zo, dat is een niet mis bedragquote:Op zondag 12 december 2010 13:31 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
we hebben n keer een BCC bon gekregentwv 250
Dat was echt geniaalquote:Op zondag 12 december 2010 13:31 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
we hebben n keer een BCC bon gekregentwv 250
Als = of?quote:Op zondag 12 december 2010 21:09 schreef portabel het volgende:
wie weet als Ikea in 2011 met nieuwe keukens komt?
Ik denk het niet aangezien we net een actie met PAX hebben gehad...quote:Op maandag 13 december 2010 21:35 schreef mefke79 het volgende:
Ik begreep van een collega dat tussen kerst en oud en nieuw de paxkasten in de reclame gaan, maar dat kan ik verder nergens vinden. Is dat inderdaad zo? Want dan wacht ik die twee weken nog wel.
Eh laten we dat maar niet doenquote:Op maandag 13 december 2010 21:49 schreef DJMO het volgende:
even wat anders .. ik pleit voor een ikea - tagje voor de ikea medewerkers .. maakt (hier) een stuk duidelijker wie er nou daadwerkelijk werkt en antwoord op je vragen kan geven
Dat is wel echt de LEKSVIK... Heeft ongeveer 189.- gekost volgens mij.quote:Op maandag 13 december 2010 22:21 schreef RacerDKB het volgende:
[ afbeelding ]
Welk bed is dit? Volgens de website waar ik het van haal een Leksvik, maar op het bed zelf zit een stickertje Hemnes?
Tweepersoonsbed, er is bar weinig over te vinden. Wat heeft ie gekost toen IKEA hem nog verkocht?
Ik kan het pas donderdag voor je nakijken...quote:Op maandag 13 december 2010 21:54 schreef Troel het volgende:
Niemand info over die Henriksdal armleuning stoelen bruinzwart?
Jammer
Had gehoopt dat ik die met de pax-bonnen had kunnen halen, maar dat zal dan wel niet kunnen
Ow, da's snel genoegquote:Op dinsdag 14 december 2010 12:42 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ik kan het pas donderdag voor je nakijken...
Hier kan een 50x70 poster in http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/80168321quote:Op dinsdag 14 december 2010 11:30 schreef morgane het volgende:
Weet iemand welke posterlijst er om de Bild (50x70, deze dus: http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/80147630)
past? Ik heb een zwarte maar ik wil liever een witte, nu kan ik alleen niet vinden welke lijst erbij hoort.
Ik kan alleen de Saxnäs vinden maar die is er alleen in het zwart. Of bestaat er geen witte 50x70 lijst?
ja:quote:Op woensdag 15 december 2010 09:14 schreef Stansfield het volgende:
Verkoopt de Ikea ook cadeaubonnen??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |