Ja, veel te veel.quote:Op woensdag 1 december 2010 15:09 schreef DarkElf het volgende:
[..]
wat hoor je weer veel mensen die ziek zijn eigenlijk he?
klopt, alleen soms bekruipt die gedachte mij toch.. (ok dan bedoel ik meer de mr en ikzelf, voor de rest heeft die *&^% ziekte al goed huisgehouden in onze families.)quote:Op woensdag 1 december 2010 15:15 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ja, veel te veel.
Soms ben ik er wel eens bang van hoor. Statistisch gezien is bijna onmogelijk dat niemand in mijn eigen gezin iets krijgt.
Maar daar moet je helemaal niet over na willen denken
dat moeten we dan maar een keer gaan doen samenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 1 december 2010 15:17 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
dat moeten we dan maar een keer gaan doen samenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
Hier hetzelfde alhoewel mijn grootouders zich statistisch goed verdeeld hebben.quote:Op woensdag 1 december 2010 15:16 schreef DarkElf het volgende:
klopt, alleen soms bekruipt die gedachte mij toch.. (ok dan bedoel ik meer de mr en ikzelf, voor de rest heeft die *&^% ziekte al goed huisgehouden in onze families.)
quote:Op woensdag 1 december 2010 15:17 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
dat moeten we dan maar een keer gaan doen samenMooi niet, op de jouwe!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
quote:Op woensdag 1 december 2010 15:20 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Hier hetzelfde alhoewel mijn grootouders zich statistisch goed verdeeld hebben.
De twee 'top' doodsoorzaken zijn kanker en cardiovasculair. Mijn beide opa's zijn aan kanker overleden en mijn beide oma's aan cardiovasculaire klachten.
Een nicht van mij is een aantal jaar geleden overleden aan darmkanker, 33 jaar oud met 2 kleine kinderen
Het zit bij ons helemaal niet in de familie volgens mij, aan beide kanten niet. Mijn ene opa is overleden aan een hersenbloeding, de ander zonder specifieke oorzaak.quote:Op woensdag 1 december 2010 15:20 schreef Isabeau het volgende:
[..]
De twee 'top' doodsoorzaken zijn kanker en cardiovasculair. Mijn beide opa's zijn aan kanker overleden en mijn beide oma's aan cardiovasculaire klachten.
Een nicht van mij is een aantal jaar geleden overleden aan darmkanker, 33 jaar oud met 2 kleine kinderen
33quote:Op woensdag 1 december 2010 15:20 schreef Isabeau het volgende:
[..]
zo denken iddquote:Op woensdag 1 december 2010 15:22 schreef DarkElf het volgende:
[..]
33
*zucht.
Mijn oma van mijn vaders kant is overleden aan darmkanker, mijn vader aan longkanker. Zijn vader is 'gewoon' dood gegaan.
Mijn oma van mijn moeders kant leeft nog (93), mijn opa is al 18 jaar dood (hartproblemen)..
dus tsjah... we zullen wel zien wat t gaat worden... Ik lijk wel echt op mijn oma bedenk ik mij altijd maar
Jeetjequote:Op woensdag 1 december 2010 15:20 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Heeft idd weinig zin hequote:Op woensdag 1 december 2010 15:25 schreef Anthraxx het volgende:
Tsja, ik ga maar niet nadenken over wat er bij mij kan gebeuren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 1 december 2010 15:28 schreef Sunnythesun het volgende:
Die muis is coolSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Enneh...dat papiertje heb ik met veel moeite eromheen gedaan
Hoeveel probleem was het om het eraf te slopen?
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
Er kwam een molenmesje bij kijken, dus uiteindelijk zó gepiept (zei de muis)quote:Op woensdag 1 december 2010 15:30 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Die muis is coolEnneh...dat papiertje heb ik met veel moeite eromheen gedaan
Hoeveel probleem was het om het eraf te slopen?
Kan ook aan jezelf liggenquote:Op woensdag 1 december 2010 15:31 schreef FutureFairytale het volgende:
kun je depressie erven?
bedankt biomam of pap![]()
Blijven draaien.quote:
eet de appel en dan zie je wel of je nog trek hebt.. denk er aan dat je dan bijna naar huis mag en daar weer kunt etenquote:Op woensdag 1 december 2010 15:31 schreef PdeHoog het volgende:
Oh...en dat de muffins maar mogen smakenIk heb nu trek
Goeie trek
En alleen nog een appel
Ik wil ook niet de automaat plunderen eigenlijk
Ze liep al een tijdje bij de huisarts met vermoeidheidsklachten, maar die zei dat ze gestresst was door de kinderen oid. Dat ze snel afviel was alleen maar leuk, want ze was wat te dik en probeerde te lijnen. Wat dus prima ging. Alleen was dat niet de oorzaak van het afvallenquote:
quote:Op woensdag 1 december 2010 15:28 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik heb aan moeders kant een tante die is hersteld na borstkanker en mijn opa aan vaders kant had longkanker (verstokt roker, overleden in 1980 toen ik 3 maanden oud was). Dus genetisch gezien valt het bij mijn familie wel mee denk ik. Maar het kan zomaar toch toeslaan he.. klotezooi..
Depressie, dat heb ik van mijn oma en moeder.. dat dan weer wel..
Maar goed, om jullie weer een beetje op te vrolijken
Welke tijger moet achter die muis aan gaan rennen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Gelukkig dit jaar ff geen surprises hier. Geen tijd voor.
Vorig jaar kreeg ik een echt pratende robot van m'n broer![]()
Fok!-reputatiemeter van Rijsttafel:
Slecht [-----X----------------------------------------------------------] Goed
geen idee, dichtbij mij hoor ik het niet veel dus ik durf zelf ook niks te vertellen (vind ik ook niet nodig maar daar denken mn ouders weer anders over... maar goedquote:Op woensdag 1 december 2010 15:33 schreef rijsttafel het volgende:
Alleen ernstige depressie is erfelijk. Veel mensen die tegenwoordig 'depressief' zijn, stellen zich gewoon aan
Ik ken geen mensen die zeggen depressief te zijn die zich aanstellen.quote:Op woensdag 1 december 2010 15:33 schreef rijsttafel het volgende:
Alleen ernstige depressie is erfelijk. Veel mensen die tegenwoordig 'depressief' zijn, stellen zich gewoon aan
echt.... stress..... daar moeten dokters eens mee oppassenquote:Op woensdag 1 december 2010 15:33 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ze liep al een tijdje bij de huisarts met vermoeidheidsklachten, maar die zei dat ze gestresst was door de kinderen oid. Dat ze snel afviel was alleen maar leuk, want ze was wat te dik en probeerde te lijnen. Wat dus prima ging. Alleen was dat niet de oorzaak van het afvallen![]()
Haar man was het op een gegeven moment helemaal zat dat de huisarts haar met een kluitje het riet instuurde en heeft haar meegenomen naar de spoedhulp in een ziekenhuis. Ze kon direct blijven.
Zo danquote:Op woensdag 1 december 2010 15:33 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ze liep al een tijdje bij de huisarts met vermoeidheidsklachten, maar die zei dat ze gestresst was door de kinderen oid. Dat ze snel afviel was alleen maar leuk, want ze was wat te dik en probeerde te lijnen. Wat dus prima ging. Alleen was dat niet de oorzaak van het afvallen![]()
Haar man was het op een gegeven moment helemaal zat dat de huisarts haar met een kluitje het riet instuurde en heeft haar meegenomen naar de spoedhulp in een ziekenhuis. Ze kon direct blijven.
ik ook nietquote:Op woensdag 1 december 2010 15:34 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik ken geen mensen die zeggen depressief te zijn die zich aanstellen.
Gedurfde uitspraak.quote:Op woensdag 1 december 2010 15:33 schreef rijsttafel het volgende:
Niet zoveel Dumpert kijken jijquote:Op woensdag 1 december 2010 15:37 schreef FutureFairytale het volgende:
ik vind het een schande als iemand bovenop een gebouw staat en dat mensen dan schreeuwen: "spring dan held. nu sta je er, moet je springen ook"
echt, waar zitten die hersens van die mensen...
kijk ik nooitquote:Op woensdag 1 december 2010 15:37 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Niet zoveel Dumpert kijken jij
Heb jij meegemaakt dat iemand op het punt staat te springen en iemand roept "Spring dan"?quote:Op woensdag 1 december 2010 15:37 schreef FutureFairytale het volgende:
ik vind het een schande als iemand bovenop een gebouw staat en dat mensen dan schreeuwen: "spring dan held. nu sta je er, moet je springen ook"
echt, waar zitten die hersens van die mensen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |