zie : D66 + Groenlinks =quote:Op dinsdag 30 november 2010 23:30 schreef Arglist het volgende:
[..]
Wat zegt hij? Kan je niet voor jezelf spreken? Ik vroeg jou het. Wat klopt daar niet aan?
Nee, dat die mensen dat uitlekken. Dat betekent dat de straffen hier in Nederland te laag zijn. Kzal meneer Teeven vandaag nog mailen om te zeggen dat ie morgen al de duimschroeven qua straffen flink kan aandraaien!quote:Op dinsdag 30 november 2010 23:29 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
JA TE GEK VOOR WOORDEN HE?!?!
De overheid kan de simpelste database al niet beveiligen en die willen dan allerlei privézaken van mij weten? Ja dag
En strenger straffen helpt?quote:Op dinsdag 30 november 2010 23:30 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nee, dat die mensen dat uitlekken. Dat betekend dat de straffen hier in Nederland te laag zijn. Kzal meneer Teeven vandaag nog mailen om te zeggen dat ie morgen al de duimschroeven qua straffen flink kan aandraaien!
Dat maakt me geen reet uit.quote:
Wat heeft dat met zwart/wit denken te maken? Wat klopt er niet aan wat hij zegt? Kom op. Zo moeilijk moet het toch niet zijn, of wel? Blijkbaar vonden jullie het lachen waard, maar waar lachen jullie eigenlijk om?quote:
Het feit dat dingen uitlekten betekende net nog dat de straffen te laag waren.quote:
Nee hoor, de overheid moet gewoon beter haar best doen.quote:Op dinsdag 30 november 2010 23:33 schreef JoaC het volgende:
[..]
Het feit dat dingen uitlekten betekende net nog dat de straffen te laag waren.
Gevalletje voortschrijdend inzicht?
Daar heb je geen zak aan als je de daders niet te pakken krijgt. Een Chinese hacker die hier de database met DNA-gegevens van alle inwoners kraakt gaat sukkeltje Teeven echt niet in China ophalen. Die blijft liever met zijn dikke reet op zijn ministeriequote:Op dinsdag 30 november 2010 23:30 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nee, dat die mensen dat uitlekken. Dat betekent dat de straffen hier in Nederland te laag zijn. Kzal meneer Teeven vandaag nog mailen om te zeggen dat ie morgen al de duimschroeven qua straffen flink kan aandraaien!
Waarin?quote:Op dinsdag 30 november 2010 23:35 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nee hoor, de overheid moet gewoon beter haar best doen.
Precies, en als ze dat doen kan de heer Lucassen gewoon gefilmd worden als hij in een gesloten fractievergadering zit. En anders mail jij de heer Teeven!quote:Op dinsdag 30 november 2010 23:35 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nee hoor, de overheid moet gewoon beter haar best doen.
Gelijk heeft ie, tis koud zat buiten.quote:Op dinsdag 30 november 2010 23:36 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Daar heb je geen zak aan als je de daders niet te pakken krijgt. Een Chinese hacker die hier de database met DNA-gegevens van alle inwoners kraakt gaat sukkeltje Teeven echt niet in China ophalen. Die blijft liever met zijn dikke reet op zijn ministerie
Het opslaan van burger-gegevens.quote:
Je weet maar nooit wat die ambtenaren in de kantine met elkaar uitwisselen.quote:Op dinsdag 30 november 2010 23:37 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Het opslaan van burger-gegevens.
Dat kan niet, want bepaalde gegevens zouden de ruimtelijke orde kunnen verstoren. Daarbij zijn er echt wel een aantal uitzonderingen te maken.quote:Op dinsdag 30 november 2010 23:37 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Precies, en als ze dat doen kan de heer Lucassen gewoon gefilmd worden als hij in een gesloten fractievergadering zit. En anders mail jij de heer Teeven!
Klopt, maar bepaalde risico's vallen niet uit te sluiten.quote:Op dinsdag 30 november 2010 23:38 schreef JoaC het volgende:
[..]
Je weet maar nooit wat die ambtenaren in de kantine met elkaar uitwisselen.
De 'ruimtelijke orde' verstoren?quote:Op dinsdag 30 november 2010 23:38 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dat kan niet, want bepaalde gegevens zouden de ruimtelijke orde kunnen verstoren. Daarbij zijn er echt wel een aantal uitzonderingen te maken.
Dus strenger straffen heeft geen zin?quote:Op dinsdag 30 november 2010 23:39 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Klopt, maar bepaalde risico's vallen niet uit te sluiten.
Dat doet er toch niet toe? Wat en hoe ik eet of slaap is ook niet bestemd voor het gewone volk en komt daar ook niet terecht, mag ik hopen. Dus waarom zou je een uitzondering willen maken voor politici? Recentelijk is toch wel voldoende gebleken dat die uitzondering niet bepaald gerechtvaardigd is.quote:Op dinsdag 30 november 2010 23:17 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Jawel, maar daar wordt heimelijk en diplomatieke informatie uitgewisseld, dat is niet bestemd voor het gewone volk.
Geloof ook niet dat dergelijke informatie verzameld wordt door de overheid.quote:Op dinsdag 30 november 2010 23:40 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Dat doet er toch niet toe? Wat en hoe ik eet of slaap is ook niet bestemd voor het gewone volk en komt daar ook niet terecht, mag ik hopen. Dus waarom zou je een uitzondering willen maken voor politici? Recentelijk is toch wel voldoende gebleken dat die uitzondering niet bepaald gerechtvaardigd is.
Oplossing: de heer Lucassen gaat gewoon iets anders doen. Daar ben jij vast ook veel blijer mee, scheelt je partij weer een tokkiequote:Op dinsdag 30 november 2010 23:38 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dat kan niet, want bepaalde gegevens zouden de ruimtelijke orde kunnen verstoren.
Precies, zoals de uitzondering dat de overheid niet hoeft te weten waar ik woon, wat mijn etnische afkomst is, wat mijn burgerlijke staat is, wat mijn religieuze status is. Daar kan je allemaal prima uitzonderingen voor makenquote:Daarbij zijn er echt wel een aantal uitzonderingen te maken.
Dan moet de overheid beter haar best doen Burger-gegevens op te slaanquote:Op dinsdag 30 november 2010 23:41 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Geloof ook niet dat dergelijke informatie verzameld wordt door de overheid.
Jongens, ik ben moe :w
Tsja dat krijg je er van als mensen termen gaan bezigen waarvan ze de betekenis niet weten, enkel om het bezigen.....quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |