Gefeliciteerdquote:Op donderdag 2 december 2010 12:13 schreef Sounddragon het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Per maandag ander werk; meer geld, reisuren en -kosten betaald, én we gaan nieuwe dingen leren
Hier sneeuwt het nog steeds.quote:Op donderdag 2 december 2010 12:03 schreef Freezer het volgende:
In Almelo is net gestopt met sneeuwen
Al gedaan op mijn manierquote:Op donderdag 2 december 2010 12:13 schreef Anne het volgende:
[..]
Dan moet je dat vragen. Je bent toch direct?
Welnee, je hoeft alleen maar op zijn AT te klikken en de TT van het 2e topic te lezen en je weet genoeg.quote:
Wel nee gek, hoe kom je daar nou bij?quote:Op donderdag 2 december 2010 12:19 schreef Anne het volgende:
[..]
Eromheendraaierigdus. Da's jouw manier.
hij heeft toch een vriendin?quote:Op donderdag 2 december 2010 12:21 schreef Anne het volgende:
[..]
Welnee, je hoeft alleen maar op zijn AT te klikken en de TT van het 2e topic te lezen en je weet genoeg..
Jammer dat dating.fok.nl niet meer bestaat heah!.
quote:Op donderdag 2 december 2010 12:13 schreef Sounddragon het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Per maandag ander werk; meer geld, reisuren en -kosten betaald, én we gaan nieuwe dingen leren
Jij hebt dan vast hele stoere katten met een heul dikke vacht, maine coons ofzo. Onze katten die liggen alleen voor de kachel en zo nu en dan te klagen dat het buiten zo koud is.quote:Op donderdag 2 december 2010 12:14 schreef Anne het volgende:
[..]
Hier sneeuwt het nog steeds.
Tevens goedgekeurd door de katten, die willen niet meer naar binnen komen.
Ik schop die van ons eens in de zoveel tijd het balkon op om even uit te waaien.quote:Op donderdag 2 december 2010 12:43 schreef Alicey het volgende:
[..]
Jij hebt dan vast hele stoere katten met een heul dikke vacht, maine coons ofzo. Onze katten die liggen alleen voor de kachel en zo nu en dan te klagen dat het buiten zo koud is.
Hehe, de kat van mijn broer, een huis-tuin-en-keuken-kat, wil anders ook niet naar binnen komenquote:Op donderdag 2 december 2010 12:43 schreef Alicey het volgende:
[..]
Jij hebt dan vast hele stoere katten met een heul dikke vacht, maine coons ofzo. Onze katten die liggen alleen voor de kachel en zo nu en dan te klagen dat het buiten zo koud is.
Ach, ik zie ons poesje nu al rillen als ik dat zou doen!quote:Op donderdag 2 december 2010 12:49 schreef Duvel het volgende:
Ik schop die van ons eens in de zoveel tijd het balkon op om even uit te waaien.
quote:Op donderdag 2 december 2010 12:51 schreef Anne het volgende:
[..]
Hehe, de kat van mijn broer, een huis-tuin-en-keuken-kat, wil anders ook niet naar binnen komen. Die zit alleen op een stukje, onder een struik, waar geen sneeuw ligt.
Maar ik heb 2 ragdolls, ook wel een beetje 2 pluizebollen jah. En die sjezen nu dus echt hard door de sneeuw. Als mijn telefoon het deed, maakte ik een filmpje, maar helaasch..
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zolang je geen tapijt hebt (check, heb ik hier nu welquote:
Ze hebben toch niet voor niets een vacht!quote:Op donderdag 2 december 2010 12:59 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ach, ik zie ons poesje nu al rillen als ik dat zou doen!
Het poesje is het daar niet mee eens. Die vacht is er voor zodat wanneer het poesje voor de kachel gaat liggen, zij het misschien een heel klein beetje minder koud krijgt.quote:Op donderdag 2 december 2010 13:09 schreef Duvel het volgende:
Ze hebben toch niet voor niets een vacht!
Ja die heb ik ook. Maar ik rol me gekquote:Op donderdag 2 december 2010 13:04 schreef Anne het volgende:
[..]
Zolang je geen tapijt hebt (check, heb ik hier nu wel) en geen stoffen bank (check, heb ik hier nu wel
) en zolang je ze niet in je bed laat slapen (check, op dit moment wel
![]()
), valt het wel mee.
[ afbeelding ] <- Werkt kei goed.
Ik kleed me gewoon 9 v/d 10 keer om als ik weg moetquote:Op donderdag 2 december 2010 13:24 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ja die heb ik ook. Maar ik rol me gek
Me katten slapen nu ook op bed. Ze hebben het koud
En heb ook een stoffe bank
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |