Nee, Goch, Haus Huckquote:
O, daar kan ik langzamerhand ook wel bij misschienquote:Op dinsdag 30 november 2010 21:43 schreef Oognip het volgende:
Mag mijn naam ook bij de stamgasten trouwens?
En zo nee dan in pmquote:Op dinsdag 30 november 2010 21:45 schreef Greys het volgende:
Maes, op die ene foto staat het plaatje van je jurk best duidelijk hoor
Mag die ook?
Van mij wel, maar ik kan het nietquote:Op dinsdag 30 november 2010 21:43 schreef Oognip het volgende:
Mag mijn naam ook bij de stamgasten trouwens?
Ja moet ik nou foto's regelen of OP's en wiki's gaan knutselen?quote:Op dinsdag 30 november 2010 21:46 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Van mij wel, maar ik kan het niet
Greyzzzzzzzzzzzz, hierrrrrrr
Now I have your attention: zou jij oognip even in de OP willen plakken, want jij bent zo goed met techniek ende plaatjes en zulks![]()
![]()
Adem in, adem uitquote:Op dinsdag 30 november 2010 21:48 schreef Greys het volgende:
Ja moet ik nou foto's regelen of OP's en wiki's gaan knutselen?
Of allebei? Dan wordt het een chaos hoor
Het begin is er! Ga zo doorquote:Op dinsdag 30 november 2010 21:52 schreef Greys het volgende:
Geloof het of niet, maar nu heb ik de foto's eindelijk van de camera af en nu doet Photobucket het nietIk had drie uur geleden al in bad zullen gaan
Ik vond al dat ik je niet herkendequote:Op dinsdag 30 november 2010 21:53 schreef Greys het volgende:
Ah wacht, hier hebben we iets... de meest onduidelijke waar jullie toch geen reet aan hebben
Raar eens hoe oud/jong de mevrouw links is?
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 30 november 2010 21:54 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik vond al dat ik je niet herkende
Neeeeeeeee, 52quote:Die mevrouw is 48!
Ja dag... had je haar dat echt gegeven?quote:Op dinsdag 30 november 2010 21:54 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Die mevrouw is 48!
Hee, is hier iemand die ouder is dan ik?quote:Op dinsdag 30 november 2010 21:54 schreef ElisaB het volgende:
Die mevrouw is 48!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |