abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_89418435
PM verzonden :)
Ga je mee buiten spelen?
Soms verdwaal ik in een draak
101 doelen omdat het kan
en iets met een loodgieter..
  donderdag 2 december 2010 @ 10:16:35 #27
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_89419983
Ik ben in ieder geval 8 januari in Antwerpen (centrum) en in de gelegenheid om het e.e.a mee te nemen voor je, heb je tevens toegevoegd op MSN, maar bij interesse kun je ook gewoon een PM sturen naar me, dan kan ik je zeggen wat ik allemaal heb liggen. :)
pi_89424850
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 22:26 schreef __Saviour__ het volgende:
Ik heb zelf niks maar wel een tip wellicht: Uno, een kaartspel
[ afbeelding ]

Het komt in principe grotendeels neer op de regels van Pesten, maar dan met grote duidelijke kaarten die met cijfers en kleur werken. Prima geschikt voor kinderen.
Die heb ik hier ook nog wel liggen...(speciale waterdichte versie ofzo ) Zou morgen nog op de bus kunnen.
pi_89426445
Wij hebben hier het spel Rovende Raven liggen, helemaal nieuw (gewonnen met een bingo een keer en heb zelf geen kinderen).

Vanaf 5+
2-4 spelers
spelronde +/- 20 minuten

Alleen 1 probleem hebben zelf niet het vervoer en het geld om het spel bij jouw te krijgen doordat we zelf van het minimum leven. Misschien dat een andere fokker deze mee kan nemen of de verzendkosten kan betalen?

Wij wonen in Apeldoorn. Wanneer interesse dan kan via PM verder gepraat worden.
pi_89428331
Ik heb hier nog een ongeopend spel boonanza liggen, volgens mij prima geschikt voor kleine kinderen.

Past prima in een envelop, dus kan zo op de post naar Antwerpen
pi_89435665
quote:
1s.gif Op donderdag 2 december 2010 14:18 schreef Gurb het volgende:
Ik heb hier nog een ongeopend spel boonanza liggen, volgens mij prima geschikt voor kleine kinderen.

Past prima in een envelop, dus kan zo op de post naar Antwerpen
pm'd

quote:
1s.gif Op donderdag 2 december 2010 13:30 schreef 19butterfly82 het volgende:
Wij hebben hier het spel Rovende Raven liggen, helemaal nieuw (gewonnen met een bingo een keer en heb zelf geen kinderen).
[ afbeelding ]

Vanaf 5+
2-4 spelers
spelronde +/- 20 minuten

Alleen 1 probleem hebben zelf niet het vervoer en het geld om het spel bij jouw te krijgen doordat we zelf van het minimum leven. Misschien dat een andere fokker deze mee kan nemen of de verzendkosten kan betalen?

Wij wonen in Apeldoorn. Wanneer interesse dan kan via PM verder gepraat worden.
pm'd

quote:
2s.gif Op donderdag 2 december 2010 12:44 schreef iBenny het volgende:

[..]

Die heb ik hier ook nog wel liggen...(speciale waterdichte versie ofzo ) Zou morgen nog op de bus kunnen.
pm'd

quote:
1s.gif Op donderdag 2 december 2010 10:16 schreef Lastpost het volgende:
Ik ben in ieder geval 8 januari in Antwerpen (centrum) en in de gelegenheid om het e.e.a mee te nemen voor je, heb je tevens toegevoegd op MSN, maar bij interesse kun je ook gewoon een PM sturen naar me, dan kan ik je zeggen wat ik allemaal heb liggen. :)
We spreken mekaar wel op MSN.

quote:
1s.gif Op donderdag 2 december 2010 09:16 schreef nectarientje het volgende:
PM verzonden :)
Ik heb spijtig genoeg niets ontvangen... :(

quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 23:45 schreef Muck het volgende:
Is Monopoly jr. ook te ingewikkeld?
Nee, dat is vanaf 4 jaar... Dus ook leuk om te spelen! :)
pi_89436336
Ik heb geen PM ontvangen, terwijl mijn instellingen goed staan dat ik van iedereen PM zou kunnen ontvangen.

edit: niets gezegd, heb zojuist PM ontvangen

[ Bericht 20% gewijzigd door 19butterfly82 op 02-12-2010 17:00:35 ]
pi_89436726
quote:
1s.gif Op donderdag 2 december 2010 16:53 schreef 19butterfly82 het volgende:
Ik heb geen PM ontvangen, terwijl mijn instellingen goed staan dat ik van iedereen PM zou kunnen ontvangen.

edit: niets gezegd, heb zojuist PM ontvangen
Ja, was eerst nog andere pm's aan het versturen ;)
pi_89436881
Ik heb hier heel veel spelletjes (o.a. ganzenbord) en puzzels voor je liggen. Ik verzend (liever) niet, maar ophalen of brengen(mits in den haag/den bosch) is geen probleem.
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
pi_89437071
quote:
11s.gif Op donderdag 2 december 2010 01:28 schreef liesje1979 het volgende:
Ik zie net op de site van TNT dat een pakketje naar belgie versturen rond de 40 euro kost?
Dat is wel heel duur voor een oud spelletje. :'(
Vind je het goed dat ik het meegeef aan Nectarientje? Ik woon in Den Haag en kan het dus langsbrengen bij haar, maar dan heb je het wel pas het weekend van de 17e, geeft mij nog wel even de tijd om te kijken of ik nog meer heb wat je misschien leuk zou vinden. ;)
Necatierntje, zou je mij willen pm'en waar ik het langs kan brengen?
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 10:06 schreef nectarientje het volgende:
Ik ga het weekend van 17 december naar Antwerpen, kan dus eea meenemen :)

Ik kan het ophalen in Den Haag of Rotterdam, afleveren mag altijd natuurlijk.
17 december zou goed zijn voor mij. Ik heb die week toch verlof dus kan heel de dag afspreken om ergens of bij mij thuis af te spreken. Misschien kunnen jullie contact opnemen met elkaar of hoe gaan wij dit doen?
pi_89437133
quote:
17s.gif Op donderdag 2 december 2010 17:03 schreef Tamashii het volgende:
Ik heb hier heel veel spelletjes (o.a. ganzenbord) en puzzels voor je liggen. Ik verzend (liever) niet, maar ophalen of brengen(mits in den haag/den bosch) is geen probleem.
Misschien kan je ook contact opnemen met nectarientje om het één en ander af te spreken? :) Puzzels zijn ook zeer welkom
pi_89437144
Nectarientje, kunnen wij elkaar dan eventueel ook ontmoeten zodat ik je een paar dingen mee kan geven?
pi_89437157
Hahahaha, tegelijkertijd bedacht. :9
  One tough cookie donderdag 2 december 2010 @ 17:09:19 #39
169210 liesje1979
pi_89437158
quote:
1s.gif Op donderdag 2 december 2010 17:07 schreef paraDOTbe het volgende:

[..]

[..]

17 december zou goed zijn voor mij. Ik heb die week toch verlof dus kan heel de dag afspreken om ergens of bij mij thuis af te spreken. Misschien kunnen jullie contact opnemen met elkaar of hoe gaan wij dit doen?
We hebben al contact gehad en het staat hier al klaar, en ga het bij Necatientje langsbrengen. Het lijkt mij handig als jullie met elkaar bespreken verder waar en wanneer precies.
pi_89437351
quote:
14s.gif Op donderdag 2 december 2010 17:09 schreef liesje1979 het volgende:

[..]

We hebben al contact gehad en het staat hier al klaar, en ga het bij Necatientje langsbrengen. Het lijkt mij handig als jullie met elkaar bespreken verder waar en wanneer precies.
Oké _O_
  donderdag 2 december 2010 @ 17:17:48 #41
112545 Muck
Meine Sprache: International
pi_89437501
quote:
1s.gif Op donderdag 2 december 2010 16:44 schreef paraDOTbe het volgende:

[..]

pm'd

[..]

pm'd

[..]

pm'd

[..]

We spreken mekaar wel op MSN.

[..]

Ik heb spijtig genoeg niets ontvangen... :(

[..]

Nee, dat is vanaf 4 jaar... Dus ook leuk om te spelen! :)
Wat mij betreft mag je die dan ook hebben hoor :)
p.m. je adres maar even als je wilt, dan ga ik binnenkort eens kijken of ik hem op de post kan doen :)
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
  donderdag 2 december 2010 @ 17:20:27 #42
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_89437605
TS, je geeft aan evt verzendkosten te betalen. Hebben jullie in België ook Kringloopwinkels? Voor de prijs van verzenden kun je daar vaak ook leuke dingen weghalen op dit gebied.
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
pi_89438396
quote:
1s.gif Op donderdag 2 december 2010 17:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
TS, je geeft aan evt verzendkosten te betalen. Hebben jullie in België ook Kringloopwinkels? Voor de prijs van verzenden kun je daar vaak ook leuke dingen weghalen op dit gebied.
Ja, daar heb je ook weer gelijk in... Pakketten tot 2 kg is al een dikke elf euro. Tot 500 gr zes eurotjes geloof ik

Mocht die ¤ 11,00 mensen afschrikken wat ik kan begrijpen, is er mss de oplossing om het naar nectarientje op te sturen, hij/zij kan het dan meenemen 17 december? Dan zullen de verzendkosten zeker niet hoog uitvallen.

[ Bericht 8% gewijzigd door paraDOTbe op 02-12-2010 17:58:41 ]
pi_89440784
Via PM met paraDOTbe al over gehad, het wordt erg duur om het spel Rovende Raven wat ik hier heb liggen te versturen, daarbij ik het geld ook niet heb.

Even een vraagje voor de mensen die het bij Nectarientje gaan brengen. Is er iemand die langs Apeldoorn komt om dit spel dan mee te nemen?
  donderdag 2 december 2010 @ 18:46:09 #45
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_89440805
Dat was mijn vraag niet: Ik vroeg: heb je ook Kringloopwinkels? Voor die 11,00 die je bereid bent te betalen, kun je bij zo'n winkel vaak leuke dingen weghalen.
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
pi_89441007
quote:
1s.gif Op donderdag 2 december 2010 18:46 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Dat was mijn vraag niet: Ik vroeg: heb je ook Kringloopwinkels? Voor die 11,00 die je bereid bent te betalen, kun je bij zo'n winkel vaak leuke dingen weghalen.
Daarom dat ik ook positief antwoordde, mss niet zo duidelijk. Dus als mensen (een pak minder) verzendingskosten wel willen betalen en het voor 17 december bij nectarientje kan geraken, dan kan die dat meepakken naar Antwerpen voor mij. ;) Anders is het inderdaad niet de moeite dat ik die verzendkosten ga betalen als ik hier een gemeente verder naar een kringloopwinkel kan gaan.
pi_89441169
quote:
17s.gif Op donderdag 2 december 2010 17:08 schreef Tamashii het volgende:
Nectarientje, kunnen wij elkaar dan eventueel ook ontmoeten zodat ik je een paar dingen mee kan geven?
Ik denk dat wij dat wel kunnen! Wanneer ben je in Den Haag? Ik woon er :+
Ga je mee buiten spelen?
Soms verdwaal ik in een draak
101 doelen omdat het kan
en iets met een loodgieter..
  † In Memoriam † donderdag 2 december 2010 @ 19:08:22 #48
7074 moussy
kuttekop
pi_89441779
quote:
1s.gif Op donderdag 2 december 2010 18:46 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Mijn ervaring is dat het 9 van de 10x niet compleet is.
Je zou er haast een boek over schrijven!
pi_89441852
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 07:49 schreef paraDOTbe het volgende:
Alsof je een kind van 6/7 jaar een uur bezig kan houden met een stapel kaarten.
Zeer zeker wel.
niet de vervaarlijke schaduw
met zijn dikke pens vol pistolen
beiden ingevet als een locomotief onder nul
  donderdag 2 december 2010 @ 19:21:20 #50
112545 Muck
Meine Sprache: International
pi_89442425
quote:
1s.gif Op donderdag 2 december 2010 19:08 schreef moussy het volgende:

[..]

Mijn ervaring is dat het 9 van de 10x niet compleet is.
Hier bij de kringloopwinkel verkopen ze niets dat incompleet is, dus wie weet verschilt het per winkel. Zeker het uitzoeken even waard, want hier liggen al ontzettend leuke spelletjes en puzzels voor een paar euro :)
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')