goedkoper bij de blokker... http://www.blokker.nl/blo(...)html#/spreadview/20/quote:Op woensdag 1 december 2010 22:44 schreef robin007bond het volgende:
Net wat gekocht bij Dealextreme![]()
1x
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.2877
toevallig ook gisteren gekregen! 's avonds pas, postbode zij dat ie 280 pakketjes had en smoordruk. (normaal is die er tussen 10:00~15:00) Ik had de hele set besteld, supermooie geschenkdoos eromheen! bijna te mooi om te gebruiken die dingenquote:Op woensdag 1 december 2010 19:51 schreef monkeybrain het volgende:
Mijn nazi aansteker is binnen, mooi hoor![]()
Voelt goed zwaar aan en brons is echt een mooie kleur in het echt![]()
Gisteravond ook inderdaad pakketje gekregen, en was bij ons ook al veel later als normaal...quote:Op donderdag 2 december 2010 10:32 schreef keesos het volgende:
[..]
toevallig ook gisteren gekregen! 's avonds pas, postbode zij dat ie 280 pakketjes had en smoordruk. (normaal is die er tussen 10:00~15:00) Ik had de hele set besteld, supermooie geschenkdoos eromheen! bijna te mooi om te gebruiken die dingen
Het lijken van die vieze cheapo geel metalen dingen op de foto. Ik vind het vaak zo raar dat ze zulke slechte foto's plaatsen voor producten die zo mooi zijn. Ik vind vooral de zwarte waas op het metaal mooi gedaanquote:Op donderdag 2 december 2010 10:32 schreef keesos het volgende:
[..]
toevallig ook gisteren gekregen! 's avonds pas, postbode zij dat ie 280 pakketjes had en smoordruk. (normaal is die er tussen 10:00~15:00) Ik had de hele set besteld, supermooie geschenkdoos eromheen! bijna te mooi om te gebruiken die dingen
Lol!quote:Op donderdag 2 december 2010 11:10 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Het lijken van die vieze cheapo geel metalen dingen op de foto. Ik vind het vaak zo raar dat ze zulke slechte foto's plaatsen voor producten die zo mooi zijn. Ik vind vooral de zwarte waas op het metaal mooi gedaan
Nazi aanstekers, nep van Gogh's, varkens, lasers en masturbatie-eieren.... Chinees shoppen op zijn best![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |