Yaaaayquote:Op woensdag 1 december 2010 14:16 schreef motorbloempje het volgende:
als je terug bent in NL kom je maar 's stamppot eten
![]()
stoofperen zijn lekker met alles!quote:Op woensdag 1 december 2010 14:16 schreef conleche het volgende:
Morgen ook maar eens maken, een stamppotje.Ik denk zuurkool. Zou een stoofpeertje daar lekker bij zijn? Want die heb ik ook nog.
Volledige speklappen er doorheen? Is ook alternatiefquote:Op woensdag 1 december 2010 14:19 schreef motorbloempje het volgende:
geen spekjes...alternatieve stamppotten zijn tof
Met knolselderij! En biologische gerookte kipreepjesquote:Op woensdag 1 december 2010 14:19 schreef motorbloempje het volgende:
geen spekjes...alternatieve stamppotten zijn tof
Met aardappels en boter en room en jus en biologische spekjes of speklapjes in stukjes uitgebakken!!quote:Op woensdag 1 december 2010 14:38 schreef loveli het volgende:
[..]
Met knolselderij! En biologische gerookte kipreepjes
mmm....zuurkool...ik denk dat het hier vanavond pasta carbonara wordt, oid. k heb een heleboel eieren over, enikwil iets snels, na volleyball.quote:Op woensdag 1 december 2010 14:40 schreef MariaEtcetera het volgende:
Boerenkool![]()
Adijviestamp![]()
Hutspot![]()
Tot zover mijn stamppottenkennisOhja en ik heb wel eens zuurkool op, maar dat vond ik niet lekker
![]()
Bovengenoemde met spekjes of een tartaartje ofzo
Srsly? Ben wel benieuwd wat dat voor euvel moet zijn geweest dan!quote:Op woensdag 1 december 2010 15:01 schreef loveli het volgende:
Serieus, fokking 3 jaar met tussenpozen steeds tegen "nee, vervelend, kunnen we niets aan doen, moet u niet bij mij zijn, maar geen idee bij wie wel" aangelopen.
tot dinsdag. Sinterklaas vieren in NL!quote:Op woensdag 1 december 2010 15:16 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ow ik ben echt al de hele dag vreselijk melig.
Voor hoelang ga je naar Dld Nynke?
Geen idee!quote:Op woensdag 1 december 2010 15:20 schreef motorbloempje het volgende:
hoe laat ben jij morgen hier XM?
welke tellers?quote:Op woensdag 1 december 2010 15:22 schreef Syrena het volgende:
Poep, ik kan niet vinden hoe je op een HTC Touch 2 de tellers resetten moet
je mag ook vanavond al komenquote:Op woensdag 1 december 2010 15:22 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Geen idee!Ik moet morgen bekijken of ik überhaupt weg kom... de ANWB is niet echt rooskleurig over de spits, zowel 's ochtends als 's avonds
.
De teller die je uitgaande gesprekken bijhoudt. De baas heeft er eentje en die kon 't zelf niet vinden (en ik ook niet, faalquote:Op woensdag 1 december 2010 15:26 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
welke tellers?ik heb 'm ook
Hm...... Daar ga ik serieus even over nadenken!quote:Op woensdag 1 december 2010 15:26 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
je mag ook vanavond al komenna de spits?
Mr.Mo vond 't ook goedquote:Op woensdag 1 december 2010 15:29 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Hm...... Daar ga ik serieus even over nadenken!
Ah gusquote:Op woensdag 1 december 2010 15:35 schreef Syrena het volgende:
Concierge kwam net langs met iemand die hier gaat stagelopen als beveiliger. Arme menneke stond te bibberen in zijn kistjesen was een kop kleiner dan onze gemiddelde student. Ik heb 'm toch maar veel succes gewenst
Ik moet hier nog even intern besprekenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
Jaquote:
Net bejaardenquote:Op woensdag 1 december 2010 15:50 schreef Syrena het volgende:
[..]
Ja![]()
En nu weer studenten aan de balie van Facilitair Management. Die krijgen elk jaar de opdracht om de verhuizing van onze locatie naar elders te plannen. Ik hoor er net eentje zeggen: Die stoelen zien er nog prima uit, die verhuizen gewoon mee!
Uhm. Een miljoenenproject, een prachtig nieuw gebouw, fusie van drie bibliotheken en dan die oude groene troep meeverhuizen
quote:Op woensdag 1 december 2010 15:46 schreef XcUZ_Me het volgende:
Op zich..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.fijn
Ja doei.
Ik moet om 11 uur in dat durrep zijn.quote:Op woensdag 1 december 2010 16:17 schreef motorbloempje het volgende:
ik ben de hele avond thuis straks, en morgen ook de hele dag wrschdus geen probleem allemaal. Hoe laat moet je morgen op?
Ik zou de markeerstift doen. De groene.quote:Op woensdag 1 december 2010 16:46 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik ben nog benieuwd naar het vunzige rijmpje van swietje
Dit was het lijstje trouwens!
1) Kneipp masageolie Ylang-Ylang
2) Goede sokken(maat 40-43)
3) Pantoffels
4) Gele en/of groene markeerstift
quote:Op woensdag 1 december 2010 17:13 schreef XcUZ_Me het volgende:
Maria!
De Sint houdt niet van ziften
maar wat moet hij met stiften?!
Je kan er dan misschien iets mee markeren
maar voor de rest is het natuurlijk kut met peren
Het is maar goed dat ik geen Sinterklaas vier dit jaar.
Dat laat ik even afhangen van jouw gezondheidstoestand, ok?quote:Op woensdag 1 december 2010 17:48 schreef motorbloempje het volgende:
eet je morgen nog mee? dan moet ik er even extra kipjes uithalen!
Typ je met je handschoenen aan?quote:
Joe ha oek niks om bie te setten.quote:
Zondag dooi!quote:Op woensdag 1 december 2010 17:58 schreef MariaEtcetera het volgende:
Duimen jullie allemaal mee dat het volgende week niet sneeuwt? Vliegveld Leeds-Bradford heeft het er maar moeilijk mee!
Dat seit myn mem ek hieltyd.quote:Op woensdag 1 december 2010 17:55 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Joe ha oek niks om bie te setten.
(Fonetisch stadsfries.)
Lienekien zei dat ik ook niets heb om bij te zetten, en toen zei ik dat mijn moeder dat ook altijd zegt. 'Je hebt ook lang niet genoeg vet om je botten!' Serieus, élke keer als ik d'r zie begint ze te zeuren dat ik te dun ben.quote:
Als het maar geen hutspot isquote:Op woensdag 1 december 2010 18:00 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ja en dan gaan we een stamppotmeet doen.
Dat is toch een prima gedicht!quote:Op woensdag 1 december 2010 18:50 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
heb maar massage olie gekocht maar geen gedicht ben al uren aan het denken
Nee, dat het morgen niet sneeuwt! Ik vlieg morgen via Amsterdam naar Duitsland, dus als het of in Zweden, of in Amsterdam, of in Duitsland sneeuwt wordt het lastig!quote:Op woensdag 1 december 2010 17:58 schreef MariaEtcetera het volgende:
Duimen jullie allemaal mee dat het volgende week niet sneeuwt? Vliegveld Leeds-Bradford heeft het er maar moeilijk mee!
zouden er op 11 december nog truffelpepernoten zijn?quote:Op woensdag 1 december 2010 18:31 schreef MariaEtcetera het volgende:
PerrucheHet is toch niet leuk!
![]()
Blurredmademoiselle: jaaaa! 11 december! Naar vriendje, zus, mamma, oma, vriendinnetjes, 'schoon'familie, stamppot, truffelpepernoten, mn konijntje en hamhams, mn eigen huisje met mn eigen keukentje en dingetjes etceteraaaa!
Ja, want het vriendje heeft ze vast voor me gekochtquote:Op woensdag 1 december 2010 19:05 schreef AKnynke het volgende:
[..]
zouden er op 11 december nog truffelpepernoten zijn?
Vanaf nu tot december 2011quote:Op woensdag 1 december 2010 19:39 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ja, want het vriendje heeft ze vast voor me gekocht![]()
Net als chocoladeletter!
En compromis: morgen én de 11e geen sneeuw?
komt de duutser je ophalen en wil je er sexay uitzien?quote:Op woensdag 1 december 2010 19:52 schreef AKnynke het volgende:
wat zal ik morgen aandoen? ik moet m'n koffer pakken, want morgen vliegen, en ik twijfel tussen simpel spijkerbroek en een truitje, of een leuk jurkje met dikke maillot en een panty daaronder...
dilemma's, dilemma's...
of ik na 5 uur reizen (ik typte rijzen) nog sexy wil zijn, dat weet ik niet. Ik denk dat ik voor een spijkerbroek met panty eronder ga. Lekker warm...quote:Op woensdag 1 december 2010 19:57 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
komt de duutser je ophalen en wil je er sexay uitzien?
(bijna echt vegeteren)
Oh die ken ik alleen in de 'wortel in de kont' variatiequote:Op woensdag 1 december 2010 20:23 schreef uniekhoorn het volgende:
Lekker Mo! Dat waren toch wel 3 bordjes? Man met zulke porties krijg ik alleen maar honger)
Sorry ik kan niet dichten
Kurk in je neus
rijmt niet, dicht wel..
Ik heb mijn vriendje ook al opgedragen om pepernoten in te slaan.quote:Op woensdag 1 december 2010 19:39 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ja, want het vriendje heeft ze vast voor me gekocht![]()
Net als chocoladeletter!
En compromis: morgen én de 11e geen sneeuw?
quote:
Wie het weet mag het zeggen.quote:Op woensdag 1 december 2010 20:38 schreef DevilsAndDust het volgende:
Mini, hoe zit het nu met jou en je vriendje?.
Het gaat me niet eens om mijn vriend (wat op zich al erg genoeg is natuurlijk) maar over twee weken ben ik weer in Nederland en dan zie ik die jongen nooit meer. Er kan weinig goeds uit komen. Bovendien denkt hij dat ik een vriend heb dus komen subtiele dingen niet echt over, en ik heb niet het lef om op onsubtiele wijze te laten merken dat ik hem leuk vind.quote:Op woensdag 1 december 2010 20:53 schreef Tinkepink het volgende:
Ik ben misschien een ongelooflijke bitch in dit soort dingen, maar waarom doe je niets met die verliefdheid? Het hoeft natuurlijk geen relatie te worden, maar een beetje flirten en misschien meer is toch best leuk? En je hebt het toch uitgemaakt met je vriendje? Zo niet, dan snap ik dat je hem trouw blijft (uiteraard). Maar als het uit is snap ik dat eigenlijk niet zo goed
Begrijpelijk. Al is dat laatste natuurlijk een non-argumentquote:Op woensdag 1 december 2010 21:01 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Het gaat me niet eens om mijn vriend (wat op zich al erg genoeg is natuurlijk) maar over twee weken ben ik weer in Nederland en dan zie ik die jongen nooit meer. Er kan weinig goeds uit komen. Bovendien denkt hij dat ik een vriend heb dus komen subtiele dingen niet echt over, en ik heb niet het lef om op onsubtiele wijze te laten merken dat ik hem leuk vind.Als het niet wederzijds is en ik zie hem elke dag...
Ik vind het anders best een zwaarwegend argument.quote:Op woensdag 1 december 2010 21:03 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Begrijpelijk. Al is dat laatste natuurlijk een non-argument
Over 2 weken zie je hem niet meer. Je hoeft je natuurlijk niet in neglige over zijn tafel te draperen, maar een beetjes minder subtiel flirten kan wel. Een beetje man pikt dat toch niet opquote:Op woensdag 1 december 2010 21:21 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Ik vind het anders best een zwaarwegend argument.
Fijne mental image...quote:Op woensdag 1 december 2010 21:28 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Over 2 weken zie je hem niet meer. Je hoeft je natuurlijk niet in neglige over zijn tafel te draperen, maar een beetjes minder subtiel flirten kan wel. Een beetje man pikt dat toch niet opDie merkt pas wat als je het hem gewoon recht in zijn gezicht zegt
![]()
Mooi oefenobjectje. Maar ik zeg verder maar niets meer. Straks breng ik je nog op het verkeerde padquote:Op woensdag 1 december 2010 21:39 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Fijne mental image...
Hij is een echte man wat dat betreft, recht in zijn gezicht is volgens mij het enige wat hij op zou pikken. Maar hey, ik ben 24 en ik ben al 8 jaar bij dezelfde jongen, wat weet ik er nou van.
Evenveel als ik, schijnbaarquote:Op woensdag 1 december 2010 21:39 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Fijne mental image...
Hij is een echte man wat dat betreft, recht in zijn gezicht is volgens mij het enige wat hij op zou pikken. Maar hey, ik ben 24 en ik ben al 8 jaar bij dezelfde jongen, wat weet ik er nou van.
Nee, smeulend stoken kan niet met deze kachel. Dat deden we vroeger wel, met de gewone allesbrander. Dat was nog veel kouder 's ochtends - en een avondje weg op een dag als deze hadden we ons dan niet kunnen veroorlovenquote:Op woensdag 1 december 2010 21:43 schreef Tinkepink het volgende:
Waar stook je mee sigme? Wij hebben hout en brikets. De briketten rol ik 's nachts in een natte krant. Zo branden ze niet te snel op en blijft de kachel de hele nacht warmte afgeven én krijg ik met de smeulende resten 's morgens de kachel weer snel aan.
Hier is het nu 18 graden gelukkig.
We hadden sowieso al een open relatie, alleen heb ik daar nooit gebruik van gemaakt.quote:Op woensdag 1 december 2010 21:57 schreef Blurred86 het volgende:
ben ik de enige die het écht niet vindt kunnen om iets met een ander te doen als je thuis nog iemand hebt zitten waar je het al dan niet mee uit wilt maken?![]()
zelfs als je het al wel uit hebt gemaakt vind ik dat eigenlijk niet kunnen, als je al zo lang een relatie met iemand hebt verdient dat toch ook een fatsoenlijk einde? zeker als het alleen om een 'fling' gaat die je verder nooit meer zult zien, dan kun je je toch wel inhouden?
niet heel specifiek tegen jou bedoeld trouwens Mini, ik ken jullie situatie natuurlijk niet precies en snap dat het voor jou ook vervelend is
<3 <3 <3quote:Op woensdag 1 december 2010 21:59 schreef MariaEtcetera het volgende:
OMG vriendje heeft deze CAD-plushie voor me gekocht!!
Je zwaarste kleren, zodat je koffer licht is.quote:Op woensdag 1 december 2010 19:52 schreef AKnynke het volgende:
wat zal ik morgen aandoen? ik moet m'n koffer pakken, want morgen vliegen, en ik twijfel tussen simpel spijkerbroek en een truitje, of een leuk jurkje met dikke maillot en een panty daaronder...
dilemma's, dilemma's...
Ach, ik vind dat liefde en lust heel goed te scheiden zijn. Dusquote:Op woensdag 1 december 2010 22:18 schreef Merel het volgende:
Ik hou me maar even uit deze discussie, liefde en trouw zijn niet mijn ding de laatste tijd
ah, dat verandert de zaak natuurlijkquote:Op woensdag 1 december 2010 22:11 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
We hadden sowieso al een open relatie, alleen heb ik daar nooit gebruik van gemaakt.
Het lijkt me wel makkelijker om je in te houden als je weet dat de persoon die je leuk vindt er over een tijdje ook nog wel is, nadat je je relatie fatsoenlijk hebt kunnen afsluiten. In dit geval is het echt nu of nooit.
Phaidra: waarschijnlijk blijft dat nog lang knagen ja, net als het idee dat het allemaal heel anders had kunnen zijn als mijn collega's een paar maanden geleden niet toevallig mijn vriend hadden ontmoet...
Ik ken hier trouwens nog iemand die een beetje in dezelfde situatie zit, een vriend in Europa en een nieuwe jongen hier. Geloof me, dat is echt niet iets waar je voor kiest.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.but I am broken too, and spoken for, do not tempt me
quote:Op woensdag 1 december 2010 22:24 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
ah, dat verandert de zaak natuurlijk
voor mijn gevoel ligt het verschil er vooral in of je die jongen gewoon leuk en spannend vind voor nu, of dat je denkt dat je misschien wel de liefde van je leven ontmoet hebt. maar goed, dit is meer hypothetisch geloof ik
Nou, leuk is anders...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik hoop dat je snel een jongen vindt die veel leuker is.Are you pondering what I'm pondering?
Geeks ftw! \o/quote:Op woensdag 1 december 2010 22:29 schreef MariaEtcetera het volgende:
CocoIk wist dat jij hem wel zou kennen
![]()
^quote:
Moet je nu nog koken dan?quote:Op woensdag 1 december 2010 22:41 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
^
holy mother wat is het koud buiten
En we hebben geen thermostaatverwarming thuis, dus het is friggin koud als je thuiskomt.
Zo koud dat ik geen zin heb om te koken
nee johquote:
4chan?quote:Op donderdag 2 december 2010 00:53 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik heb al jullie gedichtjes aan elkaar geplakt en er nog wat bij verzonnen!
[ afbeelding ]
:/quote:Op donderdag 2 december 2010 02:39 schreef Chicolate het volgende:
Koud hier. 16 graden zegt de thermometer en de kachel staat al een halve dag vol aan. Iets zegt me dat ie stuk is.
och, ik mag 23 kilo meenemen, en voor 7 dagen is dat niet zo'n groot probleem...quote:Op woensdag 1 december 2010 22:21 schreef loveli het volgende:
[..]
Je zwaarste kleren, zodat je koffer licht is.
Moet ik ook nog steeds lezen. Ik heb alleen extreem selectieve smaak voor boeken, dus dat hij me niet kan boeien kan al snel. Ook al is het een literair hoogstandje.quote:Op donderdag 2 december 2010 08:22 schreef Viking84 het volgende:
Ik ga De ontdekking van de hemel lezen in de trein. Weer eens een poging wagen.
Dat heb ik nou met films. Meestal ben ik na 15/20 minuten m'n aandacht al verloren en ga ik weer andere dingen tussendoor doenquote:Op donderdag 2 december 2010 08:37 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Moet ik ook nog steeds lezen. Ik heb alleen extreem selectieve smaak voor boeken, dus dat hij me niet kan boeien kan al snel. Ook al is het een literair hoogstandje.
Ik ook hoor. Eigenlijk met bijna elke film die niet spannend begint. Ik kijk ook nooit alleen films, als ik dat doe ga ik weer andere dingen tussendoor doen. Kijk ook liever series, die duren maar 40 minuten en dan heb je wel meestal een voldaan gevoel. Als je dan nog zin hebt kun je nog een aflevering kijken.quote:Op donderdag 2 december 2010 08:40 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Dat heb ik nou met films. Meestal ben ik na 15/20 minuten m'n aandacht al verloren en ga ik weer andere dingen tussendoor doen.
Ik vind spanning in films juist irritantquote:Op donderdag 2 december 2010 08:41 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Ik ook hoor. Eigenlijk met bijna elke film die niet spannend begint. Ik kijk ook nooit alleen films, als ik dat doe ga ik weer andere dingen tussendoor doen. Kijk ook liever series, die duren maar 40 minuten en dan heb je wel meestal een voldaan gevoel. Als je dan nog zin hebt kun je nog een aflevering kijken.
Ik heb alleen Harry Potter 1 gezien. En dan zegt iedereen: "Ja, je moet ze echt kijken want dit nieuwe deel is echt heel erg tof.. maar goed, wel een heel erg verschil met de eerdere delen."quote:Op donderdag 2 december 2010 08:43 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik vind spanning in films juist irritant. Harry Potter vind ik leuk zolang ze gewoon een beetje aan het kutten zijn, een docent in een pad veranderen, kleine gebeurtenisjes enzo, maar dan moet er weer Iets Ergs gebeuren en dan vind ik het niet meer leuk
.
Toen ik en vriendje net iets hadden (ik was ook 16) was ik er heilig van overtuigd dat vreemdgaan het einde zou betekenen van een relatie en dat ik dat echt noooit zou doen. Maar nu zijn we 10 jaar verder en ik ben daar toch wat genuanceerder over gaan denken. Als je beiden elkaars eerste partner bent, kan dat op den duur nieuwsgierigheid naar iemand anders opwekken. Misschien is het wel beter om daar iets mee te doen in plaats van dat je je eeuwig afvraagt what if... Op de lange termijn is dat zelfs misschien wel beter voor de relatie.quote:Op woensdag 1 december 2010 22:29 schreef MariaEtcetera het volgende:
Mini: open relatie ja?mij lijkt dat best wel maf! Al zijn er natuurlijk tig mensen die dat hebben, maarja ik ben ouderwetschen
![]()
Verder ben ik in principe met Blurred (zeg altijd: eerst uitmaken, dan een eventuele volgende partner), maar kan me voorstellen dat deze situatie van Mini het allemaal ingewikkelder maakt
Levert gekke situaties op. Hoeft van mij niet zo nodig.quote:Op donderdag 2 december 2010 08:48 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Toen ik en vriendje net iets hadden (ik was ook 16) was ik er heilig van overtuigd dat vreemdgaan het einde zou betekenen van een relatie en dat ik dat echt noooit zou doen. Maar nu zijn we 10 jaar verder en ik ben daar toch wat genuanceerder over gaan denken. Als je beiden elkaars eerste partner bent, kan dat op den duur nieuwsgierigheid naar iemand anders opwekken. Misschien is het wel beter om daar iets mee te doen in plaats van dat je je eeuwig afvraagt what if... Op de lange termijn is dat zelfs misschien wel beter voor de relatie.
Zo, /zware kost. Goedemorgen.
quote:Op donderdag 2 december 2010 08:41 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Ik ook hoor. Eigenlijk met bijna elke film die niet spannend begint. Ik kijk ook nooit alleen films, als ik dat doe ga ik weer andere dingen tussendoor doen. Kijk ook liever series, die duren maar 40 minuten en dan heb je wel meestal een voldaan gevoel. Als je dan nog zin hebt kun je nog een aflevering kijken.
Mooi toch, die sneeuw!quote:Op donderdag 2 december 2010 09:09 schreef Syrena het volgende:
Nynke, ik duim voor jemaar mijn uitzicht is dit:
[ afbeelding ]
En het sneeuwt nog steeds...
De Potter-verhalen zitten heel ingenieus in elkaar, daar kom je achter bij de laatste delen. Briljant!quote:Op donderdag 2 december 2010 08:48 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Ik heb alleen Harry Potter 1 gezien. En dan zegt iedereen: "Ja, je moet ze echt kijken want dit nieuwe deel is echt heel erg tof.. maar goed, wel een heel erg verschil met de eerdere delen."
Dan moet ik dus eerst al die 'minder toffe' delen gaan kijken voor ik bij dit deel aan kom.
Nou ja, liever niet idd. Maar ik zeg niet meer op voorhand dat vreemdgaan het einde van de relatie betekent. Alles weggooien voor een fling zou ik niet zo snel doen. Zeg ik nu he. Ik ben blij dat ik er geen ervaring mee heb. En een fling is iets anders dan notoir vreemdgaan.quote:Op donderdag 2 december 2010 08:52 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Levert gekke situaties op. Hoeft van mij niet zo nodig.
Zeg, je snottert toch niet over XM heen hè vanavond?quote:
Ah, de feeder-modus staat aan?quote:Op donderdag 2 december 2010 10:31 schreef motorbloempje het volgende:
ik sms je straks wel evenen ik ga cake bakken! als SOG
Ben aan het bijlezen, goedemorgen, en dit heb ik ookquote:Op donderdag 2 december 2010 08:43 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik vind spanning in films juist irritant. Harry Potter vind ik leuk zolang ze gewoon een beetje aan het kutten zijn, een docent in een pad veranderen, kleine gebeurtenisjes enzo, maar dan moet er weer Iets Ergs gebeuren en dan vind ik het niet meer leuk
.
Shitquote:Op donderdag 2 december 2010 10:31 schreef progje het volgende:
*vloek*
er was een collega bij ons voor 4 dagen uit Miami..
Die zou vandaag naar Londen vliegen (daar woont zijn pa), maar alle vluchten naar Londen zijn geannuleerd voor vandaag
wat voor genre/taal?quote:Op donderdag 2 december 2010 11:07 schreef loveli het volgende:
Over lezen gesproken, wat zijn verantwoorde boekentips voor niet-leesgrage pubers?
Nederlands, beetje spannend, maar vooral om taalgevoel te ontwikkelen.quote:Op donderdag 2 december 2010 11:10 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
wat voor genre/taal?
Ik vond Extremely loud and Incredibly close van Safran Foer echt geweldig..
Denk dat dat nog wat te hoog gegrepen is, en eigenlijk ben ik zelf niet zo gecharmeerd van de thema's van Van 't Hart. Denk dat Thea Beckman wel in de smaak kan vallen.quote:Op donderdag 2 december 2010 11:19 schreef MevrouwPuff het volgende:
De kroongetuige van Maarten 't Hart voldoet daar wel aan denk ik
Eerste resultaten van "Irvine Welsh" bij Bol:quote:Op donderdag 2 december 2010 11:39 schreef Perruche het volgende:
Ik vind the dog in the night time en boy in striped pyjamas etc niet echt boeken voor pubers... die willen vaak toch iets meer "actie" enzo en iets heel boeiends...
Ik heb Glue gelezen (lijm), van Irvine Welsh, best schokerend boek voor een mietje als ik, maar is wel meer iets voor mannenniet voor meisjes denk ik.
Die klinkt interessant. Had jij die kunnen lezen toen je tien-twaalf was? Schat in dat jij wat lezen betreft flink eerder aan 'volwassen' literatuur toe was.quote:
Je schreef ook 'puber'! Op 13 jaar kon ik echt wel een puber genoemd worden, maar dat is wat anders dan late basisschoolleerling!quote:Op donderdag 2 december 2010 11:49 schreef loveli het volgende:
[..]
Die klinkt interessant. Had jij die kunnen lezen toen je tien-twaalf was? Schat in dat jij wat lezen betreft flink eerder aan 'volwassen' literatuur toe was.
Perruche, een meisje.
Wat betreft actie heb je een punt, maar het taalgebruik vond ik wel makkelijk en geschikt voor pubers. En er zit een bepaald soort humor in wat denk ik ook leuk is voor die leeftijd. Maar dan denk ik eerder aan 13-16 dan aan basisschoolleeftijd.quote:Op donderdag 2 december 2010 11:39 schreef Perruche het volgende:
Ik vind the dog in the night time en boy in striped pyjamas etc niet echt boeken voor pubers... die willen vaak toch iets meer "actie" enzo en iets heel boeiends...
Ik heb Glue gelezen (lijm), van Irvine Welsh, best schokerend boek voor een mietje als ik, maar is wel meer iets voor mannenniet voor meisjes denk ik.
Vreselijkquote:
Die jonge lijsters van MwPuff ga ik heel nader bekijken. Holenbeer reeks heb ik zelf pas gelezen, denk dat de dikte haar afschrikt.quote:Op donderdag 2 december 2010 12:03 schreef Perruche het volgende:
Loveli wat vind je van de tips, er zijn er al heel wat genoemd nu toch?
Wat ik trouwens ook een prachtig boek vond was "Tully", maar ben de schrijver even kwijt.
Ouderwets kan heel leuk zijn, Joop Terheul, een zomerzotheidquote:Op donderdag 2 december 2010 12:11 schreef Syrena het volgende:
[..]
Vreselijkmaar ik ben dan ook niet zo van de oertijd. En niet van de science fiction
![]()
Loveli, Toon Kortooms is ook leuk. Ik heb er iig smakelijk om gelachen op die leeftijd (en nu nog). Al is het een beetje ouderwets.
Het is nog leuker, nu 15 graden en een mailtje dat er wat problemen zijn met de verwarming. Ben benieuwd of de rest dan ook zo ongelooflijk koud is, of dat ik de enige ben bij wie de verwarming helemaal niets doet.quote:Op donderdag 2 december 2010 03:53 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
:/
ik had ook de dekens losgetrapt = wakker worden door de kou
http://nl.wikipedia.org/wiki/Enderquote:Op donderdag 2 december 2010 11:57 schreef loveli het volgende:
Ze is 14, maar heeft niet in het minst de leesbehoefte van een 13-jarige MevrouwPuff
Nee, van Miley Cyrusquote:Op donderdag 2 december 2010 12:18 schreef Phaidra het volgende:
Houdt ze van katten? Dan is de serie van Lilian Jackson misschien ook wel leuk. Alle titels beginnen met De kat die... Het zijn misdaadromans waarin ook katten een rol spelen. Soort Baantjer maar dan anders. Klinkt wat vaag maar ik vond ze wel grappig vroeger.
quote:Op donderdag 2 december 2010 12:18 schreef Phaidra het volgende:
Houdt ze van katten? Dan is de serie van Lilian Jackson misschien ook wel leuk. Alle titels beginnen met De kat die... Het zijn misdaadromans waarin ook katten een rol spelen. Soort Baantjer maar dan anders. Klinkt wat vaag maar ik vond ze wel grappig vroeger.
Maar jij hield vast niet van Miley Cyrus.quote:Op donderdag 2 december 2010 12:23 schreef loveli het volgende:
Het wordt me opeens pijnlijk duidelijk dat ik ook niet echt veel las vroeger.
Waarom denk je dat ik d'r aan het lezen wil krijgenquote:Op donderdag 2 december 2010 12:23 schreef conleche het volgende:
Zo te horen komt ze niet veel verder dan de boeketreeks. Als de Stam al te hoog gegrepen is.
Misschien zijn de boeken van Lemniscaat wat. Niet te dik. Eigenlijk voor iets jongere kinderen dan zij is, maar goed, wel lekker geschreven. Of anders Meester van de zwarte Molen. Dat is ook een jeugdboek, maar je moet ergens beginnenquote:Op donderdag 2 december 2010 12:24 schreef loveli het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik d'r aan het lezen wil krijgen
Waar heb je die vandaan? In het Engels herlezen lijkt me wel wat voor tussendoorquote:Op donderdag 2 december 2010 12:23 schreef Syrena het volgende:
[..]
Ik heb de hele serie in het NL. Als ik ze uit heb begin ik weer vooraan
Ik heb nu alle Engelstalige op mijn telefoon, elke avond een stukje voor het slapengaan![]()
Ik heb ook het kookboek
Ja da's waar. Ik heb het herkocht en herlezen nog niet eens zo heel lang geleden. Ook Koning van Katoren van Jan Terlouw, maar dat is wel iets kinderachtiger.quote:Op donderdag 2 december 2010 12:28 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Meester van de zwarte molen kun je op elke leeftijd lezen.![]()
Ook geweldig ja.quote:Op donderdag 2 december 2010 12:35 schreef conleche het volgende:
Ja da's waar. Ik heb het herkocht en herlezen nog niet eens zo heel lang geleden. Ook Koning van Katoren van Jan Terlouw, maar dat is wel iets kinderachtiger.
Oh, nou, dat is toch positief dan he? Ben benieuwd naar de afloop! GO VIK!quote:Op donderdag 2 december 2010 14:27 schreef Viking84 het volgende:
Hoi.
Van half 9 tot 13 uur onderweg geweest hiernaartoe.
Ook mail vd advocaat gehad. Ontslagvergunning vh UWV is niet nodig; Ze ziet wel aanleiding tot een onredelijk ontslagprocedure en daarvoor gaat ze nu een brief opstellen.
quote:Op donderdag 2 december 2010 14:27 schreef Cocotrimonium het volgende:
Voor de Engels fanaten hier: - brought to you in English by me -
Just found out that when you say gullible real slowly, it sounds like oranges
Bij ons ook! Ik was toen ik 11 was in het Nederlands begonnen en ging later over op Engels, en toen ontmoette ik mijn vriend en één van de dingen die we gemeen hadden was onze voorliefde voor Feist! Dus nu hebben we nu we samenwonen best veel dubbelquote:Op donderdag 2 december 2010 15:04 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Daar staan een heleboel boeken van bij ons in de kast
Hehe, herkenbaarquote:Op donderdag 2 december 2010 08:40 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Dat heb ik nou met films. Meestal ben ik na 15/20 minuten m'n aandacht al verloren en ga ik weer andere dingen tussendoor doen.
quote:Op donderdag 2 december 2010 15:14 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Bij ons ook! Ik was toen ik 11 was in het Nederlands begonnen en ging later over op Engels, en toen ontmoette ik mijn vriend en één van de dingen die we gemeen hadden was onze voorliefde voor Feist! Dus nu hebben we nu we samenwonen best veel dubbel
Het woeden der gehele wereld ook.quote:Op donderdag 2 december 2010 11:19 schreef MevrouwPuff het volgende:
De kroongetuige van Maarten 't Hart voldoet daar wel aan denk ik
quote:Op donderdag 2 december 2010 15:28 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
3 x raden hoe onze kat Mara aan haar naam komt...
Ik kende de boeken overigens nog niet, maar hij is een van de lievelingsschrijvers van mijn man. Zo heb ik die boeken leren kennen, heb de meeste inmiddels al meerdere keren gelezen <3
Je hebt toch niet het deurtje open gedaan hè?quote:Op donderdag 2 december 2010 15:29 schreef motorbloempje het volgende:
ik ben benieuwd of het nog goed gaat komen met de cake!
neeeenquote:Op donderdag 2 december 2010 15:49 schreef conleche het volgende:
[..]
Je hebt toch niet het deurtje open gedaan hè?
lekker lijstjequote:Ik heb gesport en ik ben met de hond gaan lopen, dat beest vindt sneeuw leuk. Maar hij bibbert nu wel als een juffershondje. Oh wacht.........En ik heb een ieniemini rookworstje gehaald voor bij de zuurkool in de natuurwinkel voor bijna 5 euro, dus die moet dan wel lekker zijn.
En nu kom ik de deur vandaag niet meer uit.
O: 2x geroosterd brood met filet A. en ui
L: heel veel sperziebonen, klein beetje mihoen en veel dunne pindasaus
T: stukkie sjokolade met noten
T: wodka, rijstchips
D: zuurkool met speklap en worst
T: misschien nog wat vla/yoghurt
Sure, zeker omdat het slechts 1 letter verwijderd is van Maria :pquote:Op donderdag 2 december 2010 15:46 schreef MariaEtcetera het volgende:
![]()
Mara vind ik uberhaupt wel een mooie naam![]()
Wauwquote:Op donderdag 2 december 2010 15:49 schreef conleche het volgende:
En ik heb een ieniemini rookworstje gehaald voor bij de zuurkool in de natuurwinkel voor bijna 5 euro, dus die moet dan wel lekker zijn.
Ja, mooie shiny gebonden uitvoeringen!quote:Op donderdag 2 december 2010 15:59 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Sure, zeker omdat het slechts 1 letter verwijderd is van Maria :p
Nee, maar even serieus, ik vind het ook een mooie naam
Nieuwste boeken van Feist moet ik volgens mij ook nog lezen. Zijn altijd leuke kerstcadeautjes
Al krijg we dit jaar een ander cadeau (van onszelf) in de vorm van twee nieuwe kittens. Dan heeft Mara weer nieuwe vriendjes <3 Arm ding is nu helemaal alleen terwijl ze gewend was aan altijd haar broertje om haar heen.
Zuurkool FTW! deze weekquote:Op donderdag 2 december 2010 15:49 schreef conleche het volgende:
[..]
Je hebt toch niet het deurtje open gedaan hè?
Ik heb gesport en ik ben met de hond gaan lopen, dat beest vindt sneeuw leuk. Maar hij bibbert nu wel als een juffershondje. Oh wacht.........En ik heb een ieniemini rookworstje gehaald voor bij de zuurkool in de natuurwinkel voor bijna 5 euro, dus die moet dan wel lekker zijn.
En nu kom ik de deur vandaag niet meer uit.
O: 2x geroosterd brood met filet A. en ui
L: heel veel sperziebonen, klein beetje mihoen en veel dunne pindasaus
T: stukkie sjokolade met noten
T: wodka, rijstchips
D: zuurkool met speklap en worst
T: misschien nog wat vla/yoghurt
sorry vik!quote:Op donderdag 2 december 2010 15:22 schreef Viking84 het volgende:
Gaan 2 voor 12 dus vanavond?. Aangezien je bij Mo bent. Dit is al de tweede keer dat je mij de steek laat!
.
Keertje eten!quote:Op donderdag 2 december 2010 16:11 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
sorry vik!
Hoe kan ik het goedmaken?
Nee johquote:Op donderdag 2 december 2010 17:25 schreef MevrouwPuff het volgende:
Ligt er helemaal aan hoe en wat hoor Syreen! Kan zo uiteenlopen van niets aan de hand tot weken kwijt.
Of wil je horen dat ze langer moet omdat het zo leuk gaat zonder haar?
als ik morgen in Nederland kan komen, dan morgenavond bij m'n ouders. Maar daar is zo weinig privacy!quote:Op donderdag 2 december 2010 18:03 schreef DevilsAndDust het volgende:
Nynke, wat klote.. Ik hoop dat je zo snel mogelijk met de Duutser verenigd kunt worden!
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |