Nee, dat mag omdat negers negers zijn.quote:Op woensdag 1 december 2010 18:36 schreef FoolWithMokey het volgende:
[..]
Jah het moet met een s
Maar omdat crimineel gedrag heerst onder de jeugd, mag je het woord neger gebruiken?
Ik heb het helemaal niet over crimineel gedragquote:Op woensdag 1 december 2010 18:36 schreef FoolWithMokey het volgende:
[..]
Jah het moet met een s
Maar omdat crimineel gedrag heerst onder de jeugd, mag je het woord neger gebruiken?
Iedereen weet dat heus wel, het is gewoon ontzettend leuk dat jij zo haptquote:Op woensdag 1 december 2010 18:13 schreef YellowstickersNshit het volgende:
[..]
he he dat bedoel ik dus, dat snappen ze niet dat ze wijzen naar iemand vanwege een kleur..maarja zoals iedereen kan zien, kicken ze erop om dan meteen niggers te gaan schreeuwen wat zo kinderachtig is.
Nu ben ik klaar iemand snapt me eindelijk
Ja, leuk hoor. De slavernij is afgelopen. Kap eens met dat er de hele tijd weer bij te halen.quote:Op woensdag 1 december 2010 18:45 schreef FoolWithMokey het volgende:
Nee want het woord neger komt uit de slavernij. eigenlijk heeft het dezelfde betekenis als ''Zwarte slaaf".
omdat het tegenwoordig geen negermuziek meer is. nu zijn er meerdere culturen die dat soort muziek maken.quote:
zoals mc martinquote:Op woensdag 1 december 2010 21:18 schreef L.no het volgende:
[..]
omdat het tegenwoordig geen negermuziek meer is. nu zijn er meerdere culturen die dat soort muziek maken.
Daarom.quote:Op woensdag 1 december 2010 21:23 schreef 045represent het volgende:
[..]
zoals mc martin
[ afbeelding ]
McMartin is een voorbeeld voor iedere neger.quote:Op woensdag 1 december 2010 21:23 schreef 045represent het volgende:
[..]
zoals mc martin
[ afbeelding ]
regenneger.quote:Op woensdag 1 december 2010 21:23 schreef dakraam het volgende:
Weet je wat ik net bedenk...
Wat krijg je als je regenneger omdraait?
JA! Je hebt een koekje gewonnen. Op te halen in dit topic Koekquote:
kunnen snoop en tupac een voorbeeld aan nemenquote:Op woensdag 1 december 2010 21:31 schreef dakraam het volgende:
[..]
McMartin is een voorbeeld voor iedere neger.
Met hun ogen... Duh!quote:Op woensdag 1 december 2010 21:37 schreef Trava het volgende:
Ik stapte vandaag de bus in en zag 2 meisjespieten zitten, helemaal zwart. Halte verder zag ik 2 negermeisjes de bus uit stappen best vaag is dat dan, dan denk je in principe hoe zouden hun dat zien?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 22 oktober 2010 18:48 schreef Rectum het volgende:
Oke, hierbij is 22 februari Dag van het dakraam.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |