abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_90830039
quote:
1s.gif Op maandag 3 januari 2011 15:57 schreef Goover het volgende:

[..]

Na een 2e chat sessie (omdat de wachttijd aan de telefoon erg lang is) is mij dus verteld dat er wat wijzigingen zijn/aan komen in het Pax systeem, maar de website loopt nog achter. Ik baal echt als een stekker, ik had mijn hele kast al uitgezocht en daarvan is nu van alles ineens niet meer vindbaar op de website of helemaal niet meer leverbaar... (schuifdeuren 250cm en kastdelen van 75cm)
Aangezien we over twee maanden gaan verhuizen en dan een tweede kast van 1,5 M willen met Lyngdal deuren gister maar even langs de IKEA gereden om een kast te kopen voor de zekerheid. Aangezien we hem toch al gingen komen ga ik de gok niet nemen dat ze hem straks niet meer hebben.

In de winkel werd wel beetje raar gekeken op mijn vraag of ze uit het assortiment gingen omdat ze niet meer op de website stonden (75cm delen). Weet iemand hoe dat nou precies zit?
pi_90842710
quote:
1s.gif Op maandag 3 januari 2011 19:26 schreef Troel het volgende:
Ik heb meegedaan aan die PAX actie, maar heb nog niet gehoord wanneer ik mijn kaart kan opladen. Hoe zit dat? Krijg ik daar een brief voor thuisofzo>
Ik zou hierover even bellen, de passen zouden normaal vanaf 6 januari opgeladen zijn maar doordat in de brief niet is gecommuniceerd zijn ze nu zal opgeladen. Via het landelijk informatienummer kun je nagaan of je al in het systeem staat. Normaal gesproken had je hier namelijk een brief over moeten ontvangen.
pi_90842914
Overigens ga ik vanaf nu proberen structureel mee te lezen en vragen te beantwoorden, zit zelf in de vestiging Groningen :)
  dinsdag 4 januari 2011 @ 18:15:27 #254
35189 Troel
scherp en bot
pi_90844829
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 17:25 schreef PteV het volgende:

[..]

Ik zou hierover even bellen, de passen zouden normaal vanaf 6 januari opgeladen zijn maar doordat in de brief niet is gecommuniceerd zijn ze nu zal opgeladen. Via het landelijk informatienummer kun je nagaan of je al in het systeem staat. Normaal gesproken had je hier namelijk een brief over moeten ontvangen.
Mjah, we zijn toen gebeld en toen zeiden ze inderdaad dat we een brief zouden krijgen en dat we met die brief konden activeren ofzo?
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_90844940
Bij aankoop kreeg je een envelop met actieformulier, die moest je invullen en opsturen, ala dat gebeurt is, wordt de pas automatisch opgeladen
  dinsdag 4 januari 2011 @ 18:37:23 #256
35189 Troel
scherp en bot
pi_90845722
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 18:18 schreef Memento-Mori het volgende:
Bij aankoop kreeg je een envelop met actieformulier, die moest je invullen en opsturen, ala dat gebeurt is, wordt de pas automatisch opgeladen
Ah ok, dan zal het wel gewoon kloppen :)

Nu nog eens bedenken wat ik ga kopen, want de hoezen voor mijn stoelen staan volgens mij nog steeds pas voor week 10 :(
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_90847129
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 17:29 schreef PteV het volgende:
Overigens ga ik vanaf nu proberen structureel mee te lezen en vragen te beantwoorden, zit zelf in de vestiging Groningen :)
*O* eindelijk iemand van groningen. welkom ^O^
pi_90849081
GenderQ ? Sebastiaan2003 ? Iemand anders van filiaal Haarlem die me iets kan vertellen over de Mosa tegels (zie vraag IKEA - Part LV - Have your self a merry Swedish christmas) :) ?

Ondanks mijn gemopper eerder ben ik naderhand toch meer dan prima geholpen in filiaal Delft en later ook weer in filiaal Haarlem ;)
pi_90849639
Die heb ik al een hele tijd niet meer in de IKEA topics gezien.
Misschien sowieso een idee om die lijst een keer te updaten?

Ik denk trouwens dat je voor je vraag het beste met het 0900 nummer kunt bellen die dat dan voor je na kunnen vragen in de winkel
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_90850259
Ja? Ik wil ze best bellen hoor, maar leek me zo vaag : ja, ik heb in een keuken een Mosa tegel gezien....
Maar als jij denkt dat ze daarmee aan de slag kunnen, dan ga ik morgen zeker even met ze bellen :)
pi_90850461
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 20:03 schreef WebbySP het volgende:
Ja? Ik wil ze best bellen hoor, maar leek me zo vaag : ja, ik heb in een keuken een Mosa tegel gezien....
Maar als jij denkt dat ze daarmee aan de slag kunnen, dan ga ik morgen zeker even met ze bellen :)
Weet je nog in welke keuken je die tegels hebt gezien?
Normaal gesproken hangt er in elke roomsetting een bordje met gebruikte verfkleuren, vloeren en eventueel gebruikte tegels. Dus als je belt kan een medewerker dat zo voor je nakijken. Als dit niet op dat bord beschreven staat ben ik bang dat je er sowieso niet achter gaat komen.
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_90852245
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 20:03 schreef WebbySP het volgende:
Dan krijg je mij misschien wel aan de telefoon *O* Dan kunnen wij wel even voor je bellen met de betreffende vestiging om dat voor je na te gaan ^O^
pi_90859989
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 20:07 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Weet je nog in welke keuken je die tegels hebt gezien?
Normaal gesproken hangt er in elke roomsetting een bordje met gebruikte verfkleuren, vloeren en eventueel gebruikte tegels. Dus als je belt kan een medewerker dat zo voor je nakijken. Als dit niet op dat bord beschreven staat ben ik bang dat je er sowieso niet achter gaat komen.
Nee, en ik heb nog op het bord gekeken of er iets specifieks op stond (type, kleur), maar dat was niet zo. Alleen maar "Mosa" tegels en dat merk herkende ik wel. Anders had ik ook wel ff een foto gemaakt. Ik vraag me dus af of dit wel zo simpel kan worden nagevraagd/nagekeken......?
pi_90860189
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 22:38 schreef WebbySP het volgende:

[..]

Nee, en ik heb nog op het bord gekeken of er iets specifieks op stond (type, kleur), maar dat was niet zo. Alleen maar "Mosa" tegels en dat merk herkende ik wel. Anders had ik ook wel ff een foto gemaakt. Ik vraag me dus af of dit wel zo simpel kan worden nagevraagd/nagekeken......?
Nee, dan ben ik er bang voor :(
pi_90868609
Ja, dan heeft het geen nut om te gaan bellen. Want zij gaan dan het filiaal bellen en dan ziet de desbetreffende verkoper hetzelfde als wat ik op het bordje zag. Of ze moeten al dieper gaan spitten en iemand treffen die toevallig weet welke Mosa tegels.....nee, te kleine kans. Djeez, jammer zeg !!!
pi_90871346
maar je weet al dat het een Mosa tegel tegel is dat stond toch op het bordje? waarom zou de rest van de gegevens over de tegel dan niet beschikbaar zijn? onzinnig anders om te vermelden dat het om een Mosa tegel gaat.

niet geschoten is altijd mis ;)
pi_90903166
Plundra is weer begonnen! Wat een drukte zo direct na de feestdagen 8)7
pi_90903692
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 21:03 schreef PteV het volgende:
Plundra is weer begonnen! Wat een drukte zo direct na de feestdagen 8)7
neuj... da's te vroeg! Die mag nog niet begonnen zijn!
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
  woensdag 5 januari 2011 @ 21:13:38 #269
3185 Adelante
To let it go now
pi_90903774
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 21:12 schreef vamperotica het volgende:

[..]

neuj... da's te vroeg! Die mag nog niet begonnen zijn!
Kreeg een mailtje dat voor Family leden de uitverkoop vandaag begon...
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_90903843
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 21:13 schreef Adelante het volgende:

[..]

Kreeg een mailtje dat voor Family leden de uitverkoop vandaag begon...
Wel family lid...Geen mailtje gehad... Durf ook niet goed te gaan kijken.. Lol..zul je net zien dat er van alles wat ik nodig heb/ leuk vind sterk afgeprijsd is...Of gaat eht voornamelijk om kleine dingetjes?
  woensdag 5 januari 2011 @ 21:15:44 #271
3185 Adelante
To let it go now
pi_90903890
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_90904506
quote:
....En weer rustig adem haalt! Staat, wat ik zo kan zien niets bij van mijn verlanglijstje!
pi_90919486
Ik wil weten of iets van een bepaalde omvang in de ikea expedit kast past, deze dus http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/20135300
Rekening houdende met dat de verticale plankjes er niet ingezet worden. Ik wil namelijk mijn 2 hamsterkooien er in zetten, afmeting: 55 x 39 x 27 cm. Dat ze iets uitsteken maakt niet uit, als de lengte en hoogte maar goed is.
All good things are wild and free.
  donderdag 6 januari 2011 @ 09:04:17 #274
3185 Adelante
To let it go now
pi_90919837
Het zijn allemaal plankjes van 40x40 ofzo, dus volgens mij kun je die niet weglaten want dan valt de constructie ineen :o
  donderdag 6 januari 2011 @ 09:06:01 #275
35189 Troel
scherp en bot
pi_90919875
quote:
5s.gif Op donderdag 6 januari 2011 08:42 schreef tliciouz het volgende:
Ik wil weten of iets van een bepaalde omvang in de ikea expedit kast past, deze dus http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/20135300
Rekening houdende met dat de verticale plankjes er niet ingezet worden. Ik wil namelijk mijn 2 hamsterkooien er in zetten, afmeting: 55 x 39 x 27 cm. Dat ze iets uitsteken maakt niet uit, als de lengte en hoogte maar goed is.
Dan moet je al haast de televisiekast nemen, in de andere kasten zou ik dat echt gewoon niet doen!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')