Yaaaayquote:Op woensdag 1 december 2010 14:16 schreef motorbloempje het volgende:
als je terug bent in NL kom je maar 's stamppot eten
![]()
stoofperen zijn lekker met alles!quote:Op woensdag 1 december 2010 14:16 schreef conleche het volgende:
Morgen ook maar eens maken, een stamppotje.Ik denk zuurkool. Zou een stoofpeertje daar lekker bij zijn? Want die heb ik ook nog.
Volledige speklappen er doorheen? Is ook alternatiefquote:Op woensdag 1 december 2010 14:19 schreef motorbloempje het volgende:
geen spekjes...alternatieve stamppotten zijn tof
Met knolselderij! En biologische gerookte kipreepjesquote:Op woensdag 1 december 2010 14:19 schreef motorbloempje het volgende:
geen spekjes...alternatieve stamppotten zijn tof
Met aardappels en boter en room en jus en biologische spekjes of speklapjes in stukjes uitgebakken!!quote:Op woensdag 1 december 2010 14:38 schreef loveli het volgende:
[..]
Met knolselderij! En biologische gerookte kipreepjes
mmm....zuurkool...ik denk dat het hier vanavond pasta carbonara wordt, oid. k heb een heleboel eieren over, enikwil iets snels, na volleyball.quote:Op woensdag 1 december 2010 14:40 schreef MariaEtcetera het volgende:
Boerenkool![]()
Adijviestamp![]()
Hutspot![]()
Tot zover mijn stamppottenkennisOhja en ik heb wel eens zuurkool op, maar dat vond ik niet lekker
![]()
Bovengenoemde met spekjes of een tartaartje ofzo
Srsly? Ben wel benieuwd wat dat voor euvel moet zijn geweest dan!quote:Op woensdag 1 december 2010 15:01 schreef loveli het volgende:
Serieus, fokking 3 jaar met tussenpozen steeds tegen "nee, vervelend, kunnen we niets aan doen, moet u niet bij mij zijn, maar geen idee bij wie wel" aangelopen.
tot dinsdag. Sinterklaas vieren in NL!quote:Op woensdag 1 december 2010 15:16 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ow ik ben echt al de hele dag vreselijk melig.
Voor hoelang ga je naar Dld Nynke?
Geen idee!quote:Op woensdag 1 december 2010 15:20 schreef motorbloempje het volgende:
hoe laat ben jij morgen hier XM?
welke tellers?quote:Op woensdag 1 december 2010 15:22 schreef Syrena het volgende:
Poep, ik kan niet vinden hoe je op een HTC Touch 2 de tellers resetten moet
je mag ook vanavond al komenquote:Op woensdag 1 december 2010 15:22 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Geen idee!Ik moet morgen bekijken of ik überhaupt weg kom... de ANWB is niet echt rooskleurig over de spits, zowel 's ochtends als 's avonds
.
De teller die je uitgaande gesprekken bijhoudt. De baas heeft er eentje en die kon 't zelf niet vinden (en ik ook niet, faalquote:Op woensdag 1 december 2010 15:26 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
welke tellers?ik heb 'm ook
Hm...... Daar ga ik serieus even over nadenken!quote:Op woensdag 1 december 2010 15:26 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
je mag ook vanavond al komenna de spits?
Mr.Mo vond 't ook goedquote:Op woensdag 1 december 2010 15:29 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Hm...... Daar ga ik serieus even over nadenken!
Ah gusquote:Op woensdag 1 december 2010 15:35 schreef Syrena het volgende:
Concierge kwam net langs met iemand die hier gaat stagelopen als beveiliger. Arme menneke stond te bibberen in zijn kistjesen was een kop kleiner dan onze gemiddelde student. Ik heb 'm toch maar veel succes gewenst
Ik moet hier nog even intern besprekenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
Jaquote:
Net bejaardenquote:Op woensdag 1 december 2010 15:50 schreef Syrena het volgende:
[..]
Ja![]()
En nu weer studenten aan de balie van Facilitair Management. Die krijgen elk jaar de opdracht om de verhuizing van onze locatie naar elders te plannen. Ik hoor er net eentje zeggen: Die stoelen zien er nog prima uit, die verhuizen gewoon mee!
Uhm. Een miljoenenproject, een prachtig nieuw gebouw, fusie van drie bibliotheken en dan die oude groene troep meeverhuizen
quote:Op woensdag 1 december 2010 15:46 schreef XcUZ_Me het volgende:
Op zich..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.fijn
Ja doei.
Ik moet om 11 uur in dat durrep zijn.quote:Op woensdag 1 december 2010 16:17 schreef motorbloempje het volgende:
ik ben de hele avond thuis straks, en morgen ook de hele dag wrschdus geen probleem allemaal. Hoe laat moet je morgen op?
Ik zou de markeerstift doen. De groene.quote:Op woensdag 1 december 2010 16:46 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik ben nog benieuwd naar het vunzige rijmpje van swietje
Dit was het lijstje trouwens!
1) Kneipp masageolie Ylang-Ylang
2) Goede sokken(maat 40-43)
3) Pantoffels
4) Gele en/of groene markeerstift
quote:Op woensdag 1 december 2010 17:13 schreef XcUZ_Me het volgende:
Maria!
De Sint houdt niet van ziften
maar wat moet hij met stiften?!
Je kan er dan misschien iets mee markeren
maar voor de rest is het natuurlijk kut met peren
Het is maar goed dat ik geen Sinterklaas vier dit jaar.
Dat laat ik even afhangen van jouw gezondheidstoestand, ok?quote:Op woensdag 1 december 2010 17:48 schreef motorbloempje het volgende:
eet je morgen nog mee? dan moet ik er even extra kipjes uithalen!
Typ je met je handschoenen aan?quote:
Joe ha oek niks om bie te setten.quote:
Zondag dooi!quote:Op woensdag 1 december 2010 17:58 schreef MariaEtcetera het volgende:
Duimen jullie allemaal mee dat het volgende week niet sneeuwt? Vliegveld Leeds-Bradford heeft het er maar moeilijk mee!
Dat seit myn mem ek hieltyd.quote:Op woensdag 1 december 2010 17:55 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Joe ha oek niks om bie te setten.
(Fonetisch stadsfries.)
Lienekien zei dat ik ook niets heb om bij te zetten, en toen zei ik dat mijn moeder dat ook altijd zegt. 'Je hebt ook lang niet genoeg vet om je botten!' Serieus, élke keer als ik d'r zie begint ze te zeuren dat ik te dun ben.quote:
Als het maar geen hutspot isquote:Op woensdag 1 december 2010 18:00 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ja en dan gaan we een stamppotmeet doen.
Dat is toch een prima gedicht!quote:Op woensdag 1 december 2010 18:50 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
heb maar massage olie gekocht maar geen gedicht ben al uren aan het denken
Nee, dat het morgen niet sneeuwt! Ik vlieg morgen via Amsterdam naar Duitsland, dus als het of in Zweden, of in Amsterdam, of in Duitsland sneeuwt wordt het lastig!quote:Op woensdag 1 december 2010 17:58 schreef MariaEtcetera het volgende:
Duimen jullie allemaal mee dat het volgende week niet sneeuwt? Vliegveld Leeds-Bradford heeft het er maar moeilijk mee!
zouden er op 11 december nog truffelpepernoten zijn?quote:Op woensdag 1 december 2010 18:31 schreef MariaEtcetera het volgende:
PerrucheHet is toch niet leuk!
![]()
Blurredmademoiselle: jaaaa! 11 december! Naar vriendje, zus, mamma, oma, vriendinnetjes, 'schoon'familie, stamppot, truffelpepernoten, mn konijntje en hamhams, mn eigen huisje met mn eigen keukentje en dingetjes etceteraaaa!
Ja, want het vriendje heeft ze vast voor me gekochtquote:Op woensdag 1 december 2010 19:05 schreef AKnynke het volgende:
[..]
zouden er op 11 december nog truffelpepernoten zijn?
Vanaf nu tot december 2011quote:Op woensdag 1 december 2010 19:39 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ja, want het vriendje heeft ze vast voor me gekocht![]()
Net als chocoladeletter!
En compromis: morgen én de 11e geen sneeuw?
komt de duutser je ophalen en wil je er sexay uitzien?quote:Op woensdag 1 december 2010 19:52 schreef AKnynke het volgende:
wat zal ik morgen aandoen? ik moet m'n koffer pakken, want morgen vliegen, en ik twijfel tussen simpel spijkerbroek en een truitje, of een leuk jurkje met dikke maillot en een panty daaronder...
dilemma's, dilemma's...
of ik na 5 uur reizen (ik typte rijzen) nog sexy wil zijn, dat weet ik niet. Ik denk dat ik voor een spijkerbroek met panty eronder ga. Lekker warm...quote:Op woensdag 1 december 2010 19:57 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
komt de duutser je ophalen en wil je er sexay uitzien?
(bijna echt vegeteren)
Oh die ken ik alleen in de 'wortel in de kont' variatiequote:Op woensdag 1 december 2010 20:23 schreef uniekhoorn het volgende:
Lekker Mo! Dat waren toch wel 3 bordjes? Man met zulke porties krijg ik alleen maar honger)
Sorry ik kan niet dichten
Kurk in je neus
rijmt niet, dicht wel..
Ik heb mijn vriendje ook al opgedragen om pepernoten in te slaan.quote:Op woensdag 1 december 2010 19:39 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ja, want het vriendje heeft ze vast voor me gekocht![]()
Net als chocoladeletter!
En compromis: morgen én de 11e geen sneeuw?
quote:
Wie het weet mag het zeggen.quote:Op woensdag 1 december 2010 20:38 schreef DevilsAndDust het volgende:
Mini, hoe zit het nu met jou en je vriendje?.
