wat zal jullie altijd bijblijven van deze FOK!God ?quote:Op dinsdag 30 november 2010 17:41 schreef tong80 het volgende:
Sorry was net aan het rukken.
Touwtje van de lamp in de badkamer bleef hangen.
quote:
quote:Op dinsdag 30 november 2010 17:51 schreef boem-dikkie het volgende:
Tijd om er een eind aan te breien tong. Het was een geweldige tijd.
Misschien moet je eens kijken op zijn Foboquote:Op dinsdag 30 november 2010 18:06 schreef Confession het volgende:
10 jaar, wowww,
is er ook een foto van tong80?
Je had aan me beloofd de LOI curcus Nederlands af te maken.quote:
quote:Op woensdag 1 december 2010 20:01 schreef tong80 het volgende:
Ben even sneeuwruimen.
Surinaamse buren heten Sneeuw.
ik moest lachuh en waarom weet ik nietquote:Op woensdag 1 december 2010 20:01 schreef tong80 het volgende:
Ben even sneeuwruimen.
Surinaamse buren heten Sneeuw.
Ik een rillingquote:Op woensdag 1 december 2010 21:37 schreef Dhaha het volgende:
Precies op het moment dat ik op dit topic klikte kreeg ik een steek in mijn borst. Is het een voorteken?
jaquote:Op woensdag 1 december 2010 22:16 schreef noland het volgende:
echt wtf ben ik de enige die deze gast totaal niet grappig vindt?
http://frontpage.fok.nl/s(...)-de-week-tong80.htmlquote:Op woensdag 1 december 2010 21:45 schreef _Loki het volgende:
Het wordt tijd dat tong zijn leven openbaar maakt.
Nee hoor. Kim Il Suk kan er ook niet om lachen. Heeft wel de vertaling aangevraagd.quote:Op woensdag 1 december 2010 22:16 schreef noland het volgende:
echt wtf ben ik de enige die deze gast totaal niet grappig vindt?
Kan ik gerust gaan slapen ?quote:
5 uur snachts ook echtquote:Op woensdag 1 december 2010 23:37 schreef Dastan het volgende:
Het was nog donker, toen in de vroege morgen van de derde december 2000 in onze stad, op de eerste verdieping van het huis Schilderskade 66, de held van FOK!, tong80, ontwaakte. Hij keek op zijn lichtgevend horloge, dat aan een spijker hing. Vijf uur mompelde hij, het is nog nacht. Hij wreef zich in het gezicht. 'Eerst maar eens een account op FOK! aanmaken', dacht hij.
En Ramses Shaffy.quote:Op woensdag 1 december 2010 22:34 schreef Zwansen het volgende:
Ik zou het respectvol vinden als SCH voor deze gelegenheid één keertje terugkomt.
Ik geniet van jouw topics.quote:
Eén keer? Veel vaker, die verveelt zich natuurlijk gruwelijk, die wil stiekum weer in NWS/POL posten.quote:Op woensdag 1 december 2010 22:34 schreef Zwansen het volgende:
Ik zou het respectvol vinden als SCH voor deze gelegenheid één keertje terugkomt.
Je moet je updates installeren...quote:Op woensdag 1 december 2010 19:58 schreef wiebelstront het volgende:
TS is nog niet zo goed wakker:
[ afbeelding ]
Ja recent nog. Hadden ze geld voor me ingezameld. Was de eerste collectebuscombi.quote:
Ik snap hem niet.quote:Op dinsdag 30 november 2010 17:41 schreef tong80 het volgende:
Sorry was net aan het rukken.
Touwtje van de lamp in de badkamer bleef hangen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 2 december 2010 11:09 schreef tdrone het volgende:
tong wat is jou favo topic van jezelf in al die jaren?
Om users de mond te snoeren dat ik alleen maar one liners post om mijn postaantal op te krikken.quote:Op donderdag 2 december 2010 11:09 schreef tdrone het volgende:
tong wat is jou favo topic van jezelf in al die jaren?
quote:Op donderdag 2 december 2010 18:39 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ik snap hem niet.
Tong, leg eens uit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
![]()
Arcee waar ben je ?quote:Op donderdag 2 december 2010 18:45 schreef willemwaus het volgende:
Ik ben eigenlijk wel curieus wat tong zijn eerste 5-10 posts waren
onthouden ?!quote:Op donderdag 2 december 2010 18:49 schreef willemwaus het volgende:
Faal, je post geschiedenis loopt maar door tot 2005
ochtendhumeurs zijn lastig he ?!quote:Op donderdag 2 december 2010 18:56 schreef tong80 het volgende:
Mijn eerste post.
Beat that als off topic post.
Streamverslagen van 03-12-2000
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 2 december 2010 18:58 schreef Driepink het volgende:
[..]
ochtendhumeurs zijn lastig he ?!Ik postte dat om te verbloemen dat ik net ladderzat thuis kwam.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
Te lang geleden, plus andere accounts, ga ik ekt niet onthoudenquote:Op donderdag 2 december 2010 18:52 schreef Driepink het volgende:
[..]
onthouden ?!
heel veel mensen weten hun eerste posts nog!
mijn eerste post was GELOOF IK toegang tot KPD
en nu zonder dollen, eerste post was een vraag over al die afkortingen etc
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |