Nee het gaat over het ras, te ver doorgefokt. Niet over het truitje, dat zullen ze best fijn vinden, maar dat is achteraf "rechtzetten" wat krom is. En je zegt het zelf al: anders staan ze te bibberen met dit weer.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 15:04 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Meen je dit nu echt? Ik denk toch dat zij wel weet wat het beste is voor haar honden of niet? Mijn hond draagt met dit koude weer ook een jasje omdat hij anders gewoon echt staat te bibberen met dit weer. Zonder jasje wilt hij zelfs niets eens naar buiten en loopt hij uit zijn eigen naar het jasje toe.
Manman tis duidelijk dat je dr de ballen verstand van hebt hoor.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 17:21 schreef Zoheetik het volgende:
[..]
Nee het gaat over het ras, te ver doorgefokt. Niet over het truitje, dat zullen ze best fijn vinden, maar dat is achteraf "rechtzetten" wat krom is. En je zegt het zelf al: anders staan ze te bibberen met dit weer.
Maar goed wordt teveel offtopic denk ik...
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 17:33 schreef Inu het volgende:
De appeltjes heb ik uit de stoffenwinkel hier (die echt duur is... 9 euro de meter..) en de zeemeerminnetjes van de markt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |