abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_89374697
Zieke, stuntel en niet lekkere dreumesjes :*

Hier lijken boven 2 hoektanden zo goed als door *O*, maar ik mag niet echt kijken van Iris dus moet haar zo ongeveer platkietelen en als ze dan schaterlacht heel snel een blik zien te werpen ;).
Fake it till you make it...
pi_89374799
Ko gaat het vast ook erg leuk hebben, spelen met kindjes en ander speelgoed enzo O+ En jij lekker een paar uurtjes voor jezelf, oeke!

Senna vond het niets, achtergelaten worden bij de andere juffie. Ze wilde naar de babygroep, naar de leidster daar. Huilen, ontroostbaar :'( Straks even bellen hoe het verder gegaan is.
En even zeggen dat ze toch nog 2 slaapjes nodig heeft op het moment dus dat ze haar zonder meer te slapen kunnen leggen als dat lukt.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_89374948
mijn dreumes slaapt nog! Ik snap er niets van. Hij heeft om half zeven van zijn papa een fles gehad en tukt nu dus verder. Hij was gisteren op het kdv ontspant naar de peutergroep, alsof ie zich te groot voelt voor de baby's. Miss, hopelijk went ze snel.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_89375515
Miss, wat sneu dat ze er zo aan moet wennen. Hopelijk gaat ze het toch bij de grotere kindjes ook naar haar zin hebben!!!

Mefke, wat een slaapkopje!
pi_89375566
Och Senna, dat is niet leuk. Hopelijk wen je snel op de nieuwe groep. :*

Gek is dat, Mefke, dat ze dan ineens zo lang slapen.
vanochtend moesten P en ko zich zelfs een beetje haasten. Ko sliep tot 8 uur. :D Nou, na weken van tussen 4.30 en 6.00 weet je bijna niet wat je overkomt!

Haha Iris, jij hebt door hoe je ook nog plezier uit je nieuwe tanden kan halen. :D
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_89376002
Arme Senna, het is ook zo gek om niet naar je oude juffie te mogen. Hopelijk went ze snel :* Herkent ze de oudere kindjes nog wel?
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
  woensdag 1 december 2010 @ 10:33:02 #32
238474 Jeetjejom
Miracles do happen (twice)
pi_89376024
Ko veel plezier op het kdv! Hij is in ieder geval goed uitgeslapen Oeke!
Miss hopelijk went Senna snel tussen de grote kindjes maar volgens mij is ze wel een sociaal typje dus dat komt vast goed!
Isabeautje groot gelijk dat je boos bent op die kou! En sorbo ik zou het idd even aangeven of ze het de volgende x niet gewoon nog eens proberen!
Hou me gewoon maar even vast
Jouw warmte is genoeg
pi_89376214
Ach Senna, da's ook even heel erg wennen natuurlijk!!

Jeetjejom, ik ga het morgen ook even aangeven. Was echt niet leuk gisteravond.
pi_89376622
Argh, Niels loopt steeds stukjes maar als ik de camera pak vertikt hij het }:| :D
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
  woensdag 1 december 2010 @ 11:00:28 #35
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_89376852
Hmmzzz Senna,niet zo fijn, opeens bij je vertrouwde groep weg....Volgens mij zitten dreumesen ook echt in zo'n leeftijd dat ze gewend zijn aan bepaalde patronen en het dn ook niets vinden als ervan wordt afgeweken... tenminste dat merken we hier.

Driekus slaapkoppie!!!

Laat mama maar lekker bukken om je kiezen te zien Iris :D

Twinkly :D use the hidden cam

Hier is Alexa weer goedgekeurd op het CB. En ze krijg ook dat humor/grapjes gevoel. Ze moest blokjes in en uit laden uit een bakje en vervolgens vroeg de arts of ze er ook één mocht. Dus ze legt dat blokje op de hand van die arts, en op het moment dat de arts dankjewel gaat zeggen, pakt ze het blokje terug en bbegint haar uit te lachen. Helemaal in een scheur !!!

BMR en MC prik gehad, 76 cm, 9700 gram. Wat gaat het hard
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
pi_89376962
Haha lachen met dat grietje van je Takkembah!
pi_89377083
Net even gebeld, en Senna lag te slapen. Ze had er weer zelf om gevraagd :o het huilen had maar even geduurd, ze kende de leidsters op deze groep ook wel, dus dat kwam wel goed, maar ze wilde gewoon heel graag naar haar vertrouwde juf op de babygroep. ze wees ook telkens naar de deur.

De leidster waar ik haar vanmorgen achterliet, zei nog dat ze vond dat Senna zo ontzettend goed praat. Ze had vorige week een middag op de babygroep gestaan, en ze was erg verrast daardoor. Senna vraagt ook gewoon om drinken enzo, en dat vond ze heel bijzonder O+

Takkembah :D haha, leuk als de humor om de hoek komt kijken!

En Nijna, Iris al aan het lachen gekregen?

Twinkly, lastig he? Het was eerst veel gemakkelijker fot's en filmpje maken toen ze er nog niet zo bewust van waren!
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_89377329
Wat goed van Senna! En wat fijn dat ze niet zolang hoefde te huilen. Ik weet nog dat ik seb de eerste dag bracht naar het nieuwe Kdv en dat hij een uur van de deur naar het raam heeft gelopen en om ons vroeg. Ook zoooo sneu.

Binnenkort een gesprek bij het Kdv, dat vragen ze bij nieuwe kindjes of je dat wil. Ik weet wel dat het goed gaat met hem daar maar toch fijn om even wat langer met de leidsters te
spreken. En het is ook een beetje vissen naar complimentjes over ons geweldige kind natuurlijk ;-)
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_89377556
Wij zijn net even naar de dokter geweest met mevrouw. Ze heeft al maanden last van haar oren. Niet onstoken maar wel steeds prut, veel hoofdgrijpen af en toe niet meer luisteren/horen. We wilde dat er fatsoenlijk werd gekeken. Ze heeft grote neusamandelen, deze slinken vanzelf schijnt maar het wordt de komende maanden in de gaten gehouden of ze er niet te veel last van heeft. Wat gebeurd is dat er snot achter blijft hangen, dat moet op de een of andere manier weg dus gaat via de buis van Euchstachius naar haar oortje en komt dan achter haar trommelvliesje te zitten, die breekt dan door waardoor de prut uit haar oor komt. Best wel zielig. Het mag maximaal 6x per jaar gebeuren, we zitten nu aan de 4, dus volgende maand weer naar de dokter.

Nou ligt ze lekker te slapen :) Even bijlezen.
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
pi_89377615
Ik heb em om kwart over tien maar wakker gemaakt. Hij had het nodig kennelijk. Al zal ie dan vandaag wel maar 1 keer slapen, maar dat is te overleven. Hij is heel gezellig en kletst enorm veel. Het nieuwste trucje: mama op een gewone toon zeggen en dan papa met een hele lage stem. Grappig dat ze dat zo goed weten. We proberen hier ook steeds meer dingen aan em te vragen, kijken of ie ons begrijpt. We gaan eten, pak je stoel maar snapt ie: dan gaat ie met zijn ikeastoel slepen. En als een van ons een fles staat te maken 's avonds, dan gaat ie zelf vast zijn zitzak naar een fijne plek slepen. Grappig om te zien, ik had nooit verwacht dat ie dat nu al zou begrijpen.

Alexa, goedgekeurd! Wij mogen volgende week weer, ben benieuwd naar de cijfers. Ik vermoed goed gegroeid in de lengte en (te) weinig aangekomen. We zien wel.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_89378945
Oeh, is het vandaag D-day voor Ko? Spannend! Veel plezier! Ben benieuwd wat ie ervan vindt!

Wat fijn, Nijna, heeft ze daar iig geen last meer van.

Ahw, Karin, ik smelt ook helemaal van je post. Veel plezier vandaag bij Sinterklaas en een goede nacht vannacht!

Goed dat je het gezegd hebt van die luier, Mef. Hoe reageerde ze? en ik snap best dat Driekus in loopstaking is na z'n sneeuwavontuur. :P

Jeumig, Seb, wat een pechdag! Maar goed dat ie niet bij z'n opa met die enge trap was. Arm ventje!

Gos, arme Senna. Was dit wennen, Miss, of wordt ze in een keer in een nieuwe groep gezet?

Haha, die Alexa! Lente gaf de arts mooi geen blokje. Ze negeerde haar zelfs compleet en legde het blokje zo langs d'r heen in het bakje. Terwijl ze normaalgesproken alles weggeeft wat ze maar vast heeft. "Doet ze dat normaal wel?" Vroeg de arts nog. :')

Ahw, Wicky, je meisje ook al een prutoor? Dat van de zes keer per jaar wist ik niet. Ben ene paar maanden geleden wel bij de KNO-arts geweest, maar die zei daar niets van. Bij Lente ook even in de gaten houden dus. Het loopt bij haar gelukkig niet constant, meestal 's nachts zo'n klein beetje dat het niet verder komt dan d'r oorschelp. Beterschap voor je meisje!

Lente is weer helemaal m'n vrolijke meisje. En ik denk dat het komt door mijn benadering. Omdat ik me al een tijdje niet lekker voelde, gaf ik 'r minder aandacht en kon ik minder van d'r hebben. Zodra ik wakker werd, verheugde ik me alweer op d'r middagdutje, dan kon ikzelf ook weer naar bed. :@ Op een gegeven moment werd ik me daarvan bewust en ben ik er twee dagen alleen maar voor haar geweest. Ze kreeg m'n volle aandacht en hoefde nog maar een kik te geven en ik was bij 'r. En ze lijkt er zo van opgeknapt! Ze miept niet meer, huilt niet meer om alles en is zo knuffelig! Gisteren in bad heeft ze zeker tien minuten met d'r armpjes om me heen geslagen gestaan terwijl ik over d'r ruggetje kriebelde. En vanmorgen na de bv, bleef ze zolang naar me liggen knuffelen en lachen dat ze bijna weer in slaap viel. Bijna. :P

Het wordt steeds leuker, he, Mef? Lente was gisteren aan het tekenen. Op een gegeven moment wees ze naar een cirkeltje dat ze zelf getekend had en zei 'bloem'. (Naja, ze zei 'bf', maar dat betekent bloem). Ik vond het zo knap!
pi_89379829
Wat schetig ssserpente dat knuffelen O+

:')

oh kun je daar ook al bij tegenwoordig?
Heb ik eindelijk echt een reden om B. te stalken dat ie overal de doppen een keer op moet draaien :P

ze is wel lekker zacht nu :Y)
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_89379893
En dit was gisteravond :')

ik heb een strekenkeesje! :D
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_89379928
Ssserpente O+ !! ze had gewoon knuffels nodig *;
Wat knap dat ze al zelf cirkels kan tekenen en dat ze die ook weet te benoemen!
Niels tekent nog niet, die eet de krijtjes op :Y)

Kijk nou!!!!! *O* *O* *O* inclusief de zooi die je krijgt als je de speelgoedkist niet afsluit ;)

woensdag 1 december 2010 @ 12:22:41 #45
238474 Jeetjejom
Miracles do happen (twice)
pi_89379932
Huup, dat gaat nog wat geven als ze ouder is zeg! Wat een ondeugdje heb jij (maar wel een leukerd!)
Hou me gewoon maar even vast
Jouw warmte is genoeg
pi_89379966
lol Amélie :D Ze wil jullie gewoon meehelpen met de verzorging en het huishouden O-)
pi_89380074
Huup, lekker boefie heb je daar, hahaha.
pi_89380135
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 12:23 schreef Twinkly het volgende:
lol Amélie :D Ze wil jullie gewoon meehelpen met de verzorging en het huishouden O-)
dat zal t zijn :+

eerlijk is eerlijk, ze helpt ook mee met de afwas en als ik geveegd heb dan pakt ze de bezem om die heel enthousiast nog even door mn vers opgeveegd hoopje te halen ( }:| )

Achja, ze is vooral erg nieuwsgierig, ik moest er voornamelijk om lachen, dan maar even snel de camera pakken, leuk voor later :+ en of er nou 10 of 12 natte handdoeken in de badkuip liggen maakt dan ook weinig meer uit.

[ Bericht 0% gewijzigd door huuphuup op 01-12-2010 12:33:13 ]
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_89380250
Ohhh Wat heerlijk Ssserpente, wat heb je die omslag op een gegeven moment toch ook gewoon echt even weer nodig he! Fijn voor jullie allebei dat ze weer beter in haar vel zit! Lekker vieren met fijne wandelingen enzo!

Ohh Amélie, _O- "dat doet ze anders nooooooit" Ik zou hardop willen zeggen dat Lena dat soort truukjes nog niet uithaalt, maar Big Fok!wet is watching you, dus ik kijk wel uit ;) Leuk ook dat je er aan denkt om ook van dat soort dingen foto;s te maken!

En Niels O+ Wat goed! Man je rent gewoon! *O* :o
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
pi_89381119
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 12:29 schreef Poppedein het volgende:
Ohhh Wat heerlijk Ssserpente, wat heb je die omslag op een gegeven moment toch ook gewoon echt even weer nodig he! Fijn voor jullie allebei dat ze weer beter in haar vel zit! Lekker vieren met fijne wandelingen enzo!

Ohh Amélie, _O- "dat doet ze anders nooooooit" Ik zou hardop willen zeggen dat Lena dat soort truukjes nog niet uithaalt, maar Big Fok!wet is watching you, dus ik kijk wel uit ;) Leuk ook dat je er aan denkt om ook van dat soort dingen foto;s te maken!

En Niels O+ Wat goed! Man je rent gewoon! *O* :o
Het was echt even een bewustwording, idd. En het was ook niet zo dat ik 'r compleet negeerde of zo, hoor, en het was ook zeker niet bewust, maar ik ging de laatste tijdj weinig echt met 'r zitten voor een boekje oid. En als ik het wel deed, was ik met m'n hoofd vaak alweer een stap verder ('straks als ze slaapt even stofzuigen, strijken') maar wat meer een op een-aandacht, lijkt 'r zoveel goed te doen. En mij doet het ook goed. O+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')