quote:Op dinsdag 30 november 2010 23:52 schreef DaDude1987 het volgende:
[..]
Naja, in Milaan 3x kroeg uitgegooid terwijl het nog niet eens sluitingstijd was. En in Rome restaurant uitgegooid omdat we klaar waren met eten, nog niet eens tijd om koffie na te bestellen...
Verder wel gelachen hoor, met de mensen die voor AC waren (en dus ook voor ons) En een klein kind met een inter sjaal.
Naja, laten we het er maar op houden dat we toevallig de verkeerde kroegjes hebben uitgezochtquote:Op woensdag 1 december 2010 20:00 schreef TwenteFC het volgende:
[..]bij ons vonden ze het zelfs jammer dat we weg gingen, we waren goede klanten.
De kroeg zat ook vol met allemaal verschillende supporters, AC,Inter en Juve. En zelfs nog een duitser die voor Bayern was.
Of wij net de goede, is maar hoe je het bekijkt natuurlijk.quote:Op woensdag 1 december 2010 20:53 schreef DaDude1987 het volgende:
[..]
Naja, laten we het er maar op houden dat we toevallig de verkeerde kroegjes hebben uitgezocht
de vooruitzichten zijn goedquote:Op woensdag 1 december 2010 20:55 schreef Boormachine1989 het volgende:
Hopelijk is Ruiz snel beter. Begin van de competitie na de winterstop zou ideaal zijn.
quote:Twente gaat gewoon door. Tenzij scheids het veld om 18:15 afkeurt. Aldus persvoorlichter Twente. #COTE #twegra
Niemand?quote:Op woensdag 1 december 2010 19:20 schreef kastanova het volgende:
Hmmmz... Ik was te laat voor de normale kaarten, dus viaviavia kaarten voor de wedstrijd tegen Tottenham kunnen regelen.
Echter zie ik nu dat het toch verdomd dure kaartjes zijn... Vak 116, Rij 13, Stoel 12 + TOS lounge.
Nu is de info op de Twente site vrij beperkt, maar iemand enig idee wat het zo'n beetje inhoudt?
Moet ik denken aan business seats of kan ik nog gewoon broodjes warm vlees fixen in de rust?.
Mwa ik zie liever goals dan geld van/voor Theoquote:Op zaterdag 4 december 2010 22:47 schreef ajacied4lf het volgende:
Theo![]()
![]()
Zo snel mogelijk verkopen, Twente kan er veel voor krijgen.
Dat kan ook, maar denk dat het een speler is die snel gaat afzwakken. Teminste, het roken en drinken heeft daar wel invloed op.quote:Op zaterdag 4 december 2010 23:18 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Mwa ik zie liever goals dan geld van/voor Theo
Hmm, klopt.quote:Op zondag 5 december 2010 00:17 schreef Spatzmann het volgende:
[..]
Nou ja veel. Max 3 miljoen was het toch (gelimiteerde transfersom). Dan zie ik hem liever het seizoen afmaken....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |