Ik heb zo'n idee dat die presentator een kleinigheidje enorm liep op te blazen.quote:Op dinsdag 7 december 2010 23:40 schreef tralalala het volgende:
Wat was er nou aan de hand bij het uitvak?
Denk dat 2e ook wel mogelijk was, vind dat ze erg makkelijk doelpunten weggaven. Maarja dan moet het ook mee zitten etc.quote:Op dinsdag 7 december 2010 23:51 schreef Lo-Fi het volgende:
Trouwens een mooi CL-debuut voor Twente. 3e is gewoon een prima resultaat en veel meer zit er ook niet in.. FCT heeft zich uitstekend gepresenteerd thuis tegen Spurs en Inter met name.
Niet echt mee eens. Inter en Spurs zijn overall gewoon een paar stapjes verder en hebben ook in de volgende ronde van de CL nog wat te zoeken. Voor FCT is de Europa League een prima podium na de winter.quote:Op dinsdag 7 december 2010 23:54 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Denk dat 2e ook wel mogelijk was, vind dat ze erg makkelijk doelpunten weggaven. Maarja dan moet het ook mee zitten etc.
Niks, "het" (wat dat ook had mogen zijn) gebeurde achter het andere doel.quote:Op dinsdag 7 december 2010 23:40 schreef tralalala het volgende:
Wat was er nou aan de hand bij het uitvak?
Ik vermoed dat er wat Engelsen in Twente vakken zaten aan de lange zijde.. Dat ze op dat moment in de wedstrijd probeerden om door de gracht helemaal naar het uitvak te komen van die kant, lijkt me zeer onwaarschijnlijk.quote:Op woensdag 8 december 2010 00:07 schreef ChiefBigFoot het volgende:
[..]
Niks, "het" (wat dat ook had mogen zijn) gebeurde achter het andere doel.
Ze wilden de provocerende engelsen aanpakken die op de hoofdtribune zaten.quote:Op woensdag 8 december 2010 00:11 schreef Lo-Fi het volgende:
[..]
Ik vermoed dat er wat Engelsen in Twente vakken zaten aan de lange zijde.. Dat ze op dat moment in de wedstrijd probeerden om door de gracht helemaal naar het uitvak te komen van die kant, lijkt me zeer onwaarschijnlijk.
Ok, dat vermoedde ik al. Uiteindelijk met een sisser afgelopen toch?quote:Op woensdag 8 december 2010 00:17 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Ze wilden de provocerende engelsen aanpakken die op de hoofdtribune zaten.
Ze stonden op een gegeven moment tegen over elkaar te schreeuwen, van wat ik gehoord heb zijn er een paar hoge piefen van Twente tussen gestapt + een paar stewards en die hebben de Twente supporters rustig gekregen.quote:Op woensdag 8 december 2010 00:20 schreef Lo-Fi het volgende:
[..]
Ok, dat vermoedde ik al. Uiteindelijk met een sisser afgelopen toch?
Ok, een storm in een glas water dus.quote:Op woensdag 8 december 2010 00:33 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Ze stonden op een gegeven moment tegen over elkaar te schreeuwen, van wat ik gehoord heb zijn er een paar hoge piefen van Twente tussen gestapt + een paar stewards en die hebben de Twente supporters rustig gekregen.
De Engelsen hadden in een thuisvak een Spurs-vlag opgehangen. Ze waren dus aan het provoceren.quote:Op woensdag 8 december 2010 00:34 schreef Lo-Fi het volgende:
[..]
Ok, een storm in een glas water dus.
Ja, dat klopt, maar er is geen 1 klap gevallen blijkbaar. Totaal niet iets om je over op te winden dus..quote:Op woensdag 8 december 2010 00:36 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
De Engelsen hadden in een thuisvak een Spurs-vlag opgehangen. Ze waren dus aan het provoceren.
Dat viel mij ook al op. Een maand of 2 geleden dacht ik echt dat ze een miskoop hadden binnengehaald. De laatste weken is het best aardig en vanavond vond ik hem misschien wel de beste man bij FCT.quote:Op woensdag 8 december 2010 01:16 schreef insan3 het volgende:
Wat speelde rosales sterk, begon dit seizoen zwak, als een dweil, maar vandaag stond hij zijn mannetje tegenover bale
Inderdaad en in een andere poule (die poule van Schalke of Kopenhagen) hadden ze waarschijnlijk nog wel overwinterd in de CL. Hopelijk is Ruiz snel terug.quote:Op woensdag 8 december 2010 01:41 schreef Lo-Fi het volgende:
Als de loting(en) een beetje meezitten dan zie ik Twente nog wel ver komen in de Europa League. Zou ook mooi zijn voor het Nederlandse voetbal.
Ongelooflijk, ik zat ten hoogte van de middenlijn gisteren, prima zicht op Rosales en wat een prutser is dat zeg, echt niet normaal. Hij loopt naar voren op momenten dat hij bedacht moet zijn op een counter, het is dat Bale totaal geen zin had om zich uit te sloven maar Wisgerhof en Brama moesten veel gaten dichtlopen. Zijn voorzetten waren zoals altijd compleet dramatisch, echt niet normaal waar die jongen op traint. Elke keer of tegen zijn man, of te laag of te hoog. Zijn goal was prima maar dat verbloemd niks.quote:Op woensdag 8 december 2010 01:18 schreef Lo-Fi het volgende:
[..]
Dat viel mij ook al op. Een maand of 2 geleden dacht ik echt dat ze een miskoop hadden binnengehaald. De laatste weken is het best aardig en vanavond vond ik hem misschien wel de beste man bij FCT.
dat was hij zeker, wat een kopbalquote:
zover wil ik niet gaan, maar hij speelt de laatste inderdaad een stuk beter dan in het beginquote:Op woensdag 8 december 2010 01:16 schreef insan3 het volgende:
Wat speelde rosales sterk, begon dit seizoen zwak, als een dweil, maar vandaag stond hij zijn mannetje tegenover bale
als Twente niet bij de 4 beste CL deelnemers hoort, kunnen we dan PSV loten?quote:Op woensdag 8 december 2010 09:15 schreef Frutsel het volgende:
Qua Europa League
Vermoedelijke Groepswinnaars
PSV
Neequote:Op woensdag 8 december 2010 09:16 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
als Twente niet bij de 4 beste CL deelnemers hoort, kunnen we dan PSV loten?
we wachten volgende week vrijdag 13.00 wel afquote:Op woensdag 8 december 2010 09:25 schreef Frutsel het volgende:
[..]
NeeEn als we wel bij de beste vier horen Ajax ook niet
Ajax wordt misschien wel de slechtste nummer 3, weten die ook gelijk tegen wie ze kunnen loten
Chille dingen voor Twente en Ajax dus?quote:Op woensdag 8 december 2010 22:36 schreef Frutsel het volgende:
Eindstand Nr's 3 Champions League
(er vanuit gaande dat eerst doelsaldo telt en dan het aantal gescoorde goals)
1. Spartak Moskou 9 (7-10)
2. Sporting Braga 9 (5-11)
3. Ajax 7 (6-10)
4. Twente 6 (9-11)
5. Rubin Kazan 6 (2-4)
6. FC Basel 6 (8-11)
7. Glasgow 6 (3-6)
8. Benfica 6 (7-12)
Europa League
Vermoedelijke Groepswinnaars
Manchester City
Bayer Leverkusen
Sporting Portugal
Villarael (vermoedelijk)
Dynamo Kiev of Bate Borisov
CSKA Moskou
Zenit St.Petersburg
VFB Stuttgart
PSV
Paris St Germain
Liverpool
Porto
Vermoedelijke Nr 2
Lech Poznan
Aris Saloniki
Lille of AA Gent
PAOK Saloniki of Dynamo Zagreb
Dynamo Kiev of Bate Borisov
Sparta Praag
AEK Athene of Anderlecht
Young Boys
Metalist Charkov
Sevilla of Borussia Dortmund
Napoli of Steaua Boekarest
Besiktas
hij was vandaag inderdaad weer bedroevend slechtquote:Op zondag 12 december 2010 16:29 schreef Saekerhett het volgende:
En loopt er nou niks anders rond dan Rosales? Man, wat een drama is dat...
Inderdaad, gewoon positief blijven.quote:Op zondag 12 december 2010 16:37 schreef ReMcOrE het volgende:
ach ja, op doelsaldo gingen we PSV toch al niet kloppen; dus nu 1 puntje achter op PSV, niet veel aan de hand lijkt me...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |