nou he?quote:Ja, sorry hoorHad heul niet gezien dat dat ding dicht was
Ik was aan het googlen naar iemand die niet reageerde op een mailtje van mij
![]()
Verbazingwekkend wat je allemaal wel niet kunt googlen als je alleen een voornaam en een plaats weet
quote:Op dinsdag 30 november 2010 23:44 schreef golfer het volgende:
http://lmgtfy.com/?q=geile+zaadsnol
[..]
nou he?
Was ik je voor?quote:
dan heeft die mazzelquote:Op woensdag 1 december 2010 01:23 schreef golfer het volgende:
Trouwens...hoe lang is levenslang nog als de verdachte 85 jaar oud is?
(Videla)
Ha niets ergs tochquote:Op woensdag 1 december 2010 01:35 schreef golfer het volgende:
Oh ja, tussen alle ellende met rare onderzoeken staat straks ook nog gewoon even de tandarts gepland.
Gewoon halfjaarlijkse controle hoor.
Iewww ik heb al een paar weken met vooral warm/heet drinken/eten (die soep vanmiddag pfff auwwwwie) echt van die zenuwtand/kiespijn. Morgen maar afwachten. Mijn laatste gaatje is 100 jaar geleden, mijn laatste kaakchirurg/beugelfestijn pas 20quote:Op woensdag 1 december 2010 01:42 schreef MissHobje het volgende:
Ha niets ergs tochveel succes later vandaag daar.
Ik had hem vandaag.. had een minigaatjeen gelukkig is dat meteen verholpen
Ja klote is dat.. en ondertussen eet je toch net ff niet lekker zeg maar.quote:Op woensdag 1 december 2010 01:57 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Iewww ik heb al een paar weken met vooral warm/heet drinken/eten (die soep vanmiddag pfff auwwwwie) echt van die zenuwtand/kiespijn. Morgen maar afwachten. Mijn laatste gaatje is 100 jaar geleden, mijn laatste kaakchirurg/beugelfestijn pas 20
OralB heeft nieuwe tandpasta (proffesional, zit in een doosje en is te koop bij de betere supermarkt) en dat is echt supertandpasta als je gevoelige tanden hebt!quote:Op woensdag 1 december 2010 01:57 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Iewww ik heb al een paar weken met vooral warm/heet drinken/eten (die soep vanmiddag pfff auwwwwie) echt van die zenuwtand/kiespijn. Morgen maar afwachten. Mijn laatste gaatje is 100 jaar geleden, mijn laatste kaakchirurg/beugelfestijn pas 20
quote:Op woensdag 1 december 2010 07:35 schreef Tezz het volgende:
Goedemorgen!
Mijn 'laten-we-van-schoenzetten-een-opvoedkundige-les-maken' is in zijn geheel mislukt.
Het minicadeautje wat ik in haar schoen gedaan had was het (en ik citeer) leukste cadeautje ooooooit en mijn man had zijn chocosint voordat hij ging werken bij haar in de schoen erbij gedaan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wow jij ging laat naar bedquote:
quote:Op woensdag 1 december 2010 08:44 schreef Sarabi het volgende:
Goedemorgen......het is vroegmoggu! spannend ja!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
Je leert het welquote:Op woensdag 1 december 2010 08:59 schreef FutureFairytale het volgende:
heb dit keer niet teruggelezen want zijn 2 hele topics dus als ik iets heb gemist, es tut mir leid
* Sarabi geeft Tezz en warm kopje theequote:Op woensdag 1 december 2010 09:17 schreef Tezz het volgende:
Oh wat is het KOUD buiten!
Ik moest op de fiets kind naar school brengen en daarna een kwartier buiten wachten op de aankomst van Sint.... Echt, we waren gewoon bevroren!
Mijn vingers waren blauw door mijn handschoenen heen en ik ben nu (een half uur later) nog steeds niet opgewarmd zeg...
quote:Op woensdag 1 december 2010 09:42 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Jadeze morgen heeft best een grote invloed op onze toekomst
Hoiquote:
quote:Op woensdag 1 december 2010 09:50 schreef Sarabi het volgende:
En ik heb mijn eerste autoritjes door de sneeuw ook weer overleefdis ook een
smiley waard
Dank! Ben een beetje bijgekomen weer, pff....quote:Op woensdag 1 december 2010 09:41 schreef Sarabi het volgende:
[..]
* Sarabi geeft Tezz en warm kopje thee
Heel goed van jouquote:Op woensdag 1 december 2010 09:50 schreef Sarabi het volgende:
En ik heb mijn eerste autoritjes door de sneeuw ook weer overleefdis ook een
smiley waard
Irritant is dat ja. Mijn computer liep ook voortreffelijk toen de computermaakmeneer hier was vorige week.quote:Op woensdag 1 december 2010 09:50 schreef DarkElf het volgende:
zal je altijd zien, gisteren een afspraak gemaakt (of iig gemaild voor een afspraak) met een sportarts omdat ik die blessure had. T voelde wel beter maar goed na 2.5 week wil je toch vooruitgang (en sowieso is een keer een sportarts zien niet slecht bij zo'n belastende sport als hardlopen) word ik vanmorgen wakker; voelt mijn voet een stuk beter
Hoe komt het toch dat als je naar de tandarts moet omdat je kiespijn hebt, je kiespijn weg is als je gaat? En als de monteur komt omdat je vaatwasser zo'n raar geluid maakt, loopt hij als een zonnetje als die man er is?
eniewee, ik ga toch maar wel een afspraak maken, t kan nooit kwaad.
Enigquote:Op woensdag 1 december 2010 09:51 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Heel goed van jouGeloof me...het is best leuk om in de sneeuw te rijden
echt... doet gewoon pijn he die kou! oren vallen er af, vingertoppen en tenen. ik moet gauw laarsjes zonder hak kopen want die gympies van me houden me echt niet warm met dit weer.quote:Op woensdag 1 december 2010 09:17 schreef Tezz het volgende:
Oh wat is het KOUD buiten!
Ik moest op de fiets kind naar school brengen en daarna een kwartier buiten wachten op de aankomst van Sint.... Echt, we waren gewoon bevroren!
Mijn vingers waren blauw door mijn handschoenen heen en ik ben nu (een half uur later) nog steeds niet opgewarmd zeg...
Tjee, dat is niet prettig, mss blijven de remklauwen hangen oid? is 't van de Kever?quote:Op woensdag 1 december 2010 09:54 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Enig.
Elke rotonde die ik neem voel ik de auto wegglijden. Bij het remmen blokkeren mijn wielen en remmen (jaja, ABS is een zege wat dat betreft) en bij het optrekken moet ik er op letten dat het niet te glad is anders sta ik achterstevoren.
Succes hequote:Op woensdag 1 december 2010 10:04 schreef kaasplankje het volgende:
Ik ga vanmiddag op de fiets naar Maassluis, de auto ophalen.![]()
En ik heb voor de wind
bekend probleemquote:Op woensdag 1 december 2010 09:50 schreef DarkElf het volgende:
zal je altijd zien, gisteren een afspraak gemaakt (of iig gemaild voor een afspraak) met een sportarts omdat ik die blessure had. T voelde wel beter maar goed na 2.5 week wil je toch vooruitgang (en sowieso is een keer een sportarts zien niet slecht bij zo'n belastende sport als hardlopen) word ik vanmorgen wakker; voelt mijn voet een stuk beter
Hoe komt het toch dat als je naar de tandarts moet omdat je kiespijn hebt, je kiespijn weg is als je gaat? En als de monteur komt omdat je vaatwasser zo'n raar geluid maakt, loopt hij als een zonnetje als die man er is?
eniewee, ik ga toch maar wel een afspraak maken, t kan nooit kwaad.
Ja dat las ik hier al iddquote:
Nope. Ken ik niet. Maar ik blijf ff ver weg uit de buurt van nootjes en chips en crackersquote:Op woensdag 1 december 2010 10:15 schreef FutureFairytale het volgende:
Pee! ik heb nog een zak gekregen; "Opak Medan", ken je dat?
zoetige rode crackertjes. lijkt wat op cornflakes en met een pittige nasmaak. lekker
Ja, het is de Kever. Maar nee, de remklauwen werken prima. Het komt puur door de achterwiel aandrijving en het gewicht wat allemaal achter ligt. Het ding zweeft een beetje over de weg aan de voorkant dus hij breekt vrij snel uit aan de achterkant. Zeker in bochten.quote:Op woensdag 1 december 2010 10:02 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Tjee, dat is niet prettig, mss blijven de remklauwen hangen oid? is 't van de Kever?
hebben jullie veel personeel op de afdeling? gelukkig hebben wij hier maar 8 traktaties per jaarquote:Op woensdag 1 december 2010 10:16 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Nope. Ken ik niet. Maar ik blijf ff ver weg uit de buurt van nootjes en chips en crackersVandaag ook al geen gebak
Mijn broer had ook een Kever en heeft wel eens een lantaarnpaal geramd zoquote:Op woensdag 1 december 2010 10:17 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ja, het is de Kever. Maar nee, de remklauwen werken prima. Het komt puur door de achterwiel aandrijving en het gewicht wat allemaal achter ligt. Het ding zweeft een beetje over de weg aan de voorkant dus hij breekt vrij snel uit aan de achterkant. Zeker in bochten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
Ja. Alleen vandaag hoorquote:
Nou, het vervelende van mensen op meerdere afdelingen kennen is dat je dan ook gebak krijgt op die afdelingenquote:Op woensdag 1 december 2010 10:19 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
hebben jullie veel personeel op de afdeling? gelukkig hebben wij hier maar 8 traktaties per jaar
quote:Op woensdag 1 december 2010 10:20 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Mijn broer had ook een Kever en heeft wel eens een lantaarnpaal geramd zo
3,3quote:Op woensdag 1 december 2010 10:22 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ja. Alleen vandaag hoor
[..]
Nou, het vervelende van mensen op meerdere afdelingen kennen is dat je dan ook gebak krijgt op die afdelingen![]()
Maar ik moet streng zijn want er moet nog 3.3 kg voor einde van het jaar
Ben de frituurpan zuiver gaan maken. Warm water helpt ook, haha! En ook nog nuttig geweest dus. Moet eigenlijk thuis werken maar heb geen zin....quote:Op woensdag 1 december 2010 10:01 schreef FutureFairytale het volgende:
Tezz, handen tegen de verwarming houden. helpt dat?
Klinkt lekker! Alhoewel.... 'Nigella' en 'zaad' in 1 woord gebruiken is riskant natuurlijk. Wedden dat Steer zo hier is???quote:Op woensdag 1 december 2010 10:03 schreef DarkElf het volgende:
Ik ga zo eens deeg maken voor wat brood wat ik vandaag ga bakken.
Vanavond maak ik, lekker makkelijk, een tonijnsalade, dus ik dacht aan iig 1 broodje met Nigellazaad voor vanavond en verder wat broodjes met andere zaden en pitten (bijv venkel en zonnebloem- en pompoenpittenbrood)
quote:Op woensdag 1 december 2010 10:30 schreef Tezz het volgende:
[..]
Klinkt lekker! Alhoewel.... 'Nigella' en 'zaad' in 1 woord gebruiken is riskant natuurlijk. Wedden dat Steer zo hier is???
Neequote:
Ik zie je al zitten met 10 bakjes koffie rondom je op je bureau! Ach, koude koffie is vast ook lekker...quote:Op woensdag 1 december 2010 10:32 schreef PdeHoog het volgende:
Ik ga zo maar even wat koffie inslaan. Om 11:00 uur een telefonische training en dan kan ik niet meer van mijn plek af
Neh...een bakkie is genoegquote:Op woensdag 1 december 2010 10:36 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ik zie je al zitten met 10 bakjes koffie rondom je op je bureau! Ach, koude koffie is vast ook lekker...
Edit: ik kan even geen koffie zetten. Heb alle losse onderdelen van beide koffiemachines (senseo en gewoon) in de vaatwasser zitten. Stomme actie, want ik heb NU zin in koffie....
Decafe zonder suiker nemen!quote:Op woensdag 1 december 2010 10:37 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Neh...een bakkie is genoegIk probeer ook de koffie wat te minderen. Zat gister voor de middag al aan vier bakken Wiener. Teveel suiker
echt weer jij he die doordenktquote:Op woensdag 1 december 2010 10:30 schreef Tezz het volgende:
[..]
Klinkt lekker! Alhoewel.... 'Nigella' en 'zaad' in 1 woord gebruiken is riskant natuurlijk. Wedden dat Steer zo hier is???
Ik vind die automatenkoffie hier verder niet te zuipen en decafe hebben ze nietquote:
teveelquote:Op woensdag 1 december 2010 10:31 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
NeeAls ik zou geinen, dan zou ik dat niet daarmee doen
Einddoel is 130 voor dit jaar. Ik wil dat echt wel halen
Hmmm....ik wilde bijna met je gaan wedden dat ik het wel ging halen maar ik wed niet met kleine meisjesquote:Op woensdag 1 december 2010 10:44 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
teveelnu geloof ik je niet
hoop het wel voor je maar reeel gezien denk ik februari 3,3 kg
6 tot 8 weken levertijd. Probeer marktplaatsquote:Op woensdag 1 december 2010 10:00 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
winterbanden zijn trouwens op kreeg ik net te horennog ff andere leverancier proberen
Leuk? Nee dat ook weer nietquote:Op woensdag 1 december 2010 09:51 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Heel goed van jouGeloof me...het is best leuk om in de sneeuw te rijden
zeker niet. gewoon doen idd.quote:Op woensdag 1 december 2010 10:10 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Ja dat las ik hier al idd
Nou ja, een keer een sportarts zien kan geen kwaad toch?
Vorig jaar was leukquote:Op woensdag 1 december 2010 10:49 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Leuk? Nee dat ook weer niet
Maar heel spannend is het nu ook nog niet
jaja, je bent gewoon bang dat je het niet wintquote:Op woensdag 1 december 2010 10:46 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Hmmm....ik wilde bijna met je gaan wedden dat ik het wel ging halen maar ik wed niet met kleine meisjesIk zal een mooie foto maken van mijn gewicht op 1 januari (mits ik thuis ben, anders 2 januari).
oh dan is het alweer zowat zomerquote:Op woensdag 1 december 2010 10:48 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
6 tot 8 weken levertijd. Probeer marktplaats
Echt nietquote:Op woensdag 1 december 2010 10:59 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
jaja, je bent gewoon bang dat je het niet wint![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |