Aangezien we over twee maanden gaan verhuizen en dan een tweede kast van 1,5 M willen met Lyngdal deuren gister maar even langs de IKEA gereden om een kast te kopen voor de zekerheid. Aangezien we hem toch al gingen komen ga ik de gok niet nemen dat ze hem straks niet meer hebben.quote:Op maandag 3 januari 2011 15:57 schreef Goover het volgende:
[..]
Na een 2e chat sessie (omdat de wachttijd aan de telefoon erg lang is) is mij dus verteld dat er wat wijzigingen zijn/aan komen in het Pax systeem, maar de website loopt nog achter. Ik baal echt als een stekker, ik had mijn hele kast al uitgezocht en daarvan is nu van alles ineens niet meer vindbaar op de website of helemaal niet meer leverbaar... (schuifdeuren 250cm en kastdelen van 75cm)
Ik zou hierover even bellen, de passen zouden normaal vanaf 6 januari opgeladen zijn maar doordat in de brief niet is gecommuniceerd zijn ze nu zal opgeladen. Via het landelijk informatienummer kun je nagaan of je al in het systeem staat. Normaal gesproken had je hier namelijk een brief over moeten ontvangen.quote:Op maandag 3 januari 2011 19:26 schreef Troel het volgende:
Ik heb meegedaan aan die PAX actie, maar heb nog niet gehoord wanneer ik mijn kaart kan opladen. Hoe zit dat? Krijg ik daar een brief voor thuisofzo>
Mjah, we zijn toen gebeld en toen zeiden ze inderdaad dat we een brief zouden krijgen en dat we met die brief konden activeren ofzo?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 17:25 schreef PteV het volgende:
[..]
Ik zou hierover even bellen, de passen zouden normaal vanaf 6 januari opgeladen zijn maar doordat in de brief niet is gecommuniceerd zijn ze nu zal opgeladen. Via het landelijk informatienummer kun je nagaan of je al in het systeem staat. Normaal gesproken had je hier namelijk een brief over moeten ontvangen.
Ah ok, dan zal het wel gewoon kloppenquote:Op dinsdag 4 januari 2011 18:18 schreef Memento-Mori het volgende:
Bij aankoop kreeg je een envelop met actieformulier, die moest je invullen en opsturen, ala dat gebeurt is, wordt de pas automatisch opgeladen
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 17:29 schreef PteV het volgende:
Overigens ga ik vanaf nu proberen structureel mee te lezen en vragen te beantwoorden, zit zelf in de vestiging Groningen
Weet je nog in welke keuken je die tegels hebt gezien?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:03 schreef WebbySP het volgende:
Ja? Ik wil ze best bellen hoor, maar leek me zo vaag : ja, ik heb in een keuken een Mosa tegel gezien....
Maar als jij denkt dat ze daarmee aan de slag kunnen, dan ga ik morgen zeker even met ze bellen
Dan krijg je mij misschien wel aan de telefoonquote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:03 schreef WebbySP het volgende:
Ja? Ik wil ze best bellen hoor, maar leek me zo vaag : ja, ik heb in een keuken een Mosa tegel gezien....
Maar als jij denkt dat ze daarmee aan de slag kunnen, dan ga ik morgen zeker even met ze bellen
Nee, en ik heb nog op het bord gekeken of er iets specifieks op stond (type, kleur), maar dat was niet zo. Alleen maar "Mosa" tegels en dat merk herkende ik wel. Anders had ik ook wel ff een foto gemaakt. Ik vraag me dus af of dit wel zo simpel kan worden nagevraagd/nagekeken......?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:07 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Weet je nog in welke keuken je die tegels hebt gezien?
Normaal gesproken hangt er in elke roomsetting een bordje met gebruikte verfkleuren, vloeren en eventueel gebruikte tegels. Dus als je belt kan een medewerker dat zo voor je nakijken. Als dit niet op dat bord beschreven staat ben ik bang dat je er sowieso niet achter gaat komen.
Nee, dan ben ik er bang voorquote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:38 schreef WebbySP het volgende:
[..]
Nee, en ik heb nog op het bord gekeken of er iets specifieks op stond (type, kleur), maar dat was niet zo. Alleen maar "Mosa" tegels en dat merk herkende ik wel. Anders had ik ook wel ff een foto gemaakt. Ik vraag me dus af of dit wel zo simpel kan worden nagevraagd/nagekeken......?
neuj... da's te vroeg! Die mag nog niet begonnen zijn!quote:Op woensdag 5 januari 2011 21:03 schreef PteV het volgende:
Plundra is weer begonnen! Wat een drukte zo direct na de feestdagen
Kreeg een mailtje dat voor Family leden de uitverkoop vandaag begon...quote:Op woensdag 5 januari 2011 21:12 schreef vamperotica het volgende:
[..]
neuj... da's te vroeg! Die mag nog niet begonnen zijn!
Wel family lid...Geen mailtje gehad... Durf ook niet goed te gaan kijken.. Lol..zul je net zien dat er van alles wat ik nodig heb/ leuk vind sterk afgeprijsd is...Of gaat eht voornamelijk om kleine dingetjes?quote:Op woensdag 5 januari 2011 21:13 schreef Adelante het volgende:
[..]
Kreeg een mailtje dat voor Family leden de uitverkoop vandaag begon...
....En weer rustig adem haalt! Staat, wat ik zo kan zien niets bij van mijn verlanglijstje!quote:Op woensdag 5 januari 2011 21:15 schreef Adelante het volgende:
http://www.ikea.com/ms/nl_NL/campaigns/plundra.html
Dan moet je al haast de televisiekast nemen, in de andere kasten zou ik dat echt gewoon niet doen!quote:Op donderdag 6 januari 2011 08:42 schreef tliciouz het volgende:
Ik wil weten of iets van een bepaalde omvang in de ikea expedit kast past, deze dus http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/20135300
Rekening houdende met dat de verticale plankjes er niet ingezet worden. Ik wil namelijk mijn 2 hamsterkooien er in zetten, afmeting: 55 x 39 x 27 cm. Dat ze iets uitsteken maakt niet uit, als de lengte en hoogte maar goed is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |