Ik haat haren!quote:Op donderdag 2 december 2010 14:02 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik kleed me gewoon 9 v/d 10 keer om als ik weg moet. En gooi dan de kleren die onder de haren zitten ff de droger in. Dat ik thuis onder de haren zitten, lekker belangrijk...
Het poesje moet misschien met lichte dan wel matige dwang bewust worden gemaakt van zijn dierlijke achtergrond -> naar buiten.quote:Op donderdag 2 december 2010 13:11 schreef Alicey het volgende:
[..]
Het poesje is het daar niet mee eens. Die vacht is er voor zodat wanneer het poesje voor de kachel gaat liggen, zij het misschien een heel klein beetje minder koud krijgt.
Ik weet niet hoe dat bij jou zit. Maar de vrouwen die ik ken vallen qua haar noet zoveel uit als mijn kattenquote:Op donderdag 2 december 2010 14:09 schreef Anne het volgende:
Dus je wilt ook weer een kale vriendin? Als ze maar lief is?
Als ze dat wel doen, zijn ze rap kaal.quote:Op donderdag 2 december 2010 14:22 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe dat bij jou zit. Maar de vrouwen die ik ken vallen qua haar noet zoveel uit als mijn katten
Bij mij welquote:Op donderdag 2 december 2010 14:22 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe dat bij jou zit. Maar de vrouwen die ik ken vallen qua haar noet zoveel uit als mijn katten
Als je mijn vriendin zou zijn had ik je een haarnetje laten dragen bij mij thuisquote:Op donderdag 2 december 2010 14:22 schreef Anne het volgende:
Mooie ring btw, Alicey.
[..]
Bij mij wel.
Edit: en nee, ik ben gelukkig niet kaal.
quote:Op donderdag 2 december 2010 14:29 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Als je mijn vriendin zou zijn had ik je een haarnetje laten dragen bij mij thuis
Aaaaachhhh! Dat is dierenmishandeling!quote:Op donderdag 2 december 2010 14:22 schreef Duvel het volgende:
[..]
Het poesje moet misschien met lichte dan wel matige dwang bewust worden gemaakt van zijn dierlijke achtergrond -> naar buiten.
Ik weet wel momenten om aan een vrouw d'r haar te trekken hoor. Sommige vinden dat heel erg geilquote:Op donderdag 2 december 2010 14:41 schreef Dangel het volgende:
waaromlaat je mensen aan je haar zitten?
Wel nee, pas als je ze letterlijk naar buiten schoptquote:Op donderdag 2 december 2010 14:48 schreef Alicey het volgende:
[..]
Aaaaachhhh! Dat is dierenmishandeling!
Als je ziet wat het poesje dan zou doen, zou je ook iets hebben van "Die kat is zielig!".quote:Op donderdag 2 december 2010 15:00 schreef ook_gek het volgende:
Wel nee, pas als je ze letterlijk naar buiten schopt
Weet ik 't. Dat doen ze gewoon.quote:Op donderdag 2 december 2010 14:41 schreef Dangel het volgende:
waaromlaat je mensen aan je haar zitten?
Ná het douchen!quote:Op donderdag 2 december 2010 14:37 schreef ook_gek het volgende:
Ieuhw zie opeens een douche putje vol met haar voor me
Nee, dat is dierbewustzijnsbevordering.quote:Op donderdag 2 december 2010 14:48 schreef Alicey het volgende:
[..]
Aaaaachhhh! Dat is dierenmishandeling!
Ik zal het dan maar eens voorleggen aan ons poesje.quote:Op donderdag 2 december 2010 15:25 schreef Duvel het volgende:
[..]
Nee, dat is dierbewustzijnsbevordering.
Om die reden laat ik soms een musje los in huis. Kunnen ze lekker jagen.quote:Op donderdag 2 december 2010 15:25 schreef Duvel het volgende:
[..]
Nee, dat is dierbewustzijnsbevordering.
Die van mij halen het zelf van buiten.quote:Op donderdag 2 december 2010 15:30 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Om die reden laat ik soms een musje los in huis. Kunnen ze lekker jagen.
Die van mij - als het iets minder koud is - wel. En zo nu en dan nemen ze dan een lekker vogeltje of een muisje voor me mee.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |