren dus.
En mijn vinger zitten nu 5 pleisters overheen als een soort drukverbandje, ik haal het er de komende 24 uur maar ff niet af :P

/medisch bulletin
Wat lief dat je aan me dacht!!!!!!!!

Fijnd dat het geen gaatje was in je kies. Maar wat dan? Pijn komt niet voor niets toch!
En ook fijnd at je vinger er nog aan zit :P
pi_89396348
quote:

:o Sterkte!

Tip: toen ik van de week keihard met m'n hoofd tegen een balk aanrende, hielp een koud biertje heel goed. :P
  woensdag 1 december 2010 @ 18:50:29 #289
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_89396377
quote:

Ouch :o
Netjes rust houden dan, doorlopen met een hersenschuddinfg is echt niet handig :N
pi_89396398
quote:
99s.gif Op woensdag 1 december 2010 18:49 schreef rijsttafel het volgende:

:o Sterkte!

Tip: toen ik van de week keihard met m'n hoofd tegen een balk aanrende, hielp een koud biertje heel goed. :P
Je moet maar geen dokter worden O-)
pi_89396403
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 18:48 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik vrees dat Hooters er ook mee te maken heeft O-)
Dat vrees ik ook voor onze Steer :P
pi_89396421
quote:

och jeetje doe rustig aan ! :*
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_89396438
quote:
16s.gif Op woensdag 1 december 2010 18:50 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Geen psychopaat, geen psycholoog. En nu dokter ook al niet -O-

Shit. Volgens mij heb ik toch de goeie opleiding gekozen :P
pi_89396444
Jullie zijn lief... :@
pi_89396447
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 18:49 schreef Tezz het volgende:

Wat lief dat je aan me dacht!!!!!!!!

Fijnd dat het geen gaatje was in je kies. Maar wat dan? Pijn komt niet voor niets toch!
En ook fijnd at je vinger er nog aan zit :P
Neem wel je russss he kind :* erg belangrijk wil je geen chronische hoofdpijn of zo overhouden aan een hersenschudding!!!

Tja die kies, hij weet het ook niet, we zien ook niks en met een hele kouwe spuit ertegen aan ging het ook goed (heb het dan ook echt alleen soms met heet) anders zou ik echt wel tegen het plafond zitten als er een gaatje zou zitten. Het is ook geen gevulde kies, echt heel gek, vond de t.a. ook.

/medisch wonder
pi_89396459
brood! klik!
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_89396463
quote:
16s.gif Op woensdag 1 december 2010 18:50 schreef Isabeau het volgende:

Of psycholoog ~:)
pi_89396465
quote:
12s.gif Op woensdag 1 december 2010 18:50 schreef rijsttafel het volgende:

Dat vrees ik ook voor onze Steer :P
Hij doet me in zijn vrouwelijk analytisch gedrag sterk denken aan mijn google-vriend. En die heeft ook nog steeds geen vaste partner, zelfs niet na in bezit te zijn van voldoende liquide middelen, een duur appartement in het centrum van Londen en een baan waar mensen van gaan kwijlen.
pi_89396480
quote:
99s.gif Op woensdag 1 december 2010 18:51 schreef rijsttafel het volgende:

Geen psychopaat, geen psycholoog. En nu dokter ook al niet -O-

Shit. Volgens mij heb ik toch de goeie opleiding gekozen :P
Denk je dat Dexter de betere psychopaat is?
  woensdag 1 december 2010 @ 18:53:08 #300
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_89396481
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 18:52 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Of psycholoog ~:)
Of überhaupt iets waar je met mensen werkt :P
  woensdag 1 december 2010 @ 18:54:03 #301
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_89396520
vol?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')