abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_89409819
Oh! M. alweer 2 jaar oud! Veel plezier morgen Bodpa en man. En M. fijne verjaardag! *O* *O*

Poeh, misschien heeft het meer indruk gemaakt dan ik dacht.
Ko slaapt nu pas.
Naast P in het grote bed.
Hij wilde alleen op mij liggen. Toen hij zo goed als in slaap was, heb ik hem bij papa gelegd.
Kroop meteen tegen hem aan. O+
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_89416993
Leuk dat ko het zo naar zijn zin gehad heeft :D
Bodpa en M van harte met de 2de verjaardag *O* tot snel
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
  donderdag 2 december 2010 @ 08:32:47 #104
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_89417554
Oh, Bodpa! Ik ben te laat, maar alsnog enorm gefeliciteerd!! *O* :* *O* Hadden jullie een fijne dag?

Hiero een ventje met Heel Veel Snot. Gisteren en vannacht werd hij 's-nachts een keer wakker, maar sliep hij wel verder na wat water en aandacht (ja! Tot 7 uur gisteren en 8 uur vanmorgen! :o
3!
pi_89418145
Bodpa, gefeliciteerd met je groten knul *O*
M al 2 O+ wow!

Senna is ook goed verkouden, vooral hoesten hier. Normaal ben ik neit zo van de drankjes, maar ze hoest nu al een dikke week en ze kokhalst er soms ook van. Dus ik ga zo, de sneeuw trotserend, even een hoestdrankje halen.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_89418220
Bodpa, gefeliciteerd! *O*
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_89418242
Hier zijn we al bijna een maand goed verkouden. Ik heb nog niet eerder last gehad van zo'n hardnekkige verkoudheid.
pi_89418423
Ja, verkouden is Senna ook al erg lang, maar dit hoestje is erg naar en daar had ze niet eerder last van. Het is lastig met eten en slapen, dus toch maar eens iets van een hoestdrankje halen.

Dadelijk door de sneeuw baggeren, alleen maar, want het is niet echt wandelweer voor die hele kleine beentjes. Misschien vanmiddag even kort, zonder tassen en toestanden.
pi_89418554
Brrr, wat een weer he? Ik zou er nog wel even uit willen met Ko straks, maar -7 graden... :o

Beterschap voor al die verkouden kindjes. Zo'n hoestje is naar. :{

Nou, Ko was duidelijk niet lekker, hij heeft vannacht voor het eerst van zijn leven overgegeven.
In zijn eigen bed en daarna in ons bed. Ik vond het zo zielig. ;(
Begint dat gedonder met virussen van het KDV nu al? :{w ;)
pi_89419075
quote:
1s.gif Op donderdag 2 december 2010 09:22 schreef oeke het volgende:
Nou, Ko was duidelijk niet lekker, hij heeft vannacht voor het eerst van zijn leven overgegeven.
In zijn eigen bed en daarna in ons bed. Ik vond het zo zielig. ;(
Begint dat gedonder met virussen van het KDV nu al? :{w ;)
Zou wel heel snel zijn. Maar toch, het zou zomaar kunnen. Beterschap Ko :* Hoe gaat het nu met hem?

Voor de mama's die verkouden zijn: Kaloba _O_ Werkt echt.
En je hebt ook siroop ervan voor kindjes vanaf 1 jaar, maar die heb ik zelf nog niet geprobeerd want Xeentje is al een tijdje niet of nauwelijks verkouden *afklopt*

En een foto van Xeentje met wantjes en muts, klaar om de kou te trotseren:

[ Bericht 0% gewijzigd door Xenia op 02-12-2010 09:50:52 ]
pi_89420403
Bodpa gefeliciteerd! *O*

Xeentje O+
  donderdag 2 december 2010 @ 10:33:33 #112
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_89420458
Oh, Xeentje, wat een blij ei! O+ O+ Strakjes lekker naar buiten?

Ko, ik had je eerste KDV-avontuur even gemist! Wat sneu dat hij vervolgens meteen zo ziek is, Oeke :{ Hoe is het nu met hem? Zo sneu he, als ze zo erg over moeten geven? Bwuh, beterschap voor je manneke!

Senna'tje-lief, arm meiske, jij ook beterschap! :*

Ennuhm, Claudia, jij ook beterschap, haha! Tjemig, het is natuurlijk volkomen logisch met dit weer, maar ik geloof dat ik de eerste zonder gezondheidsperikelen nog moet treffen deze week :S

Zo hee, ik denk dat ik nóóit meer bijgelezen raak.. Sorry! Heb vandaag alsvast een deel van de keuken in dozen gestopt en ga vanmiddag, zodra mijn moeder op Stef kan passen, een eerste klusmiddagje doen. Ik voel me ergens wel schuldig, Stef heeft gisteren ook al een groot deel van de dag bij mijn moeder gezeten en zal ook zaterdag en zondag bij mijn ouders zijn.. Maarja, als je 10 dagen nadat je de sleutel hebt gekregen al wil verhuizen moet je íets he? Was wel leuk hoor, gisteren kijken in het nieuwe huis en Stef lekker rond laten hobbelen O+ Hij vond met name de keuken erg leuk en heeft al flink lopen rammelen met de kastdeurtjes :D

Anyway, ik moet nog even iets beantwoorden en dan ga ik maar eens douchen denk ik. Ik ben ook niet lekker en heb vannacht behoorlijk last van mijn buik gehad, dus kom een beetje moeilijk op gang :{
3!
pi_89421282
Incantrix toch jammer dat je niet bijgelezen bent, ik ben het namelijk ook niet en ik dacht als ik jouw post nou gewoon lees dan ben ik het wel meteen weer ;)

Beterschap Ko en alle andere zieken :*

Bodpa van harte gefeliciteerd met M!! En een fijne dag :)

Xeentje :D

Ik heb vannacht gedroomd dat ik zwanger was, 4 weken, maar dat ik al wel wist dat het een meisje zou zijn.. en ik vond het zó gek maar zo leuk, een meisje :D En we zouden haar Emma noemen :D

Verder wat rare dagen achter de rug. Met Timo gaat t super goed wel, maar t was erg confronterend toen hij van de week voor het eerst ouder werd dan een van de dochters van mn zus geworden is.. Echt het idee alleen al, dat hij er dus nu ineens niet meer zou zijn.. En die dochter zou gisteren jarig zijn geweest ook nog..
pi_89421512
quote:
1s.gif Op donderdag 2 december 2010 10:33 schreef Incantrix het volgende:
Oh, Xeentje, wat een blij ei! O+ O+ Strakjes lekker naar buiten?
:Y Zodra ze haar jasje ziet wordt ze altijd al helemaal blij. En als er dan nog schoentjes, wantjes en een muts bijkomen kan haar dag niet meer stuk. Het liefst zit ze ook binnen de hele dag met alles op en aan, klein hamstertje O+

Stef lekker aan het rondscharrelen in het nieuwe huis ^O^ Kastdeurtjes zijn helemaal geweldig inderdaad Stef. Vooral nu je ze zelf open en dicht mag maken. Vindt Xeentje ook helemaal cool.

Incantrix, succes de komende dagen. Hopelijk blijft je buikpijn weg :*

Chan wat een mooie droom had jij O+ En ik kan me voorstellen dat het erg confronterend is. :*
pi_89424291
oeke, ik ben net buiten geweest, maar ik vond het eigenlijk wel lekker! Het is zo'n lekkere winterse kou, maar niet zo snijdend als gisteren met die nare wind!

Xeentje O+ wat een mopje is het toch! Wat is het alweer lang geleden dat ik haar als heel klein popje heb gezien!

Chan :* lijkt me idd confronterend en pijnlijk. En dat zijn gedachten waar je al buikpijn van kunt krijgen, dat je kind er niet meer zou zijn, laat staan dat je dat echt overkomt. Brrr. Fijn dat het met Timo goed gaat!

trixje, het wordt tijd dat je weer rustig en gesettled raakt, dan kunnen we idd via jouw posts weer bijlezen ;)
Leuk, de sleutel, soppen, klussen, Stef het nieuwe huis laten zien O+ LIjkt me erg leuk! En nog even, en dan wonen jullie daar gewoon! laat oma maar even genieten met Stef van een beetje extra tijd, en dan kunnen jullie dadelijk met drieen lekker genieten van het nieuwe huis!
pi_89424384
Ow ja, leuk keukentje, Xenia! Waar heb je die vandaan?

Senna is niet lekker, niet zichzelf. Ze wil de hele tijd knuffelen en bij me zitten, verder niets. Eigenlijk is dat al best een tijdje, ze is ook wat mat. Mijn moeder zei ook dat het wandelen een stuk minder gaat. Dat wil zeggen: een paar weken terug liep ze echt heel erg veel, maar tegenwoordig laat ze zich al snel in de buggy zetten. net alsof ze niet voldoende energie heeft. Toch slaapt ze wat meer dan eerst ('s nachts ononderbroken toch een uur of 10-11 en overdag 2-3 uur), dus je zou juist denken dat ze meer energie heeft. Misschien is het ook de verkoudheid, dat kan ook natuurlijk. Eerste druppeltjes tussikind zitten erin en ze wilde meteen meer :D

Ik had voor mezelf ook hoestdrank gekocht, maar gewoon niet nagedacht. lees ik net gewoontegetrouw de bijsluiter, staat er in dat het niet met bv samen gaat -O-
Dus maar even gaan ruilen, denk ik, want ik wil nu niet ineens de ochtendvoeding ook maar gaan skippen vanwege dit drankje.
pi_89424643
Voor de verkouden en niet lekkere kindjes :* en een handje vol extra vitamientjes.

Senna :*

Heerlijk winters weertje hier O+ Jammer alleen dat Roy straks nog moet slapen, en dat echt in de sneeuw spelen er nog even niet in zit.

Wel al eens opzoek naar een goede slee met rugleuning als ze er nog zijn tenminste
pi_89424727
Over extra vitamientjes gesproken: die heb ik dus ook gekocht idd. Senna eet soms echt zo slecht, en dan drinkt ze weliswaar bv, maar dat is niet heel veel. En de papfles 's avonds die we nog met nutrilon maken en waar dus ook nogal wat inzit, neemt ze de laatste tijd ook niet meer dan een enkele slok van.

Ik heb ze nog niet gegeven, zit een beetje in tweestrijd eigenlijk...
pi_89424786
en extra fruit als tussendoortjes Miss? of rozijntjes ed
pi_89424890
Fruit is het enige dat ze wel goed eet, dus dat krijgt ze ook behoorlijk wat op een dag. En roosvicee jam, en pindakaas en daar zit toch ook wel eea in.
pi_89425750
M gefeliciteerd met je verjaardag! 2 jaar alweer *O*

Ik heb een Michelin mannetje O+
pi_89426563
Finn O+ :D
pi_89426691
Bodpa en M gefeliciteerd! *O*

Ik zag een mooie blije Xeentje O+ Leuk dat ze al zo'n lol heeft van dat keukentje. Wij hebben 'm ook maar ze krijgt 'm zondag pas :P
FTA wat een mooi blij Michelinmannetje O+ handig pak he van de H&M? Ik heb het broekje ook, ideaal! Alleen mijn michelinvrouwtje vindt het helemaal niks :')

Oeke wat fijn dat het goed ging op het kdv!

Ik heb wel bijgelezen maar te veel Sinterklaas/surprises/verbouwingstress om een uitgebreid lijstje te maken, sorry :)
Wil alleen wel even melden dat het kiesje door is hier en dat m'n meiske weer helemaal zichzelf is, helemaal blijheid en kwebbelend en spelend enzo O+ En haar billetjes zijn weer aan het genezen, dus daar heeft ze niet zo veel last meer van. Zo fijn voor haar, ze was zo sneu ;(
Ze heeft zich net een uur vermaakt door met een doekje rond te lopen en af en toe een willekeurig meubelstuk te poetsen _O- O+
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_89429136
Dat is het Karwei keukentje miss.
Fijn dat het weer goed gaat met Willow, Innepin. En ze gaat vast ook heel veel plezier van het keukentje hebben vanaf zondag *O* Xeentje is er echt heel blij mee. 1 van de twee pannetjes staat al drie weken 'appeltaart te bakken' in het oventje. En oh wee als dat pannetje het in zijn hoofd haalt om uit het oventje te ontsnappen... ;)

Het is inderdaad niet zo koud buiten vandaag. Lekker winters weer.

Senna niet zo lekker? Hopelijk werkt tussikind snel :*

Finn wat een mooi stoer pak heb je daar! O+
pi_89429392
Karwei, goed dat je het zegt. Moeten we nog even kijken voor een keukentje!

Finn O+ die lekkere appelwangetjes, dat blije snoetje O+

Senna slaapt al 2,5 uur :o Ze was ook al sinds ffhalf 6 wakker, dus het is niet heel raar :P En ik heb ook even een dutje gedaan. Hopelijk is ze straks weer helemaal blij! Ik zag trouwens bij Senna ook een wit puntje en dikke bobbel op de onderkaak, dus ik denk dat daar kies nummer 4 aan het vervelen is.

Toch valt het niet mee, van baby peuter worden, zeg maar. Wat je allemaal moet verduren en leren voor het allemaal een beetje gemakkelijker wordt!
pi_89433848
Kennen jullie deze al:

Teletubbies beer en leeuw.

Senna vindt het echt geweldig O+ leeft helemaal mee, doet wraaauw als de leeuw komt enzo, echt geweldig O+
  donderdag 2 december 2010 @ 19:52:33 #127
80319 seilram
Mijn Sickje!
pi_89444046
Chan :*

Kobus, naar het kdv geweest! Wat een mijlpaal vent! En nu snel opknappen en in de sneeuw spelen.

Finn :D Joep heeft ook een heul dik skipak. En hij lijkt wel een afstammeling van kabouter plop als ie het aan heeft :D Net of ie heeeeeel dikke billen heeft, zo hilarisch. Ik moet er echt binnenkort een foto van maken.

Ik raak ook echt niet meer bijgelezen... zeker nu niet. Sinterklaas, werk, Joep, zwanger, Secret Santa. Ach ja, ik mis jullie soms wel een beetje :'( O man... fijn hormonen.

Miss, kan het niet met het weer te maken hebben? Joep slaapt ook iets meer... en als we zelf gaan wandelen, dan is het ook veel sneller beu dan een paar maanden terug, maar toen was het nog lekker weer. Ik weet het ook niet hoor. Joep is verder niet hangeriger of knuffeliger dan normaal.

Vanmorgen had ie 2 schuimpjes in zijn schoen. Van zwarte piet. En dat gezichtje van hem dan O+ Helemaal intens gelukkig... met een schuimpje O+
Niet mieten! Door gieten!
pi_89444534
quote:
1s.gif Op donderdag 2 december 2010 10:59 schreef Chan het volgende:

Ik heb vannacht gedroomd dat ik zwanger was, 4 weken, maar dat ik al wel wist dat het een meisje zou zijn.. en ik vond het zó gek maar zo leuk, een meisje :D En we zouden haar Emma noemen :D
aaaaaaahw O+ O+ doe es testen? :P

en :* het idee alleen al :X

:* voor de zieke en zielige kindjes.
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_89450873
Chan wat heftig en confronterend :*
wat had je een leuke droom O+

Michelin mannetje Finn :D O+ Wat heeft hij een lekkere knijpwangetjes!

Ik ben benieuwd naar michelin Joep! Wat lief dat hij zo blij was met zijn schuimpjes O+

Oeke wat fijn dat Kobus het zo leuk heeft gehad op het KDV O+
Sneu dat hij nou ziek is zeg, snel beter worden hoor Ko!! :*

Willow en Senna niet helemaal lekker :* hopelijk gaat het morgen beter.
Ik ga morgen met Niels de teletubbies bekijken Miss!

Stef heeft het nieuwe huis al ingewijd O+ Spannend hoor Icantrix, verhuizen!

Niels kan niet meer stoppen met lopen :D Als hij valt, kruipt hij naar een object om zich weer op te trekken en gaat weer aan de wandel. Wat gaat dat snel!!! :o
sorry voor de filmpjes-spam, ik ben gewoon zo verbaast, ik moet het even met jullie delen! :D
Hij vindt zichzelf ook een hele stoere vent geloof ik, want hij moet alles weer opnieuw uitproberen :D Ik heb hem vandaag al ik weet niet hoe vaak bij de kattenbak en de vuilnisbak vandaan moeten halen, maarja, misschien mag het wel als je het lopend doet toch O-)

We zijn vanmorgen naar de huisarts geweest voor het hoesten en de eczeem. Zijn longen klinken schoon, maar als hij blijft hoesten of benauwd wordt krijgt hij Ventolin. Voor de eczeem doen we alles al goed: max. twee keer per week in bad en twee keer per dag insmeren.
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
  donderdag 2 december 2010 @ 22:15:30 #130
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_89452551
Twinkly, da's wel naar. Morris had het ook en heeft ook Ventolin en Flixotide gehad. Toen ging het een stuk beter.

Kwam vandaag aan op de creche, toen lag Morris op de speelplaats op zijn buik in de sneeuw te 'zwemmen'. En een lol dat hij had! Ik raapte hem op, kreeg ik een hand sneeuw in mijn gezichg geduwd van hem. Had ie nog meer lol.

Morgen naar het bureau, ben benieuwd. Broek mt 92, shirtjes van Anna kan ie ook al aan 98/104... :X
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
pi_89463268
Wow Mems, wat een geote knul!! Tess heeft M van de week 'ingezeept' :)

Madam stond vanmorgen bij me ib de badkamer en wilde papoesjuh. Ik begreep het eerst niet maar ze bleef het herhalen en naar boven wijzen. Papoesjuh = tandenpoetsen.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_89464483
M. gefeliciteerd met je 2de verjaardag *O* Bodpa tot over een maandje :o

Seb moest huilen vannacht. Dus M uit bed om hem zijn speentje weer te geven. Staat ie ineens aan mijn bed vannacht om 2 uur: mamaaaaaa, Bumbaaaa :O Dus ik tegen M. wat doet Seb hier?? het is midden in de nacht! Heeft het arme mannetje overgegeven. (hele stukken tagliatelli in zijn bed) Dus bed verschonen, Schone romper aan, schone pyama en weer naar bed. En het was meteen weer stil, 30 minuten later hoorde ik hem weer, weer zijn bed onder, gelukkig niet zijn pyama en slaapzak. Seb ging meteen weer slapen maar ja, wij dus klaarwakker om 3 uur.
Vanmorgen op het kdv hoorde dat het een beetje heerst, een nachtje overgeven. nou ja hopelijk is het nu over.
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_89464573
twinkly die pufjes klinken naar, maar geloof me ze wennen er snel aan en het is zo fijn om je manneke weer lucht te zien krijgen. Het geeft driekus gewoon wat extra energie die hij anders aan hoesten zou besteden. En je mag er weer mee stoppen als blijkt dat ze er geen last meer van hebben. Driekus zet het ding tegenwoordig zelf al op zijn gezicht als ie naar bed gaat (1 van de nu 6 pufjes; we gaan snel weer afbouwen).
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_89464932
Tess O+ Wow, vrijwillig tandenpoetsen ;)

Arme Seb, ik hoop dat het bij een nachtje blijft.

Memmel en Mefke, ik schrik ervan dat relatief zoveel kindjes op Fok! Ventolin gebruiken. Mijn broer heeft al van kleins af aan (ernstig) astma en die gebruikt het ook, ook in combinatie met Flixotide geloof ik. Of moet ik het zien als een onschuldig middel om de longen sneller te laten herstellen?
De huisarts zei wel dat we er rekening mee moeten houden dat Niels ook astma kan ontwikkelen, ook omdat hij eczeem heeft. En ik dacht dat het gewoon een onschuldige hoest was.
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
  vrijdag 3 december 2010 @ 11:03:28 #135
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_89467315
Astma en eczeem zijn idd gerelateerd. Morris had elke keer dat hij verkouden was, een luchtweginfectie. Door de ventolin gaan de longen openstaan en krijgen ze meer lucht. De flixotide is dan idd een medicijn. Als je dat een kwartier na de ventolin geeft, wordt het beter opgenomen.
Inmiddels is Morris er helemaal vanaf hoor, dus het hieft niet door te zetten!

Cb stats: 88 cm, 12,5 kilo :')
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
pi_89467682
Xeentje en Finn, wat zien jullie er lekker ingepakt uit!
Ik moest lachen om Xeentje haar appeltaart. :Y)

Inca, wat fijn dat Stef al zo lekker ging rondscharrelen in het nieuwe huis. Veel succes met de verhuizing he! Dat het maar snel en soepel mag gaan. :*

Chan, wat verdrietig. Dat lijkt me inderdaad heel confronterend. :*
Maar wat een mooie droom. Ik denk dat een zusje van Timo echt een ware schoonheid zou zijn.

Senna, ziekig en hangerig. Niet fijn he, maar lekker veel slapen is al heel goed. Beterschap!
Leuk filmpje trouwens Miss, Ko was er erg over te spreken.

Fijn Innepin, dat Willow weer vrolijk en gezellig is. Het zal vast al schelen dat het kiejse door is en de billetjes beter.
En handig zo'n poetshulp tijdens een verbouwing! :7

Niels, wat loop je goed! Ik vind je stoer. 8-)
Vervelend van zijn eczeem en zijn hoesten. Mijn neefje heeft ook heel lang pufjes gehad, maar heeft ze nu al heel lang niet meer nodig.

Arme Seb, dat virus heeft Ko volgens mij ook te pakken gehad. Bah, naar om je kindje zo in bed te vinden. Beterschap!

Wow Morris, reus! _O_

Ko ligt nu alweer te slapen! :o
Nadat hij vanochtend uitgeslapen heeft tot 8.45. :o
Nog niet helemaal lekker denk ik.
Gister heeft hij ook heel lang bij me gelegen, gewoon stil, dat is niks voor hem.
Het was wel heel knus. O+
pi_89467979
Je krijgt een slaapkopje, oeke! Ik ben zo blij dat Ivan vanochtend lekker slaapt. Het leek er even op dat hij op één slaapje over wilde gaan terwijl hij daar nog helemaal niet aan toe is. Gister had hij ook weer verhoging, dus veel slapen is lekker voor hem. En ook voor mij, want ik kan sinds een dag of twee bijna niet meer lopen. }:|

Twinkly, dat loopje van Niels is ronduit geweldig! En hij lijkt wel een Duracellkonijntje! :D

O+
pi_89468341
Wat?
Ojee, en gaat dat allemaal wel, met Ivan? Heb je veel pijn?
En Ivan ook al verhoging. Gelukkig is slapen goed he?
Als je wat nodig hebt, of wat gezelschap wenst, ik zit in de buurt he?
  Moderator vrijdag 3 december 2010 @ 11:31:43 #139
5428 crew  miss_sly
pi_89468348
Memmel wat een flinke knul is Morris O+

Vervelend al die verkouden en benauwde kindjes. Ventolin is toch een vrij veel gebruikt iets vij kleintjes die last hebben van benauwdheid, ook door iets simpels als een verkoudheid? Ik bedoel niet dat het dus niet erg is ofzo, maar het wijst toch niet per se op blijvende problemen met de luchtwegen?

Ko lekker slapen O+ en Ivan ook al!
Zou het het weer zijn? jij zei ook al zoiets, seilram, misschien is dat ook wel zo. Het vreet natuurlijk ook energie, warm blijven enzo.
Senna kon gisteravond niet goed in slaap komen. In plaats van 19.15-19.30 zoals de laatste anderhalve week, was het 2 uur later. Dus wij hoopten heel optimistisch dat ze dan vast ook wat langer uit zou slapen, want ze is al 2 weken klokslag half 6 wakker, maar dat deed ze dan weer niet :')

En weer heel verdrietig achtergelaten op het kdv. Vind het zo naar om haar zo achter te laten, maar ik zou niet weten hoe we het kunnen veranderen. Hoop dat het een kwestie van even wennen is en niet te lang meer duurt. Was wel schattig, zit ze heel verdrietig te huilen, keek ze even naar het raam tussen de baby- en dreumesgroep, staat daar haar oude leidster. Gaat ze met een heel zielig betraand gezicht lief zitten lachen en zwaaien O+ O+
  Moderator vrijdag 3 december 2010 @ 11:32:31 #140
5428 crew  miss_sly
pi_89468376
Claudia kun je helemaal niet meer uit de voeten? Dat is wel heel heftig!
Ik zit ook in de buurt, dus als je iets nodig hebt ofzo!
pi_89468389
twinkly driekus heeft het vorig jaar een maand of 3 nodig gehad, tot maart. Daarna pas weer twee weken terug, dus dat valt mee. En alleen ventolin, niks anders. Het maakt je luchtweg tijdelijk wat wijder, kan geen kwaad en voorkomt meestal dat driekus echt bronchitis krijgt en aan de Ab moet. Ik heb zelf vroeger veel bronchitis en eczeem gehad, maar nooit ventolin, helaas. Nu pak ik die van driekus soms als ik het heel benauwd heb, werkt prima en smaakt vies.
pi_89469022
Awwh arme Senna :* Hopelijk gaat het snel beter.

Owjee Claudia -O- Heb je last van je bekken?
Fijn dat Ivan weer wat meer slaapt. Kun jij al weer wat beter slapen 's nachts? :*
lol je hebt gelijk, Niels' batterijen hoeven nog niet vervangen te worden geloof ik *hyper hyper*. Vandaag is hij al wat rustiger trouwens, hij is er al wat aan gewend dat hij kan lopen denk ik.

Ik wist wel dat astma en eczeem aan elkaar gelinkt zijn en dat het erfelijk is, maar ik vond het opvallend dat mijn huisarts bij zo'n simpele (?) hoest al direct over astma begon. En bij Ventolin heb ik me altijd een paardenmiddel voorgesteld, maar het valt dus wel mee :D Fijn dat je zo bronchitis kunt voorkomen bij Driekus Mefke :o :* Wij hadden vroeger een antroposofische huisarts die alleen homeopatische pilletjes voorschreef aan mijn broertje, die voor geen meter werkten (natuurlijk). Mijn broertje had heel vaak benauwdheidsaanvallen ;( Een weekend- of vakantiearts heeft toen hij al puber was hem pas Ventolin en dat andere spul voorgeschreven en toen had hij eindelijk iets wat werkte.

[ Bericht 5% gewijzigd door Twinkly op 03-12-2010 11:56:39 ]
pi_89470800
Dus..ze belde van het kdv dat ik Seb op moest komen halen. Hij had een temp van 38,5 en diarree en zo. Maar hij had er verder weinig last van. Maar ja boven de 38 mogen ze niet blijven op het kdv. Ik hem naar mijn ouders gebracht, al springend en hupsend en lachend en zingend. Zo ziek is hij :D
pi_89471648
Ach arme Senna, ben je er zo verdrietig van? Niet meer op je vertrouwde plekje te zijn?
Klinkt hartverscheurend, zo huilen en dan toch lachen en zwaaien. :'(

Ook al wennen ze eraan, toch is het niet fijn die pufjes, volgens mij. Dat ze maar gauw niet meer nodig zijn!

Oh, dat is wel een vrolijke zieke, Estrys! :D

Poeh, ik keek net eens wat beter in de spiegel, en ik dacht dat er nog een veeg oude make-up boven mijn oog zat. :?
Maar het is gewoon een blauw oog! :o
Ko en ik hebben gister gestoeid op het bed, en nu heb ik gewoon een blauw oog ervan!
Jongetjes. O+
  Moderator vrijdag 3 december 2010 @ 15:06:08 #145
5428 crew  miss_sly
pi_89477386
haha Estrys, dat vind ik ook zo raar aan het gegeven dat kindjes niet mogen blijven als ze een bepaalde temperatuur hebben :D Soms kan een kind dan nog prima functioneren en merk je er niets aan, terwijl ze soms heel zielig en hangerig zijn, terwijl de temperatuur goed is.

oeke, een blauw oog :o Ja, dat kun je krijgen van stoeien met je grote zoon O+

Bij ons op het kdv is de sinterklaasviering zonder sint en piet (wat ik wel goed vind) maar ook zonder papa en mama -O- Het wordt anders te druk. Alleen als je kind normaal niet op vrijdag komt, mag je je kind brengen voor de viering en erbij blijven. Zo jammer vind ik dat.
Sint en piet kwamen andere jaren kennelijk wel, maar er waren zoveel kindjes die dat veel te spannend of eng vonden en moesten huilen enzo, dat het meer pesterij leek dan een pleziertje, dus hebben ze besloten gewoon een gezellige viering met liedjes zingen, wat lekkers eten en drinken en een kadootje tehouden.
pi_89479226
Miss gaat t alweer wat beter met Senna? Zo sneu als ze niet helemaal lekker in hun velletje lijken te zitten.. Wat sneu ook dat ze zo verdrietig is met wegbrengen :{

Finn het Michelinmannetje :D

Innepin zware tijd zo zeg, wanneer is de verbouwing ongeveer klaar?

Huup, k ben zo ongesteld als t maar kan dus testen lijkt me wat zinloos ;)

Niels wauw wat loop je mooi :D Echt super, het lijkt wel of hij danst :D Timo zoekt echt nog telkens steun van meubels onderweg of gaat na een stap of 20 echt wel weer zitten..

Morris lekker je mama inpeperen met sneeuw :D

Vicky wat knap van Tess dat ze al zoveel kan zeggen!

Ohh Seb ook al niet lekker :* Hopelijk was het inderdaad maar 1 nachtje!

Kobus fijn is dat he, lekker hangen bij mama als je niet zo lekker bent O+ En dat stoeien is helemaal geweldig, idd, jongetjes.. O+

Ivan ook beterschap :* En Claudia t zwaar zo zeg.. :*

Over Astma en eczeem, zit hier ook in de familie. Tot nu toe lijkt Timo alleen nog last te hebben van eczeem, maar bij mij zelf begon de astma ook pas toen ik al wat ouder was, dus grote kans dat het nog komt bij hem..
pi_89479417
Ik heb zo'n vermoeden dat als ik niet had gezegd dat hij ziek was geweest vannacht dat ze hem niet getempt hadden. Hij zag er ook niet koortsig uit, vond hem wel wat pips kijken, maar ja dan heeft ie nog steeds een kleurtje dus heel ziek ziet hij er niet uit.

Seb ging trouwens alle kindjes een knuffel geven toen we weggingen O+ O+
pi_89487994
Hihi Seb, dat zijn de betere ziektes! Wel raar inderdaad, dat dat zo'n strenge graadmeter is. Als een kindje zich duidelijk doodziek voelt terwijl ie geen koorts heeft, mag ie dan wel blijven? :?

Senna :* Ze is vast gauw gewend miss! En dan ontdekt ze hoe leuk het is bij de grotere kindjes :Y Wel jammer van de Sinterklaasviering! Flauw hoor.

Hier was Sint wel op het kdv en de ouders mochten erbij zijn. Willow heeft eerst tien minuten de kat uit de boom gekeken en heeft vervolgens als een ware wervelwind rondjes geracet door alle drukte heen, helemaal uit d'r bol _O- Gek kind van mij O+

Ik ben zo blij met ons kdv, ze doen echt moeite. Alle kindjes hadden een mijter met hun naam erop, ze kregen een kadootje en het hele gebeuren was goed geregeld. 's middags was het afscheid van één van de leidsters, waardoor het extra druk was, en toch hebben ze tussendoor tijd gevonden om een cadeautje te knutselen met Willow voor D's verjaardag! zo ver ben ik nog niet eens, ik zit nog bij de Sinterklaasstress :') Daarna ga ik pas stressen om wat te bedenken voor D's verjaardag op 9 december :P

omg Oeke een blauw oog :o :D Dat wordt nog wat als ie groter wordt :P

Claudia :* Poeh, ik weet niet zo goed wat ik kan zeggen, want het helpt toch niet, maar sterkte met de rest van je zwangerschap, hoop dat je lijf gauw weer een beetje mee werkt :*

Aaahhh terwijl ik dit typte klom Willow op haar stoeltje (zo'n kinder fauteuil van de Prénatal) op een echte Willowmanier, en valt ze met stoel en al om, heel hard op haar achterhoofd :'( Klein brokkenpilootje ;(
  Moderator vrijdag 3 december 2010 @ 19:28:35 #149
5428 crew  miss_sly
pi_89488425
Aah, arme Willow :*

Klinkt als een drukke maar fijne middag, innepin O+

Ik ben ook blij, hoor, met ons kdv, maar vond dit wel erg jammer. Van de andere kant hebben ze eigenlijk wel het sinterklaas feest gevierd zoals ik het eigenlijk het liefste wil: gewoon gezellig samenzijn, wat lekkers (ik vrees dat Senna vanmiddag warme chocolademelk en pepernoten of speculaas heeft gehad :o :P ) en geen gedoe met sint en piet. Ze hadden ook allemaal een kadootje, er was een kleurplaat ingetekend en de peueters hadden allemaal een mooie pietenmuts op.

Senna was echter de hele dag een beetje verdrietig gebleven, zei de leidster. Ze had wel meegespeeld en gedaan, goed gegeten, kort geslapen, maar veel geknuffeld en op schoot en gewoon neit echt heel vrolijk. Ze was nog even op de babygroep geweest om te spelen bij haar favoriete leidster en dat had ze wel heel fijn gevonden. Op die leidster is ze ook echt helemaal gek, zo
lief O+

Toen ik Senna op ging halen, viel me toch wel weer op wat een klein meisje ze nog is, vergeleken met de andere aanwezige dreumesjes. Ze is natuurlijk nog klein van stuk, maar ze is ook pas ruim 16 maanden, dus in alle opzichten een kleine dreumes. Ze zal best wennen, maar het is ook best logisch dat het nogal een overgang is en dat dat even tijd kost.
pi_89489090
Claudia, wat vervelend (understatement)! Wat heb je?

Kan me voorstellen dat ze dan ineens weer erg klein lijkt, Miss. Ik vind Lente nu ineens heel groot tussen de nog echte baby's. Ze gaat pas per maart over naar de dreumesgroep, maar ik vind dat ze nu een beetje tussen wal en schip valt eigenlijk. Terwijl de paar maanden oude baby'tjes liggen te kirren in hun box, hangt Lente aan de gordijnen. :D

Wat sneu dat Senna verdrietig is gebleven vandaag. Rotidee is dat he?

Ik vind dat Teletubbiesfilmpje eigenlijk een beetje eng... :@

In, ik vind het ook onvoorstelbaar waar die leidsters af en toe hun tijd vandaan halen! Sowieso heb ik respect voor mensen die de hele dag met andermans kinderen in de weer zijn. ;)

Haha, Oeke, da's ook wat, je oog! Kleine bokser!

Niels, wat ga je goed joh! Hij lijkt idd op een Durecellkonijntje! Ik heb er ooit zo een gekregen van m'n oma, maar die heeft mn vader weggegooid.

Oek, Lente heeft de afgelopen twee avonden wat Brinta door d'r yoghurt gehad en ze is al twee avonden rond 22:00/23.00 uur wakker geworden! Vanavond heeft ze alleen yoghurt gehad. Ben benieuwd!

Mijn tuttebel is ook helemaal niet lekker. Ze kan alleen maar hangen en jengelen. En er hoeft maar iets te gebeuren en het is huilen. Ze ziet er ook echt ziekjes uit. ;(
  vrijdag 3 december 2010 @ 19:49:12 #151
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_89489374
Claudia :* voor jou

En och arm, Senna moet toch nog even wennen. Ik vind dat sneu voor, ik kan het me helemaal voorstellen.

Innepin, klinkt inderdaad als een leuke bende daar op jullie KDV. Ik knijp ook zooooo in mijn handjes met die van ons en Alexa's groep. Ik denk dat ik harder zou huilen als zij naar een andere moest.... ;) Hoe heerlijk dat die dames (even gemakshalve ga ik uit van dames ja) daar tijd voor maken en daar zo enthousiast in zijn.

Oeke haha :D ik moest hardop lachen! Zo waren wij laatst het spelletje "Alexa PAKKEN" aan het spelen en toen gaf ze Manlief een kopstoot.

Niels *O* alsof ie nooit wat anders heeft gedaan :D

Sssepente, beterschap met je dametje :*
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
  Moderator vrijdag 3 december 2010 @ 19:54:56 #152
5428 crew  miss_sly
pi_89489656
Ach arme Lente, wat naar toch. Beterschap voor je kleine tuttebel :*

Vind je het echt een beetje eng, dat filmpje? Ik heb vanavond even opgenomen hoe Senna er in opgaat. Ze vindt het geweldig. Ik denk als de leeuw net verschijnt, dat ze het even een beetje spannend vindt, maar dat is ook zo weer over.
pi_89489727
Haha, ik vind het echt een beetje eng. Maar ik ben dan ook een muts, ik durf ook geen enge filmps te kijken. Mn moeder is vroeger met me uit te bios weggelopen bij De Reddertjes, ook te eng... :@

Maar Lente vond het leuk, hoor! :D
pi_89489867
Och Lente, beterschap meiske! :*

Ik vind het wel leuk dat ons kdv verticale groepen heeft. Niks babygroep of dreumesgroep, gewoon allemaal bij elkaar :)

Haha Takkembah, ik zie het helemaal voor me, die kopstoot!

Willow had vandaag nog wat energie over dus we hebben de hele woonkamer doorgerend, ik met "mama gaat je pakken!" en zij luid giechelend en af en toe achterom kijkend aan het wegrennen _O- Genieten van kleine dingen enzo O+
pi_89491007
Driekus kan nog niet rennen (of nou ja, hij durft gewoon niet meer los te lopen) maar wij doen het spelletje 'pak me dan' gewoon kruipend. Favoriet is om het om het keukeneiland te doen. En hij heeft al door dat je ook halverwege je rondje kan omdraaien om zo papa te foppen. _O-

Sint is hier gisteren op het kdv geweest. We wisten niet eens dat hij kwam. Maar goed, babygroep en Driekus was natuurlijk de hele vorige week ziek. Hij vond SInt maar eng en is bij een leidster op schoot gekropen. Ze hadden wel een leuk cadeautje, een kleine bal. Hij sjouwt er heel de kamer mee door en we kunnen er ook mee overrollen.

Wat een boel zieken weer zeg, het blijft maar heersen he. Ik hoop dat wij nu even klaar zijn met ziek zijn. Beterschap allemaal!

[ Bericht 51% gewijzigd door mefke79 op 03-12-2010 20:28:07 (ik was nog niet klaar) ]
  vrijdag 3 december 2010 @ 20:39:30 #156
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_89491627
Wij speelden vandaag ook 'ik ga je pakken'. En toen rende Morris zo tegen de hoek van de muur aan. Dikke bult dus.
  Moderator vrijdag 3 december 2010 @ 20:54:29 #157
5428 crew  miss_sly
pi_89492428
Ik heb een filmpje van Senna op facebook gezet, maar ik krijg een groen scherm als ik het afspeel, terwijl ik wel het bijbehorende geluid krijg. Kan iemand even kijken of ze wel goed beeld krijgen?
pi_89492491
Hij doet het hoor Miss! En wat een cute filmpje O+ Senna O+ O+ Die geluidjes die ze maakt! En hoe ze steeds naar d'r papa kijkt (tenminste, da's schaap toch daar? :@ ), wat lief O+
  Moderator vrijdag 3 december 2010 @ 20:57:00 #159
5428 crew  miss_sly
pi_89492608
Wat raar dat ie bij mij groen blijft :? Nou ja, ik heb hem hier ook op de server natuurlijk O+

leuk he? ze gaat er echt zo helemaal in op, het is echt haar favo filmpje op het moment!
pi_89493061
miss nou ben ik ook wel heel erg nieuwsgierig naar dat filmpje hoor :D
pi_89493123
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 december 2010 21:03 schreef Chan het volgende:
miss nou ben ik ook wel heel erg nieuwsgierig naar dat filmpje hoor :D
Heb jij geen facebookaccount dan? :{w
  Moderator vrijdag 3 december 2010 @ 21:06:02 #162
5428 crew  miss_sly
pi_89493205
Chan, zit je niet op facebook? Ik wil hem ook wel even op photobucket zetten en hier plaatsen, hoor. Ben ik niet te beroerd voor :P
pi_89493374
Ja heb wel een facebookaccount maar amper vriendjes, of hoe heet dat daar?
  Moderator vrijdag 3 december 2010 @ 21:09:11 #164
5428 crew  miss_sly
pi_89493410
Wil je er wat vriendjes bij? *O*
pi_89493467
jaaa, ik spaar ze allemaal :P
pi_89493509
ja maar ja maar ja maar...miss, ik heb geen facebook. Doe je em toch uploaden dan? Ik ben nieuwsgierig!
pi_89493531
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 december 2010 21:08 schreef Chan het volgende:
Ja heb wel een facebookaccount maar amper vriendjes, of hoe heet dat daar?
:Y)

heb je toegevoegd, kun je via mij rondzoeken naar andere fokkers :D

nu ff sly-filmpje kieken.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_89493619
oeh, dank :P ik ga even zoeken :D
pi_89494008
Buh wat een dag... Mette had gewoon een spontane bloedneus vandaag, zag er echt kei zielig uit.
Zelf had ze het niet echt door ofzo. Maar hoop geboen want haar hele bed zat onder }:|
Ze is helemaal van de kusjes geven (ook met bloedende neus)

Lente, hopelijk knap je snel weer op :*

Oeke :D

Senna die nog een beetje moet wennen, hopelijk gaat het volgende week weer een stukkie beter en vind ze snel haar draai.
Ben trouwens ook wel erg benieuwd naar het Senna filmpje :)

Claudia :*

En Niels, jeetje, ik sta perplex :D wat een stappert.

[ Bericht 8% gewijzigd door wickie op 03-12-2010 21:35:18 ]
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
pi_89494046
Hier werkt ie ook gewoon Miss :) Wat een geweldig filmpje O+ Ze gaat er echt helemaal in op zeg :D
pi_89494124
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 december 2010 21:12 schreef Chan het volgende:
oeh, dank :P ik ga even zoeken :D
als t goed is krijg je nu n bak mails :') :+

Miss wat enorm schetig!
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  Moderator vrijdag 3 december 2010 @ 21:25:10 #172
5428 crew  miss_sly
pi_89494342
Ik heb op photobucket hetzelfde probleem met groen scherm, maar [url=

[ Bericht 67% gewijzigd door onlogisch op 20-06-2023 13:23:18 ]
pi_89494520
Sorry, niet bijgelezen.... maar toch even delen : mijn dreumesje heeft uitgevonden dat op tafel klimmen niet zonder slag of stoot gaat. Hij was op de eetkamerstoel geklommen en wilde doorklimmen naar de tafel, maar de afstand was te groot.....

And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
  Moderator vrijdag 3 december 2010 @ 21:29:34 #174
5428 crew  miss_sly
pi_89494614
Och gut, Thijs :o arm kereltje. Zacht kusje voor hem :*
Wat zul je geschrokken zijn, Lau!
pi_89494645
Senna O+ O+
Wat lief hoe ze er helemaal in opgaat. En wij (vriendlief en ik) waren hier helemaal verbaast dat ze gewoon van de laptop afblijft!
  vrijdag 3 december 2010 @ 21:30:37 #176
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_89494681
Och... ;( Arme thijs..... en arme jij McLaura :*
pi_89494723
Dank voor de beterschapswensen! Ik heb inderdaad last van mijn bekken, maar ik vermoed dat dat ook wel weer snel over zal gaan. Bij mij is het een komen en gaan van kwaaljes. Ik weet niet waarom ik nog de moeite neem om te klagen. :+ Ivan heeft zijn tweede dutje vandaag overgeslagen, maar gelukkig kwam zijn vader toen net thuis! En hij was eigenlijk de hele dag in heel goede doen. Het is de eerste keer sinds een behoorlijke tijd dat ik het idee heb dat hij weer wat de oude is. Hij bladerde bijvoorbeeld gerust een half uur door wat boekjes. Dat heb ik hem een tijdje niet meer zien doen.

Mefke, leuk is dat 'pak me dan' he? Net als verstoppertje spelen. Ik vind het zo grappig dat onze kinderen dat al begrijpen. En hier is de bal momenteel ook favoriet!

Ach jee, arme Thijs! :o Die ziet er gehavend uit. Ivan kan nu bijna op onze bank komen. Ik vrees nu al met ernstige vrezen dergelijke verwondingen.

Zo, en nu ga ik Senna even op Facebook opzoeken. c_/
pi_89494788
Ik zie t Huup, haha :D dank :P

Ohh Thijs! Arme ventje! :*
  vrijdag 3 december 2010 @ 21:34:46 #179
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_89494932
Senna O+
pi_89494976
Miss, wat schattig! Ze blijft ook zo goed zitten en dan telkens aan jou vertellen wat er gaat gebeuren. Onvoorstelbaar dat Driekus dat ook over een aantal weken zou doen. Tis een jongen die van ons, die gaat echt niet zo lang stilzitten.

Thijs, auw!
pi_89495109
Senna O+ Ze gaat er echt helemaal in op zeg. Ik vind het zo leuk hoe ze steeds aan jou op vragende toon verteld wat er gebeurd O+ Ik ben ook helemaal verbaast dat ze niet op het toetsenbord ramt!

Thijs :o Auch! Wat schrikken McLaura :X
En toch is het een mooie foto <3

Lol Oeke, een blauw oog door Kobus _O- :*
Is het echt zo dat jongetjes meer van stoeien houden?

Chan wat heb je een mooie facebookfoto O+
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
  Moderator vrijdag 3 december 2010 @ 21:37:45 #182
5428 crew  miss_sly
pi_89495143
Ow, maar dat van de laptop afblijven is ook alleen omdat ze zo opgaat in het filmpje, hoor :D als ze wat minder geconcentreerd is op wat er op het scherm gebeurt, gaat ze ook zitten typen en roept ze telkens "ange ange" (andere, andere).
pi_89495222
Oei Thijs :o ;( Brokkenpilootje! :*
pi_89495484
Dankjullie wel voor de reacties, ik ben inderdaad wel geschrokken. Ik bleef ijzig kalm (okey, het is een voordeel dat ik dat altijd heb, maar kan ook emotieloos overkomen denk ik) en probeerde te koelen. Dat wilde hij niet, begon heel hard te brullen toen ik eraan kwam. Toch maar even de dokter gebeld en laten nakijken op de dokterswacht. Wat Vlindur (die was erbij) en ik al dachten : niks ernstigs, gewoon bont en blauw, werd bevestigd.

Misschien is het stom hoor, dat ik hem heb laten nakijken, maar ik ben een stuk geruster als een arts zegt dat het meevalt dan wanneer ik aan thuisdiagnoses doe. En gelukkig vond de arts het niet stom, en zei dat het geen enkel probleem was dat ik hem wilde laten 'zien'.
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
  Moderator vrijdag 3 december 2010 @ 21:44:22 #185
5428 crew  miss_sly
pi_89495569
Joh, ik vind dat heel goed, niet raar! Al s je kind zo'n smak maakt (en dat was het, dat zie je wel aan zijn snoetje) dan wil je toch even dat iemand met kennis van zaken ernaar kijkt? Gelukkig niets ergers dan een gehavend snoetje, maar wat ziet hij er zielig uit zo.
  vrijdag 3 december 2010 @ 21:46:08 #186
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_89495665
McLaura, ik had hetzelfde gedaan hoor! Beter 100x te vaak dan 1 x te laat toch?
pi_89495696
Och Thijs, dat is wel een flinke smak geweest zeg....

Miss, dat filmpje....Meike is er schijtsbenauwd voor....(en die is bijna 4 he)
Lars boeit het niet. Die vindt alleen Bumba en babytv leuk.

Lente ook al ziekjes, beterschap!

Ik ben met Lars naar de kapper geweest......
Wat een drama....echt volle bak krijsen, met de handen slaan en nee schudden. :{
Pas na een tijdje was hij enigzins af te leiden met wat speelgoed (hij zat op mijn schoot en een andere kapster zat achter me met allerlei speelgoed te zwaaien)
Ben ik even blij dat we voor een wat langer kapsel hebben gekozen zeg.....dit was de eerste echte keer knippen voor hem....
Maar goed, hij heeft wel weer een lekker fris koppie nu.
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_89495726
Kan het me goed voorstellen McLaura, dat je toch graag wil dat er even een arts naar kijkt! Niks stoms aan hoor.

Twinkly dank :)
pi_89495951
Groot gelijk, McLaura. In zulk soort gevallen kun je maar beter het zekere voor het onzekere nemen en je verre houden van thuisdiagnoses. Gelukkig bleek alles gewoon beurs. Hoe is Thijs er nu onder?

Wat lastig dat Lars het maar niks vond bij de kapper, Karin. Vroeger vond ik het moeilijk te begrijpen dat kinderen zo lastig konden doen in zulk soort situaties, maar Ivan draait tegenwoordig door als hij onderzocht wordt door een arts. Hij vindt het zo vreselijk als een vreemde aan zijn oog zit of naar zijn longen wil luisteren. Tja, wat doe je eraan?

Twinkly, ik weet niet hoe het bij de meisjes hier zit, maar Ivan is in ieder geval dol op stoeien!
pi_89496075
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 december 2010 21:46 schreef mikoxx het volgende:
Beter 100x te vaak dan 1 x te laat toch?
Nou, dàt!
Stel je voor dat hij een breukje oploopt en je komt daar later pas achter. Of dat zijn oogje beschadigt, of.... vul maar in.

Ik vind het tof hoe jullie reageren, en het doet pijn in mijn moederhart om hem zo te zien, maar stiekum hoop ik dat hij er wat van heeft geleerd... die klimgeit van ons.
pi_89496211
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 december 2010 21:50 schreef Claudia_x het volgende:
Gelukkig bleek alles gewoon beurs. Hoe is Thijs er nu onder?

Daar merk je niks aan. Hij speelt en doet, eet en drinkt goed. Dat laatste moesten we in de gaten houden ivm eventueel toch een klein breukje, maar dat gaat prima!

We zijn vanavond naar de Mac geweest, en Thijs heeft voor het eerst van een Happymeal gesmuld (2 nuggets, paar patatjes, chocomel en een knijpdanoontje).
pi_89496954
McLaura, tuurlijk laat je dat even nakijken. Kleine moeite, groot plezier zullen we maar zeggen. Of ie er ook van leert....ik betwijfel het.
  vrijdag 3 december 2010 @ 22:04:22 #193
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_89496969
Even snel zonder bij te lezen, ik ben een beetje te moe.
Het gaat niet zo goed met Thomas' rechterbeen. Dinsdagavond kreeg hij koorts en (zoals we al gewend zijn) had hij toen ook wat last van zijn knie. De koorts is echter weer voorbij, maar met zijn knie gaat het steeds slechter. De afgelopen nachten hebben we heel wat uren gezeten om te troosten en zijn been bij elkaar te houden.
De oude spalk (die hij al maanden niet meer nodig gehad heeft) past niet meer goed. Als hij los zit gaat de knie nog uit de kom, als we hem strakker doen krijgt hij een blauw voetje en dat lijkt me ook niet echt gezond.

We mochten gelukkig vandaag langskomen in het ziekenhuis, ze hebben een nieuwe spalk gemaakt voor hem. Dat zal wel weer even wennen zijn met slapen, en we moeten nu natuurlijk ook het patroon van "huilen = ik mag uit bed en bij mama op schoot" weer zien te doorbreken.

Ik hoop maar dat het snel weer beter gaat. Maar ik word er wel een beetje moedeloos van soms. We dachten net dat het goed ging, hadden afgesproken met de fysio dat we 1 keertje zouden minderen in de week. Echt, ik heb even flink zitten janken zo nu en dan. Zo klote als je je kleine mannetje (want wat is hij ineens nog klein als hij verdriet heeft he...) zo'n pijn ziet hebben. En omdat we nog steeds niet weten wat nou eigenlijk de oorzaak is kan het straks zomaar weer gebeuren. Dat is een akelig idee.

Ik ben trouwens wel mega blij met mijn schat van een fysiotherapeute. We hebben de laatste dagen iedere dag wel even gebeld om te overleggen, en ze gaat proberen de agenda vrij te houden als we in Januari weer bij de specialist langs gaan.
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
  Moderator vrijdag 3 december 2010 @ 22:09:01 #194
5428 crew  miss_sly
pi_89497291
Ca.ra, wat ellendig. Hartstikke rot en verdrietig dat j emannetje pijn heeft en verdrietig is en dat het toch niet zo fijn gaat met in ieder geval zijn ene beentje als jullie hadden gedacht.
Dat je daar moedeloos van wordt en om moet huilen, kan ik me voorstellen. Dikke :* voor jullie
pi_89497311
Ach nee toch, wat ontzettend zielig voor Thomas, hij snapt er natuurlijk ook niks van.
Hoe kan dat nou?
Sterkte ermee....
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_89497394
He shit, Ca.ra! Dat had je nou net niet verwacht. Kan het zijn omdat ie flink gegroeid is ofzo? Bah! Ik hoop maar dat ie snel gewend is aan de spalk en dat ie in ieder geval weer kan slapen. Betekent dit nu ook dat ie voorlopig niet meer kan lopen? oF moet je dat toch oefenen om zijn been sterk te houden?
pi_89497571
Ik sluit me bij de rest aan... wat rot Ca.ra!
pi_89497956
Arme Thijs! :*

Wat rot Cara! :*
pi_89498086
Cara wat ontzettend rot -O- Je arme ventje...
Kan hij nog wel gewoon lopen?
:* :* :*
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
pi_89498108
Oh Ca.ra, ik schrik gewoon van je berichtje. Wat ontzettend rot dat hij nu weer zo last heeft van zijn knie, niet alleen voor hem maar ook voor jou. Het lijkt me inderdaad ontzettend moeilijk om toe te zien dat je kind pijn heeft. En dan heb je ook nog eens die voortdurende onzekerheid van niet weten wat er eigenlijk aan de hand is. :*
  vrijdag 3 december 2010 @ 22:27:52 #201
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_89498358
Ik had er ook een hard hoofd in qua lopen, maar toen we vanmiddag thuiskwamen had ik Thomas even in de keuken op de grond gezet, terwijl ik naar de gang ging om de jassen op te hangen. Toen ik terug kwam was meneer al zelf gaan staan en probeerde hij al wat voorzichtige stapjes. De bikkel.

De spalk gaat de komende tijd in ieder geval aan tijdens het slapen. Verder hoop ik dat we het zo veel mogelijk zonder kunnen doen. We zijn juist iedere dag heel hard bezig om zijn spieren sterk te krijgen, en continue een spalk dragen zou dan een flinke achteruitgang betekenen. En verder moeten we maar zien hoe het loopt... Ik durf nergens meer op te rekenen.
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
pi_89498689
Jeetje Ca.ra, wat ontzettend naar. Ik vertelde paar weekjes geleden jullie verhaal aan m'n lief nadat je vertelde dat het eigenlijk heel goed ging, dat je je kleintje zoveel pijn hebt moeten zien doorstaan, niet wetende wat het nu allemaal veroorzaakt. En jullie bikkel die maar door blijft vechten omdat hij gewoon ook graag alles wil kunnen doen.

Heel veel sterkte :*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')