Het gaat me niet eens om mijn vriend (wat op zich al erg genoeg is natuurlijk) maar over twee weken ben ik weer in Nederland en dan zie ik die jongen nooit meer. Er kan weinig goeds uit komen. Bovendien denkt hij dat ik een vriend heb dus komen subtiele dingen niet echt over, en ik heb niet het lef om op onsubtiele wijze te laten merken dat ik hem leuk vind.quote:Op woensdag 1 december 2010 20:53 schreef Tinkepink het volgende:
Ik ben misschien een ongelooflijke bitch in dit soort dingen, maar waarom doe je niets met die verliefdheid? Het hoeft natuurlijk geen relatie te worden, maar een beetje flirten en misschien meer is toch best leuk? En je hebt het toch uitgemaakt met je vriendje? Zo niet, dan snap ik dat je hem trouw blijft (uiteraard). Maar als het uit is snap ik dat eigenlijk niet zo goed
Begrijpelijk. Al is dat laatste natuurlijk een non-argumentquote:Op woensdag 1 december 2010 21:01 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Het gaat me niet eens om mijn vriend (wat op zich al erg genoeg is natuurlijk) maar over twee weken ben ik weer in Nederland en dan zie ik die jongen nooit meer. Er kan weinig goeds uit komen. Bovendien denkt hij dat ik een vriend heb dus komen subtiele dingen niet echt over, en ik heb niet het lef om op onsubtiele wijze te laten merken dat ik hem leuk vind.Als het niet wederzijds is en ik zie hem elke dag...
Ik vind het anders best een zwaarwegend argument.quote:Op woensdag 1 december 2010 21:03 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Begrijpelijk. Al is dat laatste natuurlijk een non-argument
Over 2 weken zie je hem niet meer. Je hoeft je natuurlijk niet in neglige over zijn tafel te draperen, maar een beetjes minder subtiel flirten kan wel. Een beetje man pikt dat toch niet opquote:Op woensdag 1 december 2010 21:21 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Ik vind het anders best een zwaarwegend argument.
Fijne mental image...quote:Op woensdag 1 december 2010 21:28 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Over 2 weken zie je hem niet meer. Je hoeft je natuurlijk niet in neglige over zijn tafel te draperen, maar een beetjes minder subtiel flirten kan wel. Een beetje man pikt dat toch niet opDie merkt pas wat als je het hem gewoon recht in zijn gezicht zegt
![]()
Mooi oefenobjectje. Maar ik zeg verder maar niets meer. Straks breng ik je nog op het verkeerde padquote:Op woensdag 1 december 2010 21:39 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Fijne mental image...
Hij is een echte man wat dat betreft, recht in zijn gezicht is volgens mij het enige wat hij op zou pikken. Maar hey, ik ben 24 en ik ben al 8 jaar bij dezelfde jongen, wat weet ik er nou van.
Evenveel als ik, schijnbaarquote:Op woensdag 1 december 2010 21:39 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Fijne mental image...
Hij is een echte man wat dat betreft, recht in zijn gezicht is volgens mij het enige wat hij op zou pikken. Maar hey, ik ben 24 en ik ben al 8 jaar bij dezelfde jongen, wat weet ik er nou van.
Nee, smeulend stoken kan niet met deze kachel. Dat deden we vroeger wel, met de gewone allesbrander. Dat was nog veel kouder 's ochtends - en een avondje weg op een dag als deze hadden we ons dan niet kunnen veroorlovenquote:Op woensdag 1 december 2010 21:43 schreef Tinkepink het volgende:
Waar stook je mee sigme? Wij hebben hout en brikets. De briketten rol ik 's nachts in een natte krant. Zo branden ze niet te snel op en blijft de kachel de hele nacht warmte afgeven én krijg ik met de smeulende resten 's morgens de kachel weer snel aan.
Hier is het nu 18 graden gelukkig.
We hadden sowieso al een open relatie, alleen heb ik daar nooit gebruik van gemaakt.quote:Op woensdag 1 december 2010 21:57 schreef Blurred86 het volgende:
ben ik de enige die het écht niet vindt kunnen om iets met een ander te doen als je thuis nog iemand hebt zitten waar je het al dan niet mee uit wilt maken?![]()
zelfs als je het al wel uit hebt gemaakt vind ik dat eigenlijk niet kunnen, als je al zo lang een relatie met iemand hebt verdient dat toch ook een fatsoenlijk einde? zeker als het alleen om een 'fling' gaat die je verder nooit meer zult zien, dan kun je je toch wel inhouden?
niet heel specifiek tegen jou bedoeld trouwens Mini, ik ken jullie situatie natuurlijk niet precies en snap dat het voor jou ook vervelend is
<3 <3 <3quote:Op woensdag 1 december 2010 21:59 schreef MariaEtcetera het volgende:
OMG vriendje heeft deze CAD-plushie voor me gekocht!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |