abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_89387196
:D
pi_89387222
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 15:09 schreef DarkElf het volgende:

[..]

wat hoor je weer veel mensen die ziek zijn eigenlijk he? :{
Ja, veel te veel.

Soms ben ik er wel eens bang van hoor. Statistisch gezien is bijna onmogelijk dat niemand in mijn eigen gezin iets krijgt.

Maar daar moet je helemaal niet over na willen denken ;)
pi_89387249
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 15:09 schreef Den_Haag het volgende:

[..]

Zeker *O*
*;
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_89387280
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 15:15 schreef LieLie het volgende:

[..]

Ja, veel te veel.

Soms ben ik er wel eens bang van hoor. Statistisch gezien is bijna onmogelijk dat niemand in mijn eigen gezin iets krijgt.

Maar daar moet je helemaal niet over na willen denken ;)
klopt, alleen soms bekruipt die gedachte mij toch.. (ok dan bedoel ik meer de mr en ikzelf, voor de rest heeft die *&^% ziekte al goed huisgehouden in onze families.)
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_89387299
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 15:15 schreef DarkElf het volgende:

[..]

*;
dat moeten we dan maar een keer gaan doen samen
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_89387414
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 15:17 schreef Den_Haag het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:D _O-
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_89387444
Ik moet dingen gaan doen..

:O

c_/
pi_89387466
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 15:16 schreef DarkElf het volgende:

klopt, alleen soms bekruipt die gedachte mij toch.. (ok dan bedoel ik meer de mr en ikzelf, voor de rest heeft die *&^% ziekte al goed huisgehouden in onze families.)
Hier hetzelfde alhoewel mijn grootouders zich statistisch goed verdeeld hebben.
De twee 'top' doodsoorzaken zijn kanker en cardiovasculair. Mijn beide opa's zijn aan kanker overleden en mijn beide oma's aan cardiovasculaire klachten.

Een nicht van mij is een aantal jaar geleden overleden aan darmkanker, 33 jaar oud met 2 kleine kinderen :{
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_89387467
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 15:17 schreef Den_Haag het volgende:

[..]

SPOILER
Mooi niet, op de jouwe! *)
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_89387512
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 15:20 schreef Isabeau het volgende:

[..]

De twee 'top' doodsoorzaken zijn kanker en cardiovasculair. Mijn beide opa's zijn aan kanker overleden en mijn beide oma's aan cardiovasculaire klachten.

Een nicht van mij is een aantal jaar geleden overleden aan darmkanker, 33 jaar oud met 2 kleine kinderen :{
:o :'(
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_89387526
quote:

[..]

Het zit bij ons helemaal niet in de familie volgens mij, aan beide kanten niet. Mijn ene opa is overleden aan een hersenbloeding, de ander zonder specifieke oorzaak.
pi_89387537
quote:

[..]

33 :{

*zucht.

Mijn oma van mijn vaders kant is overleden aan darmkanker, mijn vader aan longkanker. Zijn vader is 'gewoon' dood gegaan. De 2 broers van mijn vader leven gewoon nog.

Mijn oma van mijn moeders kant leeft nog (93), mijn opa is al 18 jaar dood (hartproblemen).. Mijn tante leeft ook nog en mijn moeder dus ook, is gammel maar niets waar je dood aan gaat.

dus tsjah... we zullen wel zien wat t gaat worden... Ik lijk wel echt op mijn oma (die nog leeft dus) bedenk ik mij altijd maar ;)
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_89387581
bij mij nog niemand in de fam gelukkig maar dat is echt toevallig dan. van mijn moeders kant hebben al zussen en ouders die ziekte gehad dus wil ook niet nadenken over mijn moeder..
pi_89387623
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 15:22 schreef DarkElf het volgende:

[..]

33 :{

*zucht.

Mijn oma van mijn vaders kant is overleden aan darmkanker, mijn vader aan longkanker. Zijn vader is 'gewoon' dood gegaan.
Mijn oma van mijn moeders kant leeft nog (93), mijn opa is al 18 jaar dood (hartproblemen)..

dus tsjah... we zullen wel zien wat t gaat worden... Ik lijk wel echt op mijn oma bedenk ik mij altijd maar ;)
zo denken idd ^O^
pi_89387627
quote:

[..]

Jeetje :o 33 :{
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  woensdag 1 december 2010 @ 15:25:30 #16
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_89387664
Mijn opa en oma van mijn moederskant zijn beide aan kanker overleden. Mijn oma van mijn vaders kan aan een long emfyseem (en stug doorroken tijdens haar emfyseem :')).
Mijn vader heeft een zwaar hartinfarct gehad. Twee van zijn broers hebben ook hart problemen. Mijn moeder heeft zware suikerziekte.

Tsja, ik ga maar niet nadenken over wat er bij mij kan gebeuren :').
pi_89387723
Ik heb ook overlijden meegemaakt van erg dichtbij bij erg jonge mensen, maar ik zeg maar zo: Het leven is geen wasmachine. Je krijgt er geen x aantal jaar garantie op.
Fok!-reputatiemeter van Rijsttafel:
Slecht [-----X----------------------------------------------------------] Goed
pi_89387733
ik zeg ook altijd dat ik zo blij ben dat moeder en ooms/tantes van vaders kant zo ontzettend oud worden en gezond zijn omdat ik dan ook minimaal 100 word.

natuurlijk grote onzin want ik ben dan ook nog eens geadopteerd maar dat vergeet ik dan graag even ;)
pi_89387788
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 15:25 schreef Anthraxx het volgende:
Tsja, ik ga maar niet nadenken over wat er bij mij kan gebeuren :').
Heeft idd weinig zin he :P
pi_89387806
Ik heb aan moeders kant een tante die is hersteld na borstkanker en mijn opa aan vaders kant had longkanker (verstokt roker, overleden in 1980 toen ik 3 maanden oud was). Dus genetisch gezien valt het bij mijn familie wel mee denk ik. Maar het kan zomaar toch toeslaan he.. klotezooi..
Depressie, dat heb ik van mijn oma en moeder.. dat dan weer wel..

Maar goed, om jullie weer een beetje op te vrolijken :@

SPOILER
  woensdag 1 december 2010 @ 15:29:36 #21
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_89387830
Ik heb een 'Poke' van Dude gekregen _O_
Confidence through competence
pi_89387845
Sun, :D @ de foto's!
  woensdag 1 december 2010 @ 15:30:06 #23
55709 Stereotomy
pi_89387858
quote:
99s.gif Op woensdag 1 december 2010 15:26 schreef rijsttafel het volgende:
Het leven is geen wasmachine.
Tumbling down the years.
pi_89387875
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 15:28 schreef Sunnythesun het volgende:

SPOILER
Die muis is cool :D Enneh...dat papiertje heb ik met veel moeite eromheen gedaan :9 Hoeveel probleem was het om het eraf te slopen? :+
pi_89387888
die opwindmuis :D
pi_89387906
kun je depressie erven?

bedankt biomam of pap }:|
  woensdag 1 december 2010 @ 15:31:22 #27
55709 Stereotomy
pi_89387911
Opwindmuis :')
pi_89387918
Die Muis! :D
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  woensdag 1 december 2010 @ 15:31:36 #29
55709 Stereotomy
pi_89387923
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 15:31 schreef FutureFairytale het volgende:
kun je depressie erven?
Soms. :)
pi_89387928
Oh...en dat de muffins maar mogen smaken :Y) Ik heb nu trek :X Goeie trek :X En alleen nog een appel :') Ik wil ook niet de automaat plunderen eigenlijk :P
pi_89387942
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 15:30 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Die muis is cool :D Enneh...dat papiertje heb ik met veel moeite eromheen gedaan :9 Hoeveel probleem was het om het eraf te slopen? :+
Er kwam een molenmesje bij kijken, dus uiteindelijk zó gepiept (zei de muis) *)

Ik ga zo de kleinste van de 2 muffins proeven bij de thee, ben heel benieuwd!! Thijs krijgt de ander vanaaf ;)
  woensdag 1 december 2010 @ 15:31:59 #32
55709 Stereotomy
pi_89387944
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 15:31 schreef FutureFairytale het volgende:
kun je depressie erven?

bedankt biomam of pap }:|
Kan ook aan jezelf liggen :P
pi_89387956
quote:
6s.gif Op woensdag 1 december 2010 15:30 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Tumbling down the years.
Blijven draaien.
Eruit halen wat erin zit.
Aan het eind verkreupeld.

Etc.
pi_89387965
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 15:31 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Kan ook aan jezelf liggen :P
dat klinkt veel beter haha :D
pi_89387987
Alleen ernstige depressie is erfelijk. Veel mensen die tegenwoordig 'depressief' zijn, stellen zich gewoon aan :P
pi_89387995
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 15:31 schreef PdeHoog het volgende:
Oh...en dat de muffins maar mogen smaken :Y) Ik heb nu trek :X Goeie trek :X En alleen nog een appel :') Ik wil ook niet de automaat plunderen eigenlijk :P
eet de appel en dan zie je wel of je nog trek hebt.. denk er aan dat je dan bijna naar huis mag en daar weer kunt eten ;)
pi_89388010
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 15:24 schreef PdeHoog het volgende:

Jeetje :o 33 :{
Ze liep al een tijdje bij de huisarts met vermoeidheidsklachten, maar die zei dat ze gestresst was door de kinderen oid. Dat ze snel afviel was alleen maar leuk, want ze was wat te dik en probeerde te lijnen. Wat dus prima ging. Alleen was dat niet de oorzaak van het afvallen :{

Haar man was het op een gegeven moment helemaal zat dat de huisarts haar met een kluitje het riet instuurde en heeft haar meegenomen naar de spoedhulp in een ziekenhuis. Ze kon direct blijven.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_89388029
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 15:28 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik heb aan moeders kant een tante die is hersteld na borstkanker en mijn opa aan vaders kant had longkanker (verstokt roker, overleden in 1980 toen ik 3 maanden oud was). Dus genetisch gezien valt het bij mijn familie wel mee denk ik. Maar het kan zomaar toch toeslaan he.. klotezooi..
Depressie, dat heb ik van mijn oma en moeder.. dat dan weer wel..

Maar goed, om jullie weer een beetje op te vrolijken :@

SPOILER
Welke tijger moet achter die muis aan gaan rennen? :P

Gelukkig dit jaar ff geen surprises hier. Geen tijd voor.

Vorig jaar kreeg ik een echt pratende robot van m'n broer _O_ _O_
pi_89388037
quote:
99s.gif Op woensdag 1 december 2010 15:33 schreef rijsttafel het volgende:
Alleen ernstige depressie is erfelijk. Veel mensen die tegenwoordig 'depressief' zijn, stellen zich gewoon aan :P
geen idee, dichtbij mij hoor ik het niet veel dus ik durf zelf ook niks te vertellen (vind ik ook niet nodig maar daar denken mn ouders weer anders over... maar goed :P )
pi_89388049
quote:
Ik ken geen mensen die zeggen depressief te zijn die zich aanstellen.
pi_89388071
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 15:33 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ze liep al een tijdje bij de huisarts met vermoeidheidsklachten, maar die zei dat ze gestresst was door de kinderen oid. Dat ze snel afviel was alleen maar leuk, want ze was wat te dik en probeerde te lijnen. Wat dus prima ging. Alleen was dat niet de oorzaak van het afvallen :{

Haar man was het op een gegeven moment helemaal zat dat de huisarts haar met een kluitje het riet instuurde en heeft haar meegenomen naar de spoedhulp in een ziekenhuis. Ze kon direct blijven.
echt.... stress..... daar moeten dokters eens mee oppassen
pi_89388079
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 15:33 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Zo dan :o
pi_89388086
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 15:34 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik ken geen mensen die zeggen depressief te zijn die zich aanstellen.
ik ook niet :N
  woensdag 1 december 2010 @ 15:35:38 #44
13783 Anthraxx
pi_89388087
quote:
Gedurfde uitspraak.
pi_89388125
quote:
14s.gif Op woensdag 1 december 2010 15:35 schreef Anthraxx het volgende:

[..]

Gedurfde uitspraak.
Jup. Dat dus. Hoe vaak is dat niet gedacht van iemand die later voor de trein sprong??
  woensdag 1 december 2010 @ 15:37:18 #46
55709 Stereotomy
pi_89388159
Denk dat de waarheid in het midden ligt, maar beter safe than sorry he? :)
pi_89388160
ik vind het een schande als iemand bovenop een gebouw staat en dat mensen dan schreeuwen: "spring dan held. nu sta je er, moet je springen ook"
echt, waar zitten die hersens van die mensen...

ook al springt diegene uiteindelijk niet, er moet iets ernstigs zijn met ze
  woensdag 1 december 2010 @ 15:37:37 #48
55709 Stereotomy
pi_89388176
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 15:37 schreef FutureFairytale het volgende:
ik vind het een schande als iemand bovenop een gebouw staat en dat mensen dan schreeuwen: "spring dan held. nu sta je er, moet je springen ook"
Niet zoveel Dumpert kijken jij :P
pi_89388184
Ik ga vanavond een tweede lichting speculaasmuffins maken btw :o Ik wil de verbeterde versie nog even uitproberen voor ik het recept ga noteren :9
pi_89388189
Sunny, heb ik het nu gemist en zaten de muffins in de muis?
pi_89388204
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 15:37 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Niet zoveel Dumpert kijken jij :P
kijk ik nooit ;) maar hoor ik vaker en vorig jaar dus in Alphen :r
  woensdag 1 december 2010 @ 15:38:33 #52
13783 Anthraxx
pi_89388207
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 15:37 schreef FutureFairytale het volgende:
Heb jij meegemaakt dat iemand op het punt staat te springen en iemand roept "Spring dan"?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')