abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_89415877
quote:
14s.gif Op donderdag 2 december 2010 01:08 schreef Myraela het volgende:
Ik maak woorden of zinnen wel af voor stotteraars, dat schijnt heel vervelend te zijn, maar dat gaat automatisch. Aan de andere kant heb ik het niet eens door als ik iemand tof vind. Dan erger ik me er absoluut niet aan.
Date? :P Je was toch zo lief? :@
pi_89415911
Ik kan er niets aan doen, maar ik vind het echt gruwelijk irritant als iemand moeite heeft om goed te praten (stotteren, spraakgebrek etc.). Gelukkig voor TS ben ik geen vrouw, maar het lijkt me niet echt aantrekkelijk. Het komt ook heel nerveus en zwak over.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_89415922
quote:
1s.gif Op donderdag 2 december 2010 00:23 schreef Chewbalhaar het volgende:

[..]

[..]

Silberbauer en Nilsson halen van de zomer. Als De Beuk dan bevalt en we pikken Botthegin transfervrij op, en de rest blijft zo'n beetje hebben we wmb een selectie voor volgend jaar rond waarmee je weer 5e/6e moet kunnen worden.:)

Edit: je zou zeggen dat dit het verkeerde topic was :@
Of we halen Tijani Bababababangida!
pi_89416048
quote:
1s.gif Op donderdag 2 december 2010 01:09 schreef Friek_ het volgende:
Natuurlijk zeggen vrouwen allemaal wel mooi dat ze het geen probleem vinden, maar als puntje bij paaltje komt wil ik wel eens weten hoeveel vrouwen nu echt wegdrijven bij stotteraars.
Okay, het moet niet te erg zijn. Niet bij elk woord. Maar zolang ik nog fatsoenlijk met iemand zou kunnen praten zou ik het echt niet erg vinden.
pi_89416050
quote:
14s.gif Op donderdag 2 december 2010 01:25 schreef FOKkû het volgende:

[..]

Date? :P Je was toch zo lief? :@
Okay. :9

Blijf eens serieus in je eigen topic. :6
pi_89416056
quote:
14s.gif Op donderdag 2 december 2010 01:47 schreef Myraela het volgende:

[..]

Okay. :9

Blijf eens serieus in je eigen topic. :6
Doe ik toch ook?
pi_89416062
We wachten in spanning op je antwoord Myraela.

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 02-12-2010 01:49:31 ]
pi_89416082
Wut. Welk antwoord?
pi_89416092
quote:
1s.gif Op donderdag 2 december 2010 01:52 schreef Myraela het volgende:
Wut. Welk antwoord?
Zoals ik het lees wilt meneer FOKkû een d-d-date met je. Wat is daarop uw antwoord?
pi_89416105
quote:
Op donderdag 2 december 2010 01:54 schreef Friek_ het volgende:

[..]

Zoals ik het lees wilt meneer FOKkû een d-d-date met je. Wat is daarop uw antwoord?
Ik ken hem verder niet. Het is niet dat ik op een date ga puur om mijn standpunt te bewijzen. :') Maar ik zou geen nee zeggen puur omdat die stottert.
pi_89416123
quote:
1s.gif Op donderdag 2 december 2010 01:57 schreef Myraela het volgende:

[..]

Ik ken hem verder niet.
Daar is een date toch voor? :')
quote:
Het is niet dat ik op een date ga puur om mijn standpunt te bewijzen. :')
Tuurlijk wel, elk standpunt moet te bewijzen zijn. :')
quote:
Maar ik zou geen nee zeggen puur omdat die stottert.
Om wat dan wel? :')
pi_89416153
quote:
Op donderdag 2 december 2010 02:01 schreef FOKkû het volgende:

[..]

Daar is een date toch voor? :')

[..]

Tuurlijk wel, elk standpunt moet te bewijzen zijn. :')

[..]

Om wat dan wel? :')
een date is om elkaar te leren kennen. Maar ik weet niet eens hoe oud je bent of hoe je er uitziet. :')

Waarom gaan we hier zo serieus op in? :')
pi_89416161
:')
pi_89416165
quote:
1s.gif Op donderdag 2 december 2010 02:06 schreef Myraela het volgende:

[..]

een date is om elkaar te leren kennen. Maar ik weet niet eens hoe oud je bent of hoe je er uitziet. :')

Omdat het zeer vermakelijk is. *) En FOKkû een baas is dat hij met z'n topic in het openbaar dates probeert te hosselen. _O_
pi_89416177
quote:
1s.gif Op donderdag 2 december 2010 02:06 schreef Myraela het volgende:

[..]

Je zei toch dat je me niet kende, en een date is toch om elkaar te leren kennen? :') Ik ben 19, en als je s-s-s-erieus interesse hebt ( :@ ) kan je me PM-en. :P
pi_89416191
quote:
1s.gif Op donderdag 2 december 2010 02:08 schreef Friek_ het volgende:

[..]

Omdat het zeer vermakelijk is. *) En FOKkû een baas is dat hij met z'n topic in het openbaar dates probeert te hosselen. _O_
Danku! :7
pi_89416205
quote:
14s.gif Op donderdag 2 december 2010 02:09 schreef FOKkû het volgende:

[..]

Je zei toch dat je me niet kende, en een date is toch om elkaar te leren kennen? :') Ik ben 19, en als je s-s-s-erieus interesse hebt ( :@ ) kan je me PM-en. :P
Je laat deze jongen toch niet in de kou staan hè, Myraela?
pi_89416248
Ik vind het geen afknapper als een man een beetje stottert hoor. Als een hele leuke jongen mij een beetje stotterend zou aanspreken zou ik dat wel leuk vinden :P
pi_89416380
quote:
1s.gif Op donderdag 2 december 2010 02:23 schreef IrCute het volgende:
Ik vind het geen afknapper als een man een beetje stottert hoor. Als een hele leuke jongen mij een beetje stotterend zou aanspreken zou ik dat wel leuk vinden :P
Ik g-g-g-geloof er niets van.
pi_89416493
Ik las net dat stotteraars meestal niet stotteren (wat een kutwoord), als ze zingen of alleen zijn en tegen hun huisdier praten ofzo.

Kunnen we daar uit concluderen dat het te maken heeft met onzekerheid? Of een diep geworteld, uit de hand gelopen, verslecht zelfbeeld?

80% van de stotteraars is man... Bij de meeste wordt het erger als ze tegen vrouwen praten...

Heeft dat er misschien niet mee te maken?
  donderdag 2 december 2010 @ 03:10:56 #96
277627 Seven.
We are Borg.
pi_89416505
Over dingen als stotteren kan ik heel makkelijk heen stappen als iemand me aan het lachen maakt.
Resistance is futile.
pi_89417128
Geen problemen mee ofzo, degene die stottert kan er ook niet veel aan doen en het is nu ook weer niet zo belangrijk dat ik er op af zou knappen.
Trots shetlandmens
When in doubt, just add glitter
Happy little sushi roll
pi_89421185
quote:
1s.gif Op donderdag 2 december 2010 01:09 schreef Friek_ het volgende:
Natuurlijk zeggen vrouwen allemaal wel mooi dat ze het geen probleem vinden, maar als puntje bij paaltje komt wil ik wel eens weten hoeveel vrouwen nu echt wegdrijven bij stotteraars.
Waarom? Als ik bevriend kan zijn met iemand die stottert zou me dat ook niet storen als ik een relatie zou hebben met degene.

Zou het alleen vervelend vinden als je ruzie hebt denk ik :@
pi_89431125
quote:
Op donderdag 2 december 2010 10:56 schreef Audreyoot het volgende:

[..]

Waarom? Als ik bevriend kan zijn met iemand die stottert zou me dat ook niet storen als ik een relatie zou hebben met degene.

Zou het alleen vervelend vinden als je ruzie hebt denk ik :@

Dat is maar de vraag. Zoals al gezegd: stotteren kan een indicator zijn dat je nogal onzeker bent. Ik vind het heel romantisch dat je zegt dat het niks uitmaakt, maar zou je een man ook geloven wanneer hij zegt dat uiterlijk onbelangrijk is?
pi_89431696
quote:
1s.gif Op donderdag 2 december 2010 15:26 schreef Friek_ het volgende:

[..]

Dat is maar de vraag. Zoals al gezegd: stotteren kan een indicator zijn dat je nogal onzeker bent. Ik vind het heel romantisch dat je zegt dat het niks uitmaakt, maar zou je een man ook geloven wanneer hij zegt dat uiterlijk onbelangrijk is?
Kan een indicator zijn, hoeft niet(stotteren gaat iets verder dan onzeker zijn). Uiterlijk is belangrijk, geloof niemand die zou zeggen dat uiterlijk niks uitmaakt, ik bedoel je moet er wel een trucje op kunnen toch?
Snap alleen niet wat stotteren en uiterlijk met elkaar te maken hebben? Aan je uiterlijk kan je verschillende dingen doen om het op te leuken, stotteren is best moeilijk om vanaf te komen.
Als ik degene die stottert nou eenmaal leuk vind waarom zou ik er op afknappen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')