SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier vind je de OP.
Wat is er in Heerlen dan voor je te beleven.quote:Op dinsdag 30 november 2010 23:58 schreef DutchErrorist het volgende:
Kennen ze een patatje oorlog in Limburg of heet dat friet oorlog (dit is essentieel want ik wil misschien naar Heerlen gaan verhuizen en ik kom uit Drenthe).
Licht eraan in welke wijk van Heerlen je het besteld, centrum kennen ze het wel. In Molenberg slaan ze je op je bek als je een patatje oorlog besteld.quote:Op dinsdag 30 november 2010 23:58 schreef DutchErrorist het volgende:
Kennen ze een patatje oorlog in Limburg of heet dat friet oorlog (dit is essentieel want ik wil misschien naar Heerlen gaan verhuizen en ik kom uit Drenthe).
De enige opleiding in Netwerk Design (Naja in Rotterdam is er ook 1 maar Limburg is nog beter dan het westenquote:Op dinsdag 30 november 2010 23:59 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wat is er in Heerlen dan voor je te beleven.
Friet oorlog kennen ze zeker hier, daar hoef je je geen zorgen over te maken.
Oh dat klinkt gezellig misschien toch maar niet naar limburg gaan.quote:Op dinsdag 30 november 2010 23:59 schreef huize het volgende:
[..]
Licht eraan in welke wijk van Heerlen je het besteld, centrum kennen ze het wel. In Molenberg slaan ze je op je bek als je een patatje oorlog besteld.
Ow en het is friet!
Arme jij!quote:Op dinsdag 30 november 2010 23:59 schreef sproetjes het volgende:
truste!
ik hoorde het ja, dat het nog kouder zou worden
Nog kamer overquote:Op woensdag 1 december 2010 00:01 schreef huize het volgende:
Heerlen is een leuke stad! Woon er nu al meer dan 10 jaar en het bevalt nog altijd.
Dat klopt. Heb in n duister verleden nog eens onderzoek gedaan naar het vestigingsklimaat rondom Heerlen en op het gebied van ict lopen die wel redelijk vooruit. Bv. ook gratis wifi in de stad daardoorquote:Op woensdag 1 december 2010 00:00 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
De enige opleiding in Netwerk Design (Naja in Rotterdam is er ook 1 maar Limburg is nog beter dan het westen![]()
Haha zit te kijken maar heb nog niet veel gevonden, weet trouwens ook niet waar ik moet zoekenquote:Op woensdag 1 december 2010 00:04 schreef huize het volgende:
Ja is wel heel klein en belachelijke hoge huur en je moet het hele huis poetsen en de koelkast vullen.
Toilet gebruik is een euro per keer.
Maar er zijn zat kamers in Heerlen te vinden.
Nee man, allemaal vriendelijke mensen daar..quote:Op woensdag 1 december 2010 00:09 schreef DutchErrorist het volgende:
Is wel eng om helemaal naar het zuiden des lands te verhuizen.
Houd ik je aanquote:Op woensdag 1 december 2010 00:11 schreef huize het volgende:
stel je niet aan
Ik ga wel een biertje met je doen
Mijn vriendin heeft tieten, neem ik die wel mee.quote:Op woensdag 1 december 2010 00:14 schreef huize het volgende:
OW wacht je hebt geen tieten!
geintje bier drinken doe ik ook wel met gozers
quote:Op dinsdag 30 november 2010 23:49 schreef huize het volgende:
Hoi Jong
heb je toegevoegd op de ps3 zag het berichtje vanmiddag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |