abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 1 december 2010 @ 20:59:25 #51
222384 Bonzai.
recht in de zee in een ton
pi_89403593
quote:
99s.gif Op woensdag 1 december 2010 20:51 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Ja, maar het gaat niet alleen over de TS schat.
Mijn post was voor de TS bedoeld.

Word trouwens beetje moe van het koninginnebijtjesgedrag onder de mannelijke fok!kers hier. Ipv elkaar te steunen, breekt men alles af wat een beetje afwijkt :')
Ik zie rond in de wereld,
waarin de stenen rusten,
de planten levend groeien,
de dieren voelend leven ...
pi_89403844
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 20:59 schreef Bonzai. het volgende:

[..]

Mijn post was voor de TS bedoeld.

Word trouwens beetje moe van het koninginnebijtjesgedrag onder de mannelijke fok!kers hier. Ipv elkaar te steunen, breekt men alles af wat een beetje afwijkt :')
Ja, ga het alleen maar positief benaderen zodat mensen een scheef beeld krijgen en keihard onderuit gaan als de echte wereld plots anders blijkt te zijn :')
pi_89403883
Niks erg aan. Een goede vriend van mij stottert. Natuurijk valt het eerst op, maar nu hoor ik het niet eens meer. Kein Problem (als je een beetje een normaal denkent mens bent en voor innerlijk gaat):)
pi_89403953
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 21:03 schreef Pistoletje het volgende:
Niks erg aan. Een goede vriend van mij stottert. Natuurijk valt het eerst op, maar nu hoor ik het niet eens meer. Kein Problem (als je een beetje een normaal denkent mens bent en voor innerlijk gaat):)
Daag, je mag best waarde hechten aan uiterlijke kenmerken of in dit geval zelfs communicatieve kenmerken. En dit vind ik dus niks, althans: ik heb er het geduld niet voor en ik vind het niet sexy.
  woensdag 1 december 2010 @ 21:06:39 #55
222384 Bonzai.
pi_89404049
quote:
99s.gif Op woensdag 1 december 2010 21:03 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Ja, ga het alleen maar positief benaderen zodat mensen een scheef beeld krijgen en keihard onderuit gaan als de echte wereld plots anders blijkt te zijn :')
Met wat extra zelfvertrouwen zal het er in de echte wereld veel beter aan toe gaan ;)
waarin de stenen rusten,
pi_89404054
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 21:05 schreef Taurus het volgende:

[..]

Daag, je mag best waarde hechten aan uiterlijke kenmerken of in dit geval zelfs communicatieve kenmerken. En dit vind ik dus niks, althans: ik heb er het geduld niet voor en ik vind het niet sexy.
Natuurlijk is het uiterlijk ook belangrijk, maar ''van een mooi bord kan je niet eten''. Uiteindelijk hoor je het niet eens meer. Althans, dat is hier het geval.
pi_89404213
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 21:06 schreef Pistoletje het volgende:

[..]

Natuurlijk is het uiterlijk ook belangrijk, maar ''van een mooi bord kan je niet eten''. Uiteindelijk hoor je het niet eens meer. Althans, dat is hier het geval.
Toegegeven, daar heb ik geen ervaring meer. Maar als de vraag is 'wat vinden vrouwen van stotterende mannen' dan zeg ik: niet sexy.
  woensdag 1 december 2010 @ 21:12:18 #58
222384 Bonzai.
pi_89404369
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 21:09 schreef Taurus het volgende:

[..]

Toegegeven, daar heb ik geen ervaring meer. Maar als de vraag is 'wat vinden vrouwen van stotterende mannen' dan zeg ik: niet sexy.
No shit.
Het gaat erom of je zo iemand zou kunnen accepteren. Ik zou iig geen problemen hebben met een vrouw die een beetje stottert.
waarin de stenen rusten,
pi_89405118
quote:
7s.gif Op woensdag 1 december 2010 21:12 schreef Bonzai. het volgende:

[..]

No shit.
Het gaat erom of je zo iemand zou kunnen accepteren. Ik zou iig geen problemen hebben met een vrouw die een beetje stottert.
Ik denk ook dat ik het bij een vrouw minder erg zou vinden. Maar een man: :N
pi_89405366
Een vriend van me stotterde ook erg, is inmiddels minder, maar eerst was het zo dat hij maar tegen een paar mensen voluit kon praten, bij mij kwam er echt geen woord uit.

Ik vind het verder opzich niet erg als een man stottert, zou geen afknapper voor me zijn.
Wasmachines leven langer met Calgon *ping*
pi_89405499
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 21:03 schreef Pistoletje het volgende:
denkent :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :')
  woensdag 1 december 2010 @ 22:10:28 #62
326632 power2live
It's just a ride...
pi_89407725
Mwa, als 't meevalt... d'r zal meer dan genoeg compensatie voor zijn :)
Trouwens, als jij weet hoe het is, zou je je kunnen orienteren op vrouwelijke stotterhotties ;)

In verhouding ben jij dan zo eloquent als Jort Kelder en Alexander Pechtold bij elkaar én je hebt extra veel kans op een leuke meid :9

Bovendien zijn er dating sites speciaal voor mensen met zeer lichte beperkingen.
Je benaderd alles zo positief... dat alleen al is een huge plus!

Edit: Kijk alleen al naar het aantal vrouwen hier dat er niet negatief tegenover staat!
Ik heb er vertrouwen in. Succes man!
It's just a ride...
pi_89408764
quote:
99s.gif Op woensdag 1 december 2010 21:03 schreef stbabylon het volgende:

[..]

We hebben het hier over een beetje stotteren, daar ga je niet keihard van onderuit.
pi_89408809
Gelukkig om te horen dat de meeste dames er weinig problemen mee hebben. O+ Hebben jullie weleens iets met een stotteraar gehad?
pi_89409011
quote:
14s.gif Op woensdag 1 december 2010 22:30 schreef FOKkû het volgende:
Gelukkig om te horen dat de meeste dames er weinig problemen mee hebben. O+ Hebben jullie weleens iets met een stotteraar gehad?
Nee, dat niet.
Wasmachines leven langer met Calgon *ping*
pi_89409079
quote:
10s.gif Op woensdag 1 december 2010 22:33 schreef 92Merel het volgende:

[..]

Nee, dat niet.
Jammer, wou wel wat ervaringen horen. :P
  woensdag 1 december 2010 @ 22:37:02 #67
230223 Chewbalhaar
uhhhwhhooeehhww
pi_89409207
quote:
11s.gif Op woensdag 1 december 2010 14:49 schreef FOKkû het volgende:
Hoi mensen, FOKkû stottert. :@ Gelukkig niet zo heel erg, maar vroeger wel.

Tijdens mijn kleuterklas ben ik er met therapie ervanaf gekomen, maar tijdens de middelbare school is het teruggekomen. Wegens financiële redenen heb ik toen geen therapie genomen. :P Ik heb toen mezelf een redelijke goede manier aangeleerd om het stotteren drastisch te verminderen. Praten met veel handgebaren doet wonderen voor mij. *O* Helaas stotter ik nog weleens als ik aan het praten ben met een hele mooie onbekende dame, ondanks mijn manier om het te verminderen. ;(

Mijn vraag is dus: wat vinden jullie dames van stotterende mannen? :D Normaal heb ik schijt aan wat mensen ervan vinden, maar als het een mooie dame betreft, tjah... :@
Een klein beetje stotteren zal geen probleem zijn, maar als je sta te zwaaien als een verkeersagent is het ook niet erg charmant meer :{
Ja, met zo'n instelling blijf je natuurlijk zwakbegaafd
pi_89409237
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 22:37 schreef Chewbalhaar het volgende:

[..]

Een klein beetje stotteren zal geen probleem zijn, maar als je sta te zwaaien als een verkeersagent is het ook niet erg charmant meer :{
Ja, klopt, dus ik moet altijd een afweging maken. :')
pi_89409410
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 22:10 schreef power2live het volgende:
Mwa, als 't meevalt... d'r zal meer dan genoeg compensatie voor zijn :)
Trouwens, als jij weet hoe het is, zou je je kunnen orienteren op vrouwelijke stotterhotties ;)

In verhouding ben jij dan zo eloquent als Jort Kelder en Alexander Pechtold bij elkaar én je hebt extra veel kans op een leuke meid :9

Bovendien zijn er dating sites speciaal voor mensen met zeer lichte beperkingen.
Je benaderd alles zo positief... dat alleen al is een huge plus!

Edit: Kijk alleen al naar het aantal vrouwen hier dat er niet negatief tegenover staat!
Ik heb er vertrouwen in. Succes man!
Hehe, sorry dat ik je een beetje zat te pesten op je andere topic met het feit dat je het FOK!-jargon nog niet zo goed kende. :') :D

[ Bericht 0% gewijzigd door FOKkû op 01-12-2010 22:48:19 ]
pi_89409540
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 21:32 schreef BaasGay het volgende:

[..]

denkent :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :')
Ja ik zag het net.. Beetje jammer.
  woensdag 1 december 2010 @ 23:59:58 #71
296879 Doxx
Oh happy days
pi_89413504
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 15:33 schreef Lo-Fi het volgende:

[..]

Dat is Overijssels - de overtreffende trap van stotteren.
FOEI
pi_89414523
quote:
FC Utrecht heeft aanvoerder Michael Silberbauer nadrukkelijk in de etalage gezet. De Deen heeft een aflopend contract in de Galgenwaard en de onderhandelingen voor een nieuwe verbintenis liepen eerder deze week definitief stuk.

"We staan in de winterstop open voor zijn vertrek," zei de technisch directeur van Utrecht Foeke Booy. "Dat is voor ons de laatste kans om nog geld voor hem te krijgen. Anders loopt hij aan het einde van het seizoen gratis de deur uit. De sportieve gevolgen nemen we daarbij voor lief."

"PSV laat om dezelfde reden Afellay toch ook naar Barcelona gaan? Natuurlijk vinden we het wel jammer. We hebben nog steeds goed contact met Michael en respecteren zijn ambities. Maar we zijn er onderling niet uit gekomen."

quote:
Vitesse is nog niet uitgewinkeld. De gedaantewisseling krijgt in januari verder gestalte, zo meldt Voetbal International.

Merab Jordania loodste na zijn komst in Arnhem acht nieuwe spelers naar binnen en is nog niet klaar om de transfermarkt. Albert Ferrer lijkt echter andere plannen te hebben. Waar de selectie nu nog uit 26 man bestaat, wil de Spanjaard met 22 spelers gerichter gaan werken, wat in strijd is met de visie van Jordania.

Uitkomst lijkt het vertrek van meerdere spelers te zijn. Daarbij is het vizier gericht op de spelers, die na de komst van Jordania en Ferrer genoegen moeten nemen met een rol op het tweede plan. De toekomst van Nacer Barazite, Civard Sprockel, Jeroen Drost, Rogier Molhoek, Kevin van Diermen, Sinan Kaloglu, Dalibor Stevanovic, Alexander Büttner en Lasse Nilsson lijkt buiten Arnhem te liggen.

Het restant krijgt een kans te overleven. "En zo is momenteel ook de werkelijke situatie", meldt technisch directeur Ted van Leeuwen. "Er waait een frisse wind en Ferrer geeft iedereen de kans om zichzelf in de kijker te spelen. Hij kijkt en kiest voor kwaliteit, en maakt daarop zijn keuzes. Met de nieuwe spelers is het niveau op de training omhoog gegaan, waardoor we een duidelijk zicht krijgen wie er mee kan in de kwaliteiten die we nastreven."

"Toch is dat de nieuwe situatie hier", vervolgt Van Leeuwen. "We hebben afgerekend met het 'jammer-gedoe' van voorheen en hebben de lat hoger gelegd. Maar dit kan ook voor de speler positief uitpakken. Kijk naar Frank van der Struijk of Genaro Snijders. Die hebben zichzelf helemaal in de kijker gespeeld. We schrijven daarom nog niemand af, het is aan de spelers zelf om een toekomst in Arnhem af te dwingen."
Silberbauer en Nilsson halen van de zomer. Als De Beuk dan bevalt en we pikken Botthegin transfervrij op, en de rest blijft zo'n beetje hebben we wmb een selectie voor volgend jaar rond waarmee je weer 5e/6e moet kunnen worden.:)

Edit: je zou zeggen dat dit het verkeerde topic was :@
Ja, met zo'n instelling blijf je natuurlijk zwakbegaafd
pi_89414601
quote:
1s.gif Op donderdag 2 december 2010 00:23 schreef Chewbalhaar het volgende:

[..]

[..]

Silberbauer en Nilsson halen van de zomer. Als De Beuk dan bevalt en we pikken Botthegin transfervrij op, en de rest blijft zo'n beetje hebben we wmb een selectie voor volgend jaar rond waarmee je weer 5e/6e moet kunnen worden.:)

Gast. :') _O-
pi_89415700
Ik maak woorden of zinnen wel af voor stotteraars, dat schijnt heel vervelend te zijn, maar dat gaat automatisch. Aan de andere kant heb ik het niet eens door als ik iemand tof vind. Dan erger ik me er absoluut niet aan.
pi_89415710
Natuurlijk zeggen vrouwen allemaal wel mooi dat ze het geen probleem vinden, maar als puntje bij paaltje komt wil ik wel eens weten hoeveel vrouwen nu echt wegdrijven bij stotteraars.
pi_89415877
quote:
14s.gif Op donderdag 2 december 2010 01:08 schreef Myraela het volgende:
Ik maak woorden of zinnen wel af voor stotteraars, dat schijnt heel vervelend te zijn, maar dat gaat automatisch. Aan de andere kant heb ik het niet eens door als ik iemand tof vind. Dan erger ik me er absoluut niet aan.
Date? :P Je was toch zo lief? :@
pi_89415911
Ik kan er niets aan doen, maar ik vind het echt gruwelijk irritant als iemand moeite heeft om goed te praten (stotteren, spraakgebrek etc.). Gelukkig voor TS ben ik geen vrouw, maar het lijkt me niet echt aantrekkelijk. Het komt ook heel nerveus en zwak over.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_89415922
quote:
1s.gif Op donderdag 2 december 2010 00:23 schreef Chewbalhaar het volgende:

[..]

[..]

Of we halen Tijani Bababababangida!
pi_89416048
quote:
1s.gif Op donderdag 2 december 2010 01:09 schreef Friek_ het volgende:
Natuurlijk zeggen vrouwen allemaal wel mooi dat ze het geen probleem vinden, maar als puntje bij paaltje komt wil ik wel eens weten hoeveel vrouwen nu echt wegdrijven bij stotteraars.
Okay, het moet niet te erg zijn. Niet bij elk woord. Maar zolang ik nog fatsoenlijk met iemand zou kunnen praten zou ik het echt niet erg vinden.
pi_89416050
quote:
14s.gif Op donderdag 2 december 2010 01:25 schreef FOKkû het volgende:

[..]

Date? :P Je was toch zo lief? :@
Okay. :9

Blijf eens serieus in je eigen topic. :6
pi_89416056
quote:
14s.gif Op donderdag 2 december 2010 01:47 schreef Myraela het volgende:

[..]

Okay. :9

Blijf eens serieus in je eigen topic. :6
Doe ik toch ook?
pi_89416062
We wachten in spanning op je antwoord Myraela.

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 02-12-2010 01:49:31 ]
pi_89416082
Wut. Welk antwoord?
pi_89416092
quote:
1s.gif Op donderdag 2 december 2010 01:52 schreef Myraela het volgende:
Wut. Welk antwoord?
Zoals ik het lees wilt meneer FOKkû een d-d-date met je. Wat is daarop uw antwoord?
pi_89416105
quote:
Op donderdag 2 december 2010 01:54 schreef Friek_ het volgende:

[..]

Zoals ik het lees wilt meneer FOKkû een d-d-date met je. Wat is daarop uw antwoord?
Ik ken hem verder niet. Het is niet dat ik op een date ga puur om mijn standpunt te bewijzen. :') Maar ik zou geen nee zeggen puur omdat die stottert.
pi_89416123
quote:
1s.gif Op donderdag 2 december 2010 01:57 schreef Myraela het volgende:

[..]

Ik ken hem verder niet.
Daar is een date toch voor? :')
quote:
Het is niet dat ik op een date ga puur om mijn standpunt te bewijzen. :')
Tuurlijk wel, elk standpunt moet te bewijzen zijn. :')
quote:
Maar ik zou geen nee zeggen puur omdat die stottert.
Om wat dan wel? :')
pi_89416153
quote:
Op donderdag 2 december 2010 02:01 schreef FOKkû het volgende:

[..]

Daar is een date toch voor? :')

[..]

Tuurlijk wel, elk standpunt moet te bewijzen zijn. :')

[..]

Om wat dan wel? :')
een date is om elkaar te leren kennen. Maar ik weet niet eens hoe oud je bent of hoe je er uitziet. :')

Waarom gaan we hier zo serieus op in? :')
pi_89416161
:')
pi_89416165
quote:
1s.gif Op donderdag 2 december 2010 02:06 schreef Myraela het volgende:

[..]

een date is om elkaar te leren kennen. Maar ik weet niet eens hoe oud je bent of hoe je er uitziet. :')

Omdat het zeer vermakelijk is. *) En FOKkû een baas is dat hij met z'n topic in het openbaar dates probeert te hosselen. _O_
pi_89416177
quote:
1s.gif Op donderdag 2 december 2010 02:06 schreef Myraela het volgende:

[..]

Je zei toch dat je me niet kende, en een date is toch om elkaar te leren kennen? :') Ik ben 19, en als je s-s-s-erieus interesse hebt ( :@ ) kan je me PM-en. :P
pi_89416191
quote:
1s.gif Op donderdag 2 december 2010 02:08 schreef Friek_ het volgende:

[..]

Omdat het zeer vermakelijk is. *) En FOKkû een baas is dat hij met z'n topic in het openbaar dates probeert te hosselen. _O_
Danku! :7
pi_89416205
quote:
14s.gif Op donderdag 2 december 2010 02:09 schreef FOKkû het volgende:

[..]

Je zei toch dat je me niet kende, en een date is toch om elkaar te leren kennen? :') Ik ben 19, en als je s-s-s-erieus interesse hebt ( :@ ) kan je me PM-en. :P
Je laat deze jongen toch niet in de kou staan hè, Myraela?
pi_89416248
Ik vind het geen afknapper als een man een beetje stottert hoor. Als een hele leuke jongen mij een beetje stotterend zou aanspreken zou ik dat wel leuk vinden :P
pi_89416380
quote:
1s.gif Op donderdag 2 december 2010 02:23 schreef IrCute het volgende:
Ik vind het geen afknapper als een man een beetje stottert hoor. Als een hele leuke jongen mij een beetje stotterend zou aanspreken zou ik dat wel leuk vinden :P
Ik g-g-g-geloof er niets van.
pi_89416493
Ik las net dat stotteraars meestal niet stotteren (wat een kutwoord), als ze zingen of alleen zijn en tegen hun huisdier praten ofzo.

Kunnen we daar uit concluderen dat het te maken heeft met onzekerheid? Of een diep geworteld, uit de hand gelopen, verslecht zelfbeeld?

80% van de stotteraars is man... Bij de meeste wordt het erger als ze tegen vrouwen praten...

Heeft dat er misschien niet mee te maken?
  donderdag 2 december 2010 @ 03:10:56 #96
277627 Seven.
We are Borg.
pi_89416505
Over dingen als stotteren kan ik heel makkelijk heen stappen als iemand me aan het lachen maakt.
Resistance is futile.
pi_89417128
Geen problemen mee ofzo, degene die stottert kan er ook niet veel aan doen en het is nu ook weer niet zo belangrijk dat ik er op af zou knappen.
Trots shetlandmens
When in doubt, just add glitter
Happy little sushi roll
pi_89421185
quote:
1s.gif Op donderdag 2 december 2010 01:09 schreef Friek_ het volgende:
Waarom? Als ik bevriend kan zijn met iemand die stottert zou me dat ook niet storen als ik een relatie zou hebben met degene.

Zou het alleen vervelend vinden als je ruzie hebt denk ik :@
pi_89431125
quote:
Op donderdag 2 december 2010 10:56 schreef Audreyoot het volgende:

[..]

Waarom? Als ik bevriend kan zijn met iemand die stottert zou me dat ook niet storen als ik een relatie zou hebben met degene.

Zou het alleen vervelend vinden als je ruzie hebt denk ik :@

Dat is maar de vraag. Zoals al gezegd: stotteren kan een indicator zijn dat je nogal onzeker bent. Ik vind het heel romantisch dat je zegt dat het niks uitmaakt, maar zou je een man ook geloven wanneer hij zegt dat uiterlijk onbelangrijk is?
pi_89431696
quote:
1s.gif Op donderdag 2 december 2010 15:26 schreef Friek_ het volgende:

[..]

Dat is maar de vraag. Zoals al gezegd: stotteren kan een indicator zijn dat je nogal onzeker bent. Ik vind het heel romantisch dat je zegt dat het niks uitmaakt, maar zou je een man ook geloven wanneer hij zegt dat uiterlijk onbelangrijk is?
Kan een indicator zijn, hoeft niet(stotteren gaat iets verder dan onzeker zijn). Uiterlijk is belangrijk, geloof niemand die zou zeggen dat uiterlijk niks uitmaakt, ik bedoel je moet er wel een trucje op kunnen toch?
Snap alleen niet wat stotteren en uiterlijk met elkaar te maken hebben? Aan je uiterlijk kan je verschillende dingen doen om het op te leuken, stotteren is best moeilijk om vanaf te komen.
Als ik degene die stottert nou eenmaal leuk vind waarom zou ik er op afknappen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')