Het voegt echt niks toe gewoon. Mensen die nu geen D'66 of GL stemmen gaan dat echt niet ineens wel doen. Sterker nog, de kans is groot dat ze gezamenlijk zelfs met minder zetels overblijvenquote:Op dinsdag 30 november 2010 23:10 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Huh? D66 + Groenlinks = kansloos
Tja... verdiep je anders eens in de functie 'kamerlid'. Die hebben bijv. geen arbeidscontract.quote:Op dinsdag 30 november 2010 23:11 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Een gewone werknemer wordt immers ook ontslagen als hij niet kan komen werken omdat hij in de bak zit. Ik zie niet in waarom we voor de Haagse Elite waar de heer () Lucassen onder valt een uitzondering moeten maken.
Omdat d overheid geen burger is.quote:Op dinsdag 30 november 2010 23:10 schreef JoaC het volgende:
[..]
Wat is er mis met het opslaan van deze informatie?
Maar hij bestaat er wel uit, dus op het moment dat de burger in overheidssfeer samenkomt, moeten we voor de veiligheid van de burgers kiezen toch?quote:Op dinsdag 30 november 2010 23:14 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Omdat d overheid geen burger is.
Jawel, maar daar wordt heimelijk en diplomatieke informatie uitgewisseld, dat is niet bestemd voor het gewone volk.quote:Op dinsdag 30 november 2010 23:15 schreef JoaC het volgende:
[..]
Maar hij bestaat er wel uit, dus op het moment dat de burger in overheidssfeer samenkomt, moeten we voor de veiligheid van de burgers kiezen toch?
Better safe than sorry?
Er lijkt me geen enkel bezwaar dat de overheid informatie over zichzelf op slaat. Die informatie in besloten vergaderingen zal vertrouwelijk behandeld worden. Daar heb je toch wel vertrouwen in?quote:Op dinsdag 30 november 2010 23:14 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Omdat d overheid geen burger is.
Even ter toevoeging, heimelijk heeft een nogal een negatieve ondertoon. Het is wel een synoniem van geheim, alleen is het een nuance verschilquote:Op dinsdag 30 november 2010 23:17 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Jawel, maar daar wordt heimelijk en diplomatieke informatie uitgewisseld, dat is niet bestemd voor het gewone volk.
En? Dat is juridisch geneuzel, als jij niet in staat meer bent je functie uit te voeren door het overtreden van de wet moet je maar opstappen.quote:Op dinsdag 30 november 2010 23:14 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Tja... verdiep je anders eens in de functie 'kamerlid'. Die hebben bijv. geen arbeidscontract.
Deze informatie word sowieso opgeslagen op andere plekken, we zetten gewoon veiligheidsmensen achter camera's, kamerlid of niet. De controle is immers ook namens overheid.quote:Op dinsdag 30 november 2010 23:17 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Jawel, maar daar wordt heimelijk en diplomatieke informatie uitgewisseld, dat is niet bestemd voor het gewone volk.
Klopt, maar bepaalde informatie die bijv gaan over de ''wankele euro'' mogen nooit en te nimmer uitlekken, dat zou immers een systeemcrash opleveren.quote:Op dinsdag 30 november 2010 23:19 schreef Arglist het volgende:
[..]
Even ter toevoeging, heimelijk heeft een nogal een negatieve ondertoon. Het is wel een synoniem van geheim, alleen is het een nuance verschil
Precies, en met het opslaan van informatie door de overheid is niks mis vertel PHP ons, dat is volkomen veilig!quote:Op dinsdag 30 november 2010 23:20 schreef JoaC het volgende:
[..]
Deze informatie word sowieso opgeslagen op andere plekken, we zetten gewoon veiligheidsmensen achter camera's, kamerlid of niet. De controle is immers ook namens overheid.
Dan nog, je weet maar nooit wat die veiligheidsmensen in de kantine met elkaar uitwisselen.quote:Op dinsdag 30 november 2010 23:20 schreef JoaC het volgende:
[..]
Deze informatie word sowieso opgeslagen op andere plekken, we zetten gewoon veiligheidsmensen achter camera's, kamerlid of niet. De controle is immers ook namens overheid.
Het is hoe de mensen hun politici graag opgediend zien.quote:Op dinsdag 30 november 2010 23:19 schreef Grrrrrrrr het volgende:
En? Dat is juridisch geneuzel, als jij niet in staat meer bent je functie uit te voeren door het overtreden van de wet moet je maar opstappen.
de zwart/wit open deur awardquote:Op dinsdag 30 november 2010 23:22 schreef Captain_Ghost het volgende:
overheid heeft gewoon burgers nodig.
zonder burgers bestaat overheid gewoon niet.
zo simpel is het.
Waar heb jij gestudeerd?quote:Op dinsdag 30 november 2010 23:22 schreef Captain_Ghost het volgende:
overheid heeft gewoon burgers nodig.
zonder burgers bestaat overheid gewoon niet.
zo simpel is het.
Wat een onverbeterlijke PVV-er ben je ook.quote:Op dinsdag 30 november 2010 23:22 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dan nog, je weet maar nooit wat die veiligheidsmensen in de kantine met elkaar uitwisselen.
En dat is nou precies waarom ik niet wil dat de overheid van alles van mij weet.quote:Op dinsdag 30 november 2010 23:22 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dan nog, je weet maar nooit wat die veiligheidsmensen in de kantine met elkaar uitwisselen.
Zou je ook kunnen uitleggen wat daar verkeerd aan is?quote:
WAT?quote:Op dinsdag 30 november 2010 23:25 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
En dat is nou precies waarom ik niet wil dat de overheid van alles van mij weet.
Er schijnt ook nogal eens informatie uit te lekken. Wist je dat?
Wat fokthesystem al zei.quote:Op dinsdag 30 november 2010 23:26 schreef Arglist het volgende:
[..]
Zou je ook kunnen uitleggen wat daar verkeerd aan is?
JA TE GEK VOOR WOORDEN HE?!?!quote:
Maar again, te laat!quote:Op dinsdag 30 november 2010 23:29 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
JA TE GEK VOOR WOORDEN HE?!?!
De overheid kan de simpelste database al niet beveiligen en die willen dan allerlei privézaken van mij weten? Ja dag
Wat zegt hij? Kan je niet voor jezelf spreken? Ik vroeg het jou. Wat klopt daar niet aan?quote:
zie : D66 + Groenlinks =quote:Op dinsdag 30 november 2010 23:30 schreef Arglist het volgende:
[..]
Wat zegt hij? Kan je niet voor jezelf spreken? Ik vroeg jou het. Wat klopt daar niet aan?
Nee, dat die mensen dat uitlekken. Dat betekent dat de straffen hier in Nederland te laag zijn. Kzal meneer Teeven vandaag nog mailen om te zeggen dat ie morgen al de duimschroeven qua straffen flink kan aandraaien!quote:Op dinsdag 30 november 2010 23:29 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
JA TE GEK VOOR WOORDEN HE?!?!
De overheid kan de simpelste database al niet beveiligen en die willen dan allerlei privézaken van mij weten? Ja dag
En strenger straffen helpt?quote:Op dinsdag 30 november 2010 23:30 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nee, dat die mensen dat uitlekken. Dat betekend dat de straffen hier in Nederland te laag zijn. Kzal meneer Teeven vandaag nog mailen om te zeggen dat ie morgen al de duimschroeven qua straffen flink kan aandraaien!
Dat maakt me geen reet uit.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |