Mag ik even op jou komen liggen? Ik voel me ook al niet zo lekker.quote:Op woensdag 1 december 2010 13:27 schreef Annnet het volgende:
Koppijn van die horrorsneeuw/ijzel/aanslag in de lay-out.
Als je niet over me heen kotst of poept.quote:Op woensdag 1 december 2010 13:28 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Mag ik even op jou komen liggen? Ik voel me ook al niet zo lekker.
quote:Op woensdag 1 december 2010 13:28 schreef Crutch het volgende:
Misschien moet ik je tieten even masseren.
Deze manspersonen.quote:Op woensdag 1 december 2010 13:28 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Mag ik even op jou komen liggen? Ik voel me ook al niet zo lekker.
Oja, even mijn scherm kantelen weer.quote:Op woensdag 1 december 2010 13:32 schreef lipjes het volgende:
ik zie die sneeuw alleen als ik schuin naar mn scherm kijk
Daar houd je toch zo van?quote:Op woensdag 1 december 2010 13:29 schreef Annnet het volgende:
[..]
Als je niet over me heen kotst of poept.
oke maar maak dan je eigen topic dit gaat over annetterdepetquote:Op woensdag 1 december 2010 13:32 schreef lipjes het volgende:
Ik zie de sneeuw wel, maar dat ijs niet, die zie ik ook alleen als ik schuin kijkquote:Op woensdag 1 december 2010 13:32 schreef lipjes het volgende:
Dank jequote:
Ik wil je wel zwanger maken hoor!quote:Op woensdag 1 december 2010 13:39 schreef Annnet het volgende:
Kan je zwanger worden van het eten van augurken?
Groetjes een uitgewoonde maagd.
Dat overleefd ze niet.quote:
Die post heb ik niet overleefd.quote:
Ik eet geen vleesquote:Op woensdag 1 december 2010 13:45 schreef HappyBob het volgende:
Het ga je goed annnet. Kippensoep voor jou.
[ afbeelding ]
Prommelvliesquote:
Dit is vegetarische kippensoep met stukjes tofu kip en negerpenis.quote:
Ah kijk, dat klinkt beter.quote:Op woensdag 1 december 2010 13:48 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Dit is vegetarische kippensoep met stukjes tofu kip en negerpenis.
Zuigen dan. :pquote:
Check.quote:
nee. ik mag daar van stbabylon niet komen.quote:Op woensdag 1 december 2010 13:50 schreef Rifoki het volgende:
[..]
Check.
Kom 's terug naar [Singles].
Ik overrule dat.quote:Op woensdag 1 december 2010 13:50 schreef Annnet het volgende:
[..]
nee. ik mag daar van stbabylon niet komen.
Ja. Kom, 't wordt stil daar.quote:Op woensdag 1 december 2010 13:54 schreef Annnet het volgende:
[..]
[ [url=http://t2.gstatic.com/images?q=tbn:B13ScKOtILhXOM:http://http://current.com/http://typo.graphr.net/images/owl-orly.jpg&t=1]afbeelding[/url] ]
FUCK HATERS! ALS JULLIE WILLE TESTE KOMMAAR SASVANGENT TERNEUZEN AXEL ALLESSSSSSSSSSSS ZIERIKZEE BERGEN OP ZOOM! KOM MAAR!quote:Op woensdag 1 december 2010 14:09 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Heb je de gifjes ontdekt?
[ afbeelding ]
Nu jij het plaatsen van afbeeldingen nog.quote:Op woensdag 1 december 2010 14:09 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Heb je de gifjes ontdekt?
[ afbeelding ]
En dat natuurlijk want ik ben een ekte Zeeuwse Flandrien.quote:Op woensdag 1 december 2010 14:10 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
FUCK HATERS! ALS JULLIE WILLE TESTE KOMMAAR SASVANGENT TERNEUZEN AXEL ALLESSSSSSSSSSSS ZIERIKZEE BERGEN OP ZOOM! KOM MAAR!
Donequote:Op woensdag 1 december 2010 14:10 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Nu jij het plaatsen van afbeeldingen nog.
Hé Stufke.quote:Op woensdag 1 december 2010 14:13 schreef Stofje het volgende:
[..]
Ik moest echt heel, héél, héél hard lachen om deze gif.
Sowieso, wat wil je met een topic als dit?quote:
jou hosselenquote:Op woensdag 1 december 2010 14:15 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Sowieso, wat wil je met een topic als dit?
quote:
quote:Op woensdag 1 december 2010 14:27 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
wejooww check die moves dan kapot hard aq
Nadat ik bij je ben geweest wel hoor.quote:
quote:Op woensdag 1 december 2010 14:36 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Nadat ik bij je ben geweest wel hoor.
Heb jij ook altijd een extra plakje kaas op je boterhammetje?quote:Op woensdag 1 december 2010 14:36 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Nadat ik bij je ben geweest wel hoor.
quote:Op woensdag 1 december 2010 14:38 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Heb jij ook altijd een extra plakje kaas op je boterhammetje?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |