Een Intel Family express chipsetquote:Op vrijdag 3 december 2010 08:52 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Als jouw videokaart Pixel Shader 3.0 heeft is dit backwards compatible met 2.0. Zou dus gewoon moeten werken. Welke videokaart zit er in jouw laptop?
Over welk spel gaat het want het lijkt mij onwaarschijnlijk dat een intel family express chipset een game met pixel shader 3.0 alles op hoog kan spelen...quote:Op vrijdag 3 december 2010 15:01 schreef Alpha1Carlo het volgende:
[..]
Een Intel Family express chipset
Ook ESET is niet altijd in staat om alle virussen tegen te gaan helaas.quote:Op vrijdag 3 december 2010 12:50 schreef Jimbo het volgende:
vraagje;
Gister run ik een autoexe.exe . compouter hangt en hij start library op.. vervolgens restart de pc , nu elke keer zodra hij bij het windows 7 logo komt valt de pc dood en wil reboot hij opnieuw.
Waar kan dit aan liggen?
Ik heb twee boot schijven en op alle twe (c en D) had ik opeens dit probleem.
Het is inmiddels opgelost door een format C en windows 7 op nieuw te installeren maar ik ben nogsteeds verdomd benieuwd waar het aan kon liggen, een virus lijkt me zeer onwaarschijnlijk gezien ESET niks vond in de file en omdat het opeens op beide mn boots was :/
Farm simulator 2009quote:Op vrijdag 3 december 2010 15:33 schreef First het volgende:
[..]
Over welk spel gaat het want het lijkt mij onwaarschijnlijk dat een intel family express chipset een game met pixel shader 3.0 alles op hoog kan spelen...
quote:
Kun je misschien je gehele computer specificaties posten?quote:
Als het goed is krijg je een cdtje bij je bluetooth stick, heb je die geinstalleerd?quote:Op vrijdag 3 december 2010 21:46 schreef asfalthooligan het volgende:
Ik heb nog een probleem met een bluethoot us stick
wat ik ook doe me tel vind hem niet
wat nu
Van de pc weet ik niet waar die is....(na de verhuizing nooit meer gevonden), hij geeft dat trouwens wel aan, dat ik die moet gebruiken. Maar de laptop geeft aan dat'ie in een andere modus op gaat starten en vervolgens vind' ie dingen die niet zo horen te zijn en geeft' ie aan dat' ie afgesloten moet worden.quote:Op vrijdag 10 december 2010 23:12 schreef DJMO het volgende:
kan je wel in de bios komen? in dat geval, installatie cd/dvd erin, booten vanaf cd-rom en opnieuw installeren?
-edit- en sorry als ik voor m'n beurt praat, maar dit is mijn eigen oplossing als 'n pc niet meer werkt![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |