Outletstore natuurlijk. Of je in the US of A kan pinnen vind ik op dit moment zo heel interessant.quote:
Ja sorry ik ben moe dus ik lees maar halfquote:Op donderdag 9 december 2010 20:07 schreef amaranta het volgende:
[..]
Outletstore natuurlijk. Of je in the US of A kan pinnen vind ik op dit moment zo heel interessant.
Dan moet je gaan knippen, ze zitten echt vastquote:Op donderdag 9 december 2010 19:51 schreef amaranta het volgende:
Maria 2.0 zou het bij die Cardys eventueel mogelijk zijn om die lussen aan de achterkant eraf te halen?
Jammer, hoopte dat ze er op gewoon op geknoopt waren.quote:Op donderdag 9 december 2010 20:21 schreef Maria2.0 het volgende:
[..]
Dan moet je gaan knippen, ze zitten echt vast
Hebbes: Het Grote UGG Australia Topic #9quote:Op zondag 12 december 2010 16:23 schreef Sosha het volgende:
Shit, topic #9 staat niet in de OP en ik kan 'm niet vinden
Ik heb ze nog niet buiten aangehad vanwege het natte weer. Ik vind ze binnen vrij warm maar de wind komt er wel doorheen denk ik. Ik zou ze dus meer als voorjaarsschoenen kopen.quote:Op zondag 12 december 2010 14:57 schreef sproetjes het volgende:
aaah de cardy fringe is weer op vooraad in mijn maat bij assem.. doen of niet... ik had ze net uit mn hoofd gezet
een vraag dan maar aan maria2.0: zijn ze wel warm? of moet je onder cardy's echt nog dikke sokken aan?
Ik ook, in het witquote:Op zondag 12 december 2010 16:28 schreef Eef999 het volgende:
Gisteren deze gekocht![]()
heerlijk
[ afbeelding ]
Ik heb ook een hoge wreef.quote:Op zondag 12 december 2010 20:52 schreef Jurk het volgende:
Mijn dochter wil heel graag uggs, maar ze heeft een hoge wreef. Gewone laarzen zitten vaak te strak. Weet iemand hoe dat met uggs is?
Dit ja. Ik heb enorm nare voeten (breed, hoge wreef), maar met Uggs heb ik nooit problemen gehadquote:Op zondag 12 december 2010 21:15 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik heb ook een hoge wreef.
Het is wel even wennen, maar eigenlijk duurt dat heel kort.Dan is het al genoeg uitgelopen. Ik heb laarzen die een te lage wreef hebben (geen uggs), dat het gaat knellen, maar bij deze nooit echt gehad (Classic talls)
Tja, ze heeft wel hele smalle voeten (ze is ook nog maar 11) maar wel maat 38/39 met een hoge wreef dus. Ik wilde ze kado doen voor kerst, dus dan kan ze niet mee passen. Vallen ze groot?quote:Op zondag 12 december 2010 22:09 schreef Melochan het volgende:
[..]
Dit ja. Ik heb enorm nare voeten (breed, hoge wreef), maar met Uggs heb ik nooit problemen gehad
die vind ik best leuk!quote:Op zondag 12 december 2010 20:42 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Assem.
Heb net deze twee besteld, doe samen met mijn zus.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik heb een maatje kleiner voor Uggs dan m'n gewone maat (40). Alle Uggs die ik heb zijn maat 39, behalve de Dakota's, die zijn wel maat 40.quote:Op zondag 12 december 2010 22:48 schreef Jurk het volgende:
[..]
Tja, ze heeft wel hele smalle voeten (ze is ook nog maar 11) maar wel maat 38/39 met een hoge wreef dus. Ik wilde ze kado doen voor kerst, dus dan kan ze niet mee passen. Vallen ze groot?
Geen flaaauw ideeequote:Op zondag 12 december 2010 22:50 schreef MissJ het volgende:
[..]
die vind ik best leuk!
Maarrr zijn die wel waterdicht eigenlijk?
Ooh! Deze zijn mooiquote:Op zondag 12 december 2010 20:42 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Assem.
Heb net deze twee besteld, doe samen met mijn zus.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |