nou he?quote:Ja, sorry hoorHad heul niet gezien dat dat ding dicht was
Ik was aan het googlen naar iemand die niet reageerde op een mailtje van mij
![]()
Verbazingwekkend wat je allemaal wel niet kunt googlen als je alleen een voornaam en een plaats weet
quote:Op dinsdag 30 november 2010 23:44 schreef golfer het volgende:
http://lmgtfy.com/?q=geile+zaadsnol
[..]
nou he?
Was ik je voor?quote:
dan heeft die mazzelquote:Op woensdag 1 december 2010 01:23 schreef golfer het volgende:
Trouwens...hoe lang is levenslang nog als de verdachte 85 jaar oud is?
(Videla)
Ha niets ergs tochquote:Op woensdag 1 december 2010 01:35 schreef golfer het volgende:
Oh ja, tussen alle ellende met rare onderzoeken staat straks ook nog gewoon even de tandarts gepland.
Gewoon halfjaarlijkse controle hoor.
Iewww ik heb al een paar weken met vooral warm/heet drinken/eten (die soep vanmiddag pfff auwwwwie) echt van die zenuwtand/kiespijn. Morgen maar afwachten. Mijn laatste gaatje is 100 jaar geleden, mijn laatste kaakchirurg/beugelfestijn pas 20quote:Op woensdag 1 december 2010 01:42 schreef MissHobje het volgende:
Ha niets ergs tochveel succes later vandaag daar.
Ik had hem vandaag.. had een minigaatjeen gelukkig is dat meteen verholpen
Ja klote is dat.. en ondertussen eet je toch net ff niet lekker zeg maar.quote:Op woensdag 1 december 2010 01:57 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Iewww ik heb al een paar weken met vooral warm/heet drinken/eten (die soep vanmiddag pfff auwwwwie) echt van die zenuwtand/kiespijn. Morgen maar afwachten. Mijn laatste gaatje is 100 jaar geleden, mijn laatste kaakchirurg/beugelfestijn pas 20
OralB heeft nieuwe tandpasta (proffesional, zit in een doosje en is te koop bij de betere supermarkt) en dat is echt supertandpasta als je gevoelige tanden hebt!quote:Op woensdag 1 december 2010 01:57 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Iewww ik heb al een paar weken met vooral warm/heet drinken/eten (die soep vanmiddag pfff auwwwwie) echt van die zenuwtand/kiespijn. Morgen maar afwachten. Mijn laatste gaatje is 100 jaar geleden, mijn laatste kaakchirurg/beugelfestijn pas 20
quote:Op woensdag 1 december 2010 07:35 schreef Tezz het volgende:
Goedemorgen!
Mijn 'laten-we-van-schoenzetten-een-opvoedkundige-les-maken' is in zijn geheel mislukt.
Het minicadeautje wat ik in haar schoen gedaan had was het (en ik citeer) leukste cadeautje ooooooit en mijn man had zijn chocosint voordat hij ging werken bij haar in de schoen erbij gedaan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wow jij ging laat naar bedquote:
quote:Op woensdag 1 december 2010 08:44 schreef Sarabi het volgende:
Goedemorgen......het is vroegmoggu! spannend ja!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
Je leert het welquote:Op woensdag 1 december 2010 08:59 schreef FutureFairytale het volgende:
heb dit keer niet teruggelezen want zijn 2 hele topics dus als ik iets heb gemist, es tut mir leid
* Sarabi geeft Tezz en warm kopje theequote:Op woensdag 1 december 2010 09:17 schreef Tezz het volgende:
Oh wat is het KOUD buiten!
Ik moest op de fiets kind naar school brengen en daarna een kwartier buiten wachten op de aankomst van Sint.... Echt, we waren gewoon bevroren!
Mijn vingers waren blauw door mijn handschoenen heen en ik ben nu (een half uur later) nog steeds niet opgewarmd zeg...
quote:Op woensdag 1 december 2010 09:42 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Jadeze morgen heeft best een grote invloed op onze toekomst
Hoiquote:
quote:Op woensdag 1 december 2010 09:50 schreef Sarabi het volgende:
En ik heb mijn eerste autoritjes door de sneeuw ook weer overleefdis ook een
smiley waard
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |