Oeh, is het vandaag D-day voor Ko? Spannend! Veel plezier! Ben benieuwd wat ie ervan vindt!
Wat fijn, Nijna, heeft ze daar iig geen last meer van.
Ahw, Karin, ik smelt ook helemaal van je post. Veel plezier vandaag bij Sinterklaas en een goede nacht vannacht!
Goed dat je het gezegd hebt van die luier, Mef. Hoe reageerde ze? en ik snap best dat Driekus in loopstaking is na z'n sneeuwavontuur.
Jeumig, Seb, wat een pechdag! Maar goed dat ie niet bij z'n opa met die enge trap was. Arm ventje!
Gos, arme Senna. Was dit wennen, Miss, of wordt ze in een keer in een nieuwe groep gezet?
Haha, die Alexa! Lente gaf de arts mooi geen blokje. Ze negeerde haar zelfs compleet en legde het blokje zo langs d'r heen in het bakje. Terwijl ze normaalgesproken alles weggeeft wat ze maar vast heeft. "Doet ze dat normaal wel?" Vroeg de arts nog.
Ahw, Wicky, je meisje ook al een prutoor? Dat van de zes keer per jaar wist ik niet. Ben ene paar maanden geleden wel bij de KNO-arts geweest, maar die zei daar niets van. Bij Lente ook even in de gaten houden dus. Het loopt bij haar gelukkig niet constant, meestal 's nachts zo'n klein beetje dat het niet verder komt dan d'r oorschelp. Beterschap voor je meisje!
Lente is weer helemaal m'n vrolijke meisje. En ik denk dat het komt door mijn benadering. Omdat ik me al een tijdje niet lekker voelde, gaf ik 'r minder aandacht en kon ik minder van d'r hebben. Zodra ik wakker werd, verheugde ik me alweer op d'r middagdutje, dan kon ikzelf ook weer naar bed.

Op een gegeven moment werd ik me daarvan bewust en ben ik er twee dagen alleen maar voor haar geweest. Ze kreeg m'n volle aandacht en hoefde nog maar een kik te geven en ik was bij 'r. En ze lijkt er zo van opgeknapt! Ze miept niet meer, huilt niet meer om alles en is zo knuffelig! Gisteren in bad heeft ze zeker tien minuten met d'r armpjes om me heen geslagen gestaan terwijl ik over d'r ruggetje kriebelde. En vanmorgen na de bv, bleef ze zolang naar me liggen knuffelen en lachen dat ze bijna weer in slaap viel. Bijna.
Het wordt steeds leuker, he, Mef? Lente was gisteren aan het tekenen. Op een gegeven moment wees ze naar een cirkeltje dat ze zelf getekend had en zei 'bloem'. (Naja, ze zei 'bf', maar dat betekent bloem). Ik vond het zo knap!