Da's mooi Smeg.quote:Op dinsdag 30 november 2010 20:05 schreef smegmanus het volgende:
Heb al vaker FOK!kers op afstand geholpen in DIG
Ook ik kan hierin helpen. Hoor het wel als er animo voor is.
Dit word dus het algemene topic van Fokkers die Fokkers met PC problemen willen helpen?quote:Op dinsdag 30 november 2010 20:11 schreef MrManuel het volgende:
Ook ik kan helpen.. mocht het nodig zijn..
Ik weet best veel!
Ik neem aan dat je een bak hebt die op een windows OS draait.quote:Op woensdag 1 december 2010 11:52 schreef piepkuiken21 het volgende:
ik heb nog een PC die schoongemaakt (hij is supersloom) moet worden, kun je dat ook op afstand?
http://technet.microsoft.com/en-us/sysinternals/bb897426.aspxquote:Op woensdag 1 december 2010 11:52 schreef piepkuiken21 het volgende:
ik heb nog een PC die schoongemaakt (hij is supersloom) moet worden, kun je dat ook op afstand?
quote:Op donderdag 2 december 2010 11:11 schreef hondebrok het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je een bak hebt die op een windows OS draait.
er zijn progjes voor zoals tune-up utilities maar dat helpt niet echt denderend.
een nadeel van windows os is dat het systeem gewoon na verloop van tijd supertraag word.
ik draai zelf windows 7 op een vrij snelle laptop en na 2 jaar is die zo traag dat ik gewoon een schone install moet doen
maar probeer eerst eens tune-up utilities.
dan je overbodige bestanden verwijderen
dan disk fragmentatie.
als dat niks helpt moet je een schone install doen.
dat gaat moeilijk van afstand.
je moet in de bios dan eerst aanwijzen van welk medium die gaat booten en daarna is het domweg klikken.
btw, soms kan het ook zijn dat je te weinig ram geheugen hebt, dan word die ook traag.
een reepje erbij doet dan vaak wonderen.
download dit eerst ff:
http://www.cpuid.com/softwares/pc-wizard.html
dat progje geeft info over je hardware.
Vanwaar het sarcasme?quote:
quote:Op donderdag 2 december 2010 19:46 schreef First het volgende:
Wachten op de eerste persoon die remote "RD C:\ /S /Q" doet
Lol kom je wel is in klb of onzin?quote:Op donderdag 2 december 2010 20:06 schreef smegmanus het volgende:
[..]
![]()
Mag toch hopen dat zulke trieste mensen hier niet op FOK! rondlopen.
Misschien moet je mijn posthistory eens doorlezenquote:Op donderdag 2 december 2010 21:32 schreef First het volgende:
[..]
Lol kom je wel is in klb of onzin?
Als jouw videokaart Pixel Shader 3.0 heeft is dit backwards compatible met 2.0. Zou dus gewoon moeten werken. Welke videokaart zit er in jouw laptop?quote:Op vrijdag 3 december 2010 00:11 schreef Alpha1Carlo het volgende:
Ik heb een probleem met een spel.
Ik heb alle systeemeisen om hem op het hoogste niveau te kunnen spelen, en je bent shader model 2.0 nodig. Op mijn laptop staat shader model 3.0, maar nu wil hij hem niet afspelen.
Kan ik hier iets aan doen?
: Ik krijg een error dat er geen shader model is geinstalleerd.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |