Als jij het snapt, kun je het mij dan uitleggen?quote:Op woensdag 1 december 2010 11:52 schreef mootie het volgende:
Hmmm Cc, dat CSS gedoetje.... moet ik dat snappen?
Edit: Aboshit
ha dat denk jij, maar blijkbaar heb ik van nature die gavequote:Op woensdag 1 december 2010 11:55 schreef Ian_Nick het volgende:
@Moots, Marrije was, en is (fucking lapohunter), de TS en daar ontbreekt de sneeuwsterkutzooi.
Oooooow!quote:Op woensdag 1 december 2010 11:55 schreef Ian_Nick het volgende:
@Moots, Marrije was, en is (fucking lapohunter), de TS en daar ontbreekt de sneeuwsterkutzooi.
Bij jou moet het dus kunnen, als abochick! Maar hoe.. dat weet Remquote:Op woensdag 1 december 2010 11:56 schreef Copycat het volgende:
[..]
Als jij het snapt, kun je het mij dan uitleggen?
Ik zit niet op Tweakers.
Oogbaltransplantatie man!quote:Op woensdag 1 december 2010 11:58 schreef Ian_Nick het volgende:
Als je ook dat rode niet kan zien moet je écht een bril, Haks
echt, ik denk dat het eraan ligt wat voor achtergrond enzo je gebruikt, was hetzelde gister met jullie sneeuw, sommige hadden er last van bij mij liep het gewoon zoals altijdquote:Op woensdag 1 december 2010 11:58 schreef Ian_Nick het volgende:
Als je ook dat rode niet kan zien moet je écht een bril, Haks
screenshot van hoe jij de posts ziet?quote:Op woensdag 1 december 2010 11:59 schreef Toverheks het volgende:
[..]
echt, ik denk dat het eraan ligt wat voor achtergrond enzo je gebruikt, was hetzelde gister met jullie sneeuw, sommige hadden er last van bij mij liep het gewoon zoals altijd
hoe maak ik datquote:Op woensdag 1 december 2010 12:00 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
screenshot van hoe jij de posts ziet?
Ik heb Danny zijn aanwijzingen opgevolgd en het sneeuwt nog net zo hard ...quote:Op woensdag 1 december 2010 11:58 schreef mootie het volgende:
Bij jou moet het dus kunnen, als abochick! Maar hoe.. dat weet Rem
Ja nee, de sneeuw deed het ook wel. Heel goed zelfs. Mijn laptop trekt die hippe shit gewoon niet.quote:Op woensdag 1 december 2010 11:59 schreef Toverheks het volgende:
[..]
echt, ik denk dat het eraan ligt wat voor achtergrond enzo je gebruikt, was hetzelde gister met jullie sneeuw, sommige hadden er last van bij mij liep het gewoon zoals altijd
Het was aan de Costa del Sol..quote:Op woensdag 1 december 2010 11:58 schreef Laysa het volgende:
Het was een test want nu heb ik nergens meer sterren
[ afbeelding ]
Zou het niet leuk zijn als die post gewoon vol met sterren staat, en dat Heks dan een nieuwe ziekte heeft ontdekt: Sterretjesblind?quote:Op woensdag 1 december 2010 12:00 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
screenshot van hoe jij de posts ziet?
Ik begin zo'n post dan te lezen, en na 2 regels is hij me al volledig kwijt. Waarschijnlijk zou ik het wel kunnen, maar ik wil het niet kunnen.quote:Op woensdag 1 december 2010 12:00 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik heb Danny zijn aanwijzingen opgevolgd en het sneeuwt nog net zo hard ...
Ik vind het zo suf dat je een halve nerd moet zijn om van dit soort meuk af te komen.
Heks: Bekspees? Rot op met je engels!quote:Op woensdag 1 december 2010 12:02 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Meestal boven de [INS] [HOME] [PAGE UP] knopjes...
rechts van je backspace
Ja sorry, Heks. Het is gewoon grappig want ook jij hebt het, dat kan niet anders.quote:Op woensdag 1 december 2010 12:04 schreef Marrije het volgende:
[..]
en ik moest nog lachen ook
sorry Heks
Terugruimte!quote:Op woensdag 1 december 2010 12:03 schreef mootie het volgende:
[..]
Heks: Bekspees? Rot op met je engels!
Buk eens voor de spiegel!quote:Op woensdag 1 december 2010 12:04 schreef Toverheks het volgende:
weer ff test, zal bewijzen dat ik geen ster zie
Dus!quote:Op woensdag 1 december 2010 11:57 schreef Danny het volgende:
tuurlijk wel. de winter eindigt vast wel een keer.
Ik vind Danny hilarisch!quote:Op woensdag 1 december 2010 12:07 schreef mootie het volgende:
Ik vind Danny echt naar, zonder abo kom ik niet van die meuk af
Eerst dwingen ze je tot het uitzetten van de adblocker, nu ben je halfverplicht om een abbo te nemen. (ABBO JAH)quote:Op woensdag 1 december 2010 12:07 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik vind Danny echt naar, zonder abo kom ik niet van die meuk af
nou als je geen full abo houder bent of pimp is de optie niet aanwezig als ik het goed begrijp?quote:Op woensdag 1 december 2010 12:02 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik begin zo'n post dan te lezen, en na 2 regels is hij me al volledig kwijt. Waarschijnlijk zou ik het wel kunnen, maar ik wil het niet kunnen.
quote:Man wordt iedere keer blind tijdens orgasme
KOPENHAGEN - Een rare zaak voor de afdeling Oogheelkunde van het universitaire ziekenhuis van Kopenhagen. Zij hebben een rapport gepubliceerd over een man die telkens voor korte tijd blind wordt tijdens het vrijen.
Deze tijdelijke blindheid komt alleen voor als de man een orgasme heeft. Bij andere zware inspanningen heeft de man nergens last van.
Volgens het rapport van de oogarts, waar de Mail Online uit citeert, lijdt de man aan vasoconstrictie. Bij deze aandoening worden de bloedvaten dichtgeknepen waardoor de bloedtoevoer wordt beperkt.
Dat zal hem leren!quote:Op woensdag 1 december 2010 12:08 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Eerst dwingen ze je tot het uitzetten van de adblocker, nu ben je halfverplicht om een abbo te nemen. (ABBO JAH)
Ik wou opzich sowieso überhaupt wel een abbo nemen (ABBO ABBO ABBO) maar als het zó moet denk ik dat ik het nog even laat
Ik geloof dat dit klopt... Ik zie ook geen opties om andere mensen behalve jezelf en de TS een kleurtje te geven, anders zou je daar nog mee kunnen kutten.quote:Op woensdag 1 december 2010 12:08 schreef Marrije het volgende:
[..]
nou als je geen full abo houder bent of pimp is de optie niet aanwezig als ik het goed begrijp?
Inderdaad, voor ons proleetjes is het gedwongen kerst.quote:Op woensdag 1 december 2010 12:08 schreef Marrije het volgende:
[..]
nou als je geen full abo houder bent of pimp is de optie niet aanwezig als ik het goed begrijp?
Het gaat steeds beter, Pietertje.quote:Op woensdag 1 december 2010 12:12 schreef Toverheks het volgende:
FToverheks
Akakadabra,Hutselfluts.
400x208x130x-24x1pi_89379484
nou echt he, ik sla hem op, open bestand nummer 353524313142 zoiets krijg ik toch rare dingen, maar ga nog even proberen, geduld dan zien jullie echt dat ik GEEN last van sneeuw en sterren heb.
Rot op vertel niet zomaar iets
D-K zei@
Naam: Toverheks
CV: gediplomeerd heks en in bezit van een tover- en bezembewijs, categorie B!
Sollicitatie: Ik bezem iedereen die me niet bevalt eruit en verander Prins W-A. in een kikker
• Zorg ervoor dat wat je wil laten zien in beeld is.quote:Op woensdag 1 december 2010 12:10 schreef Toverheks het volgende:
nou echt he, ik sla hem op, open bestand nummer 353524313142 zoiets krijg ik toch rare dingen, maar ga nog even proberen, geduld dan zien jullie echt dat ik GEEN last van sneeuw en sterren heb.
Rot op vertel niet zomaar iets
Het is mij wel gelukt.quote:Op woensdag 1 december 2010 12:09 schreef Copycat het volgende:
Ik kom echt enorm blont over in dat FB topic, maar kom op zeg. Als ik wil tweakeren, zat ik daar wel.
Misschien was het handiger geweest als je geen digibabe moet zijn. Maar Danny to the rescue. Hoop ik ...quote:Op woensdag 1 december 2010 12:18 schreef Ian_Nick het volgende:
Misschien was het handiger geweest als Cc gewoon reeds genoemde standje Tsjernobyl overneemt.
Ik heb gedaan wat Bart zei en dat werkt.quote:Op woensdag 1 december 2010 12:20 schreef Copycat het volgende:
Misschien was het handiger geweest als je geen digibabe moet zijn. Maar Danny to the rescue. Hoop ik ...
bronquote:Dobberende tieners zochten wodka
SAMOA - De drie tieners die minstens vijftig dagen in de Stille Oceaan hadden rondgedobberd in een aluminium bootje, zeiden woensdag dat ze de zee waren opgegaan op zoek naar wodka. De drie jongens werden vorige week gevonden op 1420 kilometer van hun thuiseiland, de Nieuw-Zeelandse Tokelau-eilanden. Ze waren uitgemergeld en ernstig uitgedroogd.
Ik was aan het drinken met andere kinderen, zei Etueni Nasua (14) in Samoa, waar het trio wacht op terugkeer naar zijn eiland. Toen kwamen Samu en Filo en besloten om meer drank te zoeken. Een eerder bericht dat ze twee meisjes op een ander eiland zochten, deed hij af als een gerucht.
Onderweg sliepen we, zwommen en praatten, zei Samu. Ze spraken vooral over eten, vooral kokosnootkrab en taro. De drie rekenden op een fikse straf van hun familie, maar die is juist blij en opgelucht dat de doodgewaande jongens nog leven.
Maar je zag ze wel in mijn screenshotje?quote:Op woensdag 1 december 2010 12:22 schreef Toverheks het volgende:
Upload Failed! Invalid code. Please try again.
echt he, snap er niks van wordt er nerveus van ga vanmiddag wel weer proberen, maar geloof me echt heb geen sneeuw en sterren.
Bij mij werkt het niet. Ook niet na opnieuw de browser opstarten. Ik ben hier ook zo niet voor in de wieg gelegd. Ondanks mijn grote bril.quote:Op woensdag 1 december 2010 12:21 schreef beequeen het volgende:
Ik heb gedaan wat Bart zei en dat werkt.
Ik geloof je. Echt!quote:Op woensdag 1 december 2010 12:22 schreef Toverheks het volgende:
Upload Failed! Invalid code. Please try again.
echt he, snap er niks van wordt er nerveus van ga vanmiddag wel weer proberen, maar geloof me echt heb geen sneeuw en sterren.
ja, daarom juist bij mijn post wat je had gekopieerd, maar echt ik zie niks bij jullie of bij mezelf, echt ik maak geen gein, want wordt er zelf nerveus van dat jullie me niet geloven.quote:Op woensdag 1 december 2010 12:23 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Maar je zag ze wel in mijn screenshotje?
Ik ben ook een digibeet hoor, maar dit vond ik vrij simpel.quote:Op woensdag 1 december 2010 12:23 schreef Copycat het volgende:
Bij mij werkt het niet. Ook niet na opnieuw de browser opstarten. Ik ben hier ook zo niet voor in de wieg gelegd. Ondanks mijn grote bril.
Ik geloof je wel hoor!quote:Op woensdag 1 december 2010 12:25 schreef Toverheks het volgende:
ja, daarom juist bij mijn post wat je had gekopieerd, maar echt ik zie niks bij jullie of bij mezelf, echt ik maak geen gein, want wordt er zelf nerveus van dat jullie me niet geloven.
Ik geloof het welquote:Op woensdag 1 december 2010 12:25 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja, daarom juist bij mijn post wat je had gekopieerd, maar echt ik zie niks bij jullie of bij mezelf, echt ik maak geen gein, want wordt er zelf nerveus van dat jullie me niet geloven.
quote:Op woensdag 1 december 2010 12:26 schreef Ian_Nick het volgende:
De enige juiste oplossing lijkt mij dat Cc en Haks van pc ruilen.
Je hebt daar verschillende gradaties in hč.quote:Op woensdag 1 december 2010 12:25 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik ben ook een digibeet hoor, maar dit vond ik vrij simpel.
Mijn Vaio blijft mooi hier!quote:Op woensdag 1 december 2010 12:26 schreef Ian_Nick het volgende:
De enige juiste oplossing lijkt mij dat Cc en Haks van pc ruilen.
dat van bart zie ik dan weer nergens staanquote:Op woensdag 1 december 2010 12:25 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik ben ook een digibeet hoor, maar dit vond ik vrij simpel.
Ik geloof wel dat jij het niet ziet. Ik denk alleen dat het wel in je layout zit maar dat je het dus gewoon niet ziet.quote:Op woensdag 1 december 2010 12:25 schreef Toverheks het volgende:
Jonguh! Zo gebeurde dat helemaal niet. Ik ging pootje baden en toen kwam er een tsunami.quote:Op woensdag 1 december 2010 12:27 schreef Gert het volgende:
Waarschijnlijk denk jij ook niet dat het best kan om effe te checken of een iPhone blijft drijven.
misschien heb ik wel een hele goeie pc??? ja weet ik veel whaaaaaaaaa echt he wordt nerveus van die dingen want heb echt met me snufferd zo tegen mijn beeldscherm gezetenquote:Op woensdag 1 december 2010 12:27 schreef Noek het volgende:
[..]
Ik geloof wel dat jij het niet ziet. Ik denk alleen dat het wel in je layout zit maar dat je het dus gewoon niet ziet.
Daar ligt het niet aan.quote:Op woensdag 1 december 2010 12:29 schreef Toverheks het volgende:
[..]
misschien heb ik wel een hele goeie pc??? ja weet ik veel whaaaaaaaaa echt he wordt nerveus van die dingen want heb echt met me snufferd zo tegen mijn beeldscherm gezeten
of misschien moet ik opnieuw uitloggen en inloggen, heb als ik de comp opstart gelijk FOK dus log niet uit zeg maar.
Ja! Daar kwamen we net achter en het is gelukt.quote:Op woensdag 1 december 2010 12:29 schreef Ian_Nick het volgende:
Cc, die / in dat http gebeuren moet dubbel. Staat er maar één, moeten er twéé zijn.
Nee, je moet het van een afstandje bekijken. Het ziet er ook gewoon niet uit. Het ziet eruit als smerigheid. En anders heb je gewoon geluk want het voelt als kruimels op een tafel. Dat MOET weg.quote:Op woensdag 1 december 2010 12:29 schreef Toverheks het volgende:
[..]
misschien heb ik wel een hele goeie pc??? ja weet ik veel whaaaaaaaaa echt he wordt nerveus van die dingen want heb echt met me snufferd zo tegen mijn beeldscherm gezeten
of misschien moet ik opnieuw uitloggen en inloggen, heb als ik de comp opstart gelijk FOK dus log niet uit zeg maar.
Als je deze url kopieert en plakt in dat CSS gedoe, moet het werken.quote:Op woensdag 1 december 2010 12:27 schreef Copycat het volgende:
Mijn Vaio blijft mooi hier!
Ook Danny snapt het niet ...
Ja, er was een \ te weinig. o\Of een / dat weet ik nu al niet meer.quote:Op woensdag 1 december 2010 12:31 schreef beequeen het volgende:
Als je deze url kopieert en plakt in dat CSS gedoe, moet het werken.
http://kexx.net/fokcss/1853m7i-reder1-ejfg.css2
Spuit 11.![]()
/, gewoon net als in een web URL.quote:Op woensdag 1 december 2010 12:32 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja, er was een \ te weinig. o\Of een / dat weet ik nu al niet meer.
O, da's één van de geinige ziektebeelden in "Ontregelde Geesten" van Douwe Draaisma.quote:Op woensdag 1 december 2010 12:27 schreef Noek het volgende:
[..]
Ik geloof wel dat jij het niet ziet. Ik denk alleen dat het wel in je layout zit maar dat je het dus gewoon niet ziet.
quote:Op woensdag 1 december 2010 12:31 schreef Noek het volgende:
[..]
Nee, je moet het van een afstandje bekijken. Het ziet er ook gewoon niet uit. Het ziet eruit als smerigheid. En anders heb je gewoon geluk want het voelt als kruimels op een tafel. Dat MOET weg.
Het is een forum ffs, geen optische illussie.
Niet altijd!!!!quote:Op woensdag 1 december 2010 12:33 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
/, gewoon net als in een web URL.
Altijd http:// en dan je www gebeuren.
Zie de TTquote:Op woensdag 1 december 2010 12:34 schreef Toverheks het volgende:
Misschien komt het ook door mijn beeldscherm, hij is vrij groot en de kleuren staat misschien iets feller.
Die hem jatte van XcUZ_Me.quote:Op woensdag 1 december 2010 12:35 schreef Ian_Nick het volgende:
Nogmaals, bij jezelf en bij de TS zie je GEEN Libelleachtergrond*
*vrij naar: Copycat
quote:
quote:Op woensdag 1 december 2010 11:49 schreef Noek het volgende:
Kijk eens goed naar je eigen post, Heks. Van een afstandje, er zitten sneeuwsterren (thanks Marrije) in. Het lijkt op een watermerkachtig soort.
juistquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |