Groetjes, Nixx-quote:Op woensdag 1 december 2010 14:40 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik wil even wat uitleg over het volgende:
[..]
Ja daarom juistquote:Op woensdag 1 december 2010 14:41 schreef Annnet het volgende:
[..]
Groetjes, Nixx-
Daarnaast: Een potje Monopoly is ook op 2 manieren op te vatten.
quote:JoepiePoepie (TRU)
TRU is het forum van jogy, Bastard, en Lavenderr
Het gaat hier onder andere over de Maya-Kalender
Eind 2012 gaan we er allemaal aan
We hebben dus nog 3 Sinterklaasfeesten te gaan!
In TRU kan iedereen het heel goed met elkaar vinden
_Led_ en Summers zijn elkaars grootste vrinden
Summers heeft een heleboel spoken in huis
Dat is fijn, want dan is ze niet zo eenzaam thuis
_Led_ heeft een groot hart en voor iedereen een luisterend oor
Met hem valt goed te praten, dat had ik meteen al door
Jogy is verliefd op de webbot
Maar volgens mij is die bot al járen kapot
TRU is meestal een plek bezeten door liefde en jolijt
Totdat Bastard weer eens met de duivel smijt
Hij vindt het leuk om mensen notes te geven
Zodat hij weer lekker verder kan zweven
Lavenderr is uniek
Zij heeft namelijk 3 tieten, nee, ze is niet ziek
Mijn wens aan de lieve Sint:
Ik hoop dat iemand van TRU het Monopoly-spel wint!
![]()
![]()
Caps Lock staat aanquote:Op woensdag 1 december 2010 14:41 schreef PizzaMizza het volgende:
WIE BEN JIJ =$ WAAROM DOE JE MIJ DIT AAN ALS JE NIED SNEL VERTELD WIE JE BEND BEL IK HARRY OP HARRY IS MIJN OOM HIJ IS PLIESIE DUS SNEL ZEG WIE JE BEND EN WAAROM JE DIT DOEt
quote:Op woensdag 1 december 2010 17:00 schreef HappyBob het volgende:
Ik wacht nog even voor ik mijn tactische stem ga uitbrengen![]()
Hehe succesquote:Op woensdag 1 december 2010 17:15 schreef JoepiePoepie het volgende:
Vriendjespolitiek!
Mag niet!
Omkoping mag wel:
{Spam (01)} Iedereen die op mijn gedicht stemt krijgt v1agra v1@gra V1AGR vi@gr@ viagr@
[Stemtopic] FOK! Sinterklaasgedichtenwedstrijd 2010
[..]
Iedereen die ik omgekocht heb met v1agra en mij dus op 1 heeft gezet, heeft jou op 3 gezet hoor! En aangezien er 5 Monopoly-spellen zijn, mogen jij en jouw vriendjes en vriendinnetjes mij ook wel een beetje helpenquote:
Ja zijn er 5 ?quote:Op woensdag 1 december 2010 17:28 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Iedereen die ik omgekocht heb met v1agra en mij dus op 1 heeft gezet, heeft jou op 3 gezet hoor! En aangezien er 5 Monopoly-spellen zijn, mogen jij en jouw vriendjes en vriendinnetjes mij ook wel een beetje helpen![]()
Voor jou en je vriendjes en vriendinnetjes:
[ afbeelding ]
Stem op JanPiraat en ook een beetje op mij![]()
JAN IK WIL JE KNUFFELEN!quote:Op woensdag 1 december 2010 17:32 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ja zijn er 5 ?ik hoorde uit zeer betrouwbare bron dat er maar eentje was
5quote:Op woensdag 1 december 2010 17:32 schreef JanPiraat het volgende:
Ja zijn er 5 ?ik hoorde uit zeer betrouwbare bron dat er maar eentje was
Nu jij nog Jantjequote:Op woensdag 1 december 2010 17:32 schreef JoepiePoepie het volgende:
1. JanPiraat (ONZ)
2. Ali Salami (FB)
3. Ensaf (KLB)
4. gewoonmezelf87
5. Liesje1979 (SEX)
Gedeelde 5de plaats?quote:Op woensdag 1 december 2010 17:33 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
5
* JoepiePoepie is sportief:
[..]
Nu jij nog Jantje.
Oepsquote:
uiteraard uiteraardquote:Op woensdag 1 december 2010 17:33 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
5
* JoepiePoepie is sportief:
[..]
Nu jij nog Jantje.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 64% gewijzigd door Annnet op 01-12-2010 18:04:01 ]Verliefd, verloofd.
Dan word het wel interessanter om toch te stemmen.quote:Op woensdag 1 december 2010 17:38 schreef Annnet het volgende:
iedereen die jan op 1 zet krijgt mijn naaktfoto
Msn, mail, pm, BKpm, mms, haivs kies maar wat.quote:Op woensdag 1 december 2010 17:38 schreef Annnet het volgende:
Geef maar danquote:Op woensdag 1 december 2010 17:38 schreef Annnet het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“The Beatles saved the world from boredom.”
quote:Op woensdag 1 december 2010 17:38 schreef Annnet het volgende:
iedereen die jan op 1 zet krijgt mijn naaktfotoIs dat met terugwerkende kracht?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |