Je had aan me beloofd de LOI curcus Nederlands af te maken.quote:
quote:Op woensdag 1 december 2010 20:01 schreef tong80 het volgende:
Ben even sneeuwruimen.
Surinaamse buren heten Sneeuw.
ik moest lachuh en waarom weet ik nietquote:Op woensdag 1 december 2010 20:01 schreef tong80 het volgende:
Ben even sneeuwruimen.
Surinaamse buren heten Sneeuw.
Ik een rillingquote:Op woensdag 1 december 2010 21:37 schreef Dhaha het volgende:
Precies op het moment dat ik op dit topic klikte kreeg ik een steek in mijn borst. Is het een voorteken?
jaquote:Op woensdag 1 december 2010 22:16 schreef noland het volgende:
echt wtf ben ik de enige die deze gast totaal niet grappig vindt?
http://frontpage.fok.nl/s(...)-de-week-tong80.htmlquote:Op woensdag 1 december 2010 21:45 schreef _Loki het volgende:
Het wordt tijd dat tong zijn leven openbaar maakt.
Nee hoor. Kim Il Suk kan er ook niet om lachen. Heeft wel de vertaling aangevraagd.quote:Op woensdag 1 december 2010 22:16 schreef noland het volgende:
echt wtf ben ik de enige die deze gast totaal niet grappig vindt?
Kan ik gerust gaan slapen ?quote:
5 uur snachts ook echtquote:Op woensdag 1 december 2010 23:37 schreef Dastan het volgende:
Het was nog donker, toen in de vroege morgen van de derde december 2000 in onze stad, op de eerste verdieping van het huis Schilderskade 66, de held van FOK!, tong80, ontwaakte. Hij keek op zijn lichtgevend horloge, dat aan een spijker hing. Vijf uur mompelde hij, het is nog nacht. Hij wreef zich in het gezicht. 'Eerst maar eens een account op FOK! aanmaken', dacht hij.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |