Mijn post was voor de TS bedoeld.quote:Op woensdag 1 december 2010 20:51 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja, maar het gaat niet alleen over de TS schat.
Ja, ga het alleen maar positief benaderen zodat mensen een scheef beeld krijgen en keihard onderuit gaan als de echte wereld plots anders blijkt te zijnquote:Op woensdag 1 december 2010 20:59 schreef Bonzai. het volgende:
[..]
Mijn post was voor de TS bedoeld.
Word trouwens beetje moe van het koninginnebijtjesgedrag onder de mannelijke fok!kers hier. Ipv elkaar te steunen, breekt men alles af wat een beetje afwijkt
Daag, je mag best waarde hechten aan uiterlijke kenmerken of in dit geval zelfs communicatieve kenmerken. En dit vind ik dus niks, althans: ik heb er het geduld niet voor en ik vind het niet sexy.quote:Op woensdag 1 december 2010 21:03 schreef Pistoletje het volgende:
Niks erg aan. Een goede vriend van mij stottert. Natuurijk valt het eerst op, maar nu hoor ik het niet eens meer. Kein Problem (als je een beetje een normaal denkent mens bent en voor innerlijk gaat):)
Met wat extra zelfvertrouwen zal het er in de echte wereld veel beter aan toe gaanquote:Op woensdag 1 december 2010 21:03 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja, ga het alleen maar positief benaderen zodat mensen een scheef beeld krijgen en keihard onderuit gaan als de echte wereld plots anders blijkt te zijn
Natuurlijk is het uiterlijk ook belangrijk, maar ''van een mooi bord kan je niet eten''. Uiteindelijk hoor je het niet eens meer. Althans, dat is hier het geval.quote:Op woensdag 1 december 2010 21:05 schreef Taurus het volgende:
[..]
Daag, je mag best waarde hechten aan uiterlijke kenmerken of in dit geval zelfs communicatieve kenmerken. En dit vind ik dus niks, althans: ik heb er het geduld niet voor en ik vind het niet sexy.
Toegegeven, daar heb ik geen ervaring meer. Maar als de vraag is 'wat vinden vrouwen van stotterende mannen' dan zeg ik: niet sexy.quote:Op woensdag 1 december 2010 21:06 schreef Pistoletje het volgende:
[..]
Natuurlijk is het uiterlijk ook belangrijk, maar ''van een mooi bord kan je niet eten''. Uiteindelijk hoor je het niet eens meer. Althans, dat is hier het geval.
No shit.quote:Op woensdag 1 december 2010 21:09 schreef Taurus het volgende:
[..]
Toegegeven, daar heb ik geen ervaring meer. Maar als de vraag is 'wat vinden vrouwen van stotterende mannen' dan zeg ik: niet sexy.
Ik denk ook dat ik het bij een vrouw minder erg zou vinden. Maar een man:quote:Op woensdag 1 december 2010 21:12 schreef Bonzai. het volgende:
[..]
No shit.
Het gaat erom of je zo iemand zou kunnen accepteren. Ik zou iig geen problemen hebben met een vrouw die een beetje stottert.
denkentquote:Op woensdag 1 december 2010 21:03 schreef Pistoletje het volgende:
Niks erg aan. Een goede vriend van mij stottert. Natuurijk valt het eerst op, maar nu hoor ik het niet eens meer. Kein Problem (als je een beetje een normaal denkent mens bent en voor innerlijk gaat):)
We hebben het hier over een beetje stotteren, daar ga je niet keihard van onderuit.quote:Op woensdag 1 december 2010 21:03 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja, ga het alleen maar positief benaderen zodat mensen een scheef beeld krijgen en keihard onderuit gaan als de echte wereld plots anders blijkt te zijn
Nee, dat niet.quote:Op woensdag 1 december 2010 22:30 schreef FOKkû het volgende:
Gelukkig om te horen dat de meeste dames er weinig problemen mee hebben.Hebben jullie weleens iets met een stotteraar gehad?
Een klein beetje stotteren zal geen probleem zijn, maar als je sta te zwaaien als een verkeersagent is het ook niet erg charmant meerquote:Op woensdag 1 december 2010 14:49 schreef FOKkû het volgende:
Hoi mensen, FOKkû stottert.Gelukkig niet zo heel erg, maar vroeger wel.
Tijdens mijn kleuterklas ben ik er met therapie ervanaf gekomen, maar tijdens de middelbare school is het teruggekomen. Wegens financiële redenen heb ik toen geen therapie genomen.Ik heb toen mezelf een redelijke goede manier aangeleerd om het stotteren drastisch te verminderen. Praten met veel handgebaren doet wonderen voor mij.
Helaas stotter ik nog weleens als ik aan het praten ben met een hele mooie onbekende dame, ondanks mijn manier om het te verminderen.
Mijn vraag is dus: wat vinden jullie dames van stotterende mannen?Normaal heb ik schijt aan wat mensen ervan vinden, maar als het een mooie dame betreft, tjah...
Ja, klopt, dus ik moet altijd een afweging maken.quote:Op woensdag 1 december 2010 22:37 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Een klein beetje stotteren zal geen probleem zijn, maar als je sta te zwaaien als een verkeersagent is het ook niet erg charmant meer
Hehe, sorry dat ik je een beetje zat te pesten op je andere topic met het feit dat je het FOK!-jargon nog niet zo goed kende.quote:Op woensdag 1 december 2010 22:10 schreef power2live het volgende:
Mwa, als 't meevalt... d'r zal meer dan genoeg compensatie voor zijn
Trouwens, als jij weet hoe het is, zou je je kunnen orienteren op vrouwelijke stotterhotties
In verhouding ben jij dan zo eloquent als Jort Kelder en Alexander Pechtold bij elkaar én je hebt extra veel kans op een leuke meid![]()
Bovendien zijn er dating sites speciaal voor mensen met zeer lichte beperkingen.
Je benaderd alles zo positief... dat alleen al is een huge plus!
Edit: Kijk alleen al naar het aantal vrouwen hier dat er niet negatief tegenover staat!
Ik heb er vertrouwen in. Succes man!
FOEIquote:Op woensdag 1 december 2010 15:33 schreef Lo-Fi het volgende:
[..]
Dat is Overijssels - de overtreffende trap van stotteren.
quote:FC Utrecht heeft aanvoerder Michael Silberbauer nadrukkelijk in de etalage gezet. De Deen heeft een aflopend contract in de Galgenwaard en de onderhandelingen voor een nieuwe verbintenis liepen eerder deze week definitief stuk.
"We staan in de winterstop open voor zijn vertrek," zei de technisch directeur van Utrecht Foeke Booy. "Dat is voor ons de laatste kans om nog geld voor hem te krijgen. Anders loopt hij aan het einde van het seizoen gratis de deur uit. De sportieve gevolgen nemen we daarbij voor lief."
"PSV laat om dezelfde reden Afellay toch ook naar Barcelona gaan? Natuurlijk vinden we het wel jammer. We hebben nog steeds goed contact met Michael en respecteren zijn ambities. Maar we zijn er onderling niet uit gekomen."
Silberbauer en Nilsson halen van de zomer. Als De Beuk dan bevalt en we pikken Botthegin transfervrij op, en de rest blijft zo'n beetje hebben we wmb een selectie voor volgend jaar rond waarmee je weer 5e/6e moet kunnen worden.:)quote:Vitesse is nog niet uitgewinkeld. De gedaantewisseling krijgt in januari verder gestalte, zo meldt Voetbal International.
Merab Jordania loodste na zijn komst in Arnhem acht nieuwe spelers naar binnen en is nog niet klaar om de transfermarkt. Albert Ferrer lijkt echter andere plannen te hebben. Waar de selectie nu nog uit 26 man bestaat, wil de Spanjaard met 22 spelers gerichter gaan werken, wat in strijd is met de visie van Jordania.
Uitkomst lijkt het vertrek van meerdere spelers te zijn. Daarbij is het vizier gericht op de spelers, die na de komst van Jordania en Ferrer genoegen moeten nemen met een rol op het tweede plan. De toekomst van Nacer Barazite, Civard Sprockel, Jeroen Drost, Rogier Molhoek, Kevin van Diermen, Sinan Kaloglu, Dalibor Stevanovic, Alexander Büttner en Lasse Nilsson lijkt buiten Arnhem te liggen.
Het restant krijgt een kans te overleven. "En zo is momenteel ook de werkelijke situatie", meldt technisch directeur Ted van Leeuwen. "Er waait een frisse wind en Ferrer geeft iedereen de kans om zichzelf in de kijker te spelen. Hij kijkt en kiest voor kwaliteit, en maakt daarop zijn keuzes. Met de nieuwe spelers is het niveau op de training omhoog gegaan, waardoor we een duidelijk zicht krijgen wie er mee kan in de kwaliteiten die we nastreven."
"Toch is dat de nieuwe situatie hier", vervolgt Van Leeuwen. "We hebben afgerekend met het 'jammer-gedoe' van voorheen en hebben de lat hoger gelegd. Maar dit kan ook voor de speler positief uitpakken. Kijk naar Frank van der Struijk of Genaro Snijders. Die hebben zichzelf helemaal in de kijker gespeeld. We schrijven daarom nog niemand af, het is aan de spelers zelf om een toekomst in Arnhem af te dwingen."
Gast.quote:Op donderdag 2 december 2010 00:23 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
[..]
Silberbauer en Nilsson halen van de zomer. Als De Beuk dan bevalt en we pikken Botthegin transfervrij op, en de rest blijft zo'n beetje hebben we wmb een selectie voor volgend jaar rond waarmee je weer 5e/6e moet kunnen worden.:)
Edit: je zou zeggen dat dit het verkeerde topic was
Date?quote:Op donderdag 2 december 2010 01:08 schreef Myraela het volgende:
Ik maak woorden of zinnen wel af voor stotteraars, dat schijnt heel vervelend te zijn, maar dat gaat automatisch. Aan de andere kant heb ik het niet eens door als ik iemand tof vind. Dan erger ik me er absoluut niet aan.
Of we halen Tijani Bababababangida!quote:Op donderdag 2 december 2010 00:23 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
[..]
Silberbauer en Nilsson halen van de zomer. Als De Beuk dan bevalt en we pikken Botthegin transfervrij op, en de rest blijft zo'n beetje hebben we wmb een selectie voor volgend jaar rond waarmee je weer 5e/6e moet kunnen worden.:)
Edit: je zou zeggen dat dit het verkeerde topic was
Okay, het moet niet te erg zijn. Niet bij elk woord. Maar zolang ik nog fatsoenlijk met iemand zou kunnen praten zou ik het echt niet erg vinden.quote:Op donderdag 2 december 2010 01:09 schreef Friek_ het volgende:
Natuurlijk zeggen vrouwen allemaal wel mooi dat ze het geen probleem vinden, maar als puntje bij paaltje komt wil ik wel eens weten hoeveel vrouwen nu echt wegdrijven bij stotteraars.
Doe ik toch ook?quote:Op donderdag 2 december 2010 01:47 schreef Myraela het volgende:
[..]
Okay.![]()
Blijf eens serieus in je eigen topic.
Ik ken hem verder niet. Het is niet dat ik op een date ga puur om mijn standpunt te bewijzen.quote:Op donderdag 2 december 2010 01:54 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Zoals ik het lees wilt meneer FOKkû een d-d-date met je. Wat is daarop uw antwoord?
Daar is een date toch voor?quote:
Tuurlijk wel, elk standpunt moet te bewijzen zijn.quote:Het is niet dat ik op een date ga puur om mijn standpunt te bewijzen.
Om wat dan wel?quote:Maar ik zou geen nee zeggen puur omdat die stottert.
een date is om elkaar te leren kennen. Maar ik weet niet eens hoe oud je bent of hoe je er uitziet.quote:Op donderdag 2 december 2010 02:01 schreef FOKkû het volgende:
[..]
Daar is een date toch voor?
[..]
Tuurlijk wel, elk standpunt moet te bewijzen zijn.
[..]
Om wat dan wel?
Omdat het zeer vermakelijk is.quote:Op donderdag 2 december 2010 02:06 schreef Myraela het volgende:
[..]
een date is om elkaar te leren kennen. Maar ik weet niet eens hoe oud je bent of hoe je er uitziet.
Waarom gaan we hier zo serieus op in?
Je zei toch dat je me niet kende, en een date is toch om elkaar te leren kennen?quote:Op donderdag 2 december 2010 02:06 schreef Myraela het volgende:
[..]
een date is om elkaar te leren kennen. Maar ik weet niet eens hoe oud je bent of hoe je er uitziet.
Waarom gaan we hier zo serieus op in?
Danku!quote:Op donderdag 2 december 2010 02:08 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Omdat het zeer vermakelijk is.En FOKkû een baas is dat hij met z'n topic in het openbaar dates probeert te hosselen.
Je laat deze jongen toch niet in de kou staan hè, Myraela?quote:Op donderdag 2 december 2010 02:09 schreef FOKkû het volgende:
[..]
Je zei toch dat je me niet kende, en een date is toch om elkaar te leren kennen?Ik ben 19, en als je s-s-s-erieus interesse hebt (
) kan je me PM-en.
Ik g-g-g-geloof er niets van.quote:Op donderdag 2 december 2010 02:23 schreef IrCute het volgende:
Ik vind het geen afknapper als een man een beetje stottert hoor. Als een hele leuke jongen mij een beetje stotterend zou aanspreken zou ik dat wel leuk vinden
Waarom? Als ik bevriend kan zijn met iemand die stottert zou me dat ook niet storen als ik een relatie zou hebben met degene.quote:Op donderdag 2 december 2010 01:09 schreef Friek_ het volgende:
Natuurlijk zeggen vrouwen allemaal wel mooi dat ze het geen probleem vinden, maar als puntje bij paaltje komt wil ik wel eens weten hoeveel vrouwen nu echt wegdrijven bij stotteraars.
Dat is maar de vraag. Zoals al gezegd: stotteren kan een indicator zijn dat je nogal onzeker bent. Ik vind het heel romantisch dat je zegt dat het niks uitmaakt, maar zou je een man ook geloven wanneer hij zegt dat uiterlijk onbelangrijk is?quote:Op donderdag 2 december 2010 10:56 schreef Audreyoot het volgende:
[..]
Waarom? Als ik bevriend kan zijn met iemand die stottert zou me dat ook niet storen als ik een relatie zou hebben met degene.
Zou het alleen vervelend vinden als je ruzie hebt denk ik![]()
Kan een indicator zijn, hoeft niet(stotteren gaat iets verder dan onzeker zijn). Uiterlijk is belangrijk, geloof niemand die zou zeggen dat uiterlijk niks uitmaakt, ik bedoel je moet er wel een trucje op kunnen toch?quote:Op donderdag 2 december 2010 15:26 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Dat is maar de vraag. Zoals al gezegd: stotteren kan een indicator zijn dat je nogal onzeker bent. Ik vind het heel romantisch dat je zegt dat het niks uitmaakt, maar zou je een man ook geloven wanneer hij zegt dat uiterlijk onbelangrijk is?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |