nou he?quote:Ja, sorry hoorHad heul niet gezien dat dat ding dicht was
Ik was aan het googlen naar iemand die niet reageerde op een mailtje van mij
![]()
Verbazingwekkend wat je allemaal wel niet kunt googlen als je alleen een voornaam en een plaats weet
quote:Op dinsdag 30 november 2010 23:44 schreef golfer het volgende:
http://lmgtfy.com/?q=geile+zaadsnol
[..]
nou he?
Was ik je voor?quote:
dan heeft die mazzelquote:Op woensdag 1 december 2010 01:23 schreef golfer het volgende:
Trouwens...hoe lang is levenslang nog als de verdachte 85 jaar oud is?
(Videla)
Ha niets ergs tochquote:Op woensdag 1 december 2010 01:35 schreef golfer het volgende:
Oh ja, tussen alle ellende met rare onderzoeken staat straks ook nog gewoon even de tandarts gepland.
Gewoon halfjaarlijkse controle hoor.
Iewww ik heb al een paar weken met vooral warm/heet drinken/eten (die soep vanmiddag pfff auwwwwie) echt van die zenuwtand/kiespijn. Morgen maar afwachten. Mijn laatste gaatje is 100 jaar geleden, mijn laatste kaakchirurg/beugelfestijn pas 20quote:Op woensdag 1 december 2010 01:42 schreef MissHobje het volgende:
Ha niets ergs tochveel succes later vandaag daar.
Ik had hem vandaag.. had een minigaatjeen gelukkig is dat meteen verholpen
Ja klote is dat.. en ondertussen eet je toch net ff niet lekker zeg maar.quote:Op woensdag 1 december 2010 01:57 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Iewww ik heb al een paar weken met vooral warm/heet drinken/eten (die soep vanmiddag pfff auwwwwie) echt van die zenuwtand/kiespijn. Morgen maar afwachten. Mijn laatste gaatje is 100 jaar geleden, mijn laatste kaakchirurg/beugelfestijn pas 20
OralB heeft nieuwe tandpasta (proffesional, zit in een doosje en is te koop bij de betere supermarkt) en dat is echt supertandpasta als je gevoelige tanden hebt!quote:Op woensdag 1 december 2010 01:57 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Iewww ik heb al een paar weken met vooral warm/heet drinken/eten (die soep vanmiddag pfff auwwwwie) echt van die zenuwtand/kiespijn. Morgen maar afwachten. Mijn laatste gaatje is 100 jaar geleden, mijn laatste kaakchirurg/beugelfestijn pas 20
quote:Op woensdag 1 december 2010 07:35 schreef Tezz het volgende:
Goedemorgen!
Mijn 'laten-we-van-schoenzetten-een-opvoedkundige-les-maken' is in zijn geheel mislukt.
Het minicadeautje wat ik in haar schoen gedaan had was het (en ik citeer) leukste cadeautje ooooooit en mijn man had zijn chocosint voordat hij ging werken bij haar in de schoen erbij gedaan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wow jij ging laat naar bedquote:
quote:Op woensdag 1 december 2010 08:44 schreef Sarabi het volgende:
Goedemorgen......het is vroegmoggu! spannend ja!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
Je leert het welquote:Op woensdag 1 december 2010 08:59 schreef FutureFairytale het volgende:
heb dit keer niet teruggelezen want zijn 2 hele topics dus als ik iets heb gemist, es tut mir leid
* Sarabi geeft Tezz en warm kopje theequote:Op woensdag 1 december 2010 09:17 schreef Tezz het volgende:
Oh wat is het KOUD buiten!
Ik moest op de fiets kind naar school brengen en daarna een kwartier buiten wachten op de aankomst van Sint.... Echt, we waren gewoon bevroren!
Mijn vingers waren blauw door mijn handschoenen heen en ik ben nu (een half uur later) nog steeds niet opgewarmd zeg...
quote:Op woensdag 1 december 2010 09:42 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Jadeze morgen heeft best een grote invloed op onze toekomst
Hoiquote:
quote:Op woensdag 1 december 2010 09:50 schreef Sarabi het volgende:
En ik heb mijn eerste autoritjes door de sneeuw ook weer overleefdis ook een
smiley waard
Dank! Ben een beetje bijgekomen weer, pff....quote:Op woensdag 1 december 2010 09:41 schreef Sarabi het volgende:
[..]
* Sarabi geeft Tezz en warm kopje thee
Heel goed van jouquote:Op woensdag 1 december 2010 09:50 schreef Sarabi het volgende:
En ik heb mijn eerste autoritjes door de sneeuw ook weer overleefdis ook een
smiley waard
Irritant is dat ja. Mijn computer liep ook voortreffelijk toen de computermaakmeneer hier was vorige week.quote:Op woensdag 1 december 2010 09:50 schreef DarkElf het volgende:
zal je altijd zien, gisteren een afspraak gemaakt (of iig gemaild voor een afspraak) met een sportarts omdat ik die blessure had. T voelde wel beter maar goed na 2.5 week wil je toch vooruitgang (en sowieso is een keer een sportarts zien niet slecht bij zo'n belastende sport als hardlopen) word ik vanmorgen wakker; voelt mijn voet een stuk beter
Hoe komt het toch dat als je naar de tandarts moet omdat je kiespijn hebt, je kiespijn weg is als je gaat? En als de monteur komt omdat je vaatwasser zo'n raar geluid maakt, loopt hij als een zonnetje als die man er is?
eniewee, ik ga toch maar wel een afspraak maken, t kan nooit kwaad.
Enigquote:Op woensdag 1 december 2010 09:51 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Heel goed van jouGeloof me...het is best leuk om in de sneeuw te rijden
echt... doet gewoon pijn he die kou! oren vallen er af, vingertoppen en tenen. ik moet gauw laarsjes zonder hak kopen want die gympies van me houden me echt niet warm met dit weer.quote:Op woensdag 1 december 2010 09:17 schreef Tezz het volgende:
Oh wat is het KOUD buiten!
Ik moest op de fiets kind naar school brengen en daarna een kwartier buiten wachten op de aankomst van Sint.... Echt, we waren gewoon bevroren!
Mijn vingers waren blauw door mijn handschoenen heen en ik ben nu (een half uur later) nog steeds niet opgewarmd zeg...
Tjee, dat is niet prettig, mss blijven de remklauwen hangen oid? is 't van de Kever?quote:Op woensdag 1 december 2010 09:54 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Enig.
Elke rotonde die ik neem voel ik de auto wegglijden. Bij het remmen blokkeren mijn wielen en remmen (jaja, ABS is een zege wat dat betreft) en bij het optrekken moet ik er op letten dat het niet te glad is anders sta ik achterstevoren.
Succes hequote:Op woensdag 1 december 2010 10:04 schreef kaasplankje het volgende:
Ik ga vanmiddag op de fiets naar Maassluis, de auto ophalen.![]()
En ik heb voor de wind
bekend probleemquote:Op woensdag 1 december 2010 09:50 schreef DarkElf het volgende:
zal je altijd zien, gisteren een afspraak gemaakt (of iig gemaild voor een afspraak) met een sportarts omdat ik die blessure had. T voelde wel beter maar goed na 2.5 week wil je toch vooruitgang (en sowieso is een keer een sportarts zien niet slecht bij zo'n belastende sport als hardlopen) word ik vanmorgen wakker; voelt mijn voet een stuk beter
Hoe komt het toch dat als je naar de tandarts moet omdat je kiespijn hebt, je kiespijn weg is als je gaat? En als de monteur komt omdat je vaatwasser zo'n raar geluid maakt, loopt hij als een zonnetje als die man er is?
eniewee, ik ga toch maar wel een afspraak maken, t kan nooit kwaad.
Ja dat las ik hier al iddquote:
Nope. Ken ik niet. Maar ik blijf ff ver weg uit de buurt van nootjes en chips en crackersquote:Op woensdag 1 december 2010 10:15 schreef FutureFairytale het volgende:
Pee! ik heb nog een zak gekregen; "Opak Medan", ken je dat?
zoetige rode crackertjes. lijkt wat op cornflakes en met een pittige nasmaak. lekker
Ja, het is de Kever. Maar nee, de remklauwen werken prima. Het komt puur door de achterwiel aandrijving en het gewicht wat allemaal achter ligt. Het ding zweeft een beetje over de weg aan de voorkant dus hij breekt vrij snel uit aan de achterkant. Zeker in bochten.quote:Op woensdag 1 december 2010 10:02 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Tjee, dat is niet prettig, mss blijven de remklauwen hangen oid? is 't van de Kever?
hebben jullie veel personeel op de afdeling? gelukkig hebben wij hier maar 8 traktaties per jaarquote:Op woensdag 1 december 2010 10:16 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Nope. Ken ik niet. Maar ik blijf ff ver weg uit de buurt van nootjes en chips en crackersVandaag ook al geen gebak
Mijn broer had ook een Kever en heeft wel eens een lantaarnpaal geramd zoquote:Op woensdag 1 december 2010 10:17 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ja, het is de Kever. Maar nee, de remklauwen werken prima. Het komt puur door de achterwiel aandrijving en het gewicht wat allemaal achter ligt. Het ding zweeft een beetje over de weg aan de voorkant dus hij breekt vrij snel uit aan de achterkant. Zeker in bochten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
Ja. Alleen vandaag hoorquote:
Nou, het vervelende van mensen op meerdere afdelingen kennen is dat je dan ook gebak krijgt op die afdelingenquote:Op woensdag 1 december 2010 10:19 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
hebben jullie veel personeel op de afdeling? gelukkig hebben wij hier maar 8 traktaties per jaar
quote:Op woensdag 1 december 2010 10:20 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Mijn broer had ook een Kever en heeft wel eens een lantaarnpaal geramd zo
3,3quote:Op woensdag 1 december 2010 10:22 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ja. Alleen vandaag hoor
[..]
Nou, het vervelende van mensen op meerdere afdelingen kennen is dat je dan ook gebak krijgt op die afdelingen![]()
Maar ik moet streng zijn want er moet nog 3.3 kg voor einde van het jaar
Ben de frituurpan zuiver gaan maken. Warm water helpt ook, haha! En ook nog nuttig geweest dus. Moet eigenlijk thuis werken maar heb geen zin....quote:Op woensdag 1 december 2010 10:01 schreef FutureFairytale het volgende:
Tezz, handen tegen de verwarming houden. helpt dat?
Klinkt lekker! Alhoewel.... 'Nigella' en 'zaad' in 1 woord gebruiken is riskant natuurlijk. Wedden dat Steer zo hier is???quote:Op woensdag 1 december 2010 10:03 schreef DarkElf het volgende:
Ik ga zo eens deeg maken voor wat brood wat ik vandaag ga bakken.
Vanavond maak ik, lekker makkelijk, een tonijnsalade, dus ik dacht aan iig 1 broodje met Nigellazaad voor vanavond en verder wat broodjes met andere zaden en pitten (bijv venkel en zonnebloem- en pompoenpittenbrood)
quote:Op woensdag 1 december 2010 10:30 schreef Tezz het volgende:
[..]
Klinkt lekker! Alhoewel.... 'Nigella' en 'zaad' in 1 woord gebruiken is riskant natuurlijk. Wedden dat Steer zo hier is???
Neequote:
Ik zie je al zitten met 10 bakjes koffie rondom je op je bureau! Ach, koude koffie is vast ook lekker...quote:Op woensdag 1 december 2010 10:32 schreef PdeHoog het volgende:
Ik ga zo maar even wat koffie inslaan. Om 11:00 uur een telefonische training en dan kan ik niet meer van mijn plek af
Neh...een bakkie is genoegquote:Op woensdag 1 december 2010 10:36 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ik zie je al zitten met 10 bakjes koffie rondom je op je bureau! Ach, koude koffie is vast ook lekker...
Edit: ik kan even geen koffie zetten. Heb alle losse onderdelen van beide koffiemachines (senseo en gewoon) in de vaatwasser zitten. Stomme actie, want ik heb NU zin in koffie....
Decafe zonder suiker nemen!quote:Op woensdag 1 december 2010 10:37 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Neh...een bakkie is genoegIk probeer ook de koffie wat te minderen. Zat gister voor de middag al aan vier bakken Wiener. Teveel suiker
echt weer jij he die doordenktquote:Op woensdag 1 december 2010 10:30 schreef Tezz het volgende:
[..]
Klinkt lekker! Alhoewel.... 'Nigella' en 'zaad' in 1 woord gebruiken is riskant natuurlijk. Wedden dat Steer zo hier is???
Ik vind die automatenkoffie hier verder niet te zuipen en decafe hebben ze nietquote:
teveelquote:Op woensdag 1 december 2010 10:31 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
NeeAls ik zou geinen, dan zou ik dat niet daarmee doen
Einddoel is 130 voor dit jaar. Ik wil dat echt wel halen
Hmmm....ik wilde bijna met je gaan wedden dat ik het wel ging halen maar ik wed niet met kleine meisjesquote:Op woensdag 1 december 2010 10:44 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
teveelnu geloof ik je niet
hoop het wel voor je maar reeel gezien denk ik februari 3,3 kg
6 tot 8 weken levertijd. Probeer marktplaatsquote:Op woensdag 1 december 2010 10:00 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
winterbanden zijn trouwens op kreeg ik net te horennog ff andere leverancier proberen
Leuk? Nee dat ook weer nietquote:Op woensdag 1 december 2010 09:51 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Heel goed van jouGeloof me...het is best leuk om in de sneeuw te rijden
zeker niet. gewoon doen idd.quote:Op woensdag 1 december 2010 10:10 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Ja dat las ik hier al idd
Nou ja, een keer een sportarts zien kan geen kwaad toch?
Vorig jaar was leukquote:Op woensdag 1 december 2010 10:49 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Leuk? Nee dat ook weer niet
Maar heel spannend is het nu ook nog niet
jaja, je bent gewoon bang dat je het niet wintquote:Op woensdag 1 december 2010 10:46 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Hmmm....ik wilde bijna met je gaan wedden dat ik het wel ging halen maar ik wed niet met kleine meisjesIk zal een mooie foto maken van mijn gewicht op 1 januari (mits ik thuis ben, anders 2 januari).
oh dan is het alweer zowat zomerquote:Op woensdag 1 december 2010 10:48 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
6 tot 8 weken levertijd. Probeer marktplaats
Echt nietquote:Op woensdag 1 december 2010 10:59 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
jaja, je bent gewoon bang dat je het niet wint![]()
zet je nog een pot (of duw je er nog een cupje in)quote:Op woensdag 1 december 2010 11:03 schreef PdeHoog het volgende:
Zo! Beetje cursus volgen met Nightwish op de achtergrond. Het betere leven ditJammer dat de koffie al op is
quote:
Ik zit niet in de buurt van het apparaat en de Nespresso staat nog huisquote:Op woensdag 1 december 2010 11:03 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
zet je nog een pot (of duw je er nog een cupje in)
hmmz zorgen dat een collega het komt brengen, geen brownies bij je om ze mee om te kopen?quote:Op woensdag 1 december 2010 11:04 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik zit niet in de buurt van het apparaat en de Nespresso staat nog huis
Mwjah...als ik het lief vraag doen ze het wel. Aan de andere kant: ik kan ook wel even zonder koffiequote:Op woensdag 1 december 2010 11:04 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
hmmz zorgen dat een collega het komt brengen, geen brownies bij je om ze mee om te kopen?
quote:Op woensdag 1 december 2010 11:06 schreef LieLie het volgende:
Vijf pagina's over een 'ontspannen kerst', het lijkt wel een militaire expeditie om een kerstmenu op tafel te krijgen
Je mag wel bij mij komen eten. Ik geloof niet dat mijn ouders willen dat ik ga kokenquote:Op woensdag 1 december 2010 11:18 schreef Tezz het volgende:
Ik ben nog steeds van plan om me uit te laten nodigen met de kerstdagen. Kerstavond en oudjaar heb ik al binnen, nu 1e en 2e kerstdag nog!
oh dan moet ik dat nog ff checken. weet alleen mn bandenmaat nuquote:Op woensdag 1 december 2010 11:02 schreef Anthraxx het volgende:
Let er ook op dat je velgenmaat overeen komt met de maat van je huidige velgen (oftewel: let er op dat ze passen onder je auto).
Ga uit van iets boven de 200 euro voor goede. Profiel moet minimaal eigenlijk 5mm zijn want bij 4mm zijn ze versleten.quote:Op woensdag 1 december 2010 11:00 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
oh dan is het alweer zowat zomerkreeg gisteren marktplaats tip van zwager, ¤ 100,- voor 4 banden incl. velgen en dan alleen kijken of profiel goed is maar je schijnt voor dat geld goede winterbanden te kunnen kopen
waarom niet? zelfde reden als Isa misschien?quote:Op woensdag 1 december 2010 11:19 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Je mag wel bij mij komen eten. Ik geloof niet dat mijn ouders willen dat ik ga koken
aiks sterkte!quote:Op woensdag 1 december 2010 11:21 schreef LieLie het volgende:
Ik moet naar de andere kant van het dorp lopen om mijn fiets op te halen
Mijn pa wil liever de deur niet uitquote:Op woensdag 1 december 2010 11:24 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
waarom niet? zelfde reden als Isa misschien?
dat geeft niet, is ook nog goedkoop. thanksquote:Op woensdag 1 december 2010 11:24 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Ga uit van iets boven de 200 euro voor goede. Profiel moet minimaal eigenlijk 5mm zijn want bij 4mm zijn ze versleten.
dan kook je bij hen. zij de boodschappen, jij achter de kookplaatquote:Op woensdag 1 december 2010 11:29 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Mijn pa wil liever de deur niet uit
Weet je wat voor een ramp dat isquote:Op woensdag 1 december 2010 11:30 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
dan kook je bij hen. zij de boodschappen, jij achter de kookplaat
hmm zelf hebben ze er zeker totaal geen last van met koken (ze weten niet beter)..quote:Op woensdag 1 december 2010 11:31 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Weet je wat voor een ramp dat isKlein oventje, weinig pannen, geen goeie messen, niet ingericht op grootschalig kookwerk?
Hmm..kan natuurlijk wel lekkere hapjes maken en die meenemen
quote:Op woensdag 1 december 2010 11:30 schreef PdeHoog het volgende:
Dit is lachenEr wordt een presentatie getoond via een screensharing omgeving. Opeens is het scherm weg
En we kunnen haar niet waarschuwen want we staan in een conference call mode waardoor we niet kunnen praten
np, zorg ook dat ze niet te oud zijn.quote:Op woensdag 1 december 2010 11:29 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
dat geeft niet, is ook nog goedkoop. thanks
Dat is lief!quote:Op woensdag 1 december 2010 11:19 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Je mag wel bij mij komen eten. Ik geloof niet dat mijn ouders willen dat ik ga koken
Ze hebben er wel vertrouwen in, maar mijn pa blijft het liefste thuis. Voelt zich niet zo heel op zijn gemak buiten zijn eigen stoelquote:Op woensdag 1 december 2010 11:46 schreef Tezz het volgende:
[..]
Dat is lief!
Maar waarom hebben je ouders geen vertrouwen in je kookkunst?
okquote:Op woensdag 1 december 2010 11:40 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
np, zorg ook dat ze niet te oud zijn.
Ik ben het liefst bij mijn ouders met kerst. Gewoon, gezellig, thuis, kneuterig. Maar ik kook vaak wel gewoon daar!quote:Op woensdag 1 december 2010 11:48 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ze hebben er wel vertrouwen in, maar mijn pa blijft het liefste thuis. Voelt zich niet zo heel op zijn gemak buiten zijn eigen stoel
Maar ik moet het er nog eens over hebben met ze. En misschien ga ik idd wel gewoon hapjes meenemen
Ach ja, het is dan gezellig en willen we niet naar bedquote:
Zwaluwstaartje er op maken?? Of anders even laten hechten?quote:Op woensdag 1 december 2010 11:55 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ach ja, het is dan gezellig en willen we niet naar bed
Stomme ik, er was door de vorst een fles water buiten gesprongen, golfer had hem al zoveel mogelijk opgeruimd maar er zat nog een gedeelte vast op het tafeltje wat ik net ff wilde losmaken (1 deel lag los op het tafeltje...) maar ik snij me toch ff onwijs aan een wel vast zittende onderkant van die fles... diepe snijwond in mijn wijsvinger, het blijft maar bloeden
lastig typen ook
Ja doeiquote:Op woensdag 1 december 2010 11:56 schreef Tezz het volgende:
Zwaluwstaartje er op maken?? Of anders even laten hechten?
Ja dokus. Ik sms hem net met mopperdemopper. Schrijft ie terug: ja, ik vond het achteraf gezien toch errug zielig voor Bente!quote:Op woensdag 1 december 2010 11:58 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja doei
Zwaluwstaartje kan straks pas, kan het niet goed verbinden met 1 hand, tis net dexter hier overal bloed
dus je bent lekker aan het thuiswerkenen die man van je
![]()
en je hebt toch een autoquote:Op woensdag 1 december 2010 11:31 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Weet je wat voor een ramp dat isKlein oventje, weinig pannen, geen goeie messen, niet ingericht op grootschalig kookwerk?
Hmm..kan natuurlijk wel lekkere hapjes maken en die meenemen
Mijn ouders hebben een goed uitgeruste keuken met alles er op en er aan. Tenminste dat dacht ik. Totdat ik daar ging koken (grieks buffet voor hun 40-jarige bruiloft). Tjeetje, wat mis je dan je eigen spullen!quote:Op woensdag 1 december 2010 11:59 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
en je hebt toch een auto
messen meenemen heb ik ook een hoes voor gekocht want met die meuk van mijn ouders kan ik ook echt niet werken.
volgende week iets warmer. Daarna weer een drop in temperatuurquote:Op woensdag 1 december 2010 11:50 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ok
mn zwager heeft al aangeboden met mij mee te kijken op mp dus komt hopelijk goed. en misschien is het over 2 weken alweer 15 graden
snijplanken zit wel snor, maar idd messen enzo dat is wel een probleem. Maar ze hebben wel een relaxter inductie gasstel en pannenquote:Op woensdag 1 december 2010 12:01 schreef Tezz het volgende:
[..]
Mijn ouders hebben een goed uitgeruste keuken met alles er op en er aan. Tenminste dat dacht ik. Totdat ik daar ging koken (grieks buffet voor hun 40-jarige bruiloft). Tjeetje, wat mis je dan je eigen spullen!
Geen scherpe messen, geen fatsoenlijke snijplank, geen vijzel, geen rasp....
Ach ja, het is toen wel gelukt. Dus wat dat betreft heb je niet heel veel nodig!quote:Op woensdag 1 december 2010 12:02 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
snijplanken zit wel snor, maar idd messen enzo dat is wel een probleem. Maar ze hebben wel een relaxter inductie gasstel en pannen
en dat isquote:Op woensdag 1 december 2010 12:01 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
volgende week iets warmer. Daarna weer een drop in temperatuur
true, want als je alleen iets kan maken als je van alle gemakken bent voorzien klopt er toch ook iets niet. Want net zoals met fotograferen is de camera maar 10% van de foto en de fotograaf de andere 90%quote:Op woensdag 1 december 2010 12:03 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ach ja, het is toen wel gelukt. Dus wat dat betreft heb je niet heel veel nodig!
Zij vinden dat ik niet teveel moeite moet doen want ze bestellen wel een vissalade bij de traiteurquote:Op woensdag 1 december 2010 11:54 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ik ben het liefst bij mijn ouders met kerst. Gewoon, gezellig, thuis, kneuterig. Maar ik kook vaak wel gewoon daar!
gourmettenquote:Op woensdag 1 december 2010 12:05 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Zij vinden dat ik niet teveel moeite moet doen want ze bestellen wel een vissalade bij de traiteurna 20 jaar komt dat me wel een beetje de keel uit
Maar.....alles beter dan gourmetten
![]()
Gourmetten is ook leuk! Jeugdsentiment.....quote:Op woensdag 1 december 2010 12:05 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Zij vinden dat ik niet teveel moeite moet doen want ze bestellen wel een vissalade bij de traiteurna 20 jaar komt dat me wel een beetje de keel uit
![]()
Jaquote:Op woensdag 1 december 2010 12:02 schreef flying-dutchman het volgende:
maar slagers zijn in Delft weer shit te vinden. Die op de brab en in de hoven zijn pleitedus fatsoenlijk vlees is ook al een issue :S
Ook lekkerquote:Op woensdag 1 december 2010 12:05 schreef flying-dutchman het volgende:
mijn ma en ik zijn heel erg van kaasfondue
Echt welquote:Op woensdag 1 december 2010 12:07 schreef Sarabi het volgende:
Niets mis met gourmetten![]()
Ookal is 2 dagen achter elkaar met kerst wel een beetje te
Nee ik laat het gewoon lopenquote:Op woensdag 1 december 2010 12:04 schreef FutureFairytale het volgende:
au Bluezz! gauw verbandje en pleister erop!
wel een idee, ff kijken of ik rond die tijd even de pas van mijn pa kan bietsen ofzoquote:Op woensdag 1 december 2010 12:07 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
JaIdd
Erg irritant
Ik ga de zooi voor kerst gewoon bij de Makro halen
Mijn moeder en ik durven gerust boerenkool te serveren met kerst hoor. Het gaat om de ambiance en het sfeertje, toch?quote:Op woensdag 1 december 2010 12:08 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Echt welOok dat heb ik teveel gedaan
Ik wil gewoon lekkere dingen eten op mijn gemakkie in een gezellige omgeving. Maar misschien is dat ook wel teveel gevraagd
Mijn ouderrs en ik hebben niet dezelfde ideeen over gezelligheid heb ik al een tijdje doorGelukkg kan ik me eerste kerstdag helemaal uitleven bij vrienden
Ik vind beide wel goed klinken hoorquote:Op woensdag 1 december 2010 12:08 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Echt welOok dat heb ik teveel gedaan
Ik wil gewoon lekkere dingen eten op mijn gemakkie in een gezellige omgeving. Maar misschien is dat ook wel teveel gevraagd
Mijn ouderrs en ik hebben niet dezelfde ideeen over gezelligheid heb ik al een tijdje doorGelukkg kan ik me eerste kerstdag helemaal uitleven bij vrienden
Hoe bedoel je?quote:Op woensdag 1 december 2010 12:08 schreef PdeHoog het volgende:
Mijn ouderrs en ik hebben niet dezelfde ideeen over gezelligheid heb ik al een tijdje door
Stromen is goed! Dan wordt het zuiver! Maar mevrouw-ik-heb-ehbo: let je wel op? Als het te diep is moet het echt wel even gehecht worden hoor!quote:Op woensdag 1 december 2010 12:09 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Nee ik laat het gewoon lopen![]()
![]()
Eerste kwartier heb ik het maar dichtgedrukt en hand hoog (ik heb ehbo) maar het is zo diepdat het blijft stromen, nu zelf een drukverband in elkaar geflanst,
Ja! Mooie kristallen!quote:Op woensdag 1 december 2010 12:10 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Hoe bedoel je?
Hebben jillie ook fokkristallen ip je pagina?
grrrrr @ typen
ik heb weleens vinger erop gehouden in de hoop dat het op ging houdenquote:Op woensdag 1 december 2010 12:09 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Nee ik laat het gewoon lopen![]()
![]()
Eerste kwartier heb ik het maar dichtgedrukt en hand hoog (ik heb ehbo) maar het is zo diepdat het blijft stromen, nu zelf een drukverband in elkaar geflanst,
Mooi vlees daarquote:Op woensdag 1 december 2010 12:09 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
wel een idee, ff kijken of ik rond die tijd even de pas van mijn pa kan bietsen ofzo
Heb ik ook geen moeite mee hoorquote:Op woensdag 1 december 2010 12:10 schreef Tezz het volgende:
[..]
Mijn moeder en ik durven gerust boerenkool te serveren met kerst hoor. Het gaat om de ambiance en het sfeertje, toch?
Lang genoeg gestroomdquote:Op woensdag 1 december 2010 12:10 schreef Tezz het volgende:
Stromen is goed! Dan wordt het zuiver! Maar mevrouw-ik-heb-ehbo: let je wel op? Als het te diep is moet het echt wel even gehecht worden hoor!
Herkenbaar, maar dat wist je al van ons.. ik vind het elk jaar weer erg vermakelijk om te zien wat een stressgedoe dat familiegebeuren is "omdat het nu eenmaal kerst is"quote:Op woensdag 1 december 2010 12:18 schreef PdeHoog het volgende:
Maar op de een of andere manier zijn mijn ouders daar niet heel erg vanIk zit dan liever bij vrienden
nou maar niet hopen dat je 6 weken blijft bloedenquote:Op woensdag 1 december 2010 12:18 schreef Bluezz het volgende:
[..]
@ Elf en je blessure.. je lichaam is in veel aandoeningen in staat om in ong. 6 weken zelfregulerend te zijn, dus het is niet zo gek dat je na een antal weken al minder last hebt. Maar toch maar ff laten kijken idd.
erg he? Ik ben zo blij dat de mr en ik allebei dat onzinnig vinden en dus lekker weg gaanquote:Op woensdag 1 december 2010 12:20 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Herkenbaar, maar dat wist je al van ons.. ik vind het elk jaar weer erg vermakelijk om te zien wat een stressgedoe dat familiegebeuren is "omdat het nu eenmaal kerst is"![]()
Ik vlucht niet hoor, dan wordt je weer geconfronteerd met al die kerstdiners en versieringen in hotelsquote:Op woensdag 1 december 2010 12:22 schreef DarkElf het volgende:
erg he? Ik ben zo blij dat de mr en ik allebei dat onzinnig vinden en dus lekker weg gaan
Mijn zus zou dat ook graag willen, haar man echter niet dus zij moet tegen haar zin naar familie.Arm schaap
Lijkt op de discussie die ik met mijn vriend over O&N had....quote:Op woensdag 1 december 2010 12:22 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Mijn zus zou dat ook graag willen, haar man echter niet dus zij moet tegen haar zin naar familie.Arm schaap
ieder zijn dingquote:Op woensdag 1 december 2010 12:24 schreef Bluezz het volgende:
[..]
[..]
Ik vlucht niet hoor, dan wordt je weer geconfronteerd met al die kerstdiners en versieringen in hotels
ik ben raar, maar dat vind ik vreselijk
Komen jullie gezellig naar mij toequote:Op woensdag 1 december 2010 12:24 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Lijkt op de discussie die ik met mijn vriend over O&N had....
Hij liet de keuze aan mij waar we het zouden vieren (bij zijn familie of de mijne) maar toen ik zei dat ik liever alleen met hem wegging was het niet goedkan ook te maken hebben met dat we geen geld hebben om weg te gaan
Ik zit niet op mijn werk, ik wil golfer wel grijpenquote:Op woensdag 1 december 2010 12:30 schreef MissHobje het volgende:
Goedemiddag, heerlijk geslapen tot 11.30en dan geen zin hebben om er uit te gaan
Bluezz doe je voorzichtig, grijp een leuke dok! hechten die handel
Doe dat dan maarquote:Op woensdag 1 december 2010 12:31 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik zit niet op mijn werk, ik wil golfer wel grijpen
Ik heb ook vriendelijk verzocht dat, als het toch niemand wat uitmaakt waar we kerst vieren met mijn schoonouders, iedereen hier komt. Want ik zou een Italiaans buffet koken, maar dan wel het liefste in mijn eigen keuken ;-) Mijn schoonouders hebben niet zo heel veel keukengereedschap ook. En ik heb genoeg spullen om iets dat ik niet heb te improviseren met dingen die ik wel hebquote:Op woensdag 1 december 2010 12:01 schreef Tezz het volgende:
[..]
Mijn ouders hebben een goed uitgeruste keuken met alles er op en er aan. Tenminste dat dacht ik. Totdat ik daar ging koken (grieks buffet voor hun 40-jarige bruiloft). Tjeetje, wat mis je dan je eigen spullen!
Geen scherpe messen, geen fatsoenlijke snijplank, geen vijzel, geen rasp....
Dat kan ookquote:Op woensdag 1 december 2010 12:25 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Komen jullie gezellig naar mij toe
We gaan gezellig samen om 14.30quote:Op woensdag 1 december 2010 12:32 schreef MissHobje het volgende:
Doe dat dan maar![]()
hehe.
Tandarts al gezien? of moet je nog?
Kan wel even durenquote:Op woensdag 1 december 2010 12:34 schreef Sarabi het volgende:
Hmmm hoe lang kan een sollicitatiegesprek duren, heb al 1,5 uur niets meer gehoord.......
Maar dan hoor ik straks pas om 5 uur hoe het gingquote:
Sneeuw en kouquote:Op woensdag 1 december 2010 12:05 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
en dat is? geef mij maar zon en warmte. ik heb exotisch bloed he
Oe spannendquote:Op woensdag 1 december 2010 12:34 schreef Bluezz het volgende:
[..]
We gaan gezellig samen om 14.30![]()
Ik ben niet bang voor tandartsen gelukkig.
Weet niet? Het zijn geen vlikjes het zijn meer ijskristallen hierquote:Op woensdag 1 december 2010 12:36 schreef LieLie het volgende:
Waarom hebben sommige mensen een sneeuwvlokjesachtergrond, en anderen niet?
Ja, die bedoel ik!quote:Op woensdag 1 december 2010 12:43 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Weet niet? Het zijn geen vlikjes het zijn meer ijskristallen hier
Nou, als je bedoelt dat Bluezz geen ijskristallen heeft: ik vermoed dat dat te maken heeft met topicstarters en zoquote:Op woensdag 1 december 2010 12:36 schreef LieLie het volgende:
Waarom hebben sommige mensen een sneeuwvlokjesachtergrond, en anderen niet?
Dit lees ik nu pas, jij hebt dezelfde ouders als Isaquote:Op woensdag 1 december 2010 12:05 schreef PdeHoog het volgende:
![]()
Een beetje wel jaquote:Op woensdag 1 december 2010 12:45 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Dit lees ik nu pas, jij hebt dezelfde ouders als Isa
ff naar fb, daar zal er wel iets over staam.quote:Op woensdag 1 december 2010 12:45 schreef PdeHoog het volgende:
Nou, als je bedoelt dat Bluezz geen ijskristallen heeft: ik vermoed dat dat te maken heeft met topicstarters en zo
Jupsquote:Op woensdag 1 december 2010 12:45 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Nou, als je bedoelt dat Bluezz geen ijskristallen heeft: ik vermoed dat dat te maken heeft met topicstarters en zo
Leukquote:Op woensdag 1 december 2010 12:49 schreef MissHobje het volgende:
Oe en kerst komen mijn ouders bij ons eten, wil wel een lekker uitgebreid diner koken, dus langzaamaan zoeken we al naar iedeetjes, is echt jaren geleden en dat maakt het zo leuk zowaar dit jaar
Ja, iddquote:Op woensdag 1 december 2010 12:48 schreef PdeHoog het volgende:
SneeuwbackgroundEr wordt met de nodige FOK!-subtiliteit duidelijk gemaakt dat dit een leuk extraatje is en als je het eruit wilt hebben moet je een full abbo nemen zodat je zelf je CSS kan maken
Tezz! griep attack? snel bellen meis.. klinkt niet goed (zwanger?)quote:Op woensdag 1 december 2010 13:00 schreef Tezz het volgende:
Oe. Ben echt megahard onderuit gegaan op het schoolplein. Ben een paar seconden out geweest zelfs!Er stormden meteen twee bhv-ers toe, thank God for bhv-ers!
Ik ga maar even de huisarts bellen, het voelt niet goed. Ben misselijk en zie vlekken nu. Hoe ik met Bente thuis gekomen ben is een wonder....
Tezz!!!!!quote:Op woensdag 1 december 2010 13:00 schreef Tezz het volgende:
Oe. Ben echt megahard onderuit gegaan op het schoolplein. Ben een paar seconden out geweest zelfs!Er stormden meteen twee bhv-ers toe, thank God for bhv-ers!
Ik ga maar even de huisarts bellen, het voelt niet goed. Ben misselijk en zie vlekken nu. Hoe ik met Bente thuis gekomen ben is een wonder....
Ik denk gewoon uitgegleden? Met fiets of lopend?quote:Op woensdag 1 december 2010 13:08 schreef MissHobje het volgende:
Tezz! griep attack? snel bellen meis.. klinkt niet goed (zwanger?)
Mijn mams wil konijnquote:
quote:Op woensdag 1 december 2010 13:08 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Tezz! griep attack? snel bellen meis.. klinkt niet goed (zwanger?)
wel ff schrikken zeg, voorzichtig aan dus.. en dok bellen bij meerdere klachten.quote:Op woensdag 1 december 2010 13:15 schreef Tezz het volgende:
[..]
![]()
Nee gewoon ijs op de stoep!
Heb net gebeld met HA. Ik ga plat. Heb ook overgegeven inmiddels. Niet direct na de val, dus op zich zal het allemaal wel meevallen.
Beetje voorzichtig doen hequote:Op woensdag 1 december 2010 13:00 schreef Tezz het volgende:
Hmmm...nog nooit gemaaktquote:Op woensdag 1 december 2010 13:14 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Mijn mams wil konijnniet zo blij mee want heb een konijnen trauma.. maar daar moest ik maar eens overheen komen
verder nog niet echt concrete ideeen
Ik ga het nog een keer vragen want ik blijf maar niet-concrete antwoorden krijgen, maar bij wederom een niet-concreet antwoord krijgen ze de schijt maarquote:Op woensdag 1 december 2010 13:20 schreef Isabeau het volgende:
P, je hebt idd mijn oudersMaar ik heb ze weten te overtuigen dat koken op Eerste Kerstdag ook leuk is.
Klinkt tofquote:Mijn verjaardag was gisteren erg leuk en gezelligIk zag er een beetje tegen op, maar het was echt een leuke dag
Ik vond 8 man ook net genoeg
Zo pff das heftig zeg!quote:Op woensdag 1 december 2010 13:36 schreef PdeHoog het volgende:
VerdorieIk hoor net van een goeie kennis dat ze vermoedelijk kanker hebben constateert in longen en alvleesklier. En dat nadat zijn moeder een minor herseninfarct heeft gehad en eerder dit jaar zijn vader is overleden aan kanker. Bah
Nou ja, ik hoef geen sterkte hoorquote:
Ja hequote:Op woensdag 1 december 2010 13:38 schreef PdeHoog het volgende:
Nou ja, ik hoef geen sterkte hoorMaar ik vind het echt 3x kut voor hem
Je wordt er wel stil van zeg maar
Uhuhquote:
oh hemel das echt heel niet goed zegquote:Op woensdag 1 december 2010 13:36 schreef PdeHoog het volgende:
VerdorieIk hoor net van een goeie kennis dat ze vermoedelijk kanker hebben constateert in longen en alvleesklier. En dat nadat zijn moeder een minor herseninfarct heeft gehad en eerder dit jaar zijn vader is overleden aan kanker. Bah
absoluut! gisteren was gaaf! heel maf mens maar een toffe show!quote:Op woensdag 1 december 2010 13:12 schreef Bluezz het volgende:
FF hier was je toch naar toe? Ik ken haar verder niet, maar wel een bijzondere show moet dat geweest zijn![]()
[ afbeelding ]
Dat is einde oefening, Pquote:Op woensdag 1 december 2010 13:36 schreef PdeHoog het volgende:
Ja? Hij had het erover dat het ervanafhing waar het begon of zo? En het zou chemo betekenen iig. Hij durft het z'n moeder nog niet te vertellen omdat die aan het herstellen is van dat herseninfarct.quote:Op woensdag 1 december 2010 13:56 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat is einde oefening, PGodsamme
Pff, dat klinkt helemaal niet goedquote:Op woensdag 1 december 2010 13:36 schreef PdeHoog het volgende:
quote:Op woensdag 1 december 2010 14:01 schreef PdeHoog het volgende:
En dan wat vrolijker nieuws: als het goed is krijgt Sun straks de pakkettenbezorger aan de deurLang leve Track & Trace
quote:
Hahaha, maar dan mis je dat ze met liefde zijn gemaakt!quote:Op woensdag 1 december 2010 14:04 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Dure muffins wel
Ze had beter naar de Aldi kunnen gaan
Da's waarquote:Op woensdag 1 december 2010 14:04 schreef LieLie het volgende:
[..]
Hahaha, maar dan mis je dat ze met liefde zijn gemaakt!
Wel lekker rustigquote:Op woensdag 1 december 2010 14:05 schreef LieLie het volgende:
Mijn keel doet nog steeds pijn, meer dan gister ook.
Ben benieuwd hoe lang het duurt voordat ik wakker word zonder stem
Nee, thee!quote:Op woensdag 1 december 2010 14:06 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Da's waarIk hoop dat ze nog lekker zijn
En de rest wil ik ook wel muffins sturen, maar 7 EUR pakketdienst voor een adres of 5 gaat me te ver hoor
Kom ze maar halen een keer. Krijg je er nog een verse nespresso bij ook.
quote:Op woensdag 1 december 2010 14:08 schreef DarkElf het volgende:
alvleesklierkanker kan je al nauwelijks overleven heb ik begrepen.. en dan ook nog longkanker erbij?
Ook goedquote:
Goed nieuwsquote:Op woensdag 1 december 2010 14:08 schreef DarkElf het volgende:
maandag kan ik al naar de sportarts in het UZA trouwens
ja ik vrees van welquote:Op woensdag 1 december 2010 14:11 schreef PdeHoog het volgende:
[..]shiiiiiiiiiit
Da's echt de categorie k**.
Wat voor punten?quote:Op woensdag 1 december 2010 14:15 schreef LieLie het volgende:
Ik moet nog 108 punten voor een Siemens staafmixerset
Van valuewait. Dan krijg je via je telefoon een link naar een vragenlijst, en die kun je dan beantwoorden (in het ov bijv) en dan spaar je punten. Maar het gaat niet heel hardquote:
Beiden in de top 3 van dodelijkste typen kanker. En dan dus minstens metastasen, vanwege de twee plaatsen. Nee, ik ben geen oncoloog, maar de prognose is waar het ook begonnen is domweg niet goed.quote:Op woensdag 1 december 2010 14:08 schreef DarkElf het volgende:
alvleesklierkanker kan je al nauwelijks overleven heb ik begrepen.. en dan ook nog longkanker erbij?
quote:Op woensdag 1 december 2010 14:08 schreef DarkElf het volgende:
maandag kan ik al naar de sportarts in het UZA trouwens
ja snel he? Gewoon eerst een consult, ze zei al dat ze wrs foto's willen maken van mijn voeten maar goed.. ik zie het allemaal welquote:
ik nog iets van duizend voor de fles dom perignon vintage. maar ik ga stug doorquote:Op woensdag 1 december 2010 14:17 schreef LieLie het volgende:
[..]
Van valuewait. Dan krijg je via je telefoon een link naar een vragenlijst, en die kun je dan beantwoorden (in het ov bijv) en dan spaar je punten. Maar het gaat niet heel hard
Maar nu kan ik toch bijna een staafmixerset, alleen nog die 108 punten.. En je krijgt gemiddeld 10 punten voor een vragenlijst en 20 als je iemand aanmeldt. Maar bij ons heeft niemand mobiel internet
Ok danquote:Op woensdag 1 december 2010 14:20 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Beiden in de top 3 van dodelijkste typen kanker. En dan dus minstens metastasen, vanwege de twee plaatsen. Nee, ik ben geen oncoloog, maar de prognose is waar het ook begonnen is domweg niet goed.
Sommige dingen kunnen echt nooitquote:Op woensdag 1 december 2010 14:25 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
ik nog iets van duizend voor de fles dom perignon vintage. maar ik ga stug doorafgelopen maand had ik maar 77 punten
huh? dat wist ik niet.... Squote:Op woensdag 1 december 2010 14:28 schreef LieLie het volgende:
[..]
Sommige dingen kunnen echt nooitWant je punten zijn ook maar 24 maanden geldig.
Is zoquote:Op woensdag 1 december 2010 14:28 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
huh? dat wist ik niet.... S
quote:Op woensdag 1 december 2010 14:37 schreef LieLie het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
7,8 voor Politicologie en Bestuurskunde!!
nog ergerquote:Op woensdag 1 december 2010 14:01 schreef PdeHoog het volgende:
Hij durft het z'n moeder nog niet te vertellen omdat die aan het herstellen is van dat herseninfarct.
Met uitzaaiingen? Dat maakt een wereld van verschil, bij toch al reuze dodelijke carcinomen.quote:Op woensdag 1 december 2010 14:28 schreef PdeHoog het volgende:
Ok danIk zat net al even op internet te lezen: maar 1/3e van de gevallen is operabel. In alle andere gevallen is het al te laat. Damn
Nu tijdens de grote vraag wel. Zou nog even doorzoekenquote:Op woensdag 1 december 2010 14:39 schreef FutureFairytale het volgende:
leverancier heeft een set winterbanden gevonden voor EUR 125,- per stuk. is dat normaal?
Ze stoppen al met opereren als er uitzaaiingen zijn las ik. Nou ja, misschien moet ik niet zoveel lezenquote:Op woensdag 1 december 2010 14:40 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Met uitzaaiingen? Dat maakt een wereld van verschil, bij toch al reuze dodelijke carcinomen.
Nee, dat is ook zo frustrerend, je kan niets, hij kan niets en ik snap zijn dilemma met zijn oudersquote:Op woensdag 1 december 2010 14:42 schreef PdeHoog het volgende:
Ze stoppen al met opereren als er uitzaaiingen zijn las ik. Nou ja, misschien moet ik niet zoveel lezenKan er toch niets aan doen.
Uhuhquote:Op woensdag 1 december 2010 14:49 schreef Isabeau het volgende:
en ik snap zijn dilemma met zijn ouders
wat kunnen ze dan wel doen als er uitzaaiingen zijn? chemo/bestraling..quote:Op woensdag 1 december 2010 14:42 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ze stoppen al met opereren als er uitzaaiingen zijn las ik. Nou ja, misschien moet ik niet zoveel lezenKan er toch niets aan doen.
oki! ik keek net op marktplaats maar moet weten of ik 14, 15 of 18 inch heb.. ehm ...quote:Op woensdag 1 december 2010 14:41 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Nu tijdens de grote vraag wel. Zou nog even doorzoeken
Hangt van je type uitzaaiing af, maar eenmaal met uitzaaiing is je prognose gewoon veel slechter, omdat het betekent dat er waarschijnlijk kankercellen via bloed / lymfen / whatever zijn gemigreerd door het lichaam.quote:Op woensdag 1 december 2010 14:55 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
wat kunnen ze dan wel doen als er uitzaaiingen zijn? chemo/bestraling..
een kennis van me had het op meerdere plekken en ze is nu (gelukkig) weer aan de beterende hand
huiskamerconcert vergeleken bij Gagaquote:Op woensdag 1 december 2010 14:56 schreef Stereotomy het volgende:
[ afbeelding ]
Sfeerimpressie van Alan Parsons gister
Ja gelukkig wel.quote:Op woensdag 1 december 2010 14:57 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
huiskamerconcert vergeleken bij Gaga
en ook nog meer kans op terugkomen van de cellen toch mochten ze toch weg zijn?quote:Op woensdag 1 december 2010 14:57 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Hangt van je type uitzaaiing af, maar eenmaal met uitzaaiing is je prognose gewoon veel slechter, omdat het betekent dat er waarschijnlijk kankercellen via bloed / lymfen / whatever zijn gemigreerd door het lichaam.
leuk!! waarom ging je niet daar naartoe?quote:Op woensdag 1 december 2010 14:58 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ja gelukkig wel.
Weet je wie er in de grote zaal stond? Chantal Janszen met Pettycoat.
van P.?quote:Op woensdag 1 december 2010 14:58 schreef Sunnythesun het volgende:
De bel ging net en......
MUFFINS!!!![]()
![]()
![]()
![]()
Ja, want je haalt alleen de cellen weg die je hebt gezien, maar er zijn er dus waarschijnlijk veel meer elders in het lichaam.quote:Op woensdag 1 december 2010 14:58 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
en ook nog meer kans op terugkomen van de cellen toch mochten ze toch weg zijn?
quote:Op woensdag 1 december 2010 14:58 schreef Sunnythesun het volgende:
De bel ging net en......
MUFFINS!!!![]()
![]()
![]()
![]()
Ja zo gaat dat dus. Zo is het met mijn vader gegaan en nu dus ook met schoen zus. T leek weg, maar er hoeft maar 1 celletje ergens te blijven hangen... en bingo.quote:Op woensdag 1 december 2010 14:59 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ja, want je haalt alleen de cellen weg die je hebt gezien, maar er zijn er dus waarschijnlijk veel meer elders in het lichaam.
Omdat Alan Parsons tig keer beter is dan een musicalquote:Op woensdag 1 december 2010 14:58 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
leuk!! waarom ging je niet daar naartoe?
Jaquote:
Ja. Heb daar echt een schijthekel aan hoorquote:
echte manquote:Op woensdag 1 december 2010 15:03 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ja. Heb daar echt een schijthekel aan hoorDus ik loop morgenmiddag ff het winkelcentrum in en dan bij de herenkledingzaak die er zit en dan zeg ik wat ik wil en dan hebben ze het of ze bestellen het en dan ben ik weer klaar
Da's echt niet tof. Als het weg is en het komt dan weer terug. Mijn vader heeft leukemie gehad 10 jaar geleden. Hij is nu al 10 jaar schoon en ik moet er serieus niet aan denken dat het terugkomt.quote:Op woensdag 1 december 2010 15:00 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Ja zo gaat dat dus. Zo is het met mijn vader gegaan en nu dus ook met schoen zus. T leek weg, maar er hoeft maar 1 celletje ergens te blijven hangen... en bingo.
Gisteren heeft ze haar eerste chemo gehad, vanavond eens bellen.
Kloptquote:Op woensdag 1 december 2010 15:04 schreef DarkElf het volgende:
[..]
echte mande mr wil ook maar eens of twee keer per jaar shoppen voor zichzelf. koopt dan een paar pakken, nieuwe overhemden, en omdat ik het wil wat casualkleding en dan vind hij het best
nee snap ikquote:Op woensdag 1 december 2010 15:05 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Da's echt niet tof. Als het weg is en het komt dan weer terug. Mijn vader heeft leukemie gehad 10 jaar geleden. Hij is nu al 10 jaar schoon en ik moet er serieus niet aan denken dat het terugkomt.
Wat voor auto heb je?quote:Op woensdag 1 december 2010 14:57 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
oki! ik keek net op marktplaats maar moet weten of ik 14, 15 of 18 inch heb.. ehm ...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wat hoor je weer veel mensen die ziek zijn eigenlijk he?quote:Op woensdag 1 december 2010 15:06 schreef LieLie het volgende:
De schoonmoeder van mijn zus heeft ook kanker, en dat lijkt helemaal niet goed
Ja. Nogal. En dan vooral ook kanker.quote:Op woensdag 1 december 2010 15:09 schreef DarkElf het volgende:
[..]
wat hoor je weer veel mensen die ziek zijn eigenlijk he?
quote:Op woensdag 1 december 2010 15:09 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Wat voor auto heb je?whaha, corsaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
hier nog iemand met korte mouwen.quote:
dat ja. en allemaal zo dichtbij...quote:Op woensdag 1 december 2010 15:09 schreef DarkElf het volgende:
[..]
wat hoor je weer veel mensen die ziek zijn eigenlijk he?
het is hier rustigquote:Op woensdag 1 december 2010 15:11 schreef PdeHoog het volgende:
Ik heb trouwens een motivatie van 3x niksEn zin in een speculaasmuffin
nou idd! niet doen ook.quote:Op woensdag 1 december 2010 15:05 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Da's echt niet tof. Als het weg is en het komt dan weer terug. Mijn vader heeft leukemie gehad 10 jaar geleden. Hij is nu al 10 jaar schoon en ik moet er serieus niet aan denken dat het terugkomt.
quote:Op woensdag 1 december 2010 15:11 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
whaha, corsaDan moet je toch even naar buiten gaan om je bandenmaat te noteren. Dus niet alleen de grootte maar ook de breedte en bandhoogte.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zal wel iets zijn zoals 185/65-15
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